|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:32 schreef 046afca het volgende:waarom is iedereen zo verbaasd? vorig jaar speelde we zo slecht op milan viteesse uit en twente thuis, alleen toen ahdden we geluk. frank is geen topcoach klaar. Dus jij vindt dat er nog een trainerswissel moet komen??? |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
speelde we vorig jaar dan goed? op die 3 wedstrijden na? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hij heeft heel erg ongelijk!! zegt ie dat Frank geen goeie coach is... ok een paar wedstrijden slecht gespeeld.. kijk tegen milan 2-0 gewonnen kampioen geworden.. en hij weet volgens mij geen eens wat coachen is!!!!!! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
nee, dat niet maar vorig jaar hadden we geluk mee nu zit het tegen. ik denk dat het gwn nog 1 jaar nodig heeft voordat de boer het op de rails krijgt |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Sulejmani bakt er geen pepernoot van. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Demy?????????????? Heb je toch ook niets aan.Was toch ook niks bij AJAX. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:36 schreef 046afca het volgende:nee, dat niet maar vorig jaar hadden we geluk mee nu zit het tegen. ik denk dat het gwn nog 1 jaar nodig heeft voordat de boer het op de rails krijgt we hebben Danny we hebben Dennis we hebben Frank we hebben Edgar... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:36 schreef 046afca het volgende:nee, dat niet maar vorig jaar hadden we geluk mee nu zit het tegen. ik denk dat het gwn nog 1 jaar nodig heeft voordat de boer het op de rails krijgt Als de Boer zo doorgaat hoop ik dat hij snel zn koffers pakt. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
nu weer dat lucky psv aanschouwen, jezus hoe kut kan een dag zijn |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
de boer dr uit, wegwezen nu , wat een wanprestatie weer |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft een prima selectie, alleen staan er een aantal bepalende spelers op posities die voor hun niet geschikt zijn, ook moet er misschien eens naar het systeem gekeken worden omdat we door dit aanvallende spel veel tegendoelpunten krijgen.. Het middenveld is veel te lang, en Janssen voorkomt dat Vertonghen zijn opbouwende werk kan doen. Janssen moet dus naast Anita/Enoh gaan spelen met Erikssen als een echte 10 daarvoor, ik denk dat we dan veel meer rust gaan krijgen in het elftal en bij balverlies is het veel minder schadelijk. Ook kan Theo door de aanwezigheid van nog een controleur veel meer doorstomen naar voren om daar in balbezit beslissend te zijn.. Spelers kunnen beter ergens komen dan er al zijn.. Ook is het doorschuiven van een Vertonghen zo veel makkelijker en veel dreigende....
Ajax heeft geen enkele verassing in het spel zitten momenteel en dat komt omdat iedere positie al bezet is en er veel te weinig dynamiek in het elftal zit..
Zoals Ikkietikkie al aangaf heb ik het ook al vele keren gezegd... OWhhhhh wat mis ik de Zeeuw zeg.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Weer een Ajacied naar de klote helpen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Weer een Ajacied naar de klote helpen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Idd rot maar lekker op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: zit je niet zo aan te stellen! dat hij mischein een paar tactische foutjes maakt is gewoon zijn onervarenheid! daar heeft ajax voor gekozen toen hij aangesteld werd! vergeet niet dat hij ajax vorig jaar wel kampioen heeft gemaakt!
slecht dat ik hier nu reacties zie staan dat de boer weg zou moeten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk, dat zijn de echte supporters.. Morgen de toekomst maar weer bestormen?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:41 schreef AFCAMylife het volgende:[..] zit je niet zo aan te stellen! dat hij mischein een paar tactische foutjes maakt is gewoon zijn onervarenheid! daar heeft ajax voor gekozen toen hij aangesteld werd! vergeet niet dat hij ajax vorig jaar wel kampioen heeft gemaakt! slecht dat ik hier nu reacties zie staan dat de boer weg zou moeten! Stel je verdomme niet zo aan. Wij zijn verdomme AJAX en wat er nu gebeurd kunnen we ons niet permitteren.Dus ja als Frank zo doorgaat mag hij zn koffers pakken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:41 schreef AFCAMylife het volgende:[..] zit je niet zo aan te stellen! dat hij mischein een paar tactische foutjes maakt is gewoon zijn onervarenheid! daar heeft ajax voor gekozen toen hij aangesteld werd! vergeet niet dat hij ajax vorig jaar wel kampioen heeft gemaakt! slecht dat ik hier nu reacties zie staan dat de boer weg zou moeten! Eens.. Dat men over zijn presteren praat en vind dat ie dingen niet goed doet is niet zo erg, maar nu al weer gaan roepen dat de persoon die ons de tweede en derde ster heeft gegeven weer wegmoet... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Idd! als het even tegenzit de trainer eruit schoppen! laat wat zien van je voetbalintelligentie! |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Gast je bent toch zwaar dom als je theo als cvm zet?Verthongen kan die lang passes geven.En dan dat tikken achterin sjeezus ze denken echt dat ze barca zijn ofzo en die wissels dan....... FRANK DE BOER ROT OP! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja en jij dan voorop in de strijd zaker als THE MAN whahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:43 schreef Guyt het volgende:[..] Stel je verdomme niet zo aan. Wij zijn verdomme AJAX en wat er nu gebeurd kunnen we ons niet permitteren.Dus ja als Frank zo doorgaat mag hij zn koffers pakken. En dan?? Bergkamp op de bank?? en als die het niet goed doet de volgende?? en als we het echt niet meer weten en iedere trainer wel gehad hebben maken we Vertonghen maar speler/trainer?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: doe normaal man! ;) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Het wordt tijd dat de Boer eens over een aantal van zijn standaarden heen gaat stappen en durft in te zien dat hij niet altijd gelijk heeft of dat moet behalen. Schop mij maar in drie stukken, maar heel zijn geruzie met El Hammie wordt juist nu (Rus gezien vandaag?) lachwekkend cq pijnlijk. Wat had je vandaag een speler met dat beetje extra kwaliteit kunnen gebruiken... en ja, wat had je een bikkelaar als de Zeeuw kunnen gebruiken. Tenzij iemand mij hier wil gaan wijsmaken dat de Jong een betere optie is?
Dito voor de manier waarop Janssen wordt ingezet, maar dat heb ik hier al 300 keer uitgelegd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:43 schreef ajaxboy2 het volgende:Gast je bent toch zwaar dom als je theo als cvm zet?Verthongen kan die lang passes geven.En dan dat tikken achterin sjeezus ze denken echt dat ze barca zijn ofzo en die wissels dan....... FRANK DE BOER ROT OP! Bij Twente was Theo ook CVM, alleen met iemand daar nog naast.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] En dan?? Bergkamp op de bank?? en als die het niet goed doet de volgende?? en als we het echt niet meer weten en iedere trainer wel gehad hebben maken we Vertonghen maar speler/trainer?? haha geniale opmerking!
De Boer moet gewoon rustig doorgaan met het patroon waar die vorig jaar zen stempel mee heeft gezet en dan gaat het helemaal goed komen! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
de Boer mag van mij ook oprotten. Spelen sinds zn komt 3 wedstrijden goed en verder helemaal ruk. Er is helemaal niks verbeterd. En als je dan Ebecilio ook nog eens invrengt dan snap je er helemaal niks meer van. Weer bagger gewisseld door de Boer. Blijft maar vasthouden aan de Jong. Niet te geloven dit. Was weer slaapverwekkend de bal achterin rondtikken en dan nog met zo'n slakkengang de bal niet goed kunnen passen. Spelers op posities waar ze niet horente staan. de Beor brgijpt er helemaal niks van!!! Iedereen hemelt hem op omdat het een Ajax man is en we zijn toch kampioen geworden bla bla bla....ja kijk maar eens hoe!! Dat was gewoon pure mazzel! Dit is geen Ajax voetbal. Dit is slaapverwekkend bagger voetbal wat de Boer ditteam laat spelen. En maar niet in de spiegel willen kijken maar elke week weer diezelfde fouten maken. We zien het allemaal roepen het allemaal maar Frank niet! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:43 schreef ajaxboy2 het volgende:Gast je bent toch zwaar dom als je theo als cvm zet?Verthongen kan die lang passes geven.En dan dat tikken achterin sjeezus ze denken echt dat ze barca zijn ofzo en die wissels dan....... FRANK DE BOER ROT OP! Pathetic.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Bij twente wat Theo de nummer 10! Brama de CVM en landzaat de man die de ballen richting janssen en de buitenspeler brengt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:45 schreef Ajax_fan het volgende:de Boer mag van mij ook oprotten. Spelen sinds zn komt 3 wedstrijden goed en verder helemaal ruk. Er is helemaal niks verbeterd. En als je dan Ebecilio ook nog eens invrengt dan snap je er helemaal niks meer van. Weer bagger gewisseld door de Boer. Blijft maar vasthouden aan de Jong. Niet te geloven dit. Was weer slaapverwekkend de bal achterin rondtikken en dan nog met zo'n slakkengang de bal niet goed kunnen passen. Spelers op posities waar ze niet horente staan. de Beor brgijpt er helemaal niks van!!! Iedereen hemelt hem op omdat het een Ajax man is en we zijn toch kampioen geworden bla bla bla....ja kijk maar eens hoe!! Dat was gewoon pure mazzel! Dit is geen Ajax voetbal. Dit is slaapverwekkend bagger voetbal wat de Boer ditteam laat spelen. En maar niet in de spiegel willen kijken maar elke week weer diezelfde fouten maken. We zien het allemaal roepen het allemaal maar Frank niet! Ajax is in de afgelopen 15 jaar enkel verder afgegleden.. Wou je dat allemaal bij de trainers neerleggen?? denk eens wat verder dan je neus lang is.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:45 schreef AFCAMylife het volgende:[..] haha geniale opmerking! De Boer moet gewoon rustig doorgaan met het patroon waar die vorig jaar zen stempel mee heeft gezet en dan gaat het helemaal goed komen! Doorgaan betekent Ajax geen Europees voetbal....wil je dat? Wil je dit voetbal blijven zien???? Vorig seizoen was het ook al niks! Niet om aan te zien dit voetbal. Vooral zo doorgaan dan gaat Ajax flink afzakken, maar goed als jij dat wil...... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:41 schreef remco k het volgende:Het middenveld is veel te lang, en Janssen voorkomt dat Vertonghen zijn opbouwende werk kan doen. Janssen moet dus naast Anita/Enoh gaan spelen met Erikssen als een echte 10 daarvoor, ik denk dat we dan veel meer rust gaan krijgen in het elftal en bij balverlies is het veel minder schadelijk. Ook kan Theo door de aanwezigheid van nog een controleur veel meer doorstomen naar voren om daar in balbezit beslissend te zijn. Zoals Ikkietikkie al aangaf heb ik het ook al vele keren gezegd... OWhhhhh wat mis ik de Zeeuw zeg.. Jij snapt 't. Nu Frank nog. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:46 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Bij twente wat Theo de nummer 10! Brama de CVM en landzaat de man die de ballen richting janssen en de buitenspeler brengt Niet waar, dat was afgelopen seizoen, daarvoor speelde hij naast Brama met Perez op 10 voor zich. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:45 schreef Ajax_fan het volgende:de Boer mag van mij ook oprotten. Spelen sinds zn komt 3 wedstrijden goed en verder helemaal ruk. Er is helemaal niks verbeterd. En als je dan Ebecilio ook nog eens invrengt dan snap je er helemaal niks meer van. Weer bagger gewisseld door de Boer. Blijft maar vasthouden aan de Jong. Niet te geloven dit. Was weer slaapverwekkend de bal achterin rondtikken en dan nog met zo'n slakkengang de bal niet goed kunnen passen. Spelers op posities waar ze niet horente staan. de Beor brgijpt er helemaal niks van!!! Iedereen hemelt hem op omdat het een Ajax man is en we zijn toch kampioen geworden bla bla bla....ja kijk maar eens hoe!! Dat was gewoon pure mazzel! Dit is geen Ajax voetbal. Dit is slaapverwekkend bagger voetbal wat de Boer ditteam laat spelen. En maar niet in de spiegel willen kijken maar elke week weer diezelfde fouten maken. We zien het allemaal roepen het allemaal maar Frank niet! We hadden toch geen andere buitenspelers meer flapdrol! boerrigter was kapot! enige wat er nog zat was ebecillio! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Ajax is in de afgelopen 15 jaar enkel verder afgegleden.. Wou je dat allemaal bij de trainers neerleggen?? denk eens wat verder dan je neus lang is.. Ik heb de afgelopen jaren anders wel beter voetbal gezien dat dit dramatische spel wat we dit hele seizoen alte zien krijgen.Liep als een trein met Pantelic en Rommedahl toen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Niet waar, dat was afgelopen seizoen, daarvoor speelde hij naast Brama met Perez op 10 voor zich. oja je bedoelt 2 seizoenen geleden! maar toen was theo ook niet de absolute uitblinker! op 10 is hij echt de uitblinker en daar staat hij ´t best! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vergeten te melden: Frank eruit knikkeren is zinloos. Wat ik al zeg, juist nu heeft hij even wat aansturing nodig. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik en meerderen waaronder jij hebben het hier al 100 keer geroepen, wij hebben een prima selectie...
Alleen gaat de Boer dit gewoon niet veranderen.. Ik snap hierin de rol van BErgkamp en Spijkerman ook niet meer zo.. Die zullen toch ook wel zien dat het niet wat is.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:47 schreef AFCAMylife het volgende:[..] We hadden toch geen andere buitenspelers meer flapdrol! boerrigter was kapot! enige wat er nog zat was ebecillio! Lodeiro kan anders ook prima linksbuiten spelen!Alles beter dan Ebecilio inbrengen. Daar heb je helemaal niks aan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:47 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ik heb de afgelopen jaren anders wel beter voetbal gezien dat dit dramatische spel wat we dit hele seizoen alte zien krijgen.Liep als een trein met Pantelic en Rommedahl toen. Dat voetbal was pas niet om aan te zien, geen enkele lijn en alle ballen op Suarez... Sorry maar daar werd ik niet vrolijk van.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:48 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Lodeiro kan anders ook prima linksbuiten spelen!Alles beter dan Ebecilio inbrengen. Daar heb je helemaal niks aan! Waarom is Boerrigter überhaupt gewisseld? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:47 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ik heb de afgelopen jaren anders wel beter voetbal gezien dat dit dramatische spel wat we dit hele seizoen alte zien krijgen.Liep als een trein met Pantelic en Rommedahl toen. nja das ook onzin want toen rommedahl er nog speelde was het dat rommedahl ajax onwaardig was en toen gingen we hangen op de tijd met VDV en Wesley! dus dat is gewoon dikke onzin! maar die achterlijke vergelijkingen zullen we er bij ajax wel niet uitkrijgen! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Volgens mij was hij kapot! zen laatste sprintje zat niet veel snelheid meer aan! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ga jij je even schamen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:48 schreef AFCAMylife het volgende:[..] oja je bedoelt 2 seizoenen geleden! maar toen was theo ook niet de absolute uitblinker! op 10 is hij echt de uitblinker en daar staat hij ´t best! Dan moet je Erikssen en De JOng gaan slachtofferen, en Anita met Enoh daarachter.. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Het heeft geen nut om telkens Frank de Boer de schuld te geven. Het team moet gewoon beter voetballen, maar dat doen we al vele wedstrijden niet. AFC Ajax = AFC Wanhoop. Als ik ajax zie voetballen noem ik ons geen topclub meer ook niet meer in de Eredivisie. PSV, AZ, FC Twente en FC Groningen zijn op dit moment beter dan Ajax. Als Ajax dit seizoen nog kampioen wil worden dan moet er direct snel iets gaan gebeuren. Dit hele team moet helemaal opgeschoond worden. Onze verdediging is een gatenkaas. Ons middenveld zie je nauwlijks (behalve eriksen die erg z'n best doet). Onze aanval neemt verkeerde beslissingen. Boerrigter moet ook een gaan uithalen met rechts. Sulijmani moet ook eerder gaan schieten want die weel te ver door gaan.
We moeten ook proberen om zo snel mogelijk in het zestien gebied te zijn. Dan wordt je meteen gevaarlijk en mag de verdediging geen overtreding maken.
Als ik Frank de Boer was zou ik een straftraining geven. Ze moeten eens gaan voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:48 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Lodeiro kan anders ook prima linksbuiten spelen!Alles beter dan Ebecilio inbrengen. Daar heb je helemaal niks aan! Lodeiro kan helemaal geen linksbuiten spelen, is een pure middenvelder.. Heeft ie ook bij Urugay nooit gespeeld.. |
|
|
|