|
|
Hensen
|
|
|
De zondagwedstrijd tegen NEC op 6 november is verplaatst naar zaterdagavond 5 november, maar dan moet ik helaas werken. Kan iemand me vertellen of ik mijn seizoenskaart aan een vriendin kan meegeven die in mijn plaats gaat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 14:37 schreef Hensen het volgende:De zondagwedstrijd tegen NEC op 6 november is verplaatst naar zaterdagavond 5 november, maar dan moet ik helaas werken. Kan iemand me vertellen of ik mijn seizoenskaart aan een vriendin kan meegeven die in mijn plaats gaat? yup dat kan. doe ik ook regelmatig. alleen niets uithalen hea. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 14:37 schreef Hensen het volgende:De zondagwedstrijd tegen NEC op 6 november is verplaatst naar zaterdagavond 5 november, maar dan moet ik helaas werken. Kan iemand me vertellen of ik mijn seizoenskaart aan een vriendin kan meegeven die in mijn plaats gaat? Geef maar aan mij vriend! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: achteraan aansluiten!
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Ja geef maar ik sta vooraan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 14:37 schreef Hensen het volgende:De zondagwedstrijd tegen NEC op 6 november is verplaatst naar zaterdagavond 5 november, maar dan moet ik helaas werken. Kan iemand me vertellen of ik mijn seizoenskaart aan een vriendin kan meegeven die in mijn plaats gaat? Nee, buiten Els zien we liever geen vrouwen in de Kuip.....
Maar als je het perse wilt, het mag wel. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en Melanie' dan he? kunnen we nog een Els van maken hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik ben principieel tegen, alleen voor Els heb ik mijn hand over het hart gestreken.... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ja maar dan ken je Melanie nog niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: We zullen het zien zondag... |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: als je goed kijkt zie je Obiku010 staan... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahahaha Terwijl jij het schrijft, zit ik het te denken! hahaha! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: ja, zie je hem staan met zijn mamba in zijn hand hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Die mamba zit al in z`n voorganger :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: de mamba is overwerkt, en moe van de successen. hij vult immers de sportpoolert in |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: denk dat hij beide tegelijk kan.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, biek is niet te missen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik sta achteraan... wat je ziet is eigelijk de grootste vleesspies ter wereld. ik probeerde dan ook het guinis boek of records te halen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 18:39 schreef obiku010 het volgende:[..] ik sta achteraan... wat je ziet is eigelijk de grootste vleesspies ter wereld. ik probeerde dan ook het guinis boek of records te halen hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tevens heb ik tijdens de tsunamie in japan de mamba gebruikt als lifeline... vele jappaners gered met de hr M.Amba. dit met de eervolle titel samurai tot gevolg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En ik waardeer het! |
|
|
|