BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dani Fernandez....dramaspeler....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - zondag 02 oktober 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Wat was deze speler bedroevend slecht, ik heb hem in de 1ste helft 2! keer zien rennen, in de 2de helft maar liefst 3 keer! De rest van de tijd liep ie een beetje te zonnebaden en iedere bal die hij kreeg speelde die terug op de enige seler die constant vrij stond: Mulder, en zelfs dat ging niet altijd goed :-)

Haal Schenkeveld terug, of leerdam op deze plek of in ieder geval iemand anders!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 21:04   quote  deeplink  
misschien iets meer genuanceerd? ok, speelde totaal niet goed (was niet de enige) maar is er ook wel akelig lang uitgeweest.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 oktober 2011 - 21:05   quote  deeplink  
Is de beste echte back die we hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 oktober 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:03 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Wat was deze speler bedroevend slecht, ik heb hem in de 1ste helft 2! keer zien rennen, in de 2de helft maar liefst 3 keer! De rest van de tijd liep ie een beetje te zonnebaden en iedere bal die hij kreeg speelde die terug op de enige seler die constant vrij stond: Mulder, en zelfs dat ging niet altijd goed :-)

Haal Schenkeveld terug, of leerdam op deze plek of in ieder geval iemand anders!
2 jaar pijn geleden,wat wil je dan?
Heeft tijd nodig maar komt goed als de parel Leerdam weer op het middenveld speelt..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 21:05   quote  deeplink  
Zoals Douwe al zegt. Zo waren er meerdere.

D. Fernandez was de schlemiel door die terugspeelbal waar de 0-1 uit kwam, maar verder was het net zo bedroevend als de rest.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 oktober 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:03 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Wat was deze speler bedroevend slecht, ik heb hem in de 1ste helft 2! keer zien rennen, in de 2de helft maar liefst 3 keer! De rest van de tijd liep ie een beetje te zonnebaden en iedere bal die hij kreeg speelde die terug op de enige seler die constant vrij stond: Mulder, en zelfs dat ging niet altijd goed :-)

Haal Schenkeveld terug, of leerdam op deze plek of in ieder geval iemand anders!
Beetje opportunistisch, niet?
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - zondag 02 oktober 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Niet mee eens, als hij fit is moet hij in het veld staan, staat hij in het veld moet hij presteren! Slechtste speler vandaag en na zijn blessure nog nauwelijks een bal goed zien raken, voor zijn blessure ook nauwelijks trouwens voor Feyenoord!

Maar goed, blijkbaar heb je er alleen verstand van als je hier meer dan 8000 onzinberichten stuurt ipv naar de kuip gaan om je club te steunen.

Biseswar vond ik trouwens top vandaag, Cabral was zeker niet drama, Mulder ging niet vrijuit, Indi deed het aardig, de Vrij durfde weinig, Vlaar had alleen de eerste minuten na de tweede helft even zin om te rennen, Guidetti goede spits maar kreeg weinig bruikbare ballen etc. etc.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 oktober 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:03 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Wat was deze speler bedroevend slecht, ik heb hem in de 1ste helft 2! keer zien rennen, in de 2de helft maar liefst 3 keer! De rest van de tijd liep ie een beetje te zonnebaden en iedere bal die hij kreeg speelde die terug op de enige seler die constant vrij stond: Mulder, en zelfs dat ging niet altijd goed :-)

Haal Schenkeveld terug, of leerdam op deze plek of in ieder geval iemand anders!
Slechte instelling van de spelers! Daar verlies je de wedstrijd door.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:12 schreef Rotterdammer010 het volgende:

Maar goed, blijkbaar heb je er alleen verstand van als je hier meer dan 8000 onzinberichten stuurt ipv naar de kuip gaan om je club te steunen.

niet doen, heb je niet nodig....

edit: ik zat in de kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door FR-Elmo --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:12 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Niet mee eens, als hij fit is moet hij in het veld staan, staat hij in het veld moet hij presteren! Slechtste speler vandaag en na zijn blessure nog nauwelijks een bal goed zien raken, voor zijn blessure ook nauwelijks trouwens voor Feyenoord!

Maar goed, blijkbaar heb je er alleen verstand van als je hier meer dan 8000 onzinberichten stuurt ipv naar de kuip gaan om je club te steunen.

Biseswar vond ik trouwens top vandaag, Cabral was zeker niet drama, Mulder ging niet vrijuit, Indi deed het aardig, de Vrij durfde weinig, Vlaar had alleen de eerste minuten na de tweede helft even zin om te rennen, Guidetti goede spits maar kreeg weinig bruikbare ballen etc. etc.
Je zou een punt kunnen hebben met je post, en je geeft je eigen mening. Wordt gewaardeerd.

Alleen door het middelste stukje kan ik je niet serieus nemen. Sorry.

Edit: Ik zat in de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Bosifyable --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 oktober 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:12 schreef Rotterdammer010 het volgende:

Maar goed, blijkbaar heb je er alleen verstand van als je hier meer dan 8000 onzinberichten stuurt ipv naar de kuip gaan om je club te steunen.
Ik wás in De Kuip. Maar kennelijk kijk jij niet genuanceerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 oktober 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:12 schreef Rotterdammer010 het volgende:
ik ben ook fit?

Biseswar vond ik trouwens top vandaag, Cabral was zeker niet drama, Mulder ging niet vrijuit, Indi deed het aardig, de Vrij durfde weinig, Vlaar had alleen de eerste minuten na de tweede helft even zin om te rennen, Guidetti goede spits maar kreeg weinig bruikbare ballen etc. etc.
verders mee eens!!!
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - zondag 02 oktober 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Ok Henk, geef 1 voorbeeld van een goede actie in de feyenoord-tijd van deze speler?

goed om te horen dat je in de kuip was trouwens!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Oh, moest ik dat erbij zeggen? Zie mijn Edit ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 oktober 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Slechte instelling van de spelers! Daar verlies je de wedstrijd door.
Daar issssssiiiieee weerrrrrrr
De stichting open deur!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:18 schreef Bosifyable het volgende:
Oh, moest ik dat erbij zeggen? Zie mijn Edit ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 oktober 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:17 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Ok Henk, geef 1 voorbeeld van een goede actie in de feyenoord-tijd van deze speler?

goed om te horen dat je in de kuip was trouwens!
Tegen Az heeft ie het aardig gedaan anders.
Maar ik doel meer op je allereerste post: je brandt Dani Fernandez al direct totaal af.
Vandaag was ie drama, ja.
Maar het is geen dramaspeler, he.
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - zondag 02 oktober 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Ik vind het geen goede speler, nooit gevonden ook. Beperkte verdediger, omhoog gebracht door zijn Barcalona opleiding en niet door zijn prestaties. Maar ieder z''n mening Henk! Mocht ie de komende tijd de sterren van de hemel spelen dan kom k er op terug en geef ik je van harte gelijk! :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 oktober 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:17 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Ok Henk, geef 1 voorbeeld van een goede actie in de feyenoord-tijd van deze speler?

goed om te horen dat je in de kuip was trouwens!
bevooroordeeld!!!Ik zeg bekrompen...
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 oktober 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Koeman oprotten
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 oktober 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Vond Mulder heel matig. Haalt nou nooit eens een 8.
boes
 boes - zondag 02 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
De terugspeelbal waar de 1e goal uit ontstond was heel erg ongelukkig, verder speelde dani net zo slecht als bijna de rest van het team, het is toch vreemd dat ze op zo'n dag als vandaag bijna allemaal niet thuis geven..
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 oktober 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Terminale ziekte beginnend met ee k bestuur!
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - zondag 02 oktober 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Pfff hoop niet dat er vanavond al gestemd gaat worden, van mij mag Koeman nog best ff blijven!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 oktober 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:
Terminale ziekte beginnend met ee k bestuur!
hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 oktober 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:
Terminale ziekte beginnend met ee k bestuur!
Kaasjodenbestuur?
MMM
 MMM - zondag 02 oktober 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Speelde vanmiddag dramatisch inderdaad. Niet alleen door die te korte terugspeelbal..

Passes die hij gaf waren 9 van de 10 keer terug en ik zag hem zelfs een keer een bal inleveren en hij sjokte er achteraan als een vent van in de 80..
Els
 Els - zondag 02 oktober 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:03 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Wat was deze speler bedroevend slecht, ik heb hem in de 1ste helft 2! keer zien rennen, in de 2de helft maar liefst 3 keer! De rest van de tijd liep ie een beetje te zonnebaden en iedere bal die hij kreeg speelde die terug op de enige seler die constant vrij stond: Mulder, en zelfs dat ging niet altijd goed :-)

Haal Schenkeveld terug, of leerdam op deze plek of in ieder geval iemand anders!
Tot de onvoorstelbaar slechte pass waaruit het doelpunt viel niet opvallend, zowel in positieve als negatieve zin. Daarna zonder zelfvertrouwen, en dus te slecht. Lijkt me een mooi punt voor de technische staf om aan te werken, al geldt dat voor de hele selectie. Ze lijken allemaal erg labiel, en er zitten in elk geval geen echte kerels tussen. Onvoorstelbaar dat we deze wedstrijd zonder gele kaarten door zijn gekomen.
Oh, voor ik het vergeet, ik zat de hele wedstrijd, tot ver na het eindsignaal, in de Kuip. Dan mag ik van jou een mening hebben, toch?
Gyan010
 Gyan010 - zondag 02 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Hopen voor ons en Dani dat deze wedstrijd een incident is geweest. Erg zwak optreden. Te vaak terug draaien. Kut terugspeelbal en vlak daarvoor de Vrij in een onmogelijke positie aanspelen. Bij de 3e goal was ie de speler in zn rug die scoorde volledig kwijt.
de flh
 de flh - maandag 03 oktober 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:45 schreef MMM het volgende:
Speelde vanmiddag dramatisch inderdaad. Niet alleen door die te korte terugspeelbal..

Passes die hij gaf waren 9 van de 10 keer terug en ik zag hem zelfs een keer een bal inleveren en hij sjokte er achteraan als een vent van in de 80..
Eens. Ben fan van Fernandez.. maar gisteren was zo diep onder zijn niveau en dat van 't team... kan 't nog steeds niet geloven.

Tegen AZ deed ie het nog best prima.

Snap er niks van.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 04 oktober 2011 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:05 schreef Stylzz het volgende:
Is de beste echte back die we hebben.
En dat zegt genoeg over het niveau van onze backs.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 oktober 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Ado was meer gedreven.
Ado was tactisch vernuftiger.
Ado was volwassener.
Ado geloofde in zichzelf.

En over een maand in alles weer anders.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 04 oktober 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Nu Leerdam niet speelt, zie je pas hoe goed hij is... En eigen jeugd. Dani viel erg tegen. E aan ritme ligt anders is e cht een drama. Het is te hopen dat het aan ritme lag
Boma
 Boma - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:
Terminale ziekte beginnend met ee k bestuur!
Neem jij jezelf serieus met dit soort opmerkingen ? Door dit soort gedrag gaat de club naar de kloten en niet door het bestuur, trainer of spelers
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:21 schreef Boma het volgende:

[..]

Neem jij jezelf serieus met dit soort opmerkingen ? Door dit soort gedrag gaat de club naar de kloten en niet door het bestuur, trainer of spelers
-1
KKL
 KKL - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:21 schreef Boma het volgende:

[..]

Neem jij jezelf serieus met dit soort opmerkingen ? Door dit soort gedrag gaat de club naar de kloten en niet door het bestuur, trainer of spelers
boehoehoe...hahahaha....headliner forum maar sluiten dan komt alles weer goed?

kleurboek.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 08:25 schreef FR-Henk het volgende:
Ado was meer gedreven.
Ado was tactisch vernuftiger.
Ado was volwassener.
Ado geloofde in zichzelf.

En over een maand in alles weer anders.
Het was een ADOlating!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:21 schreef Boma het volgende:

[..]

Neem jij jezelf serieus met dit soort opmerkingen ? Door dit soort gedrag gaat de club naar de kloten en niet door het bestuur, trainer of spelers
zie je nou wel!!! alles ligt aan Hotjumper. altijd al geweten...
Ga ff lekker vissen of zo joh, domme opmerking van je!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zie je nou wel!!! alles ligt aan Hotjumper. altijd al geweten...
Ga ff lekker vissen of zo joh, domme opmerking van je!
boma///bouman... hahahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:12 schreef Rotterdammer010 het volgende:
Niet mee eens, als hij fit is moet hij in het veld staan, staat hij in het veld moet hij presteren! Slechtste speler vandaag en na zijn blessure nog nauwelijks een bal goed zien raken, voor zijn blessure ook nauwelijks trouwens voor Feyenoord!

Maar goed, blijkbaar heb je er alleen verstand van als je hier meer dan 8000 onzinberichten stuurt ipv naar de kuip gaan om je club te steunen.

Biseswar vond ik trouwens top vandaag, Cabral was zeker niet drama, Mulder ging niet vrijuit, Indi deed het aardig, de Vrij durfde weinig, Vlaar had alleen de eerste minuten na de tweede helft even zin om te rennen, Guidetti goede spits maar kreeg weinig bruikbare ballen etc. etc.
Cabral was geen drama? Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Als er één speler was die na een kwartiertje gewisseld mocht worden was hij het. Het is dat hij jong en grillig is en dat je hem niet kapot wilt maken op mentaal gebied, maar anders had hij gewisseld mogen worden. Godverdomme wat was hij slecht! En Dani Fernandez werd door hem meegetrokken, want die deed ook alles fout.... Verkeerd inpassen, verkeerd terugspelen, niet goed dekken en geforceerd duels aangaan... De enigen die nog een enigszins een redelijk niveau haalden waren Mulder en (ook pas na dat eerste kwartiertje) El Ahmadi. Overtuiging moeten ze krijgen en vooral een stuk werklust!!! Oftewel, op hun donder moeten ze hebben, straftraining, zweep erover en wie een grote bek heeft, mag alle schoenen poetsen.... Stelletje koekebakkers. Komt er eigenlijk op neer dat ik ziedend ben over het slappe gedoe van afgelopen zondag. Ze zetten zichzelf, maar vooral ook de club plus aanhang gigantisch voor lul. Zoals ik ergens anders reeds zei, is het wat mij betreft een slechtere wedstrijd dan die 0 - 10 tegen pisvee vorig jaar....
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Iedereen was slecht
Dan moet je niet de ongelukkigste eruit gaan pikken
Het was weer eens een ouderwets collectief falen
Waarschijnlijk om ons aan te geven dat we niet al te optimistisch moeten worden

We hebben gewoon gezien dat Feyenoord (helaas) nog steeds niet zo maar even wint
Als de jongens niet helemaal geconcentreerd zijn gaat het mis
Wij hadden zelfook al zoiets van we gaan winnen vandaag, alleen met hoeveel is de vraag
En blijkbaar hadden de spelers het ook

Hopelijk weten ze nu dat ze daar niet goed genoeg voor zijn en gebeurd het niet weer
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 21:34 schreef hotjumper het volgende:
Terminale ziekte beginnend met ee k bestuur!
Moet dat nou? Zulke achterlijke teksten? Achterlijk verstand zouden ze moeten verbieden, dus hotjumpert....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:55 schreef Phyxsius het volgende:
Iedereen was slecht
Dan moet je niet de ongelukkigste eruit gaan pikken
Het was weer eens een ouderwets collectief falen
Waarschijnlijk om ons aan te geven dat we niet al te optimistisch moeten worden

We hebben gewoon gezien dat Feyenoord (helaas) nog steeds niet zo maar even wint
Als de jongens niet helemaal geconcentreerd zijn gaat het mis
Wij hadden zelfook al zoiets van we gaan winnen vandaag, alleen met hoeveel is de vraag
En blijkbaar hadden de spelers het ook

Hopelijk weten ze nu dat ze daar niet goed genoeg voor zijn en gebeurd het niet weer
Collectief falen kan gebeuren, maar mag nooit als je met een verkeerde mentaliteit de wedstrijd in gaat. Cabral had de slaap nog in zijn ogen, man... Direct een schone luier geven en weer in zijn ledikantje doen. Het kan best zijn dat het een keer niet wil lukken, maar ga dan in dienst van het elftal spelen....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:55 schreef Phyxsius het volgende:
Iedereen was slecht
Dan moet je niet de ongelukkigste eruit gaan pikken
Het was weer eens een ouderwets collectief falen
Waarschijnlijk om ons aan te geven dat we niet al te optimistisch moeten worden

We hebben gewoon gezien dat Feyenoord (helaas) nog steeds niet zo maar even wint
Als de jongens niet helemaal geconcentreerd zijn gaat het mis
Wij hadden zelfook al zoiets van we gaan winnen vandaag, alleen met hoeveel is de vraag
En blijkbaar hadden de spelers het ook

Hopelijk weten ze nu dat ze daar niet goed genoeg voor zijn en gebeurd het niet weer
ik vind dan ook dat het aan de supporters heeft gelegen. als wij wat minder optimistisch waren geweest, hadden zei niet mee gegaan in onze euforie, en was er niks aan de hand. hadden we gewoon 3-1 gewonnen ;-)
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Pfffffffffffffffffffff het gaat weer 1 wedstrijd fout en we hebben allemaal weer wat te klagen ze zouden is 20 wedstrijden op rij winnen en 1 verliezen dan hebben we ook nog wat te klagen vertrouwen is het sleutelwoord
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Of proef ik hier een spanningsveld
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:00 schreef dikke het volgende:
Of proef ik hier een spanningsveld
ik weet niet wat je gisteren allemaal naar binnen hebt gewerkt, dus kan er niet over oordelen dikke... hahahaha
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:59 schreef dikke het volgende:
Pfffffffffffffffffffff het gaat weer 1 wedstrijd fout en we hebben allemaal weer wat te klagen ze zouden is 20 wedstrijden op rij winnen en 1 verliezen dan hebben we ook nog wat te klagen vertrouwen is het sleutelwoord
Overdrijven is ook een vak
Het ging niet goed en dan mag je dat toch zeggen?
Er is hier toch niemand die zegt dat we gaan degraderen of dat nieand er wat van kan (behalve de starter van het topic dan) ?
Er is genoeg vertrouwen hoor
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:02 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik weet niet wat je gisteren allemaal naar binnen hebt gewerkt, dus kan er niet over oordelen dikke... hahahaha
Ik als geboren hagenees en groot grbracht met de feyenoord paplepel heb heel veel asprientjes tegen de hoofdpijn in moeten nemen me telefoon uit gezet voor al die andere hagenesen die belde of ik nou toch maar geen suporter in hun kamp wilde worden (dat nooit)nog even met de gedachte gespeeld om me eigen maar te laten naturaliseren tot rotterdammer dan heb wel een kater maar ben ik van dat gezeik van die hagenezen af hahhaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:59 schreef dikke het volgende:
Pfffffffffffffffffffff het gaat weer 1 wedstrijd fout en we hebben allemaal weer wat te klagen ze zouden is 20 wedstrijden op rij winnen en 1 verliezen dan hebben we ook nog wat te klagen vertrouwen is het sleutelwoord
Verliezen vanweg zo'n foute instelling mag gewoon niet. Dan mogen wij terecht klagen. Geen woorden maar daden, my ass. Ik heb nul komma nul daden gezien. Verliezen mag als je je maar inzet, maar als dat niet eens aanwezig is....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dani Fernandez....dramaspeler....









0.0108790