BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC GRONINGEN - AFC AJAX (zondag 02 oktober 14:30): 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Die moeilijke reeks hebben we tot nu toe "overleefd", we hebben nog niets verloren als enige en dat is iets wat mij zeer positief maakt naar de wedstrijd in Grun.

Ik denk dat het een 2-2tje wordt, dus weer niet verliezen!!

Schiet niet op natuurlijk, maar ongeslagen het seizoen eindigen is ook een keer leuk toch?
Ajx
 Ajx - vrijdag 30 september 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Ja, Ajax is nog steeds ongeslagen, terwijl we al veel moeilijke wedstrijden hebben gehad.. Als we dat nou nog een aantal wedstrijden vol houden(het liefst nog 26 wedstrijden). Maar hier, bij een niet geheel in topvorm verkerende groningen, moeten we gewoon weer winnen en lekker voetballen. Dit is toch weer een iets mindere tegenstander heh... Ben positief, maar dan moet het wel scherper en dan de kansen in begin afmaken!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 september 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Godverdomme Remco, was al even bang dat er geen topic kwam!! Dit kan natuurlijk niet he! Volgende keer direct na de vorige wedstrijd openen!! ;-)

Wederom goed topic man en ik ga met je mee qua uitslag!! 1-3 voor onze JODEN!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 september 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Mooi Remco!
Ik heb op SportPooler eveneens 1-3 voorspeld. Ik ga dus met jou en met amsterdammer113 mee :-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 september 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:25 schreef Pietje het volgende:
Mooi Remco!
Ik heb op SportPooler eveneens 1-3 voorspeld. Ik ga dus met jou en met amsterdammer113 mee :-)
Ja ja, je wilt zeker niet dat ik op je inloop!! Whahahaha ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 september 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja ja, je wilt zeker niet dat ik op je inloop!! Whahahaha ;-)
Whahahaha. Lachen met jou man ;-)
Ik had mijn voorspellingen al een poosje geleden ingevuld. Ik ben voor niemand bang, man. Whahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 september 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahaha. Lachen met jou man ;-)
Ik had mijn voorspellingen al een poosje geleden ingevuld. Ik ben voor niemand bang, man. Whahahaha
Whahahahaha dat weet ik toch!! Ik gun jouw alles, dat weet je!! Jij de overwinning en wij de bbq! ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 september 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:29 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahahaha dat weet ik toch!! Ik gun jouw alles, dat weet je!! Jij de overwinning en wij de bbq! ;-)
Hahahahaha. Maar ik gun het ook aan anderen hoor. Bovendien, hardlopers zijn doodlopers...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 30 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahahaha. Maar ik gun het ook aan anderen hoor. Bovendien, hardlopers zijn doodlopers...
Nou liever niet Pietje. Wil ander vlees dan jouw vlees op de bbq!! ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nou liever niet Pietje. Wil ander vlees dan jouw vlees op de bbq!! ;-)
Kannibaal!!! ;-)
thomASS
 thomASS - vrijdag 30 september 2011 - 22:29   quote  deeplink  
1-3
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 22:32   quote  deeplink  
0-3 (:

Sightorsson 2x
Eriksen 1x
dege
 dege - vrijdag 30 september 2011 - 22:55   quote  deeplink  
hoop dat jullie gelijk hebben met de 1-3 maar vrees voor een andere uitslag. hoop dat ik het mis heb. groningen uit is verdomde lastig
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 september 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 22:55 schreef dege het volgende:
hoop dat jullie gelijk hebben met de 1-3 maar vrees voor een andere uitslag. hoop dat ik het mis heb. groningen uit is verdomde lastig
Dat weet ik, dege, dat schrijft Frank de Boer ook. Aan de andere kant, hoop doet leven en FC Groningen heeft een wat moeilijke start gehad en is Matavz kwijt. Ajax moet gewoon winnen, anders zijn ze de aansluiting met de top kwijt. Ik hoop, dat de spelers zich dat realiseren...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 september 2011 - 23:41   quote  deeplink  
Mooi Remco, Groningen uit altijd lastig zal in jaren zo blijven.
hoop dat Ajax wat volwassener zal spelen als tegen Real.
Ik hoop dat Teixeira de nieuwe Suarez van Groningen ons niet te veel pijn doet.
Hoop ook dat De Boer nu eindelijk eens voor Janssen kiest ipv Siem of Eriksen.
Siem of Eriksen zou eigenlijk plaats moeten maken voor Janssen.....
WAAROM.....om nu eindelijk eens te gaan kijken of Ajax niet beter is met Janssen in een aanvallende positie op het middenveld.
De Boer moet een keer een keuze maken!!!!!!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 september 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
WAAROM.....om nu eindelijk eens te gaan kijken of Ajax niet beter is met Janssen in een aanvallende positie op het middenveld.
Ik vrees dat de Boer de keuze al heeft gemaakt... Theo Janssen blijft spelen op de plek waar hij nu speelt. Ik maak me geen illusie, dat de Boer gaat toegeven aan de druk van buitenaf. Jammer, want ik ben het voor de volle 100% met je eens, dat Janssen op de plek van Siem de Jong zou moeten spelen. Christian Eriksen is onomstreden.
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 01 oktober 2011 - 00:19   quote  deeplink  
god de tering mannen, zijn wij Joduh of joden..
Morgen gewoon winnen. De tering met die Kutboeren!!!
Met dat lelijke logo van ze, lijkt wel een karnemelk merk..
Ggggggggggggg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2011 door FsideVak129 --
marius
 marius - zaterdag 01 oktober 2011 - 01:07   quote  deeplink  
we gaan winne zker weten zijn ze verlicht na real al konden we daar weinig an doen, ja doelpunt maken meer niet.
Morge denk ik 0 4 tenminste dat hoop ik laten we een x de 0 houden menzen dat is me meer waard!
Dusse eriksen moet jari litmanen(held) als leermeester aannemen om meer te scoren!!!
Enne we gaan gwoon winne.
Sorie voor me gelul heb verjaardag gehad en heb genoeg gehad haha.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 01 oktober 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Weer mooi werk Remco!!!! Ik denk................0-4 :D
dege
 dege - zaterdag 01 oktober 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
heel nederland roept dat ondertussen, maar de boer is denk ik toch te eigenwijs om datzelf ook in te gaan zien dat janssen een linie naar voor moet. dan zou nou enoh op de plek van janssen moeten komen te staan aangezien boilesen nog geblesseerd is en anita dus op de LB moet komen te staan.
Hoop wel dat Sightorson fit is. Verder moet alles blijven staan en hoop dat Greg eindelijk weer eens een goede pot gaat voetballen, word ook weer eens tijd.
alibabba
 alibabba - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Hallo mensen. Na 7 wedstrijden in de competitie, 1 in de beker en 2 in de Champions League, zit Ajax in een fase tussen wal en schip. Wat kunnen we morgen verwachten van de match in Groningen? Hoe reageren de spelers op het verlies in Madrid? Het zijn allemaal vragen, waarvan het antwoord alle kanten op kan. FRANK DE BOER had voorafgaand aan dit seizoen meer verwacht van zijn spelers en ik vind dat ie meer de hand in eigen boezem moet steken. Ik zou als trainer de tekortkomingen van een ploeg altijd bij mezelf neerleggen, want een sneer via de media richting je spelers is het laatste wat je moet doen vind ik. Mario Been deed het ook te vaak...Bespreek de fouten van je team intern en bescherm je spelers naar buiten uit ALTIJD! Terugkomend op de wedstrijd van morgenmiddag, aanvang 14:30 uur.

FC Groningen werd van 1956 t/m 1970 nog GVAV genoemd en daarvan belicht ik 1 wedstrijd. Op 27-11-1966 ( 3-8 ) scoorden Cruijff, Keizer en Swart ieder 2x. Bennie Muller en Henk Groot waren de andere doelpuntenmakers in het Oosterpark. Martin Koeman, de vader van Erwin en Ronald, speelde mee in die wedstrijd en Ajax werd dat seizoen ( 66'67 ) kampioen van Nederland. Overigens speelde Klaas Nuninga voor Ajax ook mee in die clash, die van 1961 t/m 1964 voor GVAV speelde en vervolgens getransfereerd werd naar Ajax, waarvoor hij van 1964 t/m 1969 speelde.

Vanaf de tijd ( 71'72 ) dat de club uit het Noorden puur FC Groningen werd genoemd, speelde Ajax daar 32 potjes op het hoogste niveau in de competitie. Balans; winst 22, gelijk 5, verlies 5. Doelsaldo = 80-37 in ONS voordeel.

Op 28-03-1982 deed Ronald Koeman, Groningen en Ajax-speler in het verleden, van zich spreken. Hij was speler van FC Grun destijds en hij zorgde met 2 doelpunten voor een 2-1 voorsprong, nadat Wim Kieft de score had geopend voor Ajax. Peter Boeve maakte er 2-2 van en een eigen doelpunt van Henk Veldmate bezorgde Ajax de volle winst. De titel werd mede door deze overwinning binnengesleept.

2 seizoenen later stond Ronald Koeman weer in de schijnwerpers, maar dit keer in een Ajax-shirt. Dankzij 2 treffers van hem stond er een 0-2 ruststand op het bord. Dankzij goals van van het Schip, v.Basten en Vanenburg viel er uiteindelijk een 1-5 te noteren.

De match op 02-04-1989 was ook een vermeldingswaardige. Aan Groningen-kant deden die dag Hennie Meijer ( Groningen-speler van '88 t/m '93, Ajax-speler in het seizoen 87'88 ) en Erik Regtop ( Groningen-speler in het seizoen 88'89, was selectiespeler van Ajax in de seizoenen '85 t/m '87 en het seizoen 89'90 ) mee. Mark Verkuijl, 1 seizoen Ajax en daarvoor 3 seizoenen Groningen, droeg destijds een Ajax-shirt. Hennie Meijer scoorde het enige doelpunt van de FC en doelpunten van Ajax kwamen op naam van Pettersson 2x, Bergkamp en Mark Verkuijl.

In het seizoen 95'96 was het een ware thriller; 24. Sion 1-0, 30. Litmanen (strafschop) 1-1, 40. Bombarda 2-1, 44. Litmanen 2-2, 47. Kanu 2-3, 78. Sion 3-3, 90. Wooter 3-4. Dean Gorré ( toen Groningen-speler, ex-Ajax ) en Peter Hoekstra ( destijds Ajacied en oud Groningen-speler ) beleefde toen acte de presence.

Onder meer Pius Ikedia, Lindgren, Johan Neeskens, Michael Reiziger, Stefano Seedorf en Sjaak Storm hebben zowel een Groningen als Ajax-verleden. LUIS SUAREZ heeft ook voor beide clubs gespeeld;

Ons Aller Ajax kan geen puntenverlies veroorloven morgen, want Psv zit ons nu al op de hielen en als het daar echt gaat lopen...De laatste jaren is het verschil telkens miniem geweest en ik verwacht morgen weer een moeilijke wedstrijd voor Ajax. Toch ga ik ervan uit dat Ajax de 3 punten uit het vuur sleept; 1-3!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:22   quote  deeplink  
1-3.. BAM!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 12:07 schreef alibabba het volgende:
Hallo mensen. Na 7 wedstrijden in de competitie, 1 in de beker en 2 in de Champions League, zit Ajax in een fase tussen wal en schip. Wat kunnen we morgen verwachten van de match in Groningen? Hoe reageren de spelers op het verlies in Madrid? Het zijn allemaal vragen, waarvan het antwoord alle kanten op kan. FRANK DE BOER had voorafgaand aan dit seizoen meer verwacht van zijn spelers en ik vind dat ie meer de hand in eigen boezem moet steken. Ik zou als trainer de tekortkomingen van een ploeg altijd bij mezelf neerleggen, want een sneer via de media richting je spelers is het laatste wat je moet doen vind ik. Mario Been deed het ook te vaak...Bespreek de fouten van je team intern en bescherm je spelers naar buiten uit ALTIJD! Terugkomend op de wedstrijd van morgenmiddag, aanvang 14:30 uur.

FC Groningen werd van 1956 t/m 1970 nog GVAV genoemd en daarvan belicht ik 1 wedstrijd. Op 27-11-1966 ( 3-8 ) scoorden Cruijff, Keizer en Swart ieder 2x. Bennie Muller en Henk Groot waren de andere doelpuntenmakers in het Oosterpark. Martin Koeman, de vader van Erwin en Ronald, speelde mee in die wedstrijd en Ajax werd dat seizoen ( 66'67 ) kampioen van Nederland. Overigens speelde Klaas Nuninga voor Ajax ook mee in die clash, die van 1961 t/m 1964 voor GVAV speelde en vervolgens getransfereerd werd naar Ajax, waarvoor hij van 1964 t/m 1969 speelde.

Vanaf de tijd ( 71'72 ) dat de club uit het Noorden puur FC Groningen werd genoemd, speelde Ajax daar 32 potjes op het hoogste niveau in de competitie. Balans; winst 22, gelijk 5, verlies 5. Doelsaldo = 80-37 in ONS voordeel.

Op 28-03-1982 deed Ronald Koeman, Groningen en Ajax-speler in het verleden, van zich spreken. Hij was speler van FC Grun destijds en hij zorgde met 2 doelpunten voor een 2-1 voorsprong, nadat Wim Kieft de score had geopend voor Ajax. Peter Boeve maakte er 2-2 van en een eigen doelpunt van Henk Veldmate bezorgde Ajax de volle winst. De titel werd mede door deze overwinning binnengesleept.

2 seizoenen later stond Ronald Koeman weer in de schijnwerpers, maar dit keer in een Ajax-shirt. Dankzij 2 treffers van hem stond er een 0-2 ruststand op het bord. Dankzij goals van van het Schip, v.Basten en Vanenburg viel er uiteindelijk een 1-5 te noteren.

De match op 02-04-1989 was ook een vermeldingswaardige. Aan Groningen-kant deden die dag Hennie Meijer ( Groningen-speler van '88 t/m '93, Ajax-speler in het seizoen 87'88 ) en Erik Regtop ( Groningen-speler in het seizoen 88'89, was selectiespeler van Ajax in de seizoenen '85 t/m '87 en het seizoen 89'90 ) mee. Mark Verkuijl, 1 seizoen Ajax en daarvoor 3 seizoenen Groningen, droeg destijds een Ajax-shirt. Hennie Meijer scoorde het enige doelpunt van de FC en doelpunten van Ajax kwamen op naam van Pettersson 2x, Bergkamp en Mark Verkuijl.

In het seizoen 95'96 was het een ware thriller; 24. Sion 1-0, 30. Litmanen (strafschop) 1-1, 40. Bombarda 2-1, 44. Litmanen 2-2, 47. Kanu 2-3, 78. Sion 3-3, 90. Wooter 3-4. Dean Gorré ( toen Groningen-speler, ex-Ajax ) en Peter Hoekstra ( destijds Ajacied en oud Groningen-speler ) beleefde toen acte de presence.

Onder meer Pius Ikedia, Lindgren, Johan Neeskens, Michael Reiziger, Stefano Seedorf en Sjaak Storm hebben zowel een Groningen als Ajax-verleden. LUIS SUAREZ heeft ook voor beide clubs gespeeld;

[ filmpje ]

Ons Aller Ajax kan geen puntenverlies veroorloven morgen, want Psv zit ons nu al op de hielen en als het daar echt gaat lopen...De laatste jaren is het verschil telkens miniem geweest en ik verwacht morgen weer een moeilijke wedstrijd voor Ajax. Toch ga ik ervan uit dat Ajax de 3 punten uit het vuur sleept; 1-3!!!
En jij ook mooi gedaan AliPedia!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 12:07 schreef alibabba het volgende:

[ filmpje ]

Geweldig stuk weer!! En dat filmpje! Ik krijg echt heimwee naar Luis!! Onze topper! Onze man!! Onze Ajacied!!

Suarez///////Held!!
dege
 dege - zaterdag 01 oktober 2011 - 13:11   quote  deeplink  
inderdaad, dat filmpje, krijg je toch kippenvel van. van zulk soort spelers moest je er 11 van hebben, alleen al vanwege zijn inzet, die man die bleef gaan, ongelooflijk
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 oktober 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Alibabba, man je blijft me (blij) verrassen. Wat een machtig leuk stukje heb je weer geschreven. En wat een filmpje van onze held Luis Suárez! Dat bezorgde mij een hoop kippenvel.
Ajax gaat, vermoed ik, een lastige wedstrijd tegemoet. FC Groningen "uit" is lastig, voor alle clubs. En toch, en toch, en toch... de statistieken wijzen wat anders uit. Ook ik heb in het verleden lopen grasduinen en kwam tot de volgende cijfers:

FC Groningen-Ajax:
1993/1994 = 0-4
1994/1995 = 2-4
1995/1996 = 3-4
1996/1997 = 1-1
1997/1998 = 2-4
1998/1999 = geen uitslag: FC Groningen in eerste divisie
1999/2000 = geen uitslag: FC Groningen in eerste divisie
2000/2001 = 3-3
2001/2002 = 1-4
2002/2003 = 1-3
2003/2004 = 1-3
2004/2005 = 0-4
2005/2006 = 3-2
2006/2007 = 2-3
2007/2008 = 1-2
2008/2009 = 1-0
2009/2010 = 0-2
2010/2011 = 2-2

Met andere woorden: van de laatste 16 wedstrijden in Groningen heeft Ajax er 11 gewonnen, 3 keer werd er gelijkgespeeld en 2 keer werd er verloren door onze helden. Doelsaldo: 45-23 voor Ajax. Deze cijfers geven mij toch wel goede hoop op een voor Ajax gunstige afloop van de wedstrijd die morgen gespeeld gaat worden. Mijn voorspelling voor morgen: 1-3. Daarnaast, en dat heb ik al eerder aangegeven, Ajax MOET gewoon winnen om de aansluiting met de top van de eredivisie niet te verliezen. Ik hoop en verwacht dat de Ajax-spelers daarvan doordrongen zijn! Veel succes, mede-Ajacieden!
baco74
 baco74 - zaterdag 01 oktober 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Klassewerk weer Ali, mooie voorbeschouwing.....en snel.
Remco gunt je weinig tijd, topic is pas gisteravond (zeer mooi) aangemaakt en nu al jouw bijdrage.

WikipediaNL-logo-groot-type-Nohat.png
alibabba
 alibabba - zaterdag 01 oktober 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 14:27 schreef Pietje het volgende:
Alibabba, man je blijft me (blij) verrassen. Wat een machtig leuk stukje heb je weer geschreven. En wat een filmpje van onze held Luis Suárez! Dat bezorgde mij een hoop kippenvel.
Ajax gaat, vermoed ik, een lastige wedstrijd tegemoet. FC Groningen "uit" is lastig, voor alle clubs. En toch, en toch, en toch... de statistieken wijzen wat anders uit. Ook ik heb in het verleden lopen grasduinen en kwam tot de volgende cijfers:

FC Groningen-Ajax:
1993/1994 = 0-4
1994/1995 = 2-4
1995/1996 = 3-4
1996/1997 = 1-1
1997/1998 = 2-4
1998/1999 = geen uitslag: FC Groningen in eerste divisie
1999/2000 = geen uitslag: FC Groningen in eerste divisie
2000/2001 = 3-3
2001/2002 = 1-4
2002/2003 = 1-3
2003/2004 = 1-3
2004/2005 = 0-4
2005/2006 = 3-2
2006/2007 = 2-3
2007/2008 = 1-2
2008/2009 = 1-0
2009/2010 = 0-2
2010/2011 = 2-2

Met andere woorden: van de laatste 16 wedstrijden in Groningen heeft Ajax er 11 gewonnen, 3 keer werd er gelijkgespeeld en 2 keer werd er verloren door onze helden. Doelsaldo: 45-23 voor Ajax. Deze cijfers geven mij toch wel goede hoop op een voor Ajax gunstige afloop van de wedstrijd die morgen gespeeld gaat worden. Mijn voorspelling voor morgen: 1-3. Daarnaast, en dat heb ik al eerder aangegeven, Ajax MOET gewoon winnen om de aansluiting met de top van de eredivisie niet te verliezen. Ik hoop en verwacht dat de Ajax-spelers daarvan doordrongen zijn! Veel succes, mede-Ajacieden!
Ik was me ervan bewust Pietje, maar vaak waren de verschillen miniem. Als Ajax als een slappe krant speelt, kan het zomaar verliezen. Het is maar net hoe ze zich herpakken na Madrid. Het zelfvertrouwen zal niet optimaal zijn en dan is het mogelijk dat ze niet scherp beginnen. Groningen zal fel starten en daar moet Ajax waakzaam op zijn. Theo voelt zich helemaal niet lekker en als Frank hem weer als verdedigende middenvelder neerzet..Ik ga uit van het positieve, ga gewoon voor 1-3 en dus ga ik met je mee man;)
alibabba
 alibabba - zaterdag 01 oktober 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 15:23 schreef baco74 het volgende:
Klassewerk weer Ali, mooie voorbeschouwing.....en snel.
Remco gunt je weinig tijd, topic is pas gisteravond (zeer mooi) aangemaakt en nu al jouw bijdrage.

[ afbeelding ]
Hahahahahaha, hoe doe je dit man?? Hoe krijg je dit voor mekaar???
joduh
 joduh - zaterdag 01 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
allemachtig prachtig ali!!!!!!!! kut wat mis ik luis..........................
remco k
 remco k - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 18:03 schreef joduh het volgende:
allemachtig prachtig ali!!!!!!!! kut wat mis ik luis..........................
Die pik is iedere wedstrijd in Liverpool belangrijk, dat laat wel weer zien hoe goed hij echt is..
Ajx
 Ajx - zaterdag 01 oktober 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Kan twee kanten op, maar heb zo een gevoel dat het of makkelijk word en dan 0-4, of een erg vervelende wedstrjid met gelijkspel en een onterechte rode kaart! Hoop maar op het eerste!
baco74
 baco74 - zaterdag 01 oktober 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Even ter info.
Serero is geblesseerd lees ik net,
zijn plek op de bank zal ingenomen worden door Lodeiro.
Toch maar gewoon winnen he, morgen.
1-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2011 door baco74 --
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:52 schreef baco74 het volgende:
Even ter info.
1-3
yep,maar krijgenwel weer goaltje tegen vandaag.....
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 08:50   quote  deeplink  
alle ballen op siempie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 oktober 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 08:50 schreef joduh het volgende:
alle ballen op siempie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alsjeblieft niet! Dan ken je ze net zo goed direct inleveren bij de verdedigers! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 02 oktober 2011 - 11:04   quote  deeplink  
PIETER HUISTRA, JE MOEDER IS EEN FRIES!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 02 oktober 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:52 schreef baco74 het volgende:
Even ter info.
1-3
Lodeiro is zon prachtige speler! niet voor niets bij Uruguayaanse nationale elftal..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 oktober 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 11:00 schreef Hasjkoph het volgende:
[ filmpje ]
Oud-Ajacieden genieten in Groningen, MAAR VANMIDDAG EVEN NIET!!! ;-)
baco74
 baco74 - zondag 02 oktober 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Opstelling: Vermeer, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Janssen, Eriksen, Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter.
De 'normale' opstelling dus.
Nog een klein uurtje,ik hoop een 1-3 winst.
dege
 dege - zondag 02 oktober 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Pieter Huistra en Frank de Boer verrassen elkaar vandaag niet vooraf in de confrontatie tussen FC Groningen en Ajax. Beide teams spelen in dezelfde opstelling als de laatste weken.

Ajax-trainer De Boer kan in Groningen niet beschikken over Thulani Serero. De Zuid-Afrikaanse middenvelder kampt met een hamstringblessure.

Bij FC Groningen staat David Texeira in de spits. De Uruguayaanse aanwinst, de opvolger van Tim Matavz, was vorige week tegen De Graafschap goed voor twee doelpunten en een assist.

Opstellingen
FC Groningen: Van Loo; Kappelhof, Van Dijk, Kwakman, Burnet; Kieftenbeld, Sparv, Andersson; Bacuna, Texeira, Tadic.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Jong, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/186998/geen-verrassingen-bij-fc-groningen-en-ajax/
en wederom dus janssen al VM, ik snap niks van de Boer, laten we hopen dat het vandaag dan wel eens goed uit pakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door dege --
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:38 schreef baco74 het volgende:
Opstelling: Vermeer, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Janssen, Eriksen, Sulejmani, Sigthorsson, Boerrigter.
De 'normale' opstelling dus.
Nog een klein uurtje,ik hoop een 1-3 winst.
hahahahh weet je man....zoooo voorspelbaar.......ik blijf het nie snappen man.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Is het raar als ik zeg dat ik helemaal geen zin heb in deze wedstrijd??
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:51 schreef Hasjkoph het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik helemaal geen zin heb in deze wedstrijd??
nope
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:52 schreef joduh het volgende:

[..]

nope
Heb je hetzelfde?
baco74
 baco74 - zondag 02 oktober 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:39 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahahh weet je man....zoooo voorspelbaar.......ik blijf het nie snappen man.....
Wat voorspelbaar? De opstelling of mijn voorspelling.
Ik neem aan dat je de(zelfde) opstelling bedoeld.
Ze hebben nog niet echt potten kunnen breken met deze basis,
daartegen hebben ze in de competitie ook nog niet verloren.
Laat ik me maar aan het laatste vastklampen
want het zal erg lastig worden tegen Groningen,
dat(aleen) tegen Ajax altijd tot het gaatje gaat.
Toch blijf ik bij 1-3.
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb je hetzelfde?
nee heb er wel zin in man,maar ik kan wel begrijpen dat je geen zin hebt om ze in deze opstelling te zien spelen man.....want dat heb ik dus wel...heb geen zin om me weer te moeten ergeren aan siempie en suli en eriksen man......
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:55 schreef baco74 het volgende:

[..]

Wat voorspelbaar? De opstelling of mijn voorspelling.
Ik neem aan dat je de(zelfde) opstelling bedoeld.
Ze hebben nog niet echt potten kunnen breken met deze basis,
daartegen hebben ze in de competitie ook nog niet verloren.
Laat ik me maar aan het laatste vastklampen
want het zal erg lastig worden tegen Groningen,
dat(aleen) tegen Ajax altijd tot het gaatje gaat.
Toch blijf ik bij 1-3.
beiden man......hahahah we salle wel sien man.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC GRONINGEN - AFC AJAX (zondag 02 oktober 14:30): 1-0

0.0111777