BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti al een echte Feyenoorder...!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
@fey@010
 @fey@010 - maandag 26 september 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Tijdens het aanmeren bij de Verkeerscentrale werd Feyenoord verwelkomd door een shantykoor, dat het clublied Hand in hand kameraden zong. Al gauw kreeg het koor versterking van de spelers en trainers, van wie sommigen uit volle borst meezongen. Zo liet John Guidetti horen dat hij in zijn korte tijd bij Feyenoord de melodie en zelfs al delen van de tekst van het clublied had leren kennen.

Wat een mannetje.........
DARRYL
 DARRYL - maandag 26 september 2011 - 19:16   quote  deeplink  
oke.
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 september 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Haha geweldig!
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 september 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Tis dat ie gehuurd is, maar zo'n kerel hebben we nodig. Dit is iemand die voorop gaat in de strijd, een kerel als Janssen van 020, in tekst en op het veld kun je zien dat het een mannetje is, Babovic bijvoorbeeld had dat alleen buiten het veld. Jammer dat ie gehuurd is, maar geweldige kerel! Hoop dat ie heel t seizoen blijft.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 29 september 2011 - 18:17   quote  deeplink  
ik hoop dat ze hem kunnen kopen. Nu kan het nog, als hij er straks 25 in heeft liggen wordt ie te duur.
Ik vind het ook een absolute topper, binnen en buiten het veld.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 29 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
beetje jammer dat ie niet het hele clublied beheerst..!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:17 schreef de kromme2 het volgende:
ik hoop dat ze hem kunnen kopen. Nu kan het nog, als hij er straks 25 in heeft liggen wordt ie te duur.
Ik vind het ook een absolute topper, binnen en buiten het veld.
denk niet dat we dat kunnen....
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 september 2011 - 18:35   quote  deeplink  
schop ik nu tegen het verkeerde been als ik zeg dat ik het allemaal een beetje overdreven vind.....? het is een huurling voor een jaar, is daarna weer weg en is het clublied weer vergeten. Zo zijn er wel meer dingen bij hem die we allemaal geweldig vinden (het is zo'n mooi stadion, geweldige supporters etc etc) maar is het geen goedkope manier van scoren? niet dat ik het niet leuk vind hoor.....
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 29 september 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:35 schreef FR-Douwe het volgende:
Zo zijn er wel meer dingen bij hem die we allemaal geweldig vinden
Persoonlijk vind ik het wel grappig als hij er zo regelmatig een paar in prikt..
Verder heb je gelijk en is het allemaal toneel... dat kan grappig zijn, zolang hij ze erin blijft prikken natuurlijk!
Royaal
 Royaal - donderdag 29 september 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 19:18 schreef Quiroz het volgende:
Tis dat ie gehuurd is, maar zo'n kerel hebben we nodig. Dit is iemand die voorop gaat in de strijd, een kerel als Janssen van 020, in tekst en op het veld kun je zien dat het een mannetje is, Babovic bijvoorbeeld had dat alleen buiten het veld. Jammer dat ie gehuurd is, maar geweldige kerel! Hoop dat ie heel t seizoen blijft.
pardon?
ik heb die gozer nog geen goede actie of move zien maken in 020 dus liever geen vergelijking haha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 september 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:35 schreef FR-Douwe het volgende:
schop ik nu tegen het verkeerde been als ik zeg dat ik het allemaal een beetje overdreven vind.....? het is een huurling voor een jaar, is daarna weer weg en is het clublied weer vergeten. Zo zijn er wel meer dingen bij hem die we allemaal geweldig vinden (het is zo'n mooi stadion, geweldige supporters etc etc) maar is het geen goedkope manier van scoren? niet dat ik het niet leuk vind hoor.....
Maakt het uit, joh. He knows what the people wants. Daar is niks mis mee.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 september 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:17 schreef de kromme2 het volgende:
ik hoop dat ze hem kunnen kopen. Nu kan het nog, als hij er straks 25 in heeft liggen wordt ie te duur.
Ik vind het ook een absolute topper, binnen en buiten het veld.
Gaat niet gebeuren
Helaas
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 september 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:35 schreef FR-Douwe het volgende:
schop ik nu tegen het verkeerde been als ik zeg dat ik het allemaal een beetje overdreven vind.....? het is een huurling voor een jaar, is daarna weer weg en is het clublied weer vergeten. Zo zijn er wel meer dingen bij hem die we allemaal geweldig vinden (het is zo'n mooi stadion, geweldige supporters etc etc) maar is het geen goedkope manier van scoren? niet dat ik het niet leuk vind hoor.....
Natuurlijk is het een goedkope manier van scoren
Maar goedkope punten tellen ook ;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 30 september 2011 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:35 schreef FR-Douwe het volgende:
schop ik nu tegen het verkeerde been als ik zeg dat ik het allemaal een beetje overdreven vind.....? het is een huurling voor een jaar, is daarna weer weg en is het clublied weer vergeten. Zo zijn er wel meer dingen bij hem die we allemaal geweldig vinden (het is zo'n mooi stadion, geweldige supporters etc etc) maar is het geen goedkope manier van scoren? niet dat ik het niet leuk vind hoor.....
eens, doet wel erg popiejopie, mag ie doen, en al dat gebabbel ook, maar dan moet hij geen kansen gaan missen. Heb liever dat ie scoort, want volgend seizoen zijn wij ook weer vergeten als ie terug is in England.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 september 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Wordt wel eens tijd dat hij er eentje in prikt, want alleen voor de penalty's istie wat prijzig...
FR010VL
 FR010VL - vrijdag 30 september 2011 - 14:04   quote  deeplink  
laat die gozert nou eerst is scoren....voordat we een bos veren in ze arie steken
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 30 september 2011 - 14:08   quote  deeplink  
scoren komt vanzelf, geloof me nou.
hij schopt er dit jaar meer dan 20 in.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 30 september 2011 - 14:14   quote  deeplink  
als hij dit weekend niet scoort is het een waardeloze spelert. ik zeg uitfluiten die hap! hahahaha lekker altijd wat te zeiken hebben!
FR010VL
 FR010VL - vrijdag 30 september 2011 - 14:17   quote  deeplink  
blonde homo..... broer van toivonen.....hehehehehehe
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 30 september 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Vind dat een spits van Feyenoord niet alleen zijn waarde heeft in doelpunten, maar ook als aanjager en qua voetbal een rol heeft.

Dat laatste doet hij al goed. Hij is heel sterk en wint moeilijke duels, ook door slimmer te zijn. Hij creeert ook zelf kansen. Het is een kwestie van tijd voordat hij velddoelpunten gaat maken.

Luc heeft vorig jaar tenslotte ook maar 1x gescoort in zijn eerste 11 wedstrijden. Maar daarna liep het als een trein.

Guidetti is op bijna alle punten beter dan Fernandez, alleen op snelheid wint Fernandez het.
craven
 craven - vrijdag 30 september 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind dat een spits van Feyenoord niet alleen zijn waarde heeft in doelpunten, maar ook als aanjager en qua voetbal een rol heeft.

Dat laatste doet hij al goed. Hij is heel sterk en wint moeilijke duels, ook door slimmer te zijn. Hij creeert ook zelf kansen. Het is een kwestie van tijd voordat hij velddoelpunten gaat maken.

Luc heeft vorig jaar tenslotte ook maar 1x gescoort in zijn eerste 11 wedstrijden. Maar daarna liep het als een trein.

Guidetti is op bijna alle punten beter dan Fernandez, alleen op snelheid wint Fernandez het.
eens...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 30 september 2011 - 16:41   quote  deeplink  
En door zijn loopwerk creƫert hij veel ruimte. Lieten de analisten heel mooi zien op tv! Maar goed, hij zal er toch ook wel wat in mogen prikken, want daarvoor is hij uiteindelijk gehaald. Pas beoordelen over een tijdje. Hij oogt misschien niet zo jong, maar hij is nog maar 19. Jonkies moeten dubbelop acclimatiseren. Ten eerste aan het hogere niveau (ze zijn juniorenniveau gewend) en ten tweede verandering van club, dus andere situatie. Er staat in elk geval wel wat, dus ik heb wel goede hoop en zo te horen hebben wel meer Feyenoorders dit. Toch geldt ook voor hem, geen (gezongen) woorden, maar daden!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 september 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Als ie oud genoeg is een topsalaris te vragen is hij oud genoeg om te doen waar hij voor gehaald is.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 30 september 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 17:41 schreef hotjumper het volgende:
Als ie oud genoeg is een topsalaris te vragen is hij oud genoeg om te doen waar hij voor gehaald is.....
en dat is ons een goed gevoel geven met slappe teksten hahahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 september 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 18:22 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en dat is ons een goed gevoel geven met slappe teksten hahahaha
Dan hadden ze babbelvits wel gehouden...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Guidetti al een echte Feyenoorder...!









0.0069968