|
|
amsterdam123
|
|
|
ik vind dit zon vaking gezijk wa de meeste mensen doen ajax is in 3 wekeen 3 keer vet benaadeelt door de scheidrechters tegen psv moest iemand van ajax un been breeken voor dat die eindenlijk un keer floot en tegen twente word un 100 procent doelpunt af gekeurt en tegen groningen krijgt van de wiel rood terwijl die speller van groningen hem eerst heel duidenlijk met de hand mee neemt en mensen julie moete is kapen met zijken over de boer want de boer die doet het gewoon goed en mensen die dome gelul lopen te leveren hier zijn gewoon geen ajacieden maar gewoon mensen die voor un anderen club zijn en mensen die vinden anderen clubs beter vinden die zijn gewoon echte nep fans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2011 door amsterdam123 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 15:24 schreef amsterdam123 het volgende:ik vind dit zon vaking gezijk wa de meeste mensen doen ajax is in 3 wekeen 3 keer vet benaadeelt door de scheidrechters tegen psv moest iemand van ajax un been breeken voor dat die eindenlijk un keer floot en tegen twente word un 100 procent doelpunt af gekeurt en tegen groningen krijgt van de wiel rood terwijl die speller van groningen hem eerst heel duidenlijk met de hand mee neemt en mensen julie moete is kapen met zijken over de boer want de boer die doet het gewoon goed en mensen die dome gelul lopen te leveren hier zijn gewoon geen ajacieden maar gewoon mensen die voor un anderen club zijn en mensen die vinden anderen clubs beter vinden die zijn gewoon echte nep fans Dit stuk is echt wel vet! Wel zonde van de vreemde zinsbouw en de weinige hoofdletters en leestekens. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 15:46 schreef baco74 het volgende:[..] Dit stuk is echt wel vet! Wel zonde van de vreemde zinsbouw en de weinige hoofdletters en leestekens. Het is beter geschreven dan z'n andere teksten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 04:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] zeer laten reactie van mij op dit, maar sorry je mag dan wel een talent zijn volgens jouw maar dan moet je wel wat brengen zowel verdedigend als meer aanvallend! als je theo de bal heeft dan kan die weinig anders dan bal terug geven want hij staat met de rug naar eriksen toe en hij heeft verder geen man in de buurt die hij kan aanspelen! anita en vdwiel dat zijn spelers waar poep in de broek zit~! dan zie je een speler vrij staan wordt tie overgeslagen en wordt de bal terug geven of ver weg geschoten. Je laatste zin is pakkend voor het hele elftal..
Een mooi voorbeeld daarvan is Jan Vertonghen die verschrikkelijk kwaad wordt op Erikssen omdat hij volgens Jan niet vrij staat, Erikssen stond daar tussen de linies aan de linkerzijde zo vrij als een vogel en te zwaaien en te vragen om de bal, Vertonghen vond blijkbaar dat Erikssen niet vrij genoeg stond, Van Halst liet dit zien in zijn Pierro.
Het inspelen van een man die met zijn rug tegen een tegenspeler aanstaat is bij dit Ajax al helemaal uit den boze, er is genoeg ruimte om te voetballen, maar niemand durft een bal eens hard in te spelen op een middenvelder. Janssen staat veel te kort voor de verdediging en hierdoor wordt het veld veels te lang, ook staan de twee voorste spelers iets te diep wat daar ook niet aan mee helpt.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Mwa....ik vind een paar foutjes niet zo erg, maar dit is niet leuk om te lezen. Ik blijf erbij dat 123 dit met opzet doet, of verschrikkelijk lui en of makkelijk is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 15:57 schreef baco74 het volgende:[..] Mwa....ik vind een paar foutjes niet zo erg, maar dit is niet leuk om te lezen. Ik blijf erbij dat 123 dit met opzet doet, of verschrikkelijk lui en of makkelijk is. Of heel jong is en hele erge dyslexie heeft en een rare versie van msntaal heeft ontwikkeld.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 15:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Of heel jong is en hele erge dyslexie heeft en een rare versie van msntaal heeft ontwikkeld.. Kan...maar ik erger me er aan. Biertje pakken in het cafe? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dus wat zijn het Remco ANGSTHAZEN en dat is wat er ook in uitwedstrijden gebeurd ze poepen in hun broek voor felle tegenstanders en het wordt tijd dat Frankie de beuk in dit elftal gooit en de jongens van de mannen gaat scheiden en ook degene die niet werken wil op de bank en degen die zijn been terugtrekt op de bank en ja dan ga je reacties krijgen van dan hebben wij geen 11 spelers meer,oke dan haal je ze uit jong Ajax of de A1 maar dit luie zooitje moet echt aangepakt worden,elke top ploeg heeft ook lopers op het middenveld alleen Ajax niet met alleen maar tecn.vaardige spelers zoals Eriksen red je het ook niet,we missen een type als Gabri multifuntioneel die heel veel vuil werk opknapte en ook nog voor aanvoer naar voren zorgde die man missen wij dat zou net Ajax over dat dooie punt kunnen brengen maar met dit middenveld eindig je niet bij de bovenste 3. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 16:12 schreef nora het volgende:Dus wat zijn het Remco ANGSTHAZEN en dat is wat er ook in uitwedstrijden gebeurd ze poepen in hun broek voor felle tegenstanders en het wordt tijd dat Frankie de beuk in dit elftal gooit en de jongens van de mannen gaat scheiden en ook degene die niet werken wil op de bank en degen die zijn been terugtrekt op de bank en ja dan ga je reacties krijgen van dan hebben wij geen 11 spelers meer,oke dan haal je ze uit jong Ajax of de A1 maar dit luie zooitje moet echt aangepakt worden,elke top ploeg heeft ook lopers op het middenveld alleen Ajax niet met alleen maar tecn.vaardige spelers zoals Eriksen red je het ook niet,we missen een type als Gabri multifuntioneel die heel veel vuil werk opknapte en ook nog voor aanvoer naar voren zorgde die man missen wij dat zou net Ajax over dat dooie punt kunnen brengen maar met dit middenveld eindig je niet bij de bovenste 3. met gabri zijn wij ook geen kampioen geworden! het is niet alleen het middenveld die bagger presteert maar compleet het hele team wat in mijn ogen een schop onder hun hol moet hebben! dit lijkt het bier elftal van FC-KNUDDE wel! word tijd voor een ontslag ronde!!!!!! kijk maar naar mijn vorige reacties wie dat allemaal zijn! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 15:24 schreef amsterdam123 het volgende:ik vind dit zon vaking gezijk wa de meeste mensen doen ajax is in 3 wekeen 3 keer vet benaadeelt door de scheidrechters tegen psv moest iemand van ajax un been breeken voor dat die eindenlijk un keer floot en tegen twente word un 100 procent doelpunt af gekeurt en tegen groningen krijgt van de wiel rood terwijl die speller van groningen hem eerst heel duidenlijk met de hand mee neemt en mensen julie moete is kapen met zijken over de boer want de boer die doet het gewoon goed en mensen die dome gelul lopen te leveren hier zijn gewoon geen ajacieden maar gewoon mensen die voor un anderen club zijn en mensen die vinden anderen clubs beter vinden die zijn gewoon echte nep fans ooit gehoord van interpunctie? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 22:22 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Kun je even uitleggen wat het causale verband is tussen de beursgang en een slap spelend elftal? Vanaf de tijd dat Ajax naar de beurs ging is het bergafwaarts gegaan...telkens als er een andere trainer komt, gaat het een tijd beter om vervolgens weer in te zakken..Ik hoop van ganser harte dat Frank de Boer het gaat redden..stel je voor als ook hij het niet red...Bergkamp zit langs 'm en dan zijn er weer 2 echte Ajacieden ernstig geschaad..het is al zoveel gebeurd..
Als Ajax niet beursgenoteerd was Ikke_tikkie, waren de lijnen veel korter en ademde Ajax puur VOETBAL uit...spelers van het 1e voelen een kille sfeer en de beursgang zorgt voor die kilte...door die beursgang zitten er mensen bij Ajax die er nooit zouden mogen zitten...allemaal kwallen van de bovenste plank, die er puur voor zichzelf zitten en poen als eerste vereiste zien. De voetbalmensen daaronder kunnen zich ook niet acosieren met zo'n eikels, waardoor ze met minder plezier naar het werk komen...zou daarboven alleen mensen zitten met een puur Ajax-hart waarmee ze kunnen dollen, voelen ze zich lekkerder waardoor ze met meer overgave hun visie kunnen delen. Dat zien de spelers weer, waardoor ze zich optimaal en lekker voelen en dan gebeurt zo'n wedstrijd als gister echt niet!!!! Totale desinteresse...het was beschamend en iedereen maar afvragen hoe dit kan...
Nou voor mij is het meer dan duidelijk....Ik blijf dit telkens herhalen, zodat iedereen zich ervan bewust word, want Ajax is zichzelf al tijden niet meer...Het is dood en doodzonde, want de voetbalfilosofie is verreweg de beste van allemaal...we zijn al vaker afgetroefd door Psv, Twente en Az en zij profiteren puur van de slechte gang van zaken bij Ajax...ZOLANG AJAX DE BEURS NIET VERLAAT, BLIJFT HET TOBBEN!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was ff aant gamen ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 06:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] zal ik even uitleggen! in bedrijf gaat staat maar 1 ding op het programma en dat is winst maken! bij een normale voetbal club als je de kantine binnen komt ruikt het naar gras. ook bij een normale voetbalclub als een speler elke week slecht speelt dan staat hij een keer er naast. bij ajax kan dat niet want dan vernietig je de waarde van zo'n speler. want ze zullen bij ajax wel denken dat er in de wereld mensen die gek genoeg zijn om 16 miljoen voor vanderwiel neer te leggen. hij is niet eens het 1/10 voudige waard. met zulke spelers dus ga je slap spelen. in een club zonder beursgang waren die spelers allang de deur verwezen! Ik vroeg het jou niet, maar heb zelden zulke grote onzin gehoord. Wat een gezwets. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Kom op Ali, Ajax stond al ver voor de beursgang bekend als een kille club. Daar doet die beursgang niets aan af.
Let wel, ik zeg niet dat ik het ooit heb toegejuicht, maar van die beursgenoteerdheid gaat Ajax nooit meer afkomen. Tenzij iemand écht met groot geld gaat zwaaien... en dat zie ik niet gebeuren.
Ik geloof niet dat er één speler in het veld staat die zich druk maakt over het aandeel Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De beurs bepaald niet wie er in het veld staan,dat doet de trainer en dat is shit op dit moment. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 17:11 schreef nora het volgende:De beurs bepaald niet wie er in het veld staan,dat doet de trainer en dat is shit op dit moment. +10 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 17:08 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Kom op Ali, Ajax stond al ver voor de beursgang bekend als een kille club. Daar doet die beursgang niets aan af. Let wel, ik zeg niet dat ik het ooit heb toegejuicht, maar van die beursgenoteerdheid gaat Ajax nooit meer afkomen. Tenzij iemand écht met groot geld gaat zwaaien... en dat zie ik niet gebeuren. Ik geloof niet dat er één speler in het veld staat die zich druk maakt over het aandeel Ajax. Je gelooft je eigen ding maar, hoe meer mensen zoals jij, des te langer het zal duren...Ajax kil voor de beursgang??? Schei aub uit kerel...het is de grootste nonsens wat er bestaat... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 17:11 schreef nora het volgende:De beurs bepaald niet wie er in het veld staan,dat doet de trainer en dat is shit op dit moment. Lees mijn verhaal eens duidelijk...het is je goed recht om het niet te geloven...de tijd zal het leren en ik kom als winnaar uit de strijd!!!!! 100000000000000000000000000% |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ajax heeft nooit, maar dan ook werkelijk nooit -hoe ver je ook teruggaat in de tijd-, bekend gestaan om zijn warmte. Integendeel... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Weet je, of je nu gelijk hebt of niet, er zijn helemaal geen winnaars in deze. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 17:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ajax heeft nooit, maar dan ook werkelijk nooit -hoe ver je ook teruggaat in de tijd-, bekend gestaan om zijn warmte. Integendeel... Maar wel meer dan nu en daar gaat het om. Nu lacht men vaak om Ajax..dat was voor de beursgang nooit...natuurlijk zullen er periodes zijn geweest toen het wat minder ging, maar vanaf de beursgang is het voor het grootste gedeelte prijs... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Even uitleggen: Ajax wordt uitgelachen omdat men zo arrogant was zichzelf tot bedrijf te willen bestempelen... én omdat Ajax altijd al arrogant is geweest. Dat vind ik juist zo leuk aan de club. Dat oppermachtige, dat al met 1-0 voorstaan zodra je het veld oploopt... Maar dat laatste is er aardig uit tegenwoordig. |
|
|
|