BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stop criminalisering voetbalsupporters!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - dinsdag 27 september 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Afgelopen zaterdagnacht schijnt het in de binnenstad van Eindhoven onrustig geweest te zijn.
Niet heel nieuwswaardig aangezien het er wel vaker onrustig is op een stapavond.
Met name het Stratumseind kan na een lange nacht met veel drank wel eens het toneel zijn van een opstootje.
En toch stonden de nieuwssites er zondagochtend vol van, want het zouden namelijk Feyenoord hooligans geweest zijn.
Men weet dit omdat er een aantal van hen een Feyenoord ketting of iets dergelijks droegen, ook hadden de mannen een duidelijk Rotterdams accent en bleek later dat ze uit de omgeving van Rotterdam kwamen.
Wat ik me dan afvraag: hoe kan er gesproken worden over Feyenoord hooligans als Feyenoord zelf een dag later in Alkmaar moet voetballen en het geweld van zaterdagnacht in Eindhoven niet voetbal gerelateerd is?
Met andere woorden, als ik met een maatje deze zaterdag ga stappen in Heerenveen, het aan de stok krijg met een groep anderen en opgepakt wordt kan ik een stadionverbod krijgen omdat ik: A. een Feyenoordketting draag, en B: een Rotterdams accent heb aangezien ik daar uit de buurt kom.

Ik ben het zat dat de media alles klakkeloos overnemen en direct spreken van, in dit geval Feyenoord, hooligans. Waarom kunnen het niet 25 ANWB leden zijn? En ohja, 3 van hen rijden in een Opel, terwijl 7 personen hun boodschappen bij Albert Heijn doen.
Laten we die maar direct een landelijk supermarkt verbod geven, je weet immers maar nooit wat er kan gebeuren..

Maar wat pas echt vervelend is, is dat je bijna niet meer durft te zeggen dat je een fanatiek supporter van een club bent, en graag met je maten op stap gaat voor een uitwedstrijd. De verwijtende blikken die je krijgt toegeworpen bij een nieuwe baan en collegas die op een omslachtige wijze proberen te achterhalen of jij ook één van die hooligans bent zijn onwijs irritant.
En dat alles wordt in stand gehouden dankzij dit soort indianenverhalen in de media.

Echt hoor, kap daar nou eens mee, met dat criminaliseren van voetbalsupporters!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 13:14 schreef KKL het volgende:
Afgelopen zaterdagnacht schijnt het in de binnenstad van Eindhoven onrustig geweest te zijn.
Niet heel nieuwswaardig aangezien het er wel vaker onrustig is op een stapavond.
Met name het Stratumseind kan na een lange nacht met veel drank wel eens het toneel zijn van een opstootje.
En toch stonden de nieuwssites er zondagochtend vol van, want het zouden namelijk Feyenoord hooligans geweest zijn.
Men weet dit omdat er een aantal van hen een Feyenoord ketting of iets dergelijks droegen, ook hadden de mannen een duidelijk Rotterdams accent en bleek later dat ze uit de omgeving van Rotterdam kwamen.
Wat ik me dan afvraag: hoe kan er gesproken worden over Feyenoord hooligans als Feyenoord zelf een dag later in Alkmaar moet voetballen en het geweld van zaterdagnacht in Eindhoven niet voetbal gerelateerd is?
Met andere woorden, als ik met een maatje deze zaterdag ga stappen in Heerenveen, het aan de stok krijg met een groep anderen en opgepakt wordt kan ik een stadionverbod krijgen omdat ik: A. een Feyenoordketting draag, en B: een Rotterdams accent heb aangezien ik daar uit de buurt kom.

Ik ben het zat dat de media alles klakkeloos overnemen en direct spreken van, in dit geval Feyenoord, hooligans. Waarom kunnen het niet 25 ANWB leden zijn? En ohja, 3 van hen rijden in een Opel, terwijl 7 personen hun boodschappen bij Albert Heijn doen.
Laten we die maar direct een landelijk supermarkt verbod geven, je weet immers maar nooit wat er kan gebeuren..

Maar wat pas echt vervelend is, is dat je bijna niet meer durft te zeggen dat je een fanatiek supporter van een club bent, en graag met je maten op stap gaat voor een uitwedstrijd. De verwijtende blikken die je krijgt toegeworpen bij een nieuwe baan en collegas die op een omslachtige wijze proberen te achterhalen of jij ook één van die hooligans bent zijn onwijs irritant.
En dat alles wordt in stand gehouden dankzij dit soort indianenverhalen in de media.

Echt hoor, kap daar nou eens mee, met dat criminaliseren van voetbalsupporters!
volledig eens!! elk woord is raak.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 13:19   quote  deeplink  
zal je nog eens wat vertellen: kreeg een paar maand geleden een nieuwe baas. Vroeg naar hobby's van me. Ik zei dat Feyenoord me grootste en zo'n beetje me enige echte hobby is (als je het zo wilt noemen.......). Het 1e wat ik te horen kreeg was dat ik wel moest oppassen niet op tv of youtube te komen als Feyenoord-supporter want dat kon natuurlijk niet.... Vraag ik wat ze denkt over Feyenoord-supporters: hoop herrieschoppers en vandalen.... Heb dat beeld wel recht kunnen zetten maar snap heel goed wat KKL bedoelt met zijn alinea over reacties van anderen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Nou precies! Als ze roepen Rotterdam Hooligans en Feyenoord leuzen hoeven ze toch helemaal niets met Feyenoord te doen te maken hebben!!!

zucht.. als ze zich profileren als Feyenoord supporters en ze ook Feyenoord leuzen scanderen, dan kan je het niet gescheiden zien toch...

quote:

Een week na het oproer bij de Kuip zijn hooligans weer aan het rellen geslagen. De politie van Eindhoven pakte gisteren 25 man op die verantwoordelijk zijn voor vernielingen in de Brabantse stad. 'Buitengewoon treurig dat de naam van de club opnieuw in diskrediet wordt gebracht,' zegt Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon.

De 25 fanatieke Feyenoord-aanhangers hebben een spoor van vernielingen achtergelaten in de Brabantse stad Eindhoven. Ze worden ervan verdacht met glas en meubilair te hebben gegooid op de Markt, een plein in het centrum van de stad. Ook in een straat verderop zouden ze de ruiten van een horecazaak hebben vernield en op het NS-station met glas hebben gegooid.

De Rotterdamse politie bevestigt dat de groep bestaat uit bekende hooligans. Getuigen meldden dat zij hebben gezien dat de groep Feyenoord-kleding droeg en al clubleuzen scanderend door de straten trok.

Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon is er allesbehalve blij mee. 'Of het hier nu om echte Feyenoord-hooligans gaat, of niet, door de kledingkeuze en het zingen van liederen hebben ze in elk geval de associatie gelegd met de club. Buitengewoon treurig dat hiermee de naam van Feyenoord opnieuw in diskrediet wordt gebracht,' vetelt hij aan het AD.

Raadsel
Het is opvallend dat de relschoppers juist in Eindhoven aan het vernielen zijn geslagen. Feyenoord speelde een uitwedstrijd bij AZ in Alkmaar. Ook voor de Brabantse politie is het nog een raadsel wat ze in Eindhoven kwamen doen. Ze houdt de supporters, variërend in leeftijd van 17 tot 29 jaar en onder meer afkomstig uit Rotterdam, Vlaardingen, Oud-Beijerland, Barendrecht en Capelle, nog zeker tot morgen vast.

Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 13:19 schreef FR-Douwe het volgende:
zal je nog eens wat vertellen: kreeg een paar maand geleden een nieuwe baas. Vroeg naar hobby's van me. Ik zei dat Feyenoord me grootste en zo'n beetje me enige echte hobby is (als je het zo wilt noemen.......). Het 1e wat ik te horen kreeg was dat ik wel moest oppassen niet op tv of youtube te komen als Feyenoord-supporter want dat kon natuurlijk niet.... Vraag ik wat ze denkt over Feyenoord-supporters: hoop herrieschoppers en vandalen.... Heb dat beeld wel recht kunnen zetten maar snap heel goed wat KKL bedoelt met zijn alinea over reacties van anderen.
nou ik niet, want als wij een stel van die hersenlozen hebben die zich zo profileren, dan krijg je die naam gewoon. Die naam hebben we overigens al jaren.

Ik zit er trouwens niet mee.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 september 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Moeten ze zich maar gedragen! Ook dat heeft met normen en waarden te maken. En ten tweede vind ik je vergelijking wel troosteloos. En ten derde die 'supporters' hebben daar in Eindhoven wel met terras stoelen en tegels lopen gooien! En daarbij zijn er ruiten gesneuveld. En wat ik heb gehoord zijn er Feyenoord leuzen geroepen. Tja dan kan je twijfelen of het wel Feyenoord supporters zijn. Het kunnen natuurlijk ook 25 Ajax supporters zijn die zich gedragen als Feyenoord supporters. Laat de politie en OM dit verder lekker uitzoeken. En criminalisering van supporters is al tientallen jaren aan de gang en daar hebben we helaas nog steeds mee te maken als Feyenoord supporters en dat zal nog jaren duren voordat dat is verdwenen, als het ooit verdwijnt! Het criminalisering kunnen wij als Feyenoord alleen zelf voor zorgen dat het ooit verdwijnt. Voorlopig wordt elk opstootje gauw met Feyenoord supporters in verband gebracht helaas. Ik blijft erbij dat het helaas een klein groep is die steeds vaker elders hun 'uitje' gaan opzoeken vanwege stadion verboden. Ik blijft erbij dat er zo snel mogelijk een hooligan wet ingevoerd moet zoals in Engeland om deze gekken op te pakken en te berechten.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nou ik niet, want als wij een stel van die hersenlozen hebben die zich zo profileren, dan krijg je die naam gewoon. Die naam hebben we overigens al jaren.

Ik zit er trouwens niet mee.
Eens.

No one likes us, we don't care was het toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door Bosifyable --
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 27 september 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Lijdensweg gaat aan het punt voorbij wat KKL probeert te maken

als je met een mannetje of tien buiten rijnmond opstap bent en een feyenoordketting/tattoo of weet ik veel wat op of om heb, en je krijg ruzie met een ander groepje heeft dit niks met feyenoord hooligans te maken.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 september 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 14:08 schreef FR010VL het volgende:
Lijdensweg gaat aan het punt voorbij wat KKL probeert te maken

als je met een mannetje of tien buiten rijnmond opstap bent en een feyenoordketting/tattoo of weet ik veel wat op of om heb, en je krijg ruzie met een ander groepje heeft dit niks met feyenoord hooligans te maken.
Heeft er niks mee te maken! Ook zij dienen zich te gedragen. Normen en waarden. Voor mijn part ben je geen voetbal supporter , dan nog geef je nog geen recht om te gaan vernielen.
Dus best FR010VL , de volgende keer wel even goed lezen. Bij zelf verdediging wordt het anders, maar dat is hier volgens mij niet van toepassing.
KKL
 KKL - dinsdag 27 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Het is overal hetzelfde liedje, ben je voetbalsupporter dan ben je vast een crimineel, ook in Schotland.
Bij Celtic protesteerden de Green Brigade Ultras tegen de Schotse overheid die zich bemoeit met zaken waar ze zich niet druk over moeten maken.
Met een wereldeconomie die compleet naar de tyfus is zou je zeggen dat er belangrijkere zaken zijn dan supportertje pesten, maar dat is dus ook in Schotland niet het geval. De Green Brigade maakte gisteren 50 minuten lang een standpunt met spandoeken en complete stilte, om vervolgens compleet los te gaan.
Celtic won en na afloop gaven diverse spelers van de club aan dat deze winst te danken was aan de fantastische steun van de fanatieke supporters.

http://www.youtube.com/watch?v=BpIcbDohIAU&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EYvwvVWE1x8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door KKL --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 27 september 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nou ik niet, want als wij een stel van die hersenlozen hebben die zich zo profileren, dan krijg je die naam gewoon. Die naam hebben we overigens al jaren.

Ik zit er trouwens niet mee.
Aan de ene kant kan ik er niet mee zitten
Maar dat is vooral omdat ik zelf donders goed weet wat ik wel en niet doe
Dus ook of het op mij van toepassing is of niet

Maar vind wel dat mensen niet te ver moeten gaan
Omdat Feyenoorders de naam hebben agressief te zijn en gewoon een slechte naam hebben betekent dat niet dat elke Feyenoorder zo is

Er zijn wel meer generalisaties
Maar als de tijd ons een ding geleerd heeft is dat wel dat die lang niet altijd gelden
Dat zouden mensen ook moeten beseffen als het over Feyenoorders (of supporters van andere clubs) gaat
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 27 september 2011 - 16:07   quote  deeplink  
@ Leidensweg

Ten eerste rustig maar, niet zo geplaagd je komt een tikkeltje geagiteerd over.

Ten tweede gaat het erom dat als je voor feyenoord bent en op de fuist met iemand gaat niet gelijk een feyenoord hooligans bent. Dat was de kern van het verhaal en nietwat jij nu aankaart.

Dus misschien moet jij wat beter lezen want nergens in mijn verhaal of dat KKL word dat gedrag goedgekeurt los van het feit dat je voor feyenoord bent of niet.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 september 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 15:32 schreef KKL het volgende:
Het is overal hetzelfde liedje, ben je voetbalsupporter dan ben je vast een crimineel, ook in Schotland.
Bij Celtic protesteerden de Green Brigade Ultras tegen de Schotse overheid die zich bemoeit met zaken waar ze zich niet druk over moeten maken.
Met een wereldeconomie die compleet naar de tyfus is zou je zeggen dat er belangrijkere zaken zijn dan supportertje pesten, maar dat is dus ook in Schotland niet het geval. De Green Brigade maakte gisteren 50 minuten lang een standpunt met spandoeken en complete stilte, om vervolgens compleet los te gaan.
Celtic won en na afloop gaven diverse spelers van de club aan dat deze winst te danken was aan de fantastische steun van de fanatieke supporters.

http://www.youtube.com/watch?v=BpIcbDohIAU&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EYvwvVWE1x8
Zou wel weer een gestolen idee zijn, maar is dit geen optie om het tijdens de wedstrijd van ADO te doen? Eerste weet ik veel hoeveel minuten niets; om dan compleet uit ons dak te gaan.

Ziet de directie ook wel dat een wedstrijd zonder enthousiasme niets waard is.

Jammer dat je nu op die korte termijn geen mooie, ludieke en positieve spandoeken kan maken
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 27 september 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 16:08 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zou wel weer een gestolen idee zijn, maar is dit geen optie om het tijdens de wedstrijd van ADO te doen? Eerste weet ik veel hoeveel minuten niets; om dan compleet uit ons dak te gaan.

Ziet de directie ook wel dat een wedstrijd zonder enthousiasme niets waard is.

Jammer dat je nu op die korte termijn geen mooie, ludieke en positieve spandoeken kan maken
prima te regelen voor een andere wedstrijd toch?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 16:07 schreef FR010VL het volgende:
@ Leidensweg

Ten eerste rustig maar, niet zo geplaagd je komt een tikkeltje geagiteerd over.

Ten tweede gaat het erom dat als je voor feyenoord bent en op de fuist met iemand gaat niet gelijk een feyenoord hooligans bent. Dat was de kern van het verhaal en nietwat jij nu aankaart.

Dus misschien moet jij wat beter lezen want nergens in mijn verhaal of dat KKL word dat gedrag goedgekeurt los van het feit dat je voor feyenoord bent of niet.
Twee verschillende interpretaties helaas! Komen we er toch niet uit.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Als er nu in groningen een terrasstoeltje omvalt op de grote markt staat "hart van nederland" er al weer met een camera wagen. Dan is het natuurlijk heerlijk als je met je vingertje kan wijzen naar die Antillianen/Marokkanen/Mollukkers/Turken/Quirozzen/Feyenoordsupporters**
Alles om maar niet onder ogen te hoeven zien dat de samenleving te maken heeft met een zware verhuftering....

**doorhalen wat niet van toepassing is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door hotjumper --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 16:15 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

prima te regelen voor een andere wedstrijd toch?
True, maar dit is toch een.meer beladen wedstrijd, beter dan wanneer je dit.tegen.NEC doet lijkt me.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:51 schreef hotjumper het volgende:
Als er nu in groningen een terrasstoeltje omvalt op de grote markt staat "hart van nederland" er al weer met een camera wagen. Dan is het natuurlijk heerlijk als je met je vingertje kan wijzen naar die Antillianen/Marokkanen/Mollukkers/Turken/Quirozzen/Feyenoordsupporters**
Alles om maar niet onder ogen te hoeven zien dat de samenleving te maken heeft met een zware verhuftering....

**doorhalen wat niet van toepassing is
+1
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Die malloten in Eindhoven zongen Feyenoord lieden en leuzen
Tsja....hoe wil je t dan los zien?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:
Die malloten in Eindhoven zongen Feyenoord lieden en leuzen
Tsja....hoe wil je t dan los zien?
Ze zongen ook happy meal en 1 had een kortingskaart van de MAC..
Er word op dit moment onderzocht of deze persoon een MAC verbod krijgt opgelegt...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
@ KKL!

Stop nou eens met janken!!
Ik ben ook kritisch maar krijg nu langzaam wel de schijt van die topics van je!
Nu eerst dit jaar maar weer uitzitten en hopen op sportieve successen en het bericht dat we uit groep 1 zijn aan het einde van het seizoen.
Doe jezelf en ons een lol en bekijk het nu eens van de positieve kant.
Het gaat sportief goed en de rest is nog in het ongewisse dus kan nog 2 kanten uit!
Ik heb ook genoeg punten waar ik het niet mee eens ben maar onrust blijven zaaien is nu niet verstandig!
Gaat straks gewoon weer ten koste van de sportieve prestaties en je krijgt meer rare dingen van de directie uit!
Nog maar niet te praten over wat de buitenwereld (lees politie) vind en eist als de directie te veel tegenstand blijft krijgen.
Niet dat jij zo'n malloot van laatste keer ben maar door die gasten word elke negatieveling in hetzelfde rijtje geplaatst door bepaalde groepen!
Daar word Feyenoord echt niet beter van!!!
Ik hoop dat je mijn verhaal begrijpt en er wat mee doet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door Feyenoord till i die --
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 september 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 17:51 schreef hotjumper het volgende:
Als er nu in groningen een terrasstoeltje omvalt op de grote markt staat "hart van nederland" er al weer met een camera wagen. Dan is het natuurlijk heerlijk als je met je vingertje kan wijzen naar die Antillianen/Marokkanen/Mollukkers/Turken/Quirozzen/Feyenoordsupporters**
Alles om maar niet onder ogen te hoeven zien dat de samenleving te maken heeft met een zware verhuftering....

**doorhalen wat niet van toepassing is
Zie je nou wel dat ik de enige op dit forum ben die onder het rijtje Feyenoordsupporters hoor... Jullie zoeken een reden om bij je vrouw weg te blijven. In Jappie zn geval, bij zijn vriend.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 september 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@ KKL!

Stop nou eens met janken!!
Ik ben ook kritisch maar krijg nu langzaam wel de schijt van die topics van je!
Nu eerst dit jaar maar weer uitzitten en hopen op sportieve successen en het bericht dat we uit groep 1 zijn aan het einde van het seizoen.
Doe jezelf en ons een lol en bekijk het nu eens van de positieve kant.
Het gaat sportief goed en de rest is nog in het ongewisse dus kan nog 2 kanten uit!
Ik heb ook genoeg punten waar ik het niet mee eens ben maar onrust blijven zaaien is nu niet verstandig!
Gaat straks gewoon weer ten koste van de sportieve prestaties en je krijgt meer rare dingen van de directie uit!
Nog maar niet te praten over wat de buitenwereld (lees politie) vind en eist als de directie te veel tegenstand blijft krijgen.
Niet dat jij zo'n malloot van laatste keer ben maar door die gasten word elke negatieveling in hetzelfde rijtje geplaatst door bepaalde groepen!
Daar word Feyenoord echt niet beter van!!!
Ik hoop dat je mijn verhaal begrijpt en er wat mee doet!
Eens! Deze directie heeft misschien 0.0 Feyenoord gevoel, we moeten eerst zorgen dat we uit de schulden zijn, en dan kunnen ze optyfen en plaats maken voor mensen die deze club weer op kunnen bouwen, met hét Feyenoord gevoel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze zongen ook happy meal en 1 had een kortingskaart van de MAC..
Er word op dit moment onderzocht of deze persoon een MAC verbod krijgt opgelegt...
Je snapt t niet of doe je bewust opstandig?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze zongen ook happy meal en 1 had een kortingskaart van de MAC..
Er word op dit moment onderzocht of deze persoon een MAC verbod krijgt opgelegt...
kom op Leon...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 september 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je snapt t niet of doe je bewust opstandig?
Hij snapt het denk ik wel.
Hij bedoelt denk ik te zeggen:

Als 020-er kan je dat ook roepen en dan zet je Feyenoord weer in een kwaad daglicht.
Die jongens die dit nu geroepen hebben, hebben misschien de Kuip wel nooit van de binnenkant gezien.
Er kan zoveel geroepen worden maar dat betekent niet dat dat dan ook en feit is.
Zolang het niet rondom een wedstrijd of een afgesproken plaats tussen twee supportersgroepen is moet men het vingertje eens weg laten.
Iedereen kan zo iets roepen is daarbij de boodschap!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Jaaaaaaaa.... Maar je kan t niet los zien in dit geval.
HvH vond ik een voorbeeld wat je wel los moet zien van t voetbal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:
Jaaaaaaaa.... Maar je kan t niet los zien in dit geval.
HvH vond ik een voorbeeld wat je wel los moet zien van t voetbal.
Ik snap jou punt ook wel maar dit blijft een discussie!
Elke malloot kan zo iets roepen, iets geks doen en dan club in een verkeerd daglicht zetten terwijl hij of zij zelf niets met die club heeft!
Als ik hier met een vriend bij mij uit het dorp door Maastricht loop in een Feyenoordshirt (allebei) en we krijgen ruzie??
Dan komt er in het nieuws dat Feyenoord-hooligans zich misdragen hebben!
Of wij nu fout zaten of niet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:21 schreef Stylzz het volgende:
Jaaaaaaaa.... Maar je kan t niet los zien in dit geval.
HvH vond ik een voorbeeld wat je wel los moet zien van t voetbal.
Ik denk dat heel Nederland geen voorstelling heeft voor wat voor volk er woond in de regio Rotterdam..Dordrecht Krimpen Capelle Ommoord Schiedam Maasluis HvH tot en met Den Haag
Zelfs Aboutaleb heeft geen idee...

En Ftid hoef ik het niet uit te leggen...

Ik vind het allemaal niet zo vreemd..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Oh ik weet t wel. Ik heb er jaren van mijn leven doorgebracht.
Maar dat is t punt niet.
Kijk als t er uit ziet als jenever, t ruikt naar jenever en t smaakt naar jenever. Dan zal t wel jenever zijn!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:
Oh ik weet t wel. Ik heb er jaren van mijn leven doorgebracht.
Maar dat is t punt niet.
Kijk als t er uit ziet als jenever, t ruikt naar jenever en t smaakt naar jenever. Dan zal t wel jenever zijn!
hoeft niet, maar het gaat erom dat het vreemd is om meteen uit te sluiten dat het jenever is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hoeft niet, maar het gaat erom dat het vreemd is om meteen uit te sluiten dat het jenever is.
Dat ook.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 september 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@ KKL!

Stop nou eens met janken!!
Ik ben ook kritisch maar krijg nu langzaam wel de schijt van die topics van je!
Nu eerst dit jaar maar weer uitzitten en hopen op sportieve successen en het bericht dat we uit groep 1 zijn aan het einde van het seizoen.
Doe jezelf en ons een lol en bekijk het nu eens van de positieve kant.
Het gaat sportief goed en de rest is nog in het ongewisse dus kan nog 2 kanten uit!
Ik heb ook genoeg punten waar ik het niet mee eens ben maar onrust blijven zaaien is nu niet verstandig!
Gaat straks gewoon weer ten koste van de sportieve prestaties en je krijgt meer rare dingen van de directie uit!
Nog maar niet te praten over wat de buitenwereld (lees politie) vind en eist als de directie te veel tegenstand blijft krijgen.
Niet dat jij zo'n malloot van laatste keer ben maar door die gasten word elke negatieveling in hetzelfde rijtje geplaatst door bepaalde groepen!
Daar word Feyenoord echt niet beter van!!!
Ik hoop dat je mijn verhaal begrijpt en er wat mee doet!
Sorry,maar ik maak me nog wel zorgen... En met dit topic slaat hij de spijker op z'n kop. Ik ga toch ook niet roepen dat alle buitenlanders kut-volk zijn alleen om wat Quiroz hier post?

Sportief gaat het goed, maar de rest moet ik eerst nog maar zien....
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 september 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:

[...]

Sportief gaat het goed, maar de rest moet ik eerst nog maar zien....
True, (eind) november horen we meer toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hoeft niet, maar het gaat erom dat het vreemd is om meteen uit te sluiten dat het jenever is.
Al is het wel Jenever het kan me werkelijk geen ene reet verrotten...
Als iemand met een Rotterdams accent word in Brabant nogal vaak een deur
dichtgegooit in je porem...Vaak zat meegemaakt en sommige leggen zich daar niet bij neer.
En terecht...Het gaat mij erom dat de media graag schrijft wat hot is en wat ze willen schrijven(soms eigen waarheid)...en dat zijn wij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Al is het wel Jenever het kan me werkelijk geen ene reet verrotten...
Als iemand met een Rotterdams accent word in Brabant nogal vaak een deur
dichtgegooit in je porem...Vaak zat meegemaakt en sommige leggen zich daar niet bij neer.
En terecht...Het gaat mij erom dat de media graag schrijft wat hot is en wat ze willen schrijven(soms eigen waarheid)...en dat zijn wij...
dat klopt, dat ben ik met je eens, maar dat is niet altijd het geval.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 21:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dat klopt, dat ben ik met je eens, maar dat is niet altijd het geval.
klopt ,dat ben ik weer met jou eens maar waar gaat het over allemaal? ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt ,dat ben ik weer met jou eens maar waar gaat het over allemaal? ;)
jenever toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

jenever toch?
dat is schiedams, nee bier of haring haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is schiedams, nee bier of haring haha
doe maar haring, hutspot en wittebrood. het is tenslotte weer bijna 3 oktober.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is schiedams, nee bier of haring haha
Daarom nam ik jenever als voorbeeld ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

doe maar haring, hutspot en wittebrood. het is tenslotte weer bijna 3 oktober.
ja dan gaat leien weer lod juh hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 september 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja dan gaat leien weer lod juh hahaha
yup, hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 september 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 22:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom nam ik jenever als voorbeeld ;)
hahaha oke maar dan alleen een schuitje in de bier kerel ;)
KKL
 KKL - woensdag 28 september 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2011 - 19:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
@ KKL!

Stop nou eens met janken!!
Ik ben ook kritisch maar krijg nu langzaam wel de schijt van die topics van je!
Nu eerst dit jaar maar weer uitzitten en hopen op sportieve successen en het bericht dat we uit groep 1 zijn aan het einde van het seizoen.
Doe jezelf en ons een lol en bekijk het nu eens van de positieve kant.
Het gaat sportief goed en de rest is nog in het ongewisse dus kan nog 2 kanten uit!
Ik heb ook genoeg punten waar ik het niet mee eens ben maar onrust blijven zaaien is nu niet verstandig!
Gaat straks gewoon weer ten koste van de sportieve prestaties en je krijgt meer rare dingen van de directie uit!
Nog maar niet te praten over wat de buitenwereld (lees politie) vind en eist als de directie te veel tegenstand blijft krijgen.
Niet dat jij zo'n malloot van laatste keer ben maar door die gasten word elke negatieveling in hetzelfde rijtje geplaatst door bepaalde groepen!
Daar word Feyenoord echt niet beter van!!!
Ik hoop dat je mijn verhaal begrijpt en er wat mee doet!
FTID....wat ik (te) vaak hoor en lees is als mede supporters over bepaalde zaken binnen Feyenoord kritisch zijn....lees kritisch, dan wordt dat altijd bestempeld als negatief?!!?

Waarom?

Waarom wordt het kritisch volgen van je club vaak bestempeld als negatief?
Ik begrijp dat totaal niet.

En bovendien: deze topic gaat niets eens over Feyenoord (directie/beleidsvoering) zelf!!

Hier gaat het enkel over de media en de rest van Nederland die hen blind volgt in hun bevindingen tav het criminaliseren van voetbalsupporters!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Als je voetbal supporters nu eens vervangt, door marokkanen, antillianen, skinheads, extreem-rechtsen of bikers.

Mag t dan wel?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:
Als je voetbal supporters nu eens vervangt, door marokkanen, antillianen, skinheads, extreem-rechtsen of bikers.

Mag t dan wel?
ook dat gaat te ver, met name de allochtonen die je opnoemt. Als iemand uit die bevolkingsgroep iets doet staat er meteen bij dat het een Marokkaan is. Ook dat is hetzelfde.
KKL
 KKL - woensdag 28 september 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:
Als je voetbal supporters nu eens vervangt, door marokkanen, antillianen, skinheads, extreem-rechtsen of bikers.

Mag t dan wel?
Ik heb geen idee hoe marokkanen, antillianen, skinheads, extreem-rechtsen of bikers daar overdenken.
KKL
 KKL - donderdag 29 september 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Afgelopen weekend bij Glagow Rangers

rangers.jpg?w=635&h=393
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 september 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 09:58 schreef KKL het volgende:

[..]

FTID....wat ik (te) vaak hoor en lees is als mede supporters over bepaalde zaken binnen Feyenoord kritisch zijn....lees kritisch, dan wordt dat altijd bestempeld als negatief?!!?

Waarom?

Waarom wordt het kritisch volgen van je club vaak bestempeld als negatief?
Ik begrijp dat totaal niet.

En bovendien: deze topic gaat niets eens over Feyenoord (directie/beleidsvoering) zelf!!

Hier gaat het enkel over de media en de rest van Nederland die hen blind volgt in hun bevindingen tav het criminaliseren van voetbalsupporters!
Ik zeg je heel eerlijk dat ik jou voorbeeld alleen op dit forum tegenkom
Daarom moet je mijn reactie ook echt zien als een reactie jegens de "kritische" supporters op dit forum

Op dit forum wordt zelden tot geen kritiek gegeven
Ze zoeken een uitlaatklep voor hun frustraties
Iemand uitschelden is geen kritiek meer
iemand afbranden is geen kritiek
"Gudde moet weg" is geen kritiek

Er wordt hier zelden kritiek gegeven
Men schreeuwt gewoon wat
En als gewoon kritiek het doel is dan gaan ze daar behoorlijk aan voorbij

Voorbeeld:
"KKL ik vind dat jij dit verkeert aanpakt want...."
Dit is kritiek

"KKl je bent een stomme hond en je moet gewoon weg, incapabele zak!"
Dit is geen kritiek meer

Helaas zien we hier meer het tweede dan het eerste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2011 door Phyxsius --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stop criminalisering voetbalsupporters!









0.0091578