BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe foto's en beelden van maasgebouw slopers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 september 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:06 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer? Moeten ze die gasten privacy geven? Ze maken onze club kapot en jij loopt te verkondigen dat het te ver gaat, nee wat zij doen gaat te ver! Je eigen club vernielen, geloof niet eens dat het hun club is, maar hoe malloot kan je zijn joh.
Van Well heeft de samenleving voor miljoenen opgelicht. Die zag je niet bij opsporing gezocht. Die hing niet met zn giechel op de coolsingel, nee die zit in de RvC. Ze moeten die gasten gewoon volgens de gebruikelijke methodes opsporen. Het lijkt me dat ze wel belangrijkere criminelen kunnen opsporen met "opsporing verzocht" dan een ventje van 17 ofzo die staat te kijken hoe iemand een spiegel van een auto trapt.
Volgens de berichten zouden het Feyenoorders zijn, nou die pik je dan gewoon op bij de volgende thuis wedstrijd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 28 september 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens de berichten zouden het Feyenoorders zijn, nou die pik je dan gewoon op bij de volgende thuis wedstrijd.
precies, zoals ik eerder al zei: met ontblote ruggen door de volle kuip terwijl iedereen twijgjes heeft ;)
nibali
 nibali - woensdag 28 september 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

precies, zoals ik eerder al zei: met ontblote ruggen door de volle kuip terwijl iedereen twijgjes heeft ;)
Of allemaal met ontblote snikkel in de middencirkel. Daarna laten we Obiku zijn zwarte mamba tonen. Komen ze nooit meer terug, uit schaamte. Alles voor de goede zaak, nietwaar Obiku?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:08 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Land uit! Direct terugsturen naar het land van herkomst van je voorvaderen, aanpassen of oprotten!
Ik heb me al aangpast!!
Je hebt niet goed gelezen.
Ik ben overigens in het land van mijn voorvaderen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee man, ik ben een lease Lul.
Je heb gelijk hoor met wat je bedoelt..
De ophef in de media is groot en wat misplaatst vergeleken met andere gebeurtenissen in het land..
Ik zie jou ook nergens schrijven dat de mensen niet vervolgd moeten worden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Van Well heeft de samenleving voor miljoenen opgelicht. Die zag je niet bij opsporing gezocht. Die hing niet met zn giechel op de coolsingel, nee die zit in de RvC. Ze moeten die gasten gewoon volgens de gebruikelijke methodes opsporen. Het lijkt me dat ze wel belangrijkere criminelen kunnen opsporen met "opsporing verzocht" dan een ventje van 17 ofzo die staat te kijken hoe iemand een spiegel van een auto trapt.
Volgens de berichten zouden het Feyenoorders zijn, nou die pik je dan gewoon op bij de volgende thuis wedstrijd.
precies!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 september 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb gelijk hoor met wat je bedoelt..
De ophef in de media is groot en wat misplaatst vergeleken met andere gebeurtenissen in het land..
Ik zie jou ook nergens schrijven dat de mensen niet vervolgd moeten worden..
Precies. T middel is zwaarder dan de kwaal
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Zal wel zo zijn, ik ben er in ieder geval blij mee. En ik weet niet of van Well de samenleving voor miljoenen heeft opgelicht, waarschijnlijk zit Hotjumper dicht op de financiën van Feyenoord en weet hij de exacte cijfers.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 20:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik heb me al aangpast!!
Je hebt niet goed gelezen.
Ik ben overigens in het land van mijn voorvaderen!
Jawel, je zou het nu nog doen uit emotie... Maar waarom dan niet vernielen en wel vechten? Kun je beter vernielen... Als het uit emotie is maakt het ook niet meer uit bij wie je het doet of wel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 21:03 schreef Quiroz het volgende:
Zal wel zo zijn, ik ben er in ieder geval blij mee. En ik weet niet of van Well de samenleving voor miljoenen heeft opgelicht, waarschijnlijk zit Hotjumper dicht op de financiën van Feyenoord en weet hij de exacte cijfers.
Die miljoenen heeft van Well opgelicht met de bouwfraude,heeft verders niks met de financiën van de club te maken.Daar gaat het verhaal ook niet over..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 september 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 21:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Jawel, je zou het nu nog doen uit emotie... Maar waarom dan niet vernielen en wel vechten? Kun je beter vernielen... Als het uit emotie is maakt het ook niet meer uit bij wie je het doet of wel?
Als het nodig mocht zijn...!!!!!!
Zoals je het nu opschrijft zou je gelijk hebben idd...
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 september 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die miljoenen heeft van Well opgelicht met de bouwfraude,heeft verders niks met de financiën van de club te maken.Daar gaat het verhaal ook niet over..
Oké, mijn fout dat wist ik niet.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 28 september 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:37 schreef Els het volgende:

[..]

Dat heeft hij in een interview op Rijnmond zelf uitgelegd. Je leest toch wel kranten en kijkt toch wel televisie?
De kranten wel maar TV kijken is echt een zeldzaamheid voor mij. Meestal in het weekend.
sevillana
 sevillana - woensdag 28 september 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Van Well heeft de samenleving voor miljoenen opgelicht. Die zag je niet bij opsporing gezocht. Die hing niet met zn giechel op de coolsingel, nee die zit in de RvC. Ze moeten die gasten gewoon volgens de gebruikelijke methodes opsporen. Het lijkt me dat ze wel belangrijkere criminelen kunnen opsporen met "opsporing verzocht" dan een ventje van 17 ofzo die staat te kijken hoe iemand een spiegel van een auto trapt.
Volgens de berichten zouden het Feyenoorders zijn, nou die pik je dan gewoon op bij de volgende thuis wedstrijd.
pek en veren verdient ie, die van Well!
cc-tje
 cc-tje - donderdag 29 september 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

WILDERS AAN DE MACHT!!!!
Was het maar zo'n feest...
Dan hebben we het een stuk makkelijker en gaan we de ontwikkelingshulp hier in Nederland eens aanpakken...
Denk dat Geertje ook geen stuivert naar de Grieken zou brengen... Nou ja, de griek op de hoekmisschien, met een lekker flessie wijn erbij...
nibali
 nibali - donderdag 29 september 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 10:37 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest...
Dan hebben we het een stuk makkelijker en gaan we de ontwikkelingshulp hier in Nederland eens aanpakken...
Denk dat Geertje ook geen stuivert naar de Grieken zou brengen... Nou ja, de griek op de hoekmisschien, met een lekker flessie wijn erbij...
Doe effe normaal man!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 10:37 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest...
Dan hebben we het een stuk makkelijker en gaan we de ontwikkelingshulp hier in Nederland eens aanpakken...
Denk dat Geertje ook geen stuivert naar de Grieken zou brengen... Nou ja, de griek op de hoekmisschien, met een lekker flessie wijn erbij...
En waren Els, Milano08 en zijn zoontje waarschijnlijk gesneuveld als "collateral damage" omdat geertje voor het schieten met scherp is op voetbalsupporters
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 september 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2011 - 18:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

WILDERS AAN DE MACHT!!!!
Tja verder kan je niet zakken toch?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 september 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Wilders....
Populair om z'n gevatte uitspraken, maar ondertussen aan zwaar verkiezersbedrog doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 september 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja verder kan je niet zakken toch?
mwoaaaa, wanneer je roept dat de SP of Groen Links aan de macht moet dan ga je wat mij betreft nog een stapje verder hoor..... (geen PVV stemmer overigens )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2011 door FR-Elmo --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 september 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:56 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mwoaaaa, wanneer je roept dat de SP of Groen Links aan de macht moet dan ga je wat mij betreft nog een stapje verder hoor..... (geen PVV stemmer overigens )
Nou de SP is zeker niks voor mij. Ik ben meer iemand die kies tussen D'66 of inderdaad Groen links. Ik heb wel wat met het milieu. Ik ben het niet met alle punten van Groen links eens maar dat is wel een beetje met alle partijen! Dus wat mij betreft moet het een beetje rechts, beetje gematigd en een beetje links zijn. Is ook altijd lastig..............
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Vvd lid. Stem óók al jaren niets anders.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 29 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 20:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou de SP is zeker niks voor mij. Ik ben meer iemand die kies tussen D'66 of inderdaad Groen links. Ik heb wel wat met het milieu. Ik ben het niet met alle punten van Groen links eens maar dat is wel een beetje met alle partijen! Dus wat mij betreft moet het een beetje rechts, beetje gematigd en een beetje links zijn. Is ook altijd lastig..............
ik stem net als Stylzz al jaren VVD.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 september 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Ik stem alleen nog maar op the man off the match....
1 pot nat hierzo,en de VVD is het natst in de pot
samen met het CDA..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 september 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja verder kan je niet zakken toch?
120924_o.gif

Hulde!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 september 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Ik kies altijd de meest rare naam uit, heb je al zo'n kut naam, mag je van mij best de Tweede Kamer in. Dan wel van Partij voor de Dieren.

Sla nog geen mug, vlieg of spin dood, pluk geen bloemen en breek ook geen takken af o.i.d.

Ja, ik ben een bomenknuffelaar :P
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 september 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:
Wilders....
Populair om z'n gevatte uitspraken, maar ondertussen aan zwaar verkiezersbedrog doen.
Indische jood. Vóór hem was nederland gewoon een christelijk land. Nu opeens joods-christelijk omdat het hem beter uitkwam. Was z'n moeder een thaihoer geweest dan hadden we nu een boedistisch-christelijke samenleving gehad. Zoals Rost van Tonningen gewoon een pelopper was die arier wilde zijn, zo is Wilders ook geen "zuivere" nederlander. Mij maakt het niet uit, maar jullie Wilders.... Hij is net een 2de generatie Marokaan waar jullie tegen zijn
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 20:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Indische jood. Vóór hem was nederland gewoon een christelijk land. Nu opeens joods-christelijk omdat het hem beter uitkwam. Was z'n moeder een thaihoer geweest dan hadden we nu een boedistisch-christelijke samenleving gehad. Zoals Rost van Tonningen gewoon een pelopper was die arier wilde zijn, zo is Wilders ook geen "zuivere" nederlander. Mij maakt het niet uit, maar jullie Wilders.... Hij is net een 2de generatie Marokaan waar jullie tegen zijn
Hahahahahahaha!

Raak as usual, Jumper!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 september 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 20:22 schreef Stylzz het volgende:
Vvd lid. Stem óók al jaren niets anders.
Doe effe normaal man!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 september 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe effe normaal man!
Doe zelf eens normaal man!
:)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 september 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe effe normaal man!
Dat is dan weer jammer.... Ik ben het er niet mee eens, maar in tegenstelling tot wilders stemmers is een vvd stemmer wel iemand die serieus over zijn keuze nadenkt.
stray
 stray - donderdag 29 september 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe effe normaal man!
wat zeg je geert
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 september 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is dan weer jammer.... Ik ben het er niet mee eens, maar in tegenstelling tot wilders stemmers is een vvd stemmer wel iemand die serieus over zijn keuze nadenkt.
Volgens mij maakte lijdensweg dit keer een geintje ..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Geen partij is trouw aan de grondbeginselen gebleven, SGP misschien...
Ik switch de laatste jaren, linkerzijde. Maar verneuken hun partijpunten net zo goed.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 september 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Ik vibd het jammer dat de CPN niet meer bestaat!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 september 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij maakte lijdensweg dit keer een geintje ..
Jij volgt de politiek tenminste ja!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 september 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Doe zelf eens normaal man!
:)
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 29 september 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2011 - 20:22 schreef Stylzz het volgende:
Vvd lid. Stem óók al jaren niets anders.
heb ook VVD gestemd, al zie ik mezelf zeker niet als rechts. Eerder centraal, richting D66, maar ik zie het niet zitten in Pechtold. Dat geld overigens dubbel voor Cohen. Koekebakker. Vond Bos wel een uitstekende vent. Maar de lijn die de PvdA onder Cohen heeft ingezet, bevalt me minder.

Ik zal wel zo'n beetje de enige persoon zijn die zowel de VVD, D66 als PVDA als mogelijke keuze ziet.

De anderen partijen zijn mij te extreem (PvdD, SGP, SP, PVV) en ik stem uit principe niet op een partij met een religieuze inslag (CDA, Christenunie en ook de al genoemde SGP). En groenlinks vind ik qua programma copy paste van de PVDA, dus die overweeg ik niet als aparte keuze.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 september 2011 - 22:30   quote  deeplink  
ik denk dat mijn stem maandag uit gaat naar Guidetti/./././HELD!.!.!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 september 2011 - 00:40   quote  deeplink  
Stemt lijst 100 Stemt Hotjumper!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 september 2011 - 00:45   quote  deeplink  
Oh ja, alle eredivisie wedstrijden gratis op nederland 1 Dat voetbal kost ons al genoeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2011 door hotjumper --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 30 september 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 00:40 schreef hotjumper het volgende:
Stemt lijst 100 Stemt Hotjumper!
Ik stem voor!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 september 2011 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 00:40 schreef hotjumper het volgende:
Stemt lijst 100 Stemt Hotjumper!
Stemt lijst 075: Stemt FR-Henk: voor verlaging 75% van alle spelerssalarissen betaald voetbal!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe foto's en beelden van maasgebouw slopers









0.0087349