BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe foto's en beelden van maasgebouw slopers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dirk Duinrand
 Dirk Duinrand - woensdag 28 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
op o.a de telegraaf zijn weer beelden en foto's geplaatst van nieuwe gezochte maasgebouw slopers.

oproep kent U hen, geef ze aan.

oppakken die hufters.
zelfs je auto spiegels worden er gesloopt en richting maasgebouw gegooid.

dit moet afgelopen zijn !!!

deze puberale luierschijters verzieken het voor de rest van het legioen.

Dus herkend u er iemand van, snel aangeven !!

Ben nog steeds kotsmisselijk van die lui.

@dirkduinrand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Dirk Duinrand --
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - woensdag 28 september 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Sjezus dat zijn kinderen!! Gooi die maar voor een tijdje de bak in tussen de moordenaars. Wat zullen die bikkeltjes poepen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
craven
 craven - woensdag 28 september 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
idd, sommige dingen gaan een beetje te ver...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
+ 1
Els
 Els - woensdag 28 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Ik herken cq ken gelukkig geen van de mensen die betrokken waren bij de rellen. Ik zou ook in gewetensnood komen als ik er wel één zou (her)kennen. Ik vind oprecht dat de daders gestraft moeten worden, maar ik heb ook hele grote bezwaren tegen het aangeven van mensen. In dat geval zou ik op hen inpraten en hopen ze te overtuigen zichzelf aan te geven.
Ik vraag me ook nog wel eens af of de misdaad en de sanctie nog wel in proportie zijn.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 28 september 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 13:34 schreef Els het volgende:
Ik herken cq ken gelukkig geen van de mensen die betrokken waren bij de rellen. Ik zou ook in gewetensnood komen als ik er wel één zou (her)kennen. Ik vind oprecht dat de daders gestraft moeten worden, maar ik heb ook hele grote bezwaren tegen het aangeven van mensen. In dat geval zou ik op hen inpraten en hopen ze te overtuigen zichzelf aan te geven.
Ik vraag me ook nog wel eens af of de misdaad en de sanctie nog wel in proportie zijn.
Niet dus.......
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Ik zeg: aangeven die lulletjes. We kunnen niet meer serieus roepen dat het nu eens moet stoppen als we niet zelf bereid zijn hieraan mee te werken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
als je het puur bekijkt naar misdaad en sanctie gaat het me ook vrij ver. Aan de andere kant: het zijn klootzakken die de eigen club aanvallen. Vernielingen hebben aangericht aan het eigen stadion. Nogmaals: ook ik ben het niet altijd eens met het gevoerde beleid maar geloof niet in het aanvallen (letterlijk) van je eigen club.
Landelijke media gaat me te ver maar laat die gasten een rondje lopen door een volle kuip met ontblote bovenruggen terwijl iedereen twijgjes heeft. Is het zo klaar en doen ze het nooit meer.....
KKL
 KKL - woensdag 28 september 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
Het was toch in één woord lachwekkend!?

Groot aangekondigd en dan jochies in beeld laten zien die op de uitkijk staan omdat iemand anders een autospiegel sloopt.

De politie en Abutaleb hebben zich gisteren behoorlijk voor lul gezet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 13:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Het was toch in één woord lachwekkend!?

Groot aangekondigd en dan jochies in beeld laten zien die op de uitkijk staan omdat iemand anders een autospiegel sloopt.

De politie en Abutaleb hebben zich gisteren behoorlijk voor lul gezet.
klopt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 13:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Het was toch in één woord lachwekkend!?

Groot aangekondigd en dan jochies in beeld laten zien die op de uitkijk staan omdat iemand anders een autospiegel sloopt.

De politie en Abutaleb hebben zich gisteren behoorlijk voor lul gezet.
eens. Ik was voor het tonen van beelden, maar geen beelden van vandalisme.
Ja misschien in de lokale azijnbode ofzo, maar niet op landelijke tv.
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 28 september 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Nieuwe aanhoudingen wegens Feyenoordrellen
ROTTERDAM - De politie heeft twee nieuwe aanhoudingen verricht in verband met de rellen bij het Maasgebouw van Feyenoordstadion de Kuip in Rotterdam op zaterdag 17 september. Het gaat om een 24-jarige man uit Spijkenisse die zich dinsdagavond meldde bij de politie en om een 18-jarige man uit De Lier. De laatste werd woensdagochtend gearresteerd in Naaldwijk.
De foto van beide verdachten was nog niet in de media vertoond. Met hun arrestatie komt het totaal aantal aangehouden verdachten in deze zaak op 18, meldde de politie woensdag. ( bron Telegraaf.nl )
FR010VL
 FR010VL - woensdag 28 september 2011 - 16:21   quote  deeplink  
waarom je zelf aangeven als er geen beeld van je is....beetje vreemd
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 28 september 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:21 schreef FR010VL het volgende:
waarom je zelf aangeven als er geen beeld van je is....beetje vreemd
Geweten? Druk vanuit je omgeving? Mss zijn er al een aantal maten van 'm opgepakt en vond 'ie het niet eerlijk tegenover hun.

Wie weet.
FR010VL
 FR010VL - woensdag 28 september 2011 - 16:26   quote  deeplink  
nou als me maten zouden worden opgepakt en ik niet ja jammer heb ik het beter gedaan als hun hehehe..... snitch je zelf..... das nieuw

enja.. geweten???? dan ben je helemaal een crimineel van lik me kutje, als je eerst heel de boel kapot maakt en dan denkt... ja kan eigenijk niet hehehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door FR010VL --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 september 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
Nee Stylzz, niks achterwege laten! Al die gasten op de tv en maar hopen dat ze herkend worden. We hoeven echt geen medelijden te hebben met de gasten. Gespuis is het en niks anders
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee Stylzz, niks achterwege laten! Al die gasten op de tv en maar hopen dat ze herkend worden. We hoeven echt geen medelijden te hebben met de gasten. Gespuis is het en niks anders
Ben het met jou eens. hoe sneller we van deze gasten verlost zijn hoe beter. Kunnen we het imago van onze prachtige club weer een beetje op gaan poetsen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Misschien ligt er wel een echte taak weggelegt voor Aboutaleb in zijn geboorte stad.....

Rellen: zeven doden bij voetbalduel in Marokko
dinsdag 27 september 2011 | 14:44 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 27 september 2011 | 20:09

Tekstgrootte
RABAT (ANP/RTR) Na afloop van een voetbalwedstrijd in Dakhla, in de Westelijke Sahara, zijn bij rellen zeven doden gevallen. Dat meldt het Marokkaanse persbureau MAP dinsdag.

Het gebied, een voormalige Spaanse kolonie, is in 1975 geannexeerd door Marokko. Vanaf dat moment is het onderwerp geweest van een geschil tussen de Marokkaanse regering en een onafhankelijkheidsbeweging uit buurland Algerije.
De wedstrijd ging tussen Mouloudia Dakhla en Chabab Mohammadia. Eerst spraken Marokkaanse woordvoerders na rellen tussen supporters melding van twee doden, maar dat blijken er zeven te zijn. Onder meer bekogelden supporters elkaar na afloop met stenen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Misschien ligt er wel een echte taak weggelegt voor Aboutaleb in zijn geboorte stad.....

Rellen: zeven doden bij voetbalduel in Marokko
dinsdag 27 september 2011 | 14:44 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 27 september 2011 | 20:09

Tekstgrootte
RABAT (ANP/RTR) Na afloop van een voetbalwedstrijd in Dakhla, in de Westelijke Sahara, zijn bij rellen zeven doden gevallen. Dat meldt het Marokkaanse persbureau MAP dinsdag.

Het gebied, een voormalige Spaanse kolonie, is in 1975 geannexeerd door Marokko. Vanaf dat moment is het onderwerp geweest van een geschil tussen de Marokkaanse regering en een onafhankelijkheidsbeweging uit buurland Algerije.
De wedstrijd ging tussen Mouloudia Dakhla en Chabab Mohammadia. Eerst spraken Marokkaanse woordvoerders na rellen tussen supporters melding van twee doden, maar dat blijken er zeven te zijn. Onder meer bekogelden supporters elkaar na afloop met stenen.
ach, daar maken ze elkaar af hahahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 september 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Zag net een documentaire over de stones in het kurhaus, het wordt tijd dat ze die gasten die daar losgingen eens oppakken, tuig!

En de rolling stones zijn laffe honden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door hotjumper --
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Misschien ligt er wel een echte taak weggelegt voor Aboutaleb in zijn geboorte stad.....

Rellen: zeven doden bij voetbalduel in Marokko
dinsdag 27 september 2011 | 14:44 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 27 september 2011 | 20:09

Tekstgrootte
RABAT (ANP/RTR) Na afloop van een voetbalwedstrijd in Dakhla, in de Westelijke Sahara, zijn bij rellen zeven doden gevallen. Dat meldt het Marokkaanse persbureau MAP dinsdag.

Het gebied, een voormalige Spaanse kolonie, is in 1975 geannexeerd door Marokko. Vanaf dat moment is het onderwerp geweest van een geschil tussen de Marokkaanse regering en een onafhankelijkheidsbeweging uit buurland Algerije.
De wedstrijd ging tussen Mouloudia Dakhla en Chabab Mohammadia. Eerst spraken Marokkaanse woordvoerders na rellen tussen supporters melding van twee doden, maar dat blijken er zeven te zijn. Onder meer bekogelden supporters elkaar na afloop met stenen.
Maasgebouw randdebielen versus Dahkla warriors. Hoog in het rifgebergte tegen elkaar vechten. De winnaars krijgen een seizoenskaart bij Ajax in het familievak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach, daar maken ze elkaar af hahahaha
Daar kan hij zich echt uitleven met z`n normen en waarden..
En anders kan ik nog wel wat plaatsen voor hem aanwijzen waar het wat betreft zijn landgenoten helemaal verkeerd is gegaan in Rotterdam!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:41 schreef nibali het volgende:

[..]

Maasgebouw randdebielen versus Dahkla warriors. Hoog in het rifgebergte tegen elkaar vechten. De winnaars krijgen een seizoenskaart bij Ajax in het familievak.
doe maar vak 410...
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

doe maar vak 410...
Ook goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar kan hij zich echt uitleven met z`n normen en waarden..
En anders kan ik nog wel wat plaatsen voor hem aanwijzen waar het wat betreft zijn landgenoten helemaal verkeerd is gegaan in Rotterdam!
Uiteindelijk weet hij zelf ook hoe het zit maar die nodigt hij uit om onder het genot van een hapje en een drankje het dialoog aan te gaan..Om de mensen vervolgens naar huis te sturen met 50 euro onkostenvergoeding?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uiteindelijk weet hij zelf ook hoe het zit maar die nodigt hij uit om onder het genot van een hapje en een drankje het dialoog aan te gaan..Om de mensen vervolgens naar huis te sturen met 50 euro onkostenvergoeding?
huh??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:55 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

huh??
ja zo handeld aboutaleb met de relschoppers van zijn eigen bloed...
praten eten drinken en een handdruk van 50 euro..
sevillana
 sevillana - woensdag 28 september 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:40 schreef hotjumper het volgende:
Zag net een documentaire over de stones in het kurhaus, het wordt tijd dat ze die gasten die daar losgingen eens oppakken, tuig!

inderdaad, of zou het inmiddels verjaard zijn?
Alexi
 Alexi - woensdag 28 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Dat ze eens gaan NADENKEN,voor dat ze zo iets achterlijks doen!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 17:57   quote  deeplink  
De Auschwitz-leugen van Aboutaleb

Een vergelijking werkt twee kanten op: uit A=B volgt B=A. Ahmed Aboutaleb vergeleek Pim Fortuyn twee maal met Auschwitz. Impliciet vergeleek hij Auschwitz dus met Pim Fortyn.
In een interview met 2Vandaag op 9 februari 2002 zei Ahmed:

Het is natuurlijk buitengewoon vreemd dat zó'n hoog ontwikkelde natie als Nederland, afgelopen tijd in de opiniepeilingen te kennen heeft gegeven, met zóveel stemmen achter zo'n... wolf in schaapskleren te kunnen lopen. In een land waar 'nooit meer Auschwitz' nog steeds nagalmt... dát land moet oppassen.

Een maand later was het weer raak. Een lezer van Trouw schreef in 2007: Aboutaleb (...) mocht (...) als directeur van Forum de overwinning van dr Fortuyn in de Rotterdamse gemeenteraadsverkiezingen in ditzelfde daglad als een verloochening van de roep "Nooit meer Auschwitz" bestempelen, zonder dat de interviewer het nodig vond hem over die ongestaafde bewering nader aan de tand te voelen.

Nu heeft Pim Fortuyn nooit opgeroepen tot massamoord of iets dergelijks. Hij verdedigde westerse waarden tegenover de oprukkende Islam. Volgens Aboutaleb is wat Pim deed even erg als de holocaust; ofwel de holocaust was even erg als het verdedigen van westerse waarden tegen de Islam. Zoiets heet ook wel een Auschwitz-leugen.

Aboutaleb noemde Fortuyn een demagoog en een wolf in schaapskleren. Het is precies andersom; de kwalificaties slaan op Aboutaleb zelf. Mede door zijn bezorgd aandoende haatzaaierij in dit land vol linkse naoorlogse verzetstrijders, is Pim Fortuyn vermoord. Eén moord is minder dan 5,5 miljoen moorden, maar als ik het goed heb heeft Aboutaleb zelf de volgende islamitische wijsheid aangehaald: "Wie 1 mens doodt, doodt de gehele mensheid". Zo beschouwd is Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam zelf de verloochening van "Nooit meer Auschwitz".

Op 15 mei 2001 schreef Aboutaleb een open brief aan haatimam El Moumni; gepubliceerd in Trouw. Hieruit citeer ik:

Wat dat betreft kunt u nog veel leren van Pim Fortuyn. Over de islam zegt en schrijft hij de meest vreselijke dingen, maar taalkundig zo verpakt dat niemand er strafrechtelijk wat mee kan. Zo hoort dat in Nederland. Je zegt niet dat iemand liegt, maar dat hij een loopje neemt met de waarheid. Heel subtiel.

Ook deze leugenarij kunnen we spiegelen. We krijgen dan de volgende waarheid: over Pim Fortuyn zegt en schrijft Aboutaleb de meest vreselijke dingen, maar taalkundig zo verpakt dat niemand er strafrechtelijk wat mee kan. Zo hoort dat in Nederland. Je zegt niet met zoveel woorden: "schiet hem neer", maar je demoniseert hem gewoon tot in de dood. Heel subtiel.

Het lijkt erop dat Trouw het interview van maart 2002 met zorg heeft verstopt; het is in ieder geval niet meer terug te vinden op trouw.nl, en ook niet in het nieuwsarchief Lexis Nexis. Misschien kan een van de Amsterdamse lezers het interview opzoeken op het kantoor van Trouw, Jacob Bontiusplaats 9 (Google Maps). Ik zou zeer graag een kopie per e-mail ontvangen.

Het interview met Ahmed Aboutaleb door Victor Deconinck, 2Vandaag 9 februari 2002 op 2Vandaag

Hieronder de transcriptie. Hulde aan de onpartijdige opstelling van de interviewer.

Victor Deconinck: Bij ons hier in de studio directeur Ahmed Aboutaleb van Forum, dat is het instituut voor multiculturele ontwikkeling...
Er zijn wel mensen die zeiden wij zijn eigenlijk wel blij dat Pim Fortuyn deze uitglijder heeft gemaakt. Hebt u daar ook op zitten wachten?

Ahmed Aboutaleb: Ik heb niet zozeer hierop zitten wachten, ik heb wel zitten wachten op een vrij smerige verkiezingscampagne, mede door meneer Fortuyn ingegeven. Kijk, als je praat over het hooghouden van de Nederlandse beschaving, die is bijelkaar gebracht in die artikel 1 van de grondwet, dáár is de totale Nederlandse beschaving in ondergebracht.

Victor Deconinck: Dat is de kern...

Ahmed Aboutaleb: Als je't om zeep wil helpen, dan heb je een zeer bedénkelijke politieke agenda, dan ben je onbetrouwbaar en dan ben je een wolf in schaapskleren... Nederland, wees op je tellen.

Victor Deconinck: Dus je zegt met name zijn opmerking over dat artikel 1 van de grondwet dat vindt u het meest schadelijke... Is zo'm man nou écht gevaarlijk of heeft ie zichzelf nu eigenlijk nu buitenspel gezet...

Ahmed Aboutaleb: Ja, ik ben geen psychiater om dat goed hier in te schatten, maar je moet toch iemand beoordelen op wat 'ie zegt, en op wat'ie wil gaan doen. En wát 'ie zegt is kwalijk. Wat 'ie zegt is zó gevaarlijk voor de totale Nederlandse samenleving hij sluit niet alleen 800.000 moslims uit, maar ook vrouwen in de wao, de medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen, het hele ambtenarenapparaat het deugt allemaal niets. Het wordt steeds smaller waar die op focust en ik denk dat meneer Fortuyn wel degelijk een volstrekt eigen politieke lijn heeft die die wil gaan realiseren, daarvoor dánkbaar gebruik maakt van Leefbaar Nederland als voertuig, en je moet hem toch afrekenen op wat die zegt, en wat ie zegt kan niet door de beugel. Met Melkert zeg ik: hij heeft vandaag werkelijk vandaag inderdaad een grens overschreden die elke vorm van betamelijkheid, het kan gewoon niet.

Victor Deconinck: Goed, 't bestuur van Leefbaar Nederland beraadt zich op de situatie, die kans is groot dat men zegt nou meneer Fortuyn wij nemen afscheid van u, andere politieke partijen willen absoluut niet met hem samenwerken. Kun je ook niet zeggen hij heeft wel de discussie willen aanzewengelen over dat artikel 1?

Ahmed Aboutaleb: Ja ach, er zijn ook heel interessante discussies in Nederland over artikel 23, de vrijheid van het onderwijs, en daarbij gaat het voorturend om hoe doe je dat - niet alleen maar de inhoud van je boodschap - maar hoe doe je dat en wat wil je daarmee bereiken. Wat 'ie wil is eigenlijk simpelweg de ruimte hebben om moslims - en anderen in dit land - naar believen te kunnen vernéderen, zonder dat die daarvoor door de rechter op de vingers wordt getikt. En dat is natuurlijk wel een kwalijke zet, nogmaals...

Victor Deconinck: Die wet, hij vernedert ze ook, hij zegt het zijn, het is een achterlijke cultuur...

Ahmed Aboutaleb: Nou ja, de islam is een achterlijke cultuur, welaan, d'r zit hier dus zo'n achterlijke, zo'n drager van zo'n achterlijke cultuur tegenover u, een kwart eeuw Nederlander, daar ben ik dan trots op, en ook mede trots op die artikel 1 van de grondwet, en daar mag niemand aan sleutelen. En diegene die dat doet, daar moeten wij massaal nee tegen zeggen.

Victor Deconinck: In de marge zegt 'ie ook nog even ik wil ook het verdrag van Schengen opzeggen, de grenzen moeten weer dicht, er moeten weer allerlei camera's komen, we moeten elke vrachtwagen scannen...

Ahmed Aboutaleb: Ja, niet alleen Schengen wil die opzeggen, maar ook het internationaal verdrag inzake vluchtelingen, er wat dus nog meer zij... en blijkbaar weet hij zó weinig van de Nederlandse economie, wij verdienen in dit land een groot deel van onze boterham dankzij het feit dat wij in Europa open grenzen hebben, en dat wij in Europa alles wat wij hier verbouwen zo ongeveer kunnen exporteren.
Nou, dié kleine ondernemers, die hem afgelopen tijd in de opiniepeilingen hebben gesteund, die moeten nog eens flink achter de oren krabben of dít een interessante zet is, het schrappen van Schengen, het schrappen van alles wat te maken heeft met de peilers van Europa, is zeer schadelijk voor Nederland...

Victor Deconinck: Toch wil ik eindigen met de vraag die ik aan het begin stelde: bent u eigenlijk niet een beetje blij het interview [Fortuyn in de Volkskrant]?

Ahmed Aboutaleb: Nee, ik ben helemaal niet blij, ik ben niet blij, ik ben woedend...

Victor Deconinck: Woedend?

Ahmed Aboutaleb: ...Omdat eh...

Victor Deconinck: Maar dit betekent toch waarschijnlijk het einde van Fortuyn?

Ahmed Aboutaleb: Ik zou daar geen traan om laten, als u dát bedoelt, ik zou daar geen traan om laten.
Maar het is natuurlijk buitengewoon vreemd dat zó'n hoog ontwikkelde natie als Nederland, afgelopen tijd in de opiniepeilingen te kennen heeft gegeven, met zóveel stemmen achter zo'n... wolf in schaapskleren te kunnen lopen. In een land waar 'nooit meer Auschwitz' nog steeds nagalmt... dát land moet oppassen. Want een demagoog als deze man, iemand die zóver kan gaan met dit soort uitspraken te doen, en dan een groot deel van het volk aan zijn knieën kan krijgen, dat is niet goed voor een land, dat is niet goed voor een beschaving... Dat moeten we écht goed in de gaten houden.

Victor Deconinck: Heel duidelijk. Hartelijk dank.

Bron: Het Vrije Volk

Aboutaleb misbruikt belastinggeld !

Weergave tekst van de e-mail als bewijs voor misbruik belastinggeld voor partijdoeleinden.:

Graag uw aandacht voor een spectaculaire, unieke, landelijke PvdA-actie! Na een korte inhoudelijk inleiding, volgt de politieke bedoeling van deze actie.

Op initiatief van de PvdA'er Hans Spekman heeft de Tweede Kamer in juni besloten om dit jaar 50 miljoen euro extra beschikbaar te stellen voor inkomensondersteuning van minima. Dit gebeurde met een amendement op de zogeheten Voorjaarsnota. Doel van het amendement is om alle gezinnen in Nederland met een inkomen tot 120% van het minimumloon (+/- € 21.000 bruto) een bedrag van 50 euro te kunnen uitkeren in de weken voor Kerstmis. De Kamer gaf het kabinet opdracht hiervoor een goede regeling te bedenken, die zo min mogelijk uitvoerings- en verantwoordingsverplichtingen oproept.

Onze staatssecretaris voor Sociale Zaken, Ahmed Aboutaleb heeft daarop tot de volgende regeling besloten:

Gemeenten krijgen het geld overgemaakt in oktober, via een zogenaamde integratie-uitkering. De verdelingsgrondslag is het aantal huishoudens in de gemeenten met een inkomen tot 120%. Gemeenten kennen uiteraard hun bijstandsbestand en de mensen die gebruiken van verschillende armoederegelingen, die over het algemeen bedoeld zijn voor mensen met een inkomen tot 120%.

Nu de politiek!

Tijdens de halfjaarlijkse netwerkbijeenkomst van alle PvdA-wethouders Sociale Zaken, de Tweede-Kamerfractie (Hans Spekman) en kabinet (Ahmed Aboutaleb) ontstond het idee om met deze 50 miljoen de slagkracht van de PvdA te laten zien: wij zijn in staat zijn in de Kamer iets te bedenken, dat binnen halfjaar later leidt tot 50 euro op de bank- of girorekening.

Hiermee kunnen we laten zien dat het ertoe doet dat de PvdA overal goed is vertegenwoordigd. In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen kunnen we met deze actie ervaring opdoen, maar ook een dossier opbouwen. We laten zien dat we een sterk georganiseerde partij zijn met eenduidige idealen!

De sleutel voor het welslagen van deze actie ligt bij de fracties in de gemeenteraden. Het idee is om de meegezonden motie in alle gemeenteraden binnen de komende twee/drie weken in stemming te brengen. Hierin wordt het College gewezen op het aangenomen amendement en opgeroepen voortvarend aan de slag te gaan met de uitvoering, opdat het doel bereikt wordt: vóór Kerstmis het geld op de rekening.

Natuurlijk gaan wij ervan uit dat Colleges met een PvdA'er op Sociale Zaken het geld voor inkomensondersteuning uitgeven zoals dat is bedoeld. In die gemeenten geldt de motie puur als politiek signaal. In gemeenteraden waar de PvdA in de oppositie zit, is de motie een drukmiddel om de regeling uit te voeren conform de wensen van PvdA in de Tweede Kamer.

De actie zal uiteraard landelijk door het Partijbureau onder de aandacht gebracht worden en er zal ook vanuit Sociale Zaken aandacht komen voor de regeling. Aan u vragen we om te zorgen dat via de lokale media een en ander bekend wordt, zodat we zoveel mogelijk mensen bereiken.

U kunt lokaal deze actie promoten als PvdA-actie. Zo zal het succes op uw lokale afdeling uitstralen.

Voor de eenduidigheid in de communicatie verzoeken wij u om zoveel mogelijk aan te sluiten bij de wensen van de Tweede-Kamerfractie: 50 euro, vóór kerstmis, voor inkomens tot 120% van het minimumloon. De oppositie zal wellicht roepen dat dit slechts eenmalig een fooi is. Wij zullen volhouden dat 50 euro vlak voor Kerst voor deze groep een mooi extraatje is in een dure maand. Wij weten dat de mensen er gewoon blij mee zijn. Daarmee hebben wij lokaal en landelijk een mooie, eenduidige boodschap. Het doet ertoe dat de PvdA vertegenwoordigd is in gemeenteraad, College, Tweede Kamer en kabinet. Daar hebben mensen wat aan!

Wij rekenen op uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Hans Spekman en Paul Tang (PvdA Tweede-Kamerfractie)

Ahmed Aboutaleb (Staatssecretaris Sociale Zaken)

Lees hier meer over de fratsen van deze "bestuurder".

11 feb 2010: Aboutaleb: Er zijn geen onveilige wijken meer in Rotterdam
8 feb 2010: Korpschef Meijboom stapt op...en vangt de klappen op voor zijn baas Aboutaleb
25 jan 2010: Aboutaleb: Van mijn mensen (zijn ambtenaren) blijf je af...voor de rest maakt het me niet uit
21 jan 2010: Topman Rotterdamse politie stapt op
17 dec 2009: Aboutaleb's arrogantie: Ik ben niet verbaasd over motie van wantrouwen door Leefbaar-Rotterdam
17 dec 2009: Aboutaleb overleeft motie van wantrouwen
17 dec 2009: Kwakkelende Aboutaleb overtuigt politiebond niet
16 dec 2009: Gemeente wil vertrek korpschef Meijboom, Aboutaleb mag blijven zitten
16 dec 2009: Aboutaleb en zijn korpschef in conflict
15 dec 2009: Rotterdamse politiechefs tegen gedongen ontslagen door strandrellen
12 dec 2009: Rotterdamse korpschef Meijboom schrijft de schuld voor de strandrellen van zich af
12 dec 2009: Onrust bij Rotterdamse politie door COT-rapport en laconieke houding Aboutaleb en korpschef
11 dec 2009: Achterbakse kritiek kabinet op ombudsman om diens terechte bevindingen over gemeentelijke blunders strandrel
10 dec 2009: Aboutaleb is "woedend" over ov-misdragingen tegen RET-personeel...reizigers zijn niet belangrijk
9 dec 2009: Burgemeester en korpschef blijven ondanks verwijtbare blunders bij strandrel
9 dec 2009: Verbijstering bij politiek Rotterdam over poltieoptreden bij strandrel
9 dec 2009: Politie, justitie en gemeente faalden bij strandrel
8 dec 2009: Agenten niet vervolgd voor doodschieten man tijdens strandrel
24 nov 2009: Aboutaleb belooft Rotterdam binnen vijf jaar af te zijn van onveilige wijken
30 okt 2009: Aboutaleb ziet vooruitgang Antillianen, maar bagataliseert uitwassen van zijn eigen marokkaanse volk
28 okt 2009: Criminelen krijgen opleiding en werk als ze hun wapen(s) inleveren
17 okt 2009: Marokkanen krijgen 40 euro p.p. om met Aboutaleb te dineren
15 okt 2009: Aboutaleb wordt voorzitter Taskforce Overvallen
29 sep 2009: Aboutaleb legt blunders strandrel neer bij agenten
24 sep 2009: Aboutaleb: Misdaad allochtonen schaadt de meerderheid
3 sep 2009: Politie topman: Aboutaleb blundert met strandrel en zou zelf moeten opstappen
3 sep 2009: Leefbaar Rotterdam: Aboutaleb heeft veiligheid niet serieus genomen
23 aug 2009: Aboutaleb neemt incident (strandrel) hoog op...zegt hij
23 aug 2009: Dode en gewonden door politiewapens bij strandfeest
2 jul 2009: Aboutaleb nodigde zichzelf uit voor een werkbezoek naar Marokko
1 jul 2009: Werkbzoek Aboutaleb aan geboortland lijkt snoepreisje te zijn
25 jun 2009: Aboutaleb laat beloofde aanwezigheid bijeenkomst met Veteranen schieten voor plotseling werkbezoek naar Marokko
22 jun 2009: Neefje van Aboutaleb wordt voorzitter van de jonge socialisten
11 jun 2009: Aboutaleb verantwoordt zich voor anti-antillianen uitspraken
11 jun 2009: Aboutaleb opent Arab Film Festival
5 jun 2009: Aboutaleb: Cijfers over criminele marokkanen zijn onjuist...tsja
4 jun 2009: Aboutaleb: De nederlaag bij de EU-verkiezingen is een duidelijk signaal van de kiezers
4 jun 2009: Aboutaleb ontkent criminaliteitscijfers marokkanen
28 mei 2009: Aboutaleb blijft bij sluiting coffeeshops
6 mei 2009: Aboutaleb wil onderzoek naar rellen bij bevrijdingsfeest bij Erasmusbrug
5 mei 2009: Politie lost schoten op bevrijdingsfeest
22 apr 2009: Aboutaleb stuurt "nieuwe" Antillianen een brief
16 apr 2009: Aboutaleb schrikt van lage IQ bij Antillianen
10 apr 2009: Aboutaleb pakt hangjongeren hard aan...zegt hij
17 mrt 2009: Aboutaleb: Snert is niet Nederlands, maar typisch iets marokkaans
2 mrt 2009: Aboutaleb: Misdaad in Rotterdam valt best mee
5 jan 2009: Aboutaleb beedigd als burgemeester van Rotterdam
23 dec 2008: Sollicitatie naar baan als burgemeester Rotterdam bleek fake
15 dec 2008: Rotterdamse raadsleden bedreigd om benoeming Aboutaleb
13 nov 2008: Aboutaleb beschadigd naar Rotterdam
13 nov 2008: Aboutaleb roept sorry en alles is weer goed in de tweede kamer
12 nov 2008: Aboutaleb moet 2e kamer uitleggen waarom hij als dienaar van de kroon belastinggeld misbruikt voor pvda-doeleinden
12 nov 2008: Aboutaleb heeft nu al spijt van email pvda-cadeau...dit belooft wat voor Rotterdam
12 nov 2008: Sint Aboutaleb is er vroeg bij dit jaar
12 nov 2008: Ahmed Aboutaleb went belastinggeld aan als pvda-cadeau
1 nov 2008: Wrevel in kabinet door verrassing Aboutaleb
21 okt 2008: Marokko is trots op Aboutaleb
20 okt 2008: Aboutaleb danst op het graf van Pim Fortuyn
20 okt 2008: Aboutaleb niet de beste kandidaat burgemeester Rotterdam, wel een interessante...dat schiet lekker op
19 okt 2008: Het verraad van links
19 okt 2008: Waar is mevrouw Aboutaleb?
17 okt 2008: Aboutaleb: Ik maak termijn van 6 jaar als burgemeester van Rotterdam af
16 okt 2008: GL: Aboutaleb de allerbeste kandidaat voor burgemeester Rotterdam
10 jun 2008: Aboutaleb glorieert in Marokko
30 jan 2007: Aboutaleb loog over islamitische doodwenser
30 jan 2008: Aboutaleb: miljarden euro's kostende reintegratie is goed uitgevoerd
12 mrt 2007: Aboutaleb liegt over veiligheidsgevoel
7 mrt 2007: Aboutaleb haalt ongefundeerd uit naar Geert Wilders
10 feb 2007: Aboutaleb ontloopt debat over zijn falen mbt reintegratie
30 jan 2007: Aboutaleb liegt over islamitische doodwenser
12 nov 2006: Aboutaleb verspilt 400 miljoen Euro aan reintegratieprojecten
21 jun 2004: Aboutaleb: Spreidt witte leerlingen
9 feb 2002: Aboutaleb demoniseert Pim Fortuyn: : Pim Fortuyn is een gevaarlijke demagoog, aldus aboutaleb
Dan de blunderput van Rotterdam:

8 feb 2010: Gemeente Rotterdam beloont blunderende ambtenaren met promotie
29 jan 2010: College Rotterdam doorstaat storm van kritiek over blunderput
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
Als het jou spiegel is dan praat je wel anders!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee Stylzz, niks achterwege laten! Al die gasten op de tv en maar hopen dat ze herkend worden. We hoeven echt geen medelijden te hebben met de gasten. Gespuis is het en niks anders
100% eens!!
5, 10, 18, 28 of 50 maakt niet uit!!
Onder de 18, betekent de ouders laten boeten!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 17:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
De Auschwitz-leugen van Aboutaleb

Een vergelijking werkt twee kanten op: uit A=B volgt B=A. Ahmed Aboutaleb vergeleek Pim Fortuyn twee maal met Auschwitz. Impliciet vergeleek hij Auschwitz dus met Pim Fortyn.
In een interview met 2Vandaag op 9 februari 2002 zei Ahmed:

Het is natuurlijk buitengewoon vreemd dat zó'n hoog ontwikkelde natie als Nederland, afgelopen tijd in de opiniepeilingen te kennen heeft gegeven, met zóveel stemmen achter zo'n... wolf in schaapskleren te kunnen lopen. In een land waar 'nooit meer Auschwitz' nog steeds nagalmt... dát land moet oppassen.

Een maand later was het weer raak. Een lezer van Trouw schreef in 2007: Aboutaleb (...) mocht (...) als directeur van Forum de overwinning van dr Fortuyn in de Rotterdamse gemeenteraadsverkiezingen in ditzelfde daglad als een verloochening van de roep "Nooit meer Auschwitz" bestempelen, zonder dat de interviewer het nodig vond hem over die ongestaafde bewering nader aan de tand te voelen.

Nu heeft Pim Fortuyn nooit opgeroepen tot massamoord of iets dergelijks. Hij verdedigde westerse waarden tegenover de oprukkende Islam. Volgens Aboutaleb is wat Pim deed even erg als de holocaust; ofwel de holocaust was even erg als het verdedigen van westerse waarden tegen de Islam. Zoiets heet ook wel een Auschwitz-leugen.

Aboutaleb noemde Fortuyn een demagoog en een wolf in schaapskleren. Het is precies andersom; de kwalificaties slaan op Aboutaleb zelf. Mede door zijn bezorgd aandoende haatzaaierij in dit land vol linkse naoorlogse verzetstrijders, is Pim Fortuyn vermoord. Eén moord is minder dan 5,5 miljoen moorden, maar als ik het goed heb heeft Aboutaleb zelf de volgende islamitische wijsheid aangehaald: "Wie 1 mens doodt, doodt de gehele mensheid". Zo beschouwd is Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam zelf de verloochening van "Nooit meer Auschwitz".

Op 15 mei 2001 schreef Aboutaleb een open brief aan haatimam El Moumni; gepubliceerd in Trouw. Hieruit citeer ik:

Wat dat betreft kunt u nog veel leren van Pim Fortuyn. Over de islam zegt en schrijft hij de meest vreselijke dingen, maar taalkundig zo verpakt dat niemand er strafrechtelijk wat mee kan. Zo hoort dat in Nederland. Je zegt niet dat iemand liegt, maar dat hij een loopje neemt met de waarheid. Heel subtiel.

Ook deze leugenarij kunnen we spiegelen. We krijgen dan de volgende waarheid: over Pim Fortuyn zegt en schrijft Aboutaleb de meest vreselijke dingen, maar taalkundig zo verpakt dat niemand er strafrechtelijk wat mee kan. Zo hoort dat in Nederland. Je zegt niet met zoveel woorden: "schiet hem neer", maar je demoniseert hem gewoon tot in de dood. Heel subtiel.

Het lijkt erop dat Trouw het interview van maart 2002 met zorg heeft verstopt; het is in ieder geval niet meer terug te vinden op trouw.nl, en ook niet in het nieuwsarchief Lexis Nexis. Misschien kan een van de Amsterdamse lezers het interview opzoeken op het kantoor van Trouw, Jacob Bontiusplaats 9 (Google Maps). Ik zou zeer graag een kopie per e-mail ontvangen.

Het interview met Ahmed Aboutaleb door Victor Deconinck, 2Vandaag 9 februari 2002 op 2Vandaag

Hieronder de transcriptie. Hulde aan de onpartijdige opstelling van de interviewer.

Victor Deconinck: Bij ons hier in de studio directeur Ahmed Aboutaleb van Forum, dat is het instituut voor multiculturele ontwikkeling...
Er zijn wel mensen die zeiden wij zijn eigenlijk wel blij dat Pim Fortuyn deze uitglijder heeft gemaakt. Hebt u daar ook op zitten wachten?

Ahmed Aboutaleb: Ik heb niet zozeer hierop zitten wachten, ik heb wel zitten wachten op een vrij smerige verkiezingscampagne, mede door meneer Fortuyn ingegeven. Kijk, als je praat over het hooghouden van de Nederlandse beschaving, die is bijelkaar gebracht in die artikel 1 van de grondwet, dáár is de totale Nederlandse beschaving in ondergebracht.

Victor Deconinck: Dat is de kern...

Ahmed Aboutaleb: Als je't om zeep wil helpen, dan heb je een zeer bedénkelijke politieke agenda, dan ben je onbetrouwbaar en dan ben je een wolf in schaapskleren... Nederland, wees op je tellen.

Victor Deconinck: Dus je zegt met name zijn opmerking over dat artikel 1 van de grondwet dat vindt u het meest schadelijke... Is zo'm man nou écht gevaarlijk of heeft ie zichzelf nu eigenlijk nu buitenspel gezet...

Ahmed Aboutaleb: Ja, ik ben geen psychiater om dat goed hier in te schatten, maar je moet toch iemand beoordelen op wat 'ie zegt, en op wat'ie wil gaan doen. En wát 'ie zegt is kwalijk. Wat 'ie zegt is zó gevaarlijk voor de totale Nederlandse samenleving hij sluit niet alleen 800.000 moslims uit, maar ook vrouwen in de wao, de medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen, het hele ambtenarenapparaat het deugt allemaal niets. Het wordt steeds smaller waar die op focust en ik denk dat meneer Fortuyn wel degelijk een volstrekt eigen politieke lijn heeft die die wil gaan realiseren, daarvoor dánkbaar gebruik maakt van Leefbaar Nederland als voertuig, en je moet hem toch afrekenen op wat die zegt, en wat ie zegt kan niet door de beugel. Met Melkert zeg ik: hij heeft vandaag werkelijk vandaag inderdaad een grens overschreden die elke vorm van betamelijkheid, het kan gewoon niet.

Victor Deconinck: Goed, 't bestuur van Leefbaar Nederland beraadt zich op de situatie, die kans is groot dat men zegt nou meneer Fortuyn wij nemen afscheid van u, andere politieke partijen willen absoluut niet met hem samenwerken. Kun je ook niet zeggen hij heeft wel de discussie willen aanzewengelen over dat artikel 1?

Ahmed Aboutaleb: Ja ach, er zijn ook heel interessante discussies in Nederland over artikel 23, de vrijheid van het onderwijs, en daarbij gaat het voorturend om hoe doe je dat - niet alleen maar de inhoud van je boodschap - maar hoe doe je dat en wat wil je daarmee bereiken. Wat 'ie wil is eigenlijk simpelweg de ruimte hebben om moslims - en anderen in dit land - naar believen te kunnen vernéderen, zonder dat die daarvoor door de rechter op de vingers wordt getikt. En dat is natuurlijk wel een kwalijke zet, nogmaals...

Victor Deconinck: Die wet, hij vernedert ze ook, hij zegt het zijn, het is een achterlijke cultuur...

Ahmed Aboutaleb: Nou ja, de islam is een achterlijke cultuur, welaan, d'r zit hier dus zo'n achterlijke, zo'n drager van zo'n achterlijke cultuur tegenover u, een kwart eeuw Nederlander, daar ben ik dan trots op, en ook mede trots op die artikel 1 van de grondwet, en daar mag niemand aan sleutelen. En diegene die dat doet, daar moeten wij massaal nee tegen zeggen.

Victor Deconinck: In de marge zegt 'ie ook nog even ik wil ook het verdrag van Schengen opzeggen, de grenzen moeten weer dicht, er moeten weer allerlei camera's komen, we moeten elke vrachtwagen scannen...

Ahmed Aboutaleb: Ja, niet alleen Schengen wil die opzeggen, maar ook het internationaal verdrag inzake vluchtelingen, er wat dus nog meer zij... en blijkbaar weet hij zó weinig van de Nederlandse economie, wij verdienen in dit land een groot deel van onze boterham dankzij het feit dat wij in Europa open grenzen hebben, en dat wij in Europa alles wat wij hier verbouwen zo ongeveer kunnen exporteren.
Nou, dié kleine ondernemers, die hem afgelopen tijd in de opiniepeilingen hebben gesteund, die moeten nog eens flink achter de oren krabben of dít een interessante zet is, het schrappen van Schengen, het schrappen van alles wat te maken heeft met de peilers van Europa, is zeer schadelijk voor Nederland...

Victor Deconinck: Toch wil ik eindigen met de vraag die ik aan het begin stelde: bent u eigenlijk niet een beetje blij het interview [Fortuyn in de Volkskrant]?

Ahmed Aboutaleb: Nee, ik ben helemaal niet blij, ik ben niet blij, ik ben woedend...

Victor Deconinck: Woedend?

Ahmed Aboutaleb: ...Omdat eh...

Victor Deconinck: Maar dit betekent toch waarschijnlijk het einde van Fortuyn?

Ahmed Aboutaleb: Ik zou daar geen traan om laten, als u dát bedoelt, ik zou daar geen traan om laten.
Maar het is natuurlijk buitengewoon vreemd dat zó'n hoog ontwikkelde natie als Nederland, afgelopen tijd in de opiniepeilingen te kennen heeft gegeven, met zóveel stemmen achter zo'n... wolf in schaapskleren te kunnen lopen. In een land waar 'nooit meer Auschwitz' nog steeds nagalmt... dát land moet oppassen. Want een demagoog als deze man, iemand die zóver kan gaan met dit soort uitspraken te doen, en dan een groot deel van het volk aan zijn knieën kan krijgen, dat is niet goed voor een land, dat is niet goed voor een beschaving... Dat moeten we écht goed in de gaten houden.

Victor Deconinck: Heel duidelijk. Hartelijk dank.

Bron: Het Vrije Volk

Aboutaleb misbruikt belastinggeld !

Weergave tekst van de e-mail als bewijs voor misbruik belastinggeld voor partijdoeleinden.:

Graag uw aandacht voor een spectaculaire, unieke, landelijke PvdA-actie! Na een korte inhoudelijk inleiding, volgt de politieke bedoeling van deze actie.

Op initiatief van de PvdA'er Hans Spekman heeft de Tweede Kamer in juni besloten om dit jaar 50 miljoen euro extra beschikbaar te stellen voor inkomensondersteuning van minima. Dit gebeurde met een amendement op de zogeheten Voorjaarsnota. Doel van het amendement is om alle gezinnen in Nederland met een inkomen tot 120% van het minimumloon (+/- € 21.000 bruto) een bedrag van 50 euro te kunnen uitkeren in de weken voor Kerstmis. De Kamer gaf het kabinet opdracht hiervoor een goede regeling te bedenken, die zo min mogelijk uitvoerings- en verantwoordingsverplichtingen oproept.

Onze staatssecretaris voor Sociale Zaken, Ahmed Aboutaleb heeft daarop tot de volgende regeling besloten:

Gemeenten krijgen het geld overgemaakt in oktober, via een zogenaamde integratie-uitkering. De verdelingsgrondslag is het aantal huishoudens in de gemeenten met een inkomen tot 120%. Gemeenten kennen uiteraard hun bijstandsbestand en de mensen die gebruiken van verschillende armoederegelingen, die over het algemeen bedoeld zijn voor mensen met een inkomen tot 120%.

Nu de politiek!

Tijdens de halfjaarlijkse netwerkbijeenkomst van alle PvdA-wethouders Sociale Zaken, de Tweede-Kamerfractie (Hans Spekman) en kabinet (Ahmed Aboutaleb) ontstond het idee om met deze 50 miljoen de slagkracht van de PvdA te laten zien: wij zijn in staat zijn in de Kamer iets te bedenken, dat binnen halfjaar later leidt tot 50 euro op de bank- of girorekening.

Hiermee kunnen we laten zien dat het ertoe doet dat de PvdA overal goed is vertegenwoordigd. In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen kunnen we met deze actie ervaring opdoen, maar ook een dossier opbouwen. We laten zien dat we een sterk georganiseerde partij zijn met eenduidige idealen!

De sleutel voor het welslagen van deze actie ligt bij de fracties in de gemeenteraden. Het idee is om de meegezonden motie in alle gemeenteraden binnen de komende twee/drie weken in stemming te brengen. Hierin wordt het College gewezen op het aangenomen amendement en opgeroepen voortvarend aan de slag te gaan met de uitvoering, opdat het doel bereikt wordt: vóór Kerstmis het geld op de rekening.

Natuurlijk gaan wij ervan uit dat Colleges met een PvdA'er op Sociale Zaken het geld voor inkomensondersteuning uitgeven zoals dat is bedoeld. In die gemeenten geldt de motie puur als politiek signaal. In gemeenteraden waar de PvdA in de oppositie zit, is de motie een drukmiddel om de regeling uit te voeren conform de wensen van PvdA in de Tweede Kamer.

De actie zal uiteraard landelijk door het Partijbureau onder de aandacht gebracht worden en er zal ook vanuit Sociale Zaken aandacht komen voor de regeling. Aan u vragen we om te zorgen dat via de lokale media een en ander bekend wordt, zodat we zoveel mogelijk mensen bereiken.

U kunt lokaal deze actie promoten als PvdA-actie. Zo zal het succes op uw lokale afdeling uitstralen.

Voor de eenduidigheid in de communicatie verzoeken wij u om zoveel mogelijk aan te sluiten bij de wensen van de Tweede-Kamerfractie: 50 euro, vóór kerstmis, voor inkomens tot 120% van het minimumloon. De oppositie zal wellicht roepen dat dit slechts eenmalig een fooi is. Wij zullen volhouden dat 50 euro vlak voor Kerst voor deze groep een mooi extraatje is in een dure maand. Wij weten dat de mensen er gewoon blij mee zijn. Daarmee hebben wij lokaal en landelijk een mooie, eenduidige boodschap. Het doet ertoe dat de PvdA vertegenwoordigd is in gemeenteraad, College, Tweede Kamer en kabinet. Daar hebben mensen wat aan!

Wij rekenen op uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Hans Spekman en Paul Tang (PvdA Tweede-Kamerfractie)

Ahmed Aboutaleb (Staatssecretaris Sociale Zaken)

Lees hier meer over de fratsen van deze "bestuurder".

11 feb 2010: Aboutaleb: Er zijn geen onveilige wijken meer in Rotterdam
8 feb 2010: Korpschef Meijboom stapt op...en vangt de klappen op voor zijn baas Aboutaleb
25 jan 2010: Aboutaleb: Van mijn mensen (zijn ambtenaren) blijf je af...voor de rest maakt het me niet uit
21 jan 2010: Topman Rotterdamse politie stapt op
17 dec 2009: Aboutaleb's arrogantie: Ik ben niet verbaasd over motie van wantrouwen door Leefbaar-Rotterdam
17 dec 2009: Aboutaleb overleeft motie van wantrouwen
17 dec 2009: Kwakkelende Aboutaleb overtuigt politiebond niet
16 dec 2009: Gemeente wil vertrek korpschef Meijboom, Aboutaleb mag blijven zitten
16 dec 2009: Aboutaleb en zijn korpschef in conflict
15 dec 2009: Rotterdamse politiechefs tegen gedongen ontslagen door strandrellen
12 dec 2009: Rotterdamse korpschef Meijboom schrijft de schuld voor de strandrellen van zich af
12 dec 2009: Onrust bij Rotterdamse politie door COT-rapport en laconieke houding Aboutaleb en korpschef
11 dec 2009: Achterbakse kritiek kabinet op ombudsman om diens terechte bevindingen over gemeentelijke blunders strandrel
10 dec 2009: Aboutaleb is "woedend" over ov-misdragingen tegen RET-personeel...reizigers zijn niet belangrijk
9 dec 2009: Burgemeester en korpschef blijven ondanks verwijtbare blunders bij strandrel
9 dec 2009: Verbijstering bij politiek Rotterdam over poltieoptreden bij strandrel
9 dec 2009: Politie, justitie en gemeente faalden bij strandrel
8 dec 2009: Agenten niet vervolgd voor doodschieten man tijdens strandrel
24 nov 2009: Aboutaleb belooft Rotterdam binnen vijf jaar af te zijn van onveilige wijken
30 okt 2009: Aboutaleb ziet vooruitgang Antillianen, maar bagataliseert uitwassen van zijn eigen marokkaanse volk
28 okt 2009: Criminelen krijgen opleiding en werk als ze hun wapen(s) inleveren
17 okt 2009: Marokkanen krijgen 40 euro p.p. om met Aboutaleb te dineren
15 okt 2009: Aboutaleb wordt voorzitter Taskforce Overvallen
29 sep 2009: Aboutaleb legt blunders strandrel neer bij agenten
24 sep 2009: Aboutaleb: Misdaad allochtonen schaadt de meerderheid
3 sep 2009: Politie topman: Aboutaleb blundert met strandrel en zou zelf moeten opstappen
3 sep 2009: Leefbaar Rotterdam: Aboutaleb heeft veiligheid niet serieus genomen
23 aug 2009: Aboutaleb neemt incident (strandrel) hoog op...zegt hij
23 aug 2009: Dode en gewonden door politiewapens bij strandfeest
2 jul 2009: Aboutaleb nodigde zichzelf uit voor een werkbezoek naar Marokko
1 jul 2009: Werkbzoek Aboutaleb aan geboortland lijkt snoepreisje te zijn
25 jun 2009: Aboutaleb laat beloofde aanwezigheid bijeenkomst met Veteranen schieten voor plotseling werkbezoek naar Marokko
22 jun 2009: Neefje van Aboutaleb wordt voorzitter van de jonge socialisten
11 jun 2009: Aboutaleb verantwoordt zich voor anti-antillianen uitspraken
11 jun 2009: Aboutaleb opent Arab Film Festival
5 jun 2009: Aboutaleb: Cijfers over criminele marokkanen zijn onjuist...tsja
4 jun 2009: Aboutaleb: De nederlaag bij de EU-verkiezingen is een duidelijk signaal van de kiezers
4 jun 2009: Aboutaleb ontkent criminaliteitscijfers marokkanen
28 mei 2009: Aboutaleb blijft bij sluiting coffeeshops
6 mei 2009: Aboutaleb wil onderzoek naar rellen bij bevrijdingsfeest bij Erasmusbrug
5 mei 2009: Politie lost schoten op bevrijdingsfeest
22 apr 2009: Aboutaleb stuurt "nieuwe" Antillianen een brief
16 apr 2009: Aboutaleb schrikt van lage IQ bij Antillianen
10 apr 2009: Aboutaleb pakt hangjongeren hard aan...zegt hij
17 mrt 2009: Aboutaleb: Snert is niet Nederlands, maar typisch iets marokkaans
2 mrt 2009: Aboutaleb: Misdaad in Rotterdam valt best mee
5 jan 2009: Aboutaleb beedigd als burgemeester van Rotterdam
23 dec 2008: Sollicitatie naar baan als burgemeester Rotterdam bleek fake
15 dec 2008: Rotterdamse raadsleden bedreigd om benoeming Aboutaleb
13 nov 2008: Aboutaleb beschadigd naar Rotterdam
13 nov 2008: Aboutaleb roept sorry en alles is weer goed in de tweede kamer
12 nov 2008: Aboutaleb moet 2e kamer uitleggen waarom hij als dienaar van de kroon belastinggeld misbruikt voor pvda-doeleinden
12 nov 2008: Aboutaleb heeft nu al spijt van email pvda-cadeau...dit belooft wat voor Rotterdam
12 nov 2008: Sint Aboutaleb is er vroeg bij dit jaar
12 nov 2008: Ahmed Aboutaleb went belastinggeld aan als pvda-cadeau
1 nov 2008: Wrevel in kabinet door verrassing Aboutaleb
21 okt 2008: Marokko is trots op Aboutaleb
20 okt 2008: Aboutaleb danst op het graf van Pim Fortuyn
20 okt 2008: Aboutaleb niet de beste kandidaat burgemeester Rotterdam, wel een interessante...dat schiet lekker op
19 okt 2008: Het verraad van links
19 okt 2008: Waar is mevrouw Aboutaleb?
17 okt 2008: Aboutaleb: Ik maak termijn van 6 jaar als burgemeester van Rotterdam af
16 okt 2008: GL: Aboutaleb de allerbeste kandidaat voor burgemeester Rotterdam
10 jun 2008: Aboutaleb glorieert in Marokko
30 jan 2007: Aboutaleb loog over islamitische doodwenser
30 jan 2008: Aboutaleb: miljarden euro's kostende reintegratie is goed uitgevoerd
12 mrt 2007: Aboutaleb liegt over veiligheidsgevoel
7 mrt 2007: Aboutaleb haalt ongefundeerd uit naar Geert Wilders
10 feb 2007: Aboutaleb ontloopt debat over zijn falen mbt reintegratie
30 jan 2007: Aboutaleb liegt over islamitische doodwenser
12 nov 2006: Aboutaleb verspilt 400 miljoen Euro aan reintegratieprojecten
21 jun 2004: Aboutaleb: Spreidt witte leerlingen
9 feb 2002: Aboutaleb demoniseert Pim Fortuyn: : Pim Fortuyn is een gevaarlijke demagoog, aldus aboutaleb
Dan de blunderput van Rotterdam:

8 feb 2010: Gemeente Rotterdam beloont blunderende ambtenaren met promotie
29 jan 2010: College Rotterdam doorstaat storm van kritiek over blunderput
WILDERS AAN DE MACHT!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als het jou spiegel is dan praat je wel anders!!
Ik vind het zo tegenstrijdig met jou...
Jaren lang vermakkelijk de grootste muil van allemaal gehad ,en nu opeens
het liefste aai over z`n bol kereltje van het forum...hahahaha mijn god...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het zo tegenstrijdig met jou...
Jaren lang vermakkelijk de grootste muil van allemaal gehad ,en nu opeens
het liefste aai over z`n bol kereltje van het forum...hahahaha mijn god...
Gelul!
Ik heb alles gedaan wat god veboden heb maar nooit een hand uitgestoken naar eigendommen van medesupporter tijdens rellen!!
Overigens ben ik nog steeds niet vies van om een neus zijn kop in mekaar te slaan!!

Het is ook nog zo dat de gasten van het maasgebouw alleen hun eigen club schade toe doen!
Niet via en een ondoordachte manier door te vechten met ander clubs maar puur je eigen club kapot maken!

1 verschil:

Ik ben vader en zal eerst tig keer nadenken!! (neus aanvallen)
Als ik nu zoiets zou doen is dat uit emotie.
Vroeger was het voor de lol!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Feyenoord till i die --
legrande
 legrande - woensdag 28 september 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 13:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Het was toch in één woord lachwekkend!?

Groot aangekondigd en dan jochies in beeld laten zien die op de uitkijk staan omdat iemand anders een autospiegel sloopt.

De politie en Abutaleb hebben zich gisteren behoorlijk voor lul gezet.
Je hebt er ook in zijn geheel geen verstand van. Dit was niet de eerste keer dat ze ons feyenoord in een kwaad daglicht stellen. Iedere uitwedstrijd zeker in europa slopen ze alles nu ook vorige week weer in Eindhoven. Kei maar dan ook keihard aanpakken levenslange verbanning uit welk stadion dan ook. Eventueel huisarrest of meldplicht. We laten door die klootzakken onze club niet kapot maken NOOIT. Zo veel supporters hebben iedere 14 dagen weer zoveel plezier wanneer ze naar feyenoord kunnen. Na hard werken is het iedere keer weer iets waar we naar uitkijken. Dat zullen die werkeloze coke snuivende klootzakken toch zeker niet vergallen voor ons. NOOIT.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Gelul!
Ik heb alles gedaan wat god veboden heb maar nooit een hand uitgestoken naar eigendommen van medesupporter tijdens rellen!!
Overigens ben ik nog steeds niet vies van om een neus zijn kop in mekaar te slaan!!

Het is ook nog zo dat de gasten van het maasgebouw alleen hun eigen club schade toe doen!
Niet via en een ondoordachte manier door te vechten met ander clubs maar puur je eigen club kapot maken!

1 verschil:

Ik ben vader en zal eerst tig keer nadenken!! (neus aanvallen)
Als ik nu zoiets zou doen is dat uit emotie.
Vroeger was het voor de lol!!
Je heb 100 % gelijk!!!
Goed verhaal overigens...
RLG///HELD!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 september 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uiteindelijk weet hij zelf ook hoe het zit maar die nodigt hij uit om onder het genot van een hapje en een drankje het dialoog aan te gaan..Om de mensen vervolgens naar huis te sturen met 50 euro onkostenvergoeding?
Wat een onzin! Bewijs?
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:24 schreef legrande het volgende:

[..]

Je hebt er ook in zijn geheel geen verstand van. Dit was niet de eerste keer dat ze ons feyenoord in een kwaad daglicht stellen. Iedere uitwedstrijd zeker in europa slopen ze alles nu ook vorige week weer in Eindhoven. Kei maar dan ook keihard aanpakken levenslange verbanning uit welk stadion dan ook. Eventueel huisarrest of meldplicht. We laten door die klootzakken onze club niet kapot maken NOOIT. Zo veel supporters hebben iedere 14 dagen weer zoveel plezier wanneer ze naar feyenoord kunnen. Na hard werken is het iedere keer weer iets waar we naar uitkijken. Dat zullen die werkeloze coke snuivende klootzakken toch zeker niet vergallen voor ons. NOOIT.
Eens, eens, eens. Het moet gewoon een keer afgelopen zijn met deze nageboortes.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een onzin! Bewijs?
Aboutaleb in verlegenheid gebracht door extern bureau
19 oktober 2009

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam is in ernstige verlegenheid gebracht door een extern communicatiebureau. Zonder overleg verspreidde het bureau een brief waarin Marokkaanse Rotterdammers met een bedrag van 40 euro werden gelokt om met Aboutaleb in gesprek te gaan.

De brief begint met 'Burgemeeste Aboutaleb wil met ú praten'. In een brief aan de gemeenteraad laat burgemeester Aboutaleb dinsdag weten niet op de hoogte te zijn van de brief en de inhoud daarvan.

Ophef
In de Rotterdamse gemeenteraad is met name veel ophef ontstaan over de vergoeding van 40 euro. PvdA en Leefbaar Rotterdam hebben maandag vragen aan het college gesteld en de VVD heeft een raadsdebat aangevraagd.

De partijen vinden het raar dat de gespreksdeelnemers 40 euro krijgen, terwijl vele andere Rotterdammers zich jarenlang met hart en ziel inzetten voor de stad, en daar geen geld voor krijgen.

rtv rijnmond
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 september 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:24 schreef legrande het volgende:

[..]

Je hebt er ook in zijn geheel geen verstand van. Dit was niet de eerste keer dat ze ons feyenoord in een kwaad daglicht stellen. Iedere uitwedstrijd zeker in europa slopen ze alles nu ook vorige week weer in Eindhoven. Kei maar dan ook keihard aanpakken levenslange verbanning uit welk stadion dan ook. Eventueel huisarrest of meldplicht. We laten door die klootzakken onze club niet kapot maken NOOIT. Zo veel supporters hebben iedere 14 dagen weer zoveel plezier wanneer ze naar feyenoord kunnen. Na hard werken is het iedere keer weer iets waar we naar uitkijken. Dat zullen die werkeloze coke snuivende klootzakken toch zeker niet vergallen voor ons. NOOIT.
Het waren werkende/studerende cokesnuivers, de werkelozen stonden nog op varkenoord.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb 100 % gelijk!!!
Goed verhaal overigens...
RLG///HELD!!!!
Dank u!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 september 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:
Nou, ik heb gisteren opsporing verzocht gezien.
Maar kom op zeg, op landelijke tv voor t slopen van een autospiegel, waar later mee gegooid werd, dat gaat me te ver.
Die idioot die inderdaad met een balk op t maasgebouw aan t inbeuken was, ja dat begrijp ik.
Wat lul jij nou weer? Moeten ze die gasten privacy geven? Ze maken onze club kapot en jij loopt te verkondigen dat het te ver gaat, nee wat zij doen gaat te ver! Je eigen club vernielen, geloof niet eens dat het hun club is, maar hoe malloot kan je zijn joh.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 september 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:

Vroeger was het voor de lol!!
Land uit! Direct terugsturen naar het land van herkomst van je voorvaderen, aanpassen of oprotten!
Els
 Els - woensdag 28 september 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 16:26 schreef FR010VL het volgende:
nou als me maten zouden worden opgepakt en ik niet ja jammer heb ik het beter gedaan als hun hehehe..... snitch je zelf..... das nieuw

enja.. geweten???? dan ben je helemaal een crimineel van lik me kutje, als je eerst heel de boel kapot maakt en dan denkt... ja kan eigenijk niet hehehehe
Sommige mensen komen tot inkeer.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Aboutaleb in verlegenheid gebracht door extern bureau
19 oktober 2009

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam is in ernstige verlegenheid gebracht door een extern communicatiebureau. Zonder overleg verspreidde het bureau een brief waarin Marokkaanse Rotterdammers met een bedrag van 40 euro werden gelokt om met Aboutaleb in gesprek te gaan.

De brief begint met 'Burgemeeste Aboutaleb wil met ú praten'. In een brief aan de gemeenteraad laat burgemeester Aboutaleb dinsdag weten niet op de hoogte te zijn van de brief en de inhoud daarvan.

Ophef
In de Rotterdamse gemeenteraad is met name veel ophef ontstaan over de vergoeding van 40 euro. PvdA en Leefbaar Rotterdam hebben maandag vragen aan het college gesteld en de VVD heeft een raadsdebat aangevraagd.

De partijen vinden het raar dat de gespreksdeelnemers 40 euro krijgen, terwijl vele andere Rotterdammers zich jarenlang met hart en ziel inzetten voor de stad, en daar geen geld voor krijgen.

rtv rijnmond
Sorry mijn excuses, dat wis ik niet. Nog bedankt voor de uitleg.
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:06 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer? Moeten ze die gasten privacy geven? Ze maken onze club kapot en jij loopt te verkondigen dat het te ver gaat, nee wat zij doen gaat te ver! Je eigen club vernielen, geloof niet eens dat het hun club is, maar hoe malloot kan je zijn joh.
Ieder zijn mening Quiroz. Ik ben het helemaal met je eens. Eerst de boel verpesten, en dan niet met de consequenties geconfronteerd willen en mogen worden. Het is gewoon een goede zaak dat er eindelijk wat aan gedaan word. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Els
 Els - woensdag 28 september 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een onzin! Bewijs?
Dat heeft hij in een interview op Rijnmond zelf uitgelegd. Je leest toch wel kranten en kijkt toch wel televisie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 september 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als het jou spiegel is dan praat je wel anders!!
Nee man, ik ben een lease Lul.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe foto's en beelden van maasgebouw slopers









0.0082871