|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Persie wacht met contractverlenging (Feyenoordleven.nl)
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zou hij op v geel wachten? guidetti einde seizoen mischien terug.. dan robin terug. wat vinden jullie? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zou een optie kunnen zijn, maar dan wel een jaartje bij Excelsior laten rijpen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor 30 miljoen naar Barcelona zodat wij er ook nog wat aan overhouden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hij zegt toch duidelijk dat hij niet weet hoe het gaat lopen. mischien komt ie samen met kuijt in 2013. laten we het hopen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 19:31 schreef obiku010 het volgende:[..] hij zegt toch duidelijk dat hij niet weet hoe het gaat lopen. mischien komt ie samen met kuijt in 2013. laten we het hopen Dit meen je toch niet Biekkie!!?? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tuurlijk wel. waarom niet. kuijt wilde terug als ie titelkansen had. met robin en dirk erbij speel je nu voor het kampioenschap. dus wil dirk wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens met the real brutus!! (zei toch dat ik het voortaan altijd met je eens zou zijn) hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De foto shop goed gelukt! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alleen je hoofd overgeslagen? hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zal je zien, zit er zo weer een slot op. altijd als wij een goed gesprek hebben word boudechick jaloers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ergens wel. verder is dit topic natuurlijk wel goed. maar inig verbaal contact is iets wat boudewijn cravent of craves. en wat dat betreft klikken wij eigelijk wel top! ik geniet zelfs van jou foto met Rosalie! dat moet ik denken aan chelsea's babytijd. nam haar altijd mee onder de douche. dan lag ze als een proppie tegen me aan. te genieten van het warme water. mooie herinneringen. jammer dat ik slechts de eerste 7 maanden close mocht meemaken. maar mooi als ik het bij anderen kan zien, en soort van herbeleven in me kop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat heb ik met Lisa inderdaad ook altijd gedaan haha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
wel benieuwd wat ie nu gaat doen. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Weet iemand hoeveel procent wij krijgen als hij een overgang maakt naar een andere club?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ligt er aan welke culb en welk land.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Stel naar Spanje, wat zal het dan ongeveer zijn?
Als hij in Engeland blijft voetballen, dan krijgen we niks toch? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Heb gelezen ergens dat Man City een bod uit gaat brengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dan kan het wel eens niks opleveren ... maar stylzz weet daar meer van..
ik ga pitten truste pik... ;) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Nou dat zal waarschijnlijk weer in ons nadeel zijn.
Zeker hetzelfde situatie als met De Guzman. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dan kan het wel eens niks opleveren ... maar stylzz weet daar meer van.. ik ga pitten truste pik... ;) +1 eens..:P (slaap lekker Leon)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2011 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dan kan het wel eens niks opleveren ... maar stylzz weet daar meer van.. ik ga pitten truste pik... ;) Truste! |
|
|
|