|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Meteen de critici het ongelijk bewezen met deze zeg, nja mooi voor die jongen natuurlijk. |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
hahaha ik vond dat hartje wel leuk die hij maakte na zijn goal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mwah hij wou gewoon een voorzet geven hoor ;)
@Joopie mooi he dat hartje ,kots kots en braak... |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Volgende keer kust die het embleem ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ahaha was in ieder geval een rare goal laten we het daar op houden ahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was een zeer knappe goal.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Gewoon geluk had ie. Beginnersgeluk blijkbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mee eens,puur met de intensie dat het tussen de palen moest en het lukte. Een beetje pipo inzaghi goal |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
jammer he dat hij weg is bij jullie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet bepaald, hoe kom je daarbij? |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
Misschien had hij voor jullie een doelpuntje kunnen scoren |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: had hij er 7 moeten maken gisteren. zoveel heeft hij er nog nooit gemaakt. blij dat die lange slapende slungelt weg is |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dan was het 6-1. Whooptie-fucking-doo.
Fer heeft het verkloot bij Feyenoord, niet meer welkom. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote: Nog eentje dan: de Fraak Fan Fer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoals eerder gezegd, het is eigenlijk alleen leuk als het woord begint met 'ver'.
Dus 'Ferkloten, Fergeten', dat soort dingen. Nu kom je eerder over als een spraakgebrekkige BrEeZeRsLeT ;) |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Er staat expres een 'knipoog-emoticon' achter, maar als je je erdoor beledigd voelt, wil ik 'm best aanpassen?
Weet dat ik je er niet mee wil beledigen iig! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
tuuuurlijk weet ik dat, Bosifyable......moet kunnen toch...no problem |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Als dit de laatste is dan is het nog wel grappig hoor ahah ;-) |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Fooruit dan; Deal !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door @fey@010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lijkt wel een kippenhok hier! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote: Fok FokFok Fok FokFokFok...........
Sorry, kon het niet laten..... |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Nu al 3 goals in 3 wedstrijden, kumpt goed Fer ;-) |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
Fer weer belangrijk voor fctwente. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij zal zich wel in de kijker willen spelen. all about money. dat is fer |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
quote: Maar hij staat er wel waneer hij er moet staan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vind het wel een beetje een 'naast-je-schoenen-lopen-na-al-dat-gezeik-uitspraak' in het artikel wat ik las.
"Daarom heeft Twente zoveel voor me betaald".
Leuk dat je scoort en beslissend bent, maar rustig aan. |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2011 - 13:05 schreef Bosifyable het volgende:Vind het wel een beetje een 'naast-je-schoenen-lopen-na-al-dat-gezeik-uitspraak' in het artikel wat ik las. "Daarom heeft Twente zoveel voor me betaald". Leuk dat je scoort en beslissend bent, maar rustig aan. Maar er is niks aan gelogen . |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Gelogen wil ik het niet noemen, maar wel overdreven. Hij is er nog niet hè.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Vol Ferwachting klopt ons hart... |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ferdomme het zit niet mee |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Fervelend maar Ferwacht..... |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
Aanstaande zondag is hij er wel bij. Dan Ferwoest hij Feyenoords hoop op Europees voetbal. Cabral Ferkast in de winterstop naar Enschede. Dat had je niet Ferwacht toch. Allemaal knap Fervelend. Een Fervent supporter van FER. Ik Ferwacht nog veel van hem. Hij brengt ons Ferder. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 19:47 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:Aanstaande zondag is hij er wel bij. Dan Ferwoest hij Feyenoords hoop op Europees voetbal. Cabral Ferkast in de winterstop naar Enschede. Dat had je niet Ferwacht toch. Allemaal knap Fervelend. Een Fervent supporter van FER. Ik Ferwacht nog veel van hem. Hij brengt ons Ferder. Cabral is in Rotterdam meer gewenst dan in Enschede ;-)
Twente heeft al genoeg in spelers als John, Berghuis, Chadli, Bajrami en Vogelsang. En zelfs nog Gouriye en Rendla.. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 19:47 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:Aanstaande zondag is hij er wel bij. Dan Ferwoest hij Feyenoords hoop op Europees voetbal. Cabral Ferkast in de winterstop naar Enschede. Dat had je niet Ferwacht toch. Allemaal knap Fervelend. Een Fervent supporter van FER. Ik Ferwacht nog veel van hem. Hij brengt ons Ferder. Folgens mij Fergeet jij Ferschillende zaken: hij Ferpietert op de bank, Ferspilling Fan jullie geld, hij Ferlaat jullie onmiddelijk Foor geld en bovendien een Ferader!!! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 december 2011 - 16:54 schreef @fey@010 het volgende:[..] Folgens mij Fergeet jij Ferschillende zaken: hij Ferpietert op de bank, Ferspilling Fan jullie geld, hij Ferlaat jullie onmiddelijk Foor geld en bovendien een Ferader!!! Kijk jij hebt de grap niet begrepen.... Het mag met woorden waar echt FER staat wel... dat Folgens is totaal niet geschikt, als je het hebt over woorden als VERschrikkelijk dan is het nog grappig...
Kleine tip ;-) |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
haha daar ga je weer R!ck, hap hap....... |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Ferfolgens trap je er weer in.....! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 - 20:01 schreef R!ck het volgende:[..] Als je het grappig wilt houden moet je alleen de woorden veranderen waar je echt FER van kan maken dat V weglaten is dan weer jammer ;-) maakt het niet grappiger ahha. Remember this ???....Fergeten zeker.........grapje man !!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door @fey@010 -- |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Hahaha tuurlijk niet vergeten ;-)
Ik denk herriner jij je het nog wel haha |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ho wacht, FERgeten hahaha |
|
|