|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax en Feyenoord zitten achter Zuid-Afrikaan aan' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Zowel Ajax als Feyenoord is geïnteresseerd in de Zuid-Afrikaanse voetballer May Mahlangu. De Nederlandse topclubs hebben echter een geduchte concurrent in Spanje. Ook Villarreal heeft zijn zinnen gezet op de middenvelder van de Zweedse kampioen Helsingborgs IF.
Dat meldt de Zweedse krant Expressen.' Ik geniet enorm bij Helsingborgs, maar ik weet ook dat ik klaar ben voor een volgende stap', laat Mahlangu (22) weten.
De 1.73 meter lange Mahlangu speelt sinds 2008 bij Helsingborg, dat hem tijdelijk uitleende aan Östers IF. In 59 wedstrijden scoorde de middenvelder 6 doelpunten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
'k Vind het de laatste weken niet zoveel meer aan op dit Forum. Beetje teveel schoolmeisjes geleuter en aandachttrekkerij.
Geeft niet hoor, haak ik vanzelf wel af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:'k Vind het de laatste weken niet zoveel meer aan op dit Forum. Beetje teveel schoolmeisjes geleuter en aandachttrekkerij. Geeft niet hoor, haak ik vanzelf wel af. Klopt wel Ja. Gewoon negeren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat dan weer wel. Maar tis veel geleuter en veel te weinig inhoud. Hoop dat dat gaat verminderen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:'k Vind het de laatste weken niet zoveel meer aan op dit Forum. Beetje teveel schoolmeisjes geleuter en aandachttrekkerij. Geeft niet hoor, haak ik vanzelf wel af. Vooral die FR Henk pfff ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hoop idd ook dat ie afhaakt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: geen verrassing bij jou, hehehehe. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man, voor straf een avatar geven aan die gozert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar ik vind obiku echt heel erg leuk hoor. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ik een avatar krijg geef ik 'm aan jou. Eerste Forumlid met 2 avatars! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tnx man, maar ik stel Bikoe voor, kan hij hem delen met Chari/jozo |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zou liever zien dat ze Bakkal proberen te houden |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:'k Vind het de laatste weken niet zoveel meer aan op dit Forum. Beetje teveel schoolmeisjes geleuter en aandachttrekkerij. Geeft niet hoor, haak ik vanzelf wel af. yup. Te weinig gezeik dus geen discussie. Komt wel goed. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Hadden ze geen optie opgenomen dat ze hem na dit seizoen konden houden? Ik dacht zoiets gelezen te hebben |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:37 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hadden ze geen optie opgenomen dat ze hem na dit seizoen konden houden? Ik dacht zoiets gelezen te hebben Volgens mij nog geen sprake van geweest. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
heb ik ook nergens gelezen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 23:37 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hadden ze geen optie opgenomen dat ze hem na dit seizoen konden houden? Ik dacht zoiets gelezen te hebben volgens mij is hij transfervrij na dit seizoen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als Bakkal een constante waarde blijkt dan zal ie in de winterstop al worden vastgelegd vanaf de zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|