BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: Feyenoord gaat terug naar de top

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 30 september 2011 - 09:25
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: ?Feyenoord gaat terug naar de top? (Officiële Feyenoord Clubsite)

GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 30 september 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Martin van Geel kan met een goed gevoel terugkijken op de afgelopen transferperiode. Op de slotdag van de transfermarkt verkocht Feyenoord Leroy Fer voor een uitstekende prijs aan FC Twente, terwijl Otman Bakkal en John Guidetti op huurbasis werden vastgelegd. Tijd om tevreden achterover te leunen is er niet voor de technisch directeur, die hard blijft werken om Feyenoord daar te krijgen waar het thuis hoort. Deze maand komt Van Geel uitgebreid aan het woord in Feyenoord Magazine. Lees hieronder een voorproefje uit het interview.

Op een supporterssite viel te lezen: eindelijk is Feyenoord eens als winnaar uit een transferperiode gekomen. Kunt u dat gevoel begrijpen?
Deels. Als je dit soort bedragen krijgt voor een speler als Fer, die nog tien maanden contract had, mag je daar tevreden over zijn. De keerzijde van het verhaal is dat twee van onze grootste talenten naar respectievelijk PSV en FC Twente zijn gegaan. Dat maakt ons ook een beetje verliezer. In de toekomst moeten dat soort spelers niet meer naar een Nederlandse club toe. Dat plaatst Feyenoord en als Feyenoorder doet mij dat pijn. Deze spelers moeten naar het buitenland. En dan liever niet op een leeftijd zoals Luc Castaignos, maar pas nadat ze drie of vier jaar in het eerste hebben gespeeld. Gezien de omstandigheden hebben we dus maximaal gepresteerd tijdens de transferperiode, maar eigenlijk moeten dit soort deals over een paar jaar niet meer gedaan worden. Dan moeten de Fers en Wijnaldums naar een grote buitenlandse club.

Als Feyenoord afgelopen seizoen geen tiende was geworden, waren deze spelers misschien gebleven?
Als we afgelopen seizoen Europees voetbal hadden gespeeld, waren er misschien bepaalde argumenten van deze spelers van tafel gehaald, dat klopt. Maar je moet ook constateren dat Feyenoord elk jaar terugloopt in de begroting. FC Twente is wat dat betreft over Feyenoord heen gegaan. Terwijl Feyenoord in principe de meeste potentie van heel Nederland heeft. Natuurlijk is het dramatisch dat spelers kiezen voor een overstap naar Twente of PSV, maar dat betekent niet dat Feyenoord tot in lengte van jaren een middenmoter of subtopper zal zijn. Het is mijn stellige overtuiging dat Feyenoord terug naar de top gaat. Vanwege die potentie en de aantrekkingskracht die er nog altijd is.

De realiteit op dit moment is dat Feyenoord bij de eerste vijf hóópt te spelen.
Laatst kwam ik tijdens een overleg in contact met supporters. Zij zeiden: Martin, als we dit jaar niet degraderen en we overleven financieel zijn we dik tevreden. Voor mezelf geldt dat totaal niet. Ik wil het hoogst mogelijke halen. Ik zou zeer teleurgesteld zijn als we geen Europees voetbal halen. Wat dat betreft ben ik nooit tevreden. Zo was ik als voetballer ook. Ik heb denk ik 450 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld, maar ben er over nog geen drie tevreden geweest. Altijd kon het beter en zo is het nu ook. Wat dat betreft ben ik een perfectionist.
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 30 september 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Het is mijn stellige overtuiging dat Feyenoord terug naar de top gaat. Vanwege die potentie en de aantrekkingskracht die er nog altijd is

Mooie woorden van v. Geel
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 30 september 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Zonder té hard van stapel te willen lopen: Feyenoord ís al terug, nu alleen nog volhouden!
Els
 Els - vrijdag 30 september 2011 - 19:11   quote  deeplink  
Feyenoord staat 5e, en is dus nog niet terug. Terug ben je als de omgeving verwacht dat je kampioen kan worden.
Royaal
 Royaal - vrijdag 30 september 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 19:11 schreef Els het volgende:
Feyenoord staat 5e, en is dus nog niet terug. Terug ben je als de omgeving verwacht dat je kampioen kan worden.
Inderdaad, dit is een mooie warmhouder
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 september 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 19:11 schreef Els het volgende:
Feyenoord staat 5e, en is dus nog niet terug. Terug ben je als de omgeving verwacht dat je kampioen kan worden.
Ik verwacht niet anders, zeker van deze selectie...
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Dit jaar maximaal 4e en minimaal 6e met sowieso europees voetbal.
Volgend seizoen als Feyenoord weer heeft gebouwd en misschien bakkal nog langer kan binden,
wie weet? Als het talent in de jonge jongens dan echt naar voren komt is niets onmogelijk.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 18:24   quote  deeplink  
tja
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 18:24 schreef obiku010 het volgende:
tja
Zeg dan nix.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 18:24 schreef obiku010 het volgende:
tja
Niemand om mee te spelen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niemand om mee te spelen?
jij wel zo te zien?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:25 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jij wel zo te zien?
Ja met jou
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:28   quote  deeplink  
maar ff serieus, je gaat toch niet 8 topics openen omdat er 8 stukjes in de krant staan? daarnaast waren sommige stukjes al ondergeplakt bij andere topics... denk dat dat ietwat irriteert.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:28 schreef FR-Douwe het volgende:
maar ff serieus, je gaat toch niet 8 topics openen omdat er 8 stukjes in de krant staan? daarnaast waren sommige stukjes al ondergeplakt bij andere topics... denk dat dat ietwat irriteert.
Mij niet. Als t niet de bedoeling us moet Boudewijn die opties weghalen als je de link opent.

Verder moeten we gewoon eens wat minder zeiken, want elk topic eindigt toch in geouwehoer (als alternatief voor geouwehoer geeft mijn telefoon vrouwenploeg, maar dit geheel terzijde )
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:47   quote  deeplink  
wat een gezeik! geengelul///held!! hahahahahaha. zat me te vervelen. maar hij maakt iig dankbaar gebruik van de optie maak topic. geen punt, alllemaal rood wit!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:28 schreef FR-Douwe het volgende:
maar ff serieus, je gaat toch niet 8 topics openen omdat er 8 stukjes in de krant staan? daarnaast waren sommige stukjes al ondergeplakt bij andere topics... denk dat dat ietwat irriteert.
Verkeerd gedacht.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Verkeerd gedacht.
niet zeuren over randzaken! gewoon ontopic reageren
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:47 schreef obiku010 het volgende:
wat een gezeik! geengelul///held!! hahahahahaha. zat me te vervelen. maar hij maakt iig dankbaar gebruik van de optie maak topic. geen punt, alllemaal rood wit!
Laat gaan, hij opent Feyenoord-gerelateerde topics.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

niet zeuren over randzaken! gewoon ontopic reageren
niet verder zeuren over randzaken! ga nu eindelijk eens ontopic reageren
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Laat gaan, hij opent Feyenoord-gerelateerde topics.
daarom is het ook een absolute held! geengelul///held!!! (4-life)
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

daarom is het ook een absolute held! geengelul///held!!! (4-life)
Dank je obiku010 :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2011 door GeenGelul --
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:28 schreef FR-Douwe het volgende:
maar ff serieus, je gaat toch niet 8 topics openen omdat er 8 stukjes in de krant staan? daarnaast waren sommige stukjes al ondergeplakt bij andere topics... denk dat dat ietwat irriteert.
En jij wilt zo graag een avatar??? en dan klagen over het openen van topics....Pfff
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:05   quote  deeplink  
we gaan ervoort! ben wel weer trots op onze club. doet me goed! word een goed jaar!
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:05 schreef obiku010 het volgende:
we gaan ervoort! ben wel weer trots op onze club. doet me goed! word een goed jaar!
Niet jaar, maar jaren. hup Feijenoord
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:05 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

En jij wilt zo graag een avatar??? en dan klagen over het openen van topics....Pfff
ach, ik weet dat je het op me voorzien hebt. maakt niet uit.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:05 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

En jij wilt zo graag een avatar??? en dan klagen over het openen van topics....Pfff
niet fucken met douwe ouwe!! waardeloos topic trouwens
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:07 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach, ik weet dat je het op me voorzien hebt. maakt niet uit.
???? waarom denk je dat?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:12 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

???? waarom denk je dat?
waarom zou ik het niet denken.
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

waarom zou ik het niet denken.
Vertel?
12
 12 - dinsdag 13 december 2011 - 15:31   quote  deeplink  
http://www.feyenoordleven.nl/?p=10774

Luister even goed vanaf minuut 11:30. daar zegt Martin van Geel:"

........daar gaan we het "ONDER ANDERE" over John hebben."

Ben benieuwd wat voor plannen er gesmeed gaan worden met ManCity. Zou van Geel uit zijn op een samenwerkingsverband waarin wij een satelietclub worden? Wat vinden jullie daar nu van?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 15:31 schreef 12 het volgende:
http://www.feyenoordleven.nl/?p=10774

Luister even goed vanaf minuut 11:30. daar zegt Martin van Geel:"

........daar gaan we het "ONDER ANDERE" over John hebben."

Ben benieuwd wat voor plannen er gesmeed gaan worden met ManCity. Zou van Geel uit zijn op een samenwerkingsverband waarin wij een satelietclub worden? Wat vinden jullie daar nu van?
Ik denk niet dat hij zo ver wil gaan. Maar het moge duidelijk zien dat de huidige samenwerking aan beide kanten uitstekend bevalt, dus Guidetti en/of een andere speler voor volgend seizoen is een logisch vervolg. En er zal misschien ook op organisatorisch gebied een uitwisseling van knowhow zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 december 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Ik denk eerder andersom. Wij hebben de talenten, dus ik denk dat hij Man City wil voorstellen satelietclub van Feyenoord te worden...
12
 12 - dinsdag 13 december 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij zo ver wil gaan. Maar het moge duidelijk zien dat de huidige samenwerking aan beide kanten uitstekend bevalt, dus Guidetti en/of een andere speler voor volgend seizoen is een logisch vervolg. En er zal misschien ook op organisatorisch gebied een uitwisseling van knowhow zijn.
Wel logisch beredeneerd T-FeYeN00rD. Hoef ook geen selectie vol met huurlingen maar zo nu en dan een Guidetti is niet verkeerd onm er bij te hebben.
12
 12 - dinsdag 13 december 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 16:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk eerder andersom. Wij hebben de talenten, dus ik denk dat hij Man City wil voorstellen satelietclub van Feyenoord te worden...
Hmmm, ik weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn. Ligt er aan wat er tegenover staat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 16:23 schreef 12 het volgende:

[..]

Wel logisch beredeneerd T-FeYeN00rD. Hoef ook geen selectie vol met huurlingen maar zo nu en dan een Guidetti is niet verkeerd onm er bij te hebben.
Precies. Guidetti is een absolute versterking. En kijk bv bij PSV. Die hebben in het verleden ook enkele jaren Alex gehuurd. Aan de andere kant moeten we wel oppassen met huurlingen. Sowieso is meerdere seizoenen achter elkaar dezelfde speler huren een pré. En alleen spelers halen die kwaliteiten bezit die wij niet hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 december 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies. Guidetti is een absolute versterking. En kijk bv bij PSV. Die hebben in het verleden ook enkele jaren Alex gehuurd. Aan de andere kant moeten we wel oppassen met huurlingen. Sowieso is meerdere seizoenen achter elkaar dezelfde speler huren een pré. En alleen spelers halen die kwaliteiten bezit die wij niet hebben.
Een Alex zouden we nu toch ook goed kunnen gebruiken!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een Alex zouden we nu toch ook goed kunnen gebruiken!
Natuurlijk! Al heeft de centrale verdediging niet echt prioriteit met prima spelers als Vlaar en De Vrij.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een Alex zouden we nu toch ook goed kunnen gebruiken!
Type Alex altijd, maar dat is momenteel niet aan de orde. Verdediging lijkt me op orde, op de rechtsback positie na dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Type Alex altijd, maar dat is momenteel niet aan de orde. Verdediging lijkt me op orde, op de rechtsback positie na dan.
tsja, het scheelt een slok op een borrel als je twee goede backs hebt. Dat is een enorm wapen.

Zie nog steeds in Darryl Janmaat een goede aanvulling. Heeft bovendien in de jeugd van Feyenoord gezeten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 17:23   quote  deeplink  
13-12-2011 Feyenoord bereikt principe overeenkomst met Elvis Manu

Feyenoord heeft een principeovereenkomst gesloten met Elvis Manu, over een contract dat hem per 1 januari 2012 voor drieënhalf jaar aan de club verbindt. De 18-jarige aanvaller, die dit seizoen uitkomt voor Feyenoord/Excelsior onder 19, doorliep een groot deel van de opleiding van Feyenoord. Dit seizoen trainde de jeugdinternational al verschillende keren mee met de eerste selectie. Ook maakte Manu deel uit van de wedstrijdselectie van Feyenoord, voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Manu zal nadat hij medisch is gekeurd binnen afzienbare tijd het gedetailleerde spelerscontract tekenen.

Volgens technisch directeur Martin van Geel is Manu een speler met veel potentie. Hij is een snelle en krachtige aanvaller, die makkelijk scoort, zegt Van Geel. Elvis kan bovendien op verschillende posities in de voorhoede uit de voeten.

Manu speelt sinds het seizoen 2005/2006 in de jeugdopleiding van Feyenoord. De aanvaller speelde daarvoor bij Excelsior. Manu kwam dit seizoen verschillende keren in actie met Oranje onder 19.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039476-999-10010000000003.aspx
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 december 2011 - 17:23   quote  deeplink  
13-12-2011 Lamprou dolgelukkig na tekenen nieuw contract

Kostas Lamprou heeft dinsdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot de zomer van 2015 aan Feyenoord verbindt. De 20-jarige Griekse keeper kwam al eerder een contractverlenging overeen, alleen was de officiële verbintenis nog niet getekend. Lamprou toonde zich zeer gelukkig met zijn nieuwe contract. Dit is een heel mooie dag voor mij, zei hij nadat alle benodigde handtekeningen waren gezet. Ik voel me echt thuis bij deze club en ben heel blij dat ik hier de komende jaren mag spelen.

Technisch directeur Martin van Geel had tijdens de ondertekening lovende woorden over voor Lamprou. Kostas heeft een enorme gedrevenheid om elke dag beter te worden, zei Van Geel. Hij is nog jong, maar is al een grote persoonlijkheid en is heel volwassen met zijn sport bezig. Dat komt misschien wel mede doordat hij op jonge leeftijd naar Nederland is gekomen voor het voetbal. Kostas spreekt inmiddels heel goed de Nederlandse taal, dat zegt veel over zijn mentaliteit. We zullen hem de komende jaren goed gaan ondersteunen in zijn ontwikkeling, zodat hij uiteindelijk tussen de palen in De Kuip komt te staan.

Voor Lamprou is het huidige seizoen zijn zesde jaar bij Feyenoord. Hij kwam op 15-jarige leeftijd terecht in de jeugdopleiding van de club. Ik ben al die jaren ontzettend goed behandeld door iedereen binnen deze club, zei hij. Ik vind het belangrijk dat de club mij heeft laten weten dat ze geloven in mij. Ik vond het ook mooi om te horen dat ook mijn rol buiten het veld wordt gewaardeerd.

Lamprou liet weten dat hij na de contractondertekening direct zijn ouders ging bellen, die in Griekenland verblijven. Mijn vader wilde voor vandaag heel graag naar Rotterdam komen om erbij te zijn, maar ik heb hem ervan overtuigd dat dat echt niet hoefde, lachte de doelman. Natuurlijk ga ik mijn ouders wel gelijk bellen. Volgende week zie ik ze ook weer, want als de winterstop begint vertrek ik zelf naar Griekenland.

Voor Lamprou is de contractondertekening de bekroning van een bijzonder jaar. De doelman maakte daarin de overstap van Excelsior naar Feyenoord, debuteerde in De Kuip en kon uiteindelijk rekenen op contractverlenging. Ik hoop dat we zondag winnen van FC Twente, dan zou het helemaal mooi zijn, besloot hij. Dan kan ik volgende week met een heel goed gevoel naar Griekenland.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039477-999-10010000000003.aspx
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 december 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
13-12-2011 Feyenoord bereikt principe overeenkomst met Elvis Manu

Feyenoord heeft een principeovereenkomst gesloten met Elvis Manu, over een contract dat hem per 1 januari 2012 voor drieënhalf jaar aan de club verbindt. De 18-jarige aanvaller, die dit seizoen uitkomt voor Feyenoord/Excelsior onder 19, doorliep een groot deel van de opleiding van Feyenoord. Dit seizoen trainde de jeugdinternational al verschillende keren mee met de eerste selectie. Ook maakte Manu deel uit van de wedstrijdselectie van Feyenoord, voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Manu zal nadat hij medisch is gekeurd binnen afzienbare tijd het gedetailleerde spelerscontract tekenen.

Volgens technisch directeur Martin van Geel is Manu een speler met veel potentie. Hij is een snelle en krachtige aanvaller, die makkelijk scoort, zegt Van Geel. Elvis kan bovendien op verschillende posities in de voorhoede uit de voeten.

Manu speelt sinds het seizoen 2005/2006 in de jeugdopleiding van Feyenoord. De aanvaller speelde daarvoor bij Excelsior. Manu kwam dit seizoen verschillende keren in actie met Oranje onder 19.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039476-999-10010000000003.aspx
Zo het is die Martin van Geel toch maar weer gelukt om deze jongen uit de klauwen van andere eredivisie clubs te houden! Chapeau ........
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, het scheelt een slok op een borrel als je twee goede backs hebt. Dat is een enorm wapen.

Zie nog steeds in Darryl Janmaat een goede aanvulling. Heeft bovendien in de jeugd van Feyenoord gezeten.
Janmaat, ja waarom niet. Heeft toch ook een aflopend contract?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 december 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Janmaat, ja waarom niet. Heeft toch ook een aflopend contract?
Als dat waar is moeten ze het zeker proberen!
kuipje
 kuipje - dinsdag 13 december 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Ik zou die manu ook een contract geven...

1112_a1_manu.JPG

Dit is in iedergeval geen kind soldaat, meer een huurling

//BAAS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2011 door kuipje --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 december 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als dat waar is moeten ze het zeker proberen!
Ik heb net ff gecheckt en zijn contract loopt in 2012 af.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 13 december 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:34 schreef kuipje het volgende:
Ik zou die manu ook een contract geven...

[ afbeelding ]

Dit is in iedergeval geen kind soldaat, meer een huurling

//BAAS
hehehe
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 december 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:34 schreef kuipje het volgende:
Ik zou die manu ook een contract geven...

[ afbeelding ]

Dit is in iedergeval geen kind soldaat, meer een huurling

//BAAS
Komt er wat meer body in het elftal! Hahaha
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 13 december 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 13:37 schreef Suijltje het volgende:
Zonder té hard van stapel te willen lopen: Feyenoord ís al terug, nu alleen nog volhouden!
zo is dat !!
Als je 020-uit van de mat speelt, AZ-uit idem, Vitesse-uit 0-4, PSV thuis wint en zondag hopelijk Twente thuis ook wint dan doe je het gewoon HEEL GOED.

Als het Koeman lukt deze jongens ook tegen kleinere tegenstanders goed te laten spelen en Van Geel blijft goed bezig met dit team bij elkaar te houden, hier en daar een versterking (zoals Vormer) te halen en verbreden van de selectie, dan gaat het dus heel erg de goede kant op.

We zitten helemaal niet ver van de top van Nederland.

Ik zie ons daarom volgend jaar weer om de eerste plaats meedoen. ECHT !
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 13 december 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2011 - 17:56 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

zo is dat !!
Als je 020-uit van de mat speelt, AZ-uit idem, Vitesse-uit 0-4, PSV thuis wint en zondag hopelijk Twente thuis ook wint dan doe je het gewoon HEEL GOED.

Als het Koeman lukt deze jongens ook tegen kleinere tegenstanders goed te laten spelen en Van Geel blijft goed bezig met dit team bij elkaar te houden, hier en daar een versterking (zoals Vormer) te halen en verbreden van de selectie, dan gaat het dus heel erg de goede kant op.

We zitten helemaal niet ver van de top van Nederland.

Ik zie ons daarom volgend jaar weer om de eerste plaats meedoen. ECHT !
Dat maar even afwachten denk ik ........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: Feyenoord gaat terug naar de top









0.0121669