BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-VVV Venlo (Zondag 16 oktober 14:30 uur):4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 16 oktober 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 18:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind dat je Guidetti daar echt te kort mee doet. Hij is een goed aanspeelpunt, is slim en ziet het spelletje. Op dit moment de beste speler voor die plek.

Doelpunten moeten straks vanzelf gaan komen.
ik zie ook wel dat hij kan voetballen,,,maar niet bij dit 4 3 3
heb niks tegen hem,,maar hij heeft ruimte nodig,,zoals bij zweden...
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 16 oktober 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Ik vond het uitfluiten van Cabral te triest voor woorden. Echt jodenpubliek

Ik vind cabral een goeie jonge talentvolle speler die nog wisselvallig presteerd af en toe maar waar we nog veel plezier aan gaan beleven..

Lekker fluiten sukkels, blijf maar lekker weg voortaan
sevillana
 sevillana - zondag 16 oktober 2011 - 18:42   quote  deeplink  
geen potje om nog lang bij stil te blijven staan, 3 punten en daar is alles mee gezegd. Clasie was voor mij degene die er bij Feyenoord en beetje bovenuit kwam.
Schaep
 Schaep - zondag 16 oktober 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Ik weet het niet, Guidetti maakt nog wel veel loop fouten, en er zit te weinig overtuiging in die paar kansen die hij wel krijgt. Het is te hopen dat we nog ruim 10 penalties krijgen dan kan ie misschien in de buurt van de 20 doelpunten komen dit seizoen, maar hij is nog ver van een topper. En dan blijft het toch jammer dat het een huurling is en dus altijd ten koste gaat van je eigen spelers. Cabral heeft leuke en goeie acties, maar zou echt een topper kunnen worden als hij zijn oogkleppen afzet. Als iemand er beter voor staat moet je hem gewoon geven, het is en blijft een teamsport, anders moet je maar gaan tennissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Schaep --
@fey@010
 @fey@010 - zondag 16 oktober 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee ik zeg altijd 4-0
Echte kenner !
@fey@010
 @fey@010 - zondag 16 oktober 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2011 - 11:49 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Super zin in Zondag.
Zulle we die jongens een ff laten Beven!
4-0. En Guidetti van jou eis ik een goal.
Niet steeds lafjes via een penalty scoren al doe je dat nog zo coolbloedig.
Nog een kenner....jammer van die penalties...maar toch !!
@fey@010
 @fey@010 - zondag 16 oktober 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2011 - 18:14 schreef @fey@010 het volgende:

[..]

Inderdaad, op dit moment is volgens mij Guidetti de beste oplossing voor Feyenoord. Achachbar zijn tijd komt vanzelf wel. Ik ga voor 4-0 !
Tsjonge.....wat een kenners..!!!

Haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 oktober 2011 - 20:40   quote  deeplink  
De Boeck voelt zich in De Kuip te kort gedaan door scheidsrechter

16 oktober '11 19:22 door Steven Koelma

VVV-trainer, Glenn De Boeck, is niet te spreken over de prestaties van scheidsrechter Serdar Gözübüyük tijdens het treffen tussen Feyenoord en VVV-Venlo (4-0).

De Limburgers moesten de hele tweede helft spelen met tien man nadat Ahmed Musa diep in de eerste helft rood kreeg (2x geel). Daarnaast gaf Gözübüyük twee strafschoppen aan de Rotterdammers. De Boeck: "Hij heeft ons uit de wedstrijd gefloten."

"Je mag toch verwachten dat hij bestand is tegen de druk van De Kuip, ook als het hier zijn debuut was. Maar hij heeft ons zwaar tekort gedaan", aldus De Boeck volgens De Telegraaf.

Na de 4-0 nederlaag wacht VVV nog altijd op de eerste competitiezege. Tot nu toe speelde de ploeg nog maar drie keer gelijk. Daardoor is VVV terug te vinden op de zeventiende plaats.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/145319_de-boeck-voelt-zich-in-de-kuip-te-kort-gedaan-door-scheidsrechter

----

huh?!?! welke wedstrijd heeft deze jankebal gezien? Gözübüyük floot een uitstekende wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 20:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De Boeck voelt zich in De Kuip te kort gedaan door scheidsrechter

16 oktober '11 19:22 door Steven Koelma

VVV-trainer, Glenn De Boeck, is niet te spreken over de prestaties van scheidsrechter Serdar Gözübüyük tijdens het treffen tussen Feyenoord en VVV-Venlo (4-0).

De Limburgers moesten de hele tweede helft spelen met tien man nadat Ahmed Musa diep in de eerste helft rood kreeg (2x geel). Daarnaast gaf Gözübüyük twee strafschoppen aan de Rotterdammers. De Boeck: "Hij heeft ons uit de wedstrijd gefloten."

"Je mag toch verwachten dat hij bestand is tegen de druk van De Kuip, ook als het hier zijn debuut was. Maar hij heeft ons zwaar tekort gedaan", aldus De Boeck volgens De Telegraaf.

Na de 4-0 nederlaag wacht VVV nog altijd op de eerste competitiezege. Tot nu toe speelde de ploeg nog maar drie keer gelijk. Daardoor is VVV terug te vinden op de zeventiende plaats.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/145319_de-boeck-voelt-zich-in-de-kuip-te-kort-gedaan-door-scheidsrechter

----

huh?!?! welke wedstrijd heeft deze jankebal gezien? Gözübüyük floot een uitstekende wedstrijd.
Gözübüyük is de enige die nog mag fluiten in de KUIP :)
Nee zonder dollen ik dacht ook eerst dat hij kadootjes gaf maar
na de beelden bij studiosport gezien te hebben was alles terecht
op die handsbal na want dat vond ik een vraagteken...
volgens de nos was het terecht hands maar even verderop neemt
de ridder bij nac de bal mee met zijn hand en scoord en dan is
het opeens geen hands?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 oktober 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gözübüyük is de enige die nog mag fluiten in de KUIP :)
Nee zonder dollen ik dacht ook eerst dat hij kadootjes gaf maar
na de beelden bij studiosport gezien te hebben was alles terecht
op die handsbal na want dat vond ik een vraagteken...
volgens de nos was het terecht hands maar even verderop neemt
de ridder bij nac de bal mee met zijn hand en scoord en dan is
het opeens geen hands?
Die handsbal bij NAC vond ik ook gewoon een overtreding. Maar bij Feyenoord was het helemaal out of the question.

Die gozert loopt overduidelijk met zijn handen boven zijn hoofd te zwaaien. Volkomen terechte penalty.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 19 oktober 2011 - 17:08   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-VVV Venlo (Zondag 16 oktober 14:30 uur):4-0









0.0090069