|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ja petje wel zeer mooi gemaakt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Diep respect voor deze artiesten. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Geweldig, ik ga gauw een keer kijken. |
|
|
|
|
TripleC
|
|
|
Strak gemaakt door de schilder(s) Nu alleen hopen dat iedereen het fatsoen heeft om deze zo te laten en niet met graffiti te bekladden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 15:45 schreef TripleC het volgende:Strak gemaakt door de schilder(s) Nu alleen hopen dat iedereen het fatsoen heeft om deze zo te laten en niet met graffiti te bekladden. Zal helaas wel niet
Maar wel prachtige tekening! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Had ook al een stukje gezien op Feyenoord-tv, toen was de tekening nog grijsn etc. Nu echt mooi afgewerkt hoor............hoop idd dat de graffitiboys/girls hier van af blijven! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2011 - 15:45 schreef TripleC het volgende:Strak gemaakt door de schilder(s) Nu alleen hopen dat iedereen het fatsoen heeft om deze zo te laten en niet met graffiti te bekladden. als ze zich respecteren als graffiti-kunstenaars wel. dan ga je niet over de graffiti heen van anderen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mooi gedaan. Een bezoekje waard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooie tifo voor tegen de neuzen,of de dag of week dat Coen een jaar heen is!! Dit zijn dezelfde schilder artiesten vermoed ik!!
Coen///held! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zo!! die is goed gemaakt!! zie alleen nergens een tag.... zal die gozert wel zijn die op het stoepje zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ach dat doe ik als ik ff niks te doen heb :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou nog even oefenen,dan word het net zo mooi als het eerste plaatje haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahahaha pik! Dat gaat heel ergens anders over. En ik zie geeen tetten! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Mogen mijn muurtje ook wel komen doen!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door KKL -- |
|
|
|