BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dani Fernandez....dramaspeler....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik vind dan ook dat het aan de supporters heeft gelegen. als wij wat minder optimistisch waren geweest, hadden zei niet mee gegaan in onze euforie, en was er niks aan de hand. hadden we gewoon 3-1 gewonnen ;-)
En sorry Obiku, maar dit vind ik grote onzin. Wij zijn supporters en supporters mogen nou eenmaal kritisch zijn. Wij betalen voor dit theater, dan mag je ook een theaterstuk verwachten. Zij zijn volwassen kerels en moeten daar mee om kunnen gaan. Onderschatting en overschatting mogen nooit gebeuren...
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:11 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Verliezen vanweg zo'n foute instelling mag gewoon niet. Dan mogen wij terecht klagen. Geen woorden maar daden, my ass. Ik heb nul komma nul daden gezien. Verliezen mag als je je maar inzet, maar als dat niet eens aanwezig is....
Hooo jij hebt op maandag morgen toch ook wel eens een mindere periode na een zware zondag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Als je het realistisch bekijkt is het allemaal logisch,dus geniet van de winst partijtjes.
Maar zelfs dan zit er hier een hoop dramatiek in hierzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door Leon FR1908 --
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je het realistisch bekijkt is het allemaal logisch,dus geniet van de winst partijtjes.
Maar zelfs dan zit er hier een hoop dramatiek in hierzo.
hahhahaa en je hebt wederom gelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door dikke --
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:28 schreef dikke het volgende:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door dikke --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:14 schreef dikke het volgende:

[..]

Hooo jij hebt op maandag morgen toch ook wel eens een mindere periode na een zware zondag
Ja, maar ik wordt dan ook niet zo goed betaald.... En ik heb geen vijftigduizend fans die mijn werk zitten te aanschouwen.... plus dat ik mijn werk als werk zie en niet als hobby waarvan ik mijn werk heb mogen maken, dus er is een klein verschilletje...

Ik ben gewoon pissed-off, omdat we best een goede groep hebben. Met een beetje geluk kun je gewoon meedoen om plek 4, maar dan moet je geen punten laten liggen omdat je geen kloten hebt... Er zat totaal geen overtuiging/passie in... Cabral voorop, maar ik had gerust 8 anderen kunnen noemen.
JanM
 JanM - dinsdag 04 oktober 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 11:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar ik wordt dan ook niet zo goed betaald.... En ik heb geen vijftigduizend fans die mijn werk zitten te aanschouwen.... plus dat ik mijn werk als werk zie en niet als hobby waarvan ik mijn werk heb mogen maken, dus er is een klein verschilletje...

Ik ben gewoon pissed-off, omdat we best een goede groep hebben. Met een beetje geluk kun je gewoon meedoen om plek 4, maar dan moet je geen punten laten liggen omdat je geen kloten hebt... Er zat totaal geen overtuiging/passie in... Cabral voorop, maar ik had gerust 8 anderen kunnen noemen.
Perfect verwoord!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 11:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Perfect verwoord!
Dank je wel. Vond ik ook...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 oktober 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 11:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar ik wordt dan ook niet zo goed betaald.... En ik heb geen vijftigduizend fans die mijn werk zitten te aanschouwen.... plus dat ik mijn werk als werk zie en niet als hobby waarvan ik mijn werk heb mogen maken, dus er is een klein verschilletje...

Klopt, er is een verschil
Op de spelers ligt veel meer druk dan op jou
Dus als jij al zo nu en dan een mindere periode hebt
Zul jij het niet meer dan normaal vinden dat zij dat vaker hebben

Mocht je het hier niet mee eens zijn dan zou ik nog eens naar mijn verwoording van bovenstaande quote kijken...
Of ga jij me nu werkelijk vertellen dat jij zo'n idioot bent die denkt dat mensen die hoge lonen krijgen foutloos zijn?
De praktijk is namelijk exact het tegenover gestelde
hoe hoger de lonen, hoe hoger de druk
En iedereen weet weet: hoe hoger de druk hoe groter de kans op fouten

Kortom, ik zie een gaatje in jouw redenering
Kleintje maar hoor ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:21 schreef Boma het volgende:

[..]

Neem jij jezelf serieus met dit soort opmerkingen ? Door dit soort gedrag gaat de club naar de kloten en niet door het bestuur, trainer of spelers
korrelatie.gif
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 09:55 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Moet dat nou? Zulke achterlijke teksten? Achterlijk verstand zouden ze moeten verbieden, dus hotjumpert....
korrelatie.gif
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 oktober 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
THX Jumper, hier heb ik ook wat aan hahaha:)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 04 oktober 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dan kun je je er zo wel van afmaken maar jij bent wel de aanstichter van alle ellende.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dan kun je je er zo wel van afmaken maar jij bent wel de aanstichter van alle ellende.
Die mensen bij korrelatie hebben toch ook recht op werk?
salemi
 salemi - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 11:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar ik wordt dan ook niet zo goed betaald.... En ik heb geen vijftigduizend fans die mijn werk zitten te aanschouwen.... plus dat ik mijn werk als werk zie en niet als hobby waarvan ik mijn werk heb mogen maken, dus er is een klein verschilletje...

Ik ben gewoon pissed-off, omdat we best een goede groep hebben. Met een beetje geluk kun je gewoon meedoen om plek 4, maar dan moet je geen punten laten liggen omdat je geen kloten hebt... Er zat totaal geen overtuiging/passie in... Cabral voorop, maar ik had gerust 8 anderen kunnen noemen.
Was het maar gebrek aan overtuiging/passie, dan was het probleem niet zo groot. Wat er bij Feyenoord ontbreekt is voetbalintellect en leiderschap, zeg maar de kwaliteiten die bijvoorbeeld bij een Willem van Hanegem en een Paul Bosvelt in een persoon te vinden waren. Het was overduidelijk dat ADO kwam om een puntje te halen. Natuurlijk zijn er persoonlijke fouten gemaakt waardoor je uiteindelijk op een kansloze nederlaag terecht bent gekomen. Maar het ergste is dat je gedurende de hele wedstrijd niet in staat bent geweest de tactiek zodanig te wijzigen waarmee je het ADO een keer moeilijk kon maken. ADO bleef heel gemakkelijk verdedigen de hele wedstrijd door.
Het gaat veel te ver om Dani en Cabral als zondebok aan te wijzen. Natuurlijk maakt Dani een kostbare fout, maar het hele elftal heeft daarna nog ruim een uur de tijd gehad de bordjes te verhangen. Jerson is totaal verkeerd "gebruikt". Hij creëert ruimte voor zichzelf en dat is het moment om hem aan te spelen. Wacht je te lang met de bal (het gaat dan om één of twee seconden) is hij weer te dicht bij de tegenstander en komt hij er veel moeilijker langs, met als gevolg dat hij terug moet leggen om de bal niet te verliezen. Voor Schaken geldt hetzelfde, want zij spelen hetzelfde spel.
We hebben een leider nodig!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 11:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Perfect verwoord!
Onzin!!!!op je werk heb je geen tegenstander...
Heb je die wel dan zal je ook weleens kansloos verliezen. Point.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Jerson is verkeerd gebruikt, maar die keren dat hij wel wat kon doen, deed hij niets. En natuurlijk kun je een keer een day-off hebben, maar dan kun je met hard werken er in elk geval voor zorgen dat je je man uitschakeld. Het ergste is dat het in de wedstrijdinstelling zit, want ze hebben ADO gewoon onderschat óf ze hebben zichzelf juist overschat. Dani heeft met name zichzelf uit de wedstrijd gespeeld, want hij begon best aardig, maar na die terugspeelbal was hij weg...
Wel geef ik je gelijk dat we echte karaktermensen missen. Vlaar probeert wel zo te zijn en een De Vrij zal het misschien nog een keer hebben, maar verder.... ADO had juist wel zulke mensen. Mooi voor hun dat ze een Lex Immers, en de gebroeders Verhoek hebben...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:03 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Klopt, er is een verschil
Op de spelers ligt veel meer druk dan op jou
Dus als jij al zo nu en dan een mindere periode hebt
Zul jij het niet meer dan normaal vinden dat zij dat vaker hebben

Mocht je het hier niet mee eens zijn dan zou ik nog eens naar mijn verwoording van bovenstaande quote kijken...
Of ga jij me nu werkelijk vertellen dat jij zo'n idioot bent die denkt dat mensen die hoge lonen krijgen foutloos zijn?
De praktijk is namelijk exact het tegenover gestelde
hoe hoger de lonen, hoe hoger de druk
En iedereen weet weet: hoe hoger de druk hoe groter de kans op fouten

Kortom, ik zie een gaatje in jouw redenering
Kleintje maar hoor ;)
Ik ben die druk wel degelijk gewend want ik ben getrouwd. Maar goed, juist omdat die jochies zoveel verdienen, mag je verwachten dat ze de boel niet onderschatten of zichzelf overschatten. En ze zijn niet onder druk bezweken. Vorig jaar wel, menigmaal zelfs... onder de druk van het Legioen, maar dit keer was er niet veel druk, want ze hadden iedereen een week eerder positief gestemd. Zo, gaatje gedicht lijkt me....

Trouwens, volgens mij geldt "loon naar werken", nou lever dan maar loon in... als ze neit tegen de druk kunnen, zijn ze hun geld niet waard! (is wel wat extreem misschien, maar als jij het zo stelt, weerleg ik het zo)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 13:03 schreef salemi het volgende:

[..]

Was het maar gebrek aan overtuiging/passie, dan was het probleem niet zo groot. Wat er bij Feyenoord ontbreekt is voetbalintellect en leiderschap, zeg maar de kwaliteiten die bijvoorbeeld bij een Willem van Hanegem en een Paul Bosvelt in een persoon te vinden waren. Het was overduidelijk dat ADO kwam om een puntje te halen. Natuurlijk zijn er persoonlijke fouten gemaakt waardoor je uiteindelijk op een kansloze nederlaag terecht bent gekomen. Maar het ergste is dat je gedurende de hele wedstrijd niet in staat bent geweest de tactiek zodanig te wijzigen waarmee je het ADO een keer moeilijk kon maken. ADO bleef heel gemakkelijk verdedigen de hele wedstrijd door.
Het gaat veel te ver om Dani en Cabral als zondebok aan te wijzen. Natuurlijk maakt Dani een kostbare fout, maar het hele elftal heeft daarna nog ruim een uur de tijd gehad de bordjes te verhangen. Jerson is totaal verkeerd "gebruikt". Hij creëert ruimte voor zichzelf en dat is het moment om hem aan te spelen. Wacht je te lang met de bal (het gaat dan om één of twee seconden) is hij weer te dicht bij de tegenstander en komt hij er veel moeilijker langs, met als gevolg dat hij terug moet leggen om de bal niet te verliezen. Voor Schaken geldt hetzelfde, want zij spelen hetzelfde spel.
We hebben een leider nodig!!!!!
Volgens mij hebben ze tegen az bewezen dat ze met een ander systeem uit de voeten kunnen, hebben ze laten zien dat strijd kunnen leveren en hebben ze laten zien dat ze met tegenslagen om kunnen gaan (rode kaart Leerdam).

Ik weet niet wat ze dachten toen ze het veld opkwamen, maar het was in ieder geval niet laten we dat ADO eens ff flink op hun lazer geven.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop voor jou dat je geen familie of vrienden verloren bent of gaat verliezen aan kanker! Laten we het erop hopen dat jij het maar tekst vindt en de inhoud niet zo goed begrijpt...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 13:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jerson is verkeerd gebruikt, maar die keren dat hij wel wat kon doen, deed hij niets. En natuurlijk kun je een keer een day-off hebben, maar dan kun je met hard werken er in elk geval voor zorgen dat je je man uitschakeld. Het ergste is dat het in de wedstrijdinstelling zit, want ze hebben ADO gewoon onderschat óf ze hebben zichzelf juist overschat. Dani heeft met name zichzelf uit de wedstrijd gespeeld, want hij begon best aardig, maar na die terugspeelbal was hij weg...
Wel geef ik je gelijk dat we echte karaktermensen missen. Vlaar probeert wel zo te zijn en een De Vrij zal het misschien nog een keer hebben, maar verder.... ADO had juist wel zulke mensen. Mooi voor hun dat ze een Lex Immers, en de gebroeders Verhoek hebben...
De opbouw was veel te traag daadoor kwam ado met al hun spelers achter de ball
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Je hebt soms van die wedstrijden waar het bij de tegenstander alles lijkt te lukken en denk je er alles aan te doen maar het lukt gewoon niet.
Zo een wedstrijd was het zondag gewoon niet meer niet minder laat het en leer moment zijn.
Ik vind het gewoon zielig van sommige supporters om zo te reageren.

korrelatie lijkt me een goede oplossing voor die supporters.
Marciano
 Marciano - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Je zegt het zelf Mulder was de enige die vrij stond! Is het dan zijn schuld dat hij de bal nergens anders kwijt kan?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 13:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat je geen familie of vrienden verloren bent of gaat verliezen aan kanker! Laten we het erop hopen dat jij het maar tekst vindt en de inhoud niet zo goed begrijpt...
Helaas is jouw hoop wat dat betreft niet uitgekomen. Vind ik verder een non-argument. Jij leest alleen de woordjes maar inhoudelijk ben je zo oppervlakkig als een pantoffeldier.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Dus jij zegt iemand die kanker heeft en de dood in de ogen kijkt recht in zijn gezicht dat terminale ziekte begint bij een k bestuur? Zo ja, dan ben je een klootzak. Zo nee, dan ben je hypocriet als de neten. Maar goed, je zult het niet zo kwaad bedoeld hebben, neem ik aan? In dat geval wat mij betreft zand erover, snel vergeten en we houden het erop dat er wel vaker dingen geroepen worden die niet zo bedoeld zijn... [even goeie vrienden dus]
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 14:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dus jij zegt iemand die kanker heeft en de dood in de ogen kijkt recht in zijn gezicht dat terminale ziekte begint bij een k bestuur? Zo ja, dan ben je een klootzak. Zo nee, dan ben je hypocriet als de neten. Maar goed, je zult het niet zo kwaad bedoeld hebben, neem ik aan? In dat geval wat mij betreft zand erover, snel vergeten en we houden het erop dat er wel vaker dingen geroepen worden die niet zo bedoeld zijn... [even goeie vrienden dus]
Jíj kiest ervoor het in die context te plaatsen, daar kan ik verder niks aan doen, is jouw keuze.[maar even goeie vrienden hoor]
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Ach, laten we er maar over op houden. Ik stoor me alleen wel aan zulke uitspraken, maar dat zal komen dat ik wel familie had die terminaal waren... Ik neem het je niet kwalijk. Je zult er niets kwaads mee bedoeld hebben. Ik neem aan dat je alleen maar wou ouwehoeren, dus even goede vrienden, haha...
JanM
 JanM - dinsdag 04 oktober 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Als Fernández zo speelt Leerdam weer als RB opstellen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Waar is Swerts?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 oktober 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 15:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ach, laten we er maar over op houden. Ik stoor me alleen wel aan zulke uitspraken, maar dat zal komen dat ik wel familie had die terminaal waren... Ik neem het je niet kwalijk. Je zult er niets kwaads mee bedoeld hebben. Ik neem aan dat je alleen maar wou ouwehoeren, dus even goede vrienden, haha...
Knuffeltijd!!

images?q=tbn:ANd9GcRxbVenWcWVr7ZRQ55SO5MRNRsQTqp4lw_wZKKeRqeCz76ydMtZSxNyV3Ax-g
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 04 oktober 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die mensen bij korrelatie hebben toch ook recht op werk?
nee. zie je verkeerd. aanstichter!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 oktober 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 12:03 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Of ga jij me nu werkelijk vertellen dat jij zo'n idioot bent die denkt dat mensen die hoge lonen krijgen foutloos zijn?

quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik ben die druk wel degelijk gewend want ik ben getrouwd. Maar goed, juist omdat die jochies zoveel verdienen, mag je verwachten dat ze de boel niet onderschatten of zichzelf overschatten. En ze zijn niet onder druk bezweken. Vorig jaar wel, menigmaal zelfs... onder de druk van het Legioen, maar dit keer was er niet veel druk, want ze hadden iedereen een week eerder positief gestemd. Zo, gaatje gedicht lijkt me....

Trouwens, volgens mij geldt "loon naar werken", nou lever dan maar loon in... als ze neit tegen de druk kunnen, zijn ze hun geld niet waard! (is wel wat extreem misschien, maar als jij het zo stelt, weerleg ik het zo)
Blijkbaar is het antwoord ja
Had het even gezegd dan had ik er rekening mee gehouden
Sorry man

Trouwens goeie grap over het huwelijk
Een echte dijenkletser

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door Phyxsius --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 oktober 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Nee, het antwoord is nee, ik ben wel een idioot, maar niet ééntje die denkt dat er mensen zijn die foutloos kunnen werken. Dat heb ik ook niet gezegd. Ik gaf alleen aan dat ze te gemakkelijk denken en dat dat verweten mag worden....
Groeten,
Arie Freud
JanM
 JanM - dinsdag 04 oktober 2011 - 17:16   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-23537/
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Voel nog steeds iets van een spanningsveld hahahaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door dikke --
dikke
 dikke - dinsdag 04 oktober 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 15:20 schreef Arie.Klooster het volgende:
Waar is Swerts?
Wie is dat die mag de schoenveters van Dani Fernandez niet eens vast maken over slecht gesproken en een goede kijk op voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door dikke --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 04 oktober 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 17:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nee, het antwoord is nee, ik ben wel een idioot, maar niet ééntje die denkt dat er mensen zijn die foutloos kunnen werken. Dat heb ik ook niet gezegd. Ik gaf alleen aan dat ze te gemakkelijk denken en dat dat verweten mag worden....
Groeten,
Arie Freud
Zeg dat volgende keer dan gelijk
Scheelt een hoop heen en weer gezeur
Ze hebben ADO gewoon onderschat
Niet meer en niet minder

heeft niks met het salaris te maken ;)
MMM
 MMM - dinsdag 04 oktober 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 23:42 schreef de flh het volgende:

[..]

Eens. Ben fan van Fernandez.. maar gisteren was zo diep onder zijn niveau en dat van 't team... kan 't nog steeds niet geloven.

Tegen AZ deed ie het nog best prima.

Snap er niks van.
Denk dat Leerdam weer rechtsback is tegen VVV
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 oktober 2011 - 18:44   quote  deeplink  
DANI F//////HELD!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 oktober 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 10:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je het realistisch bekijkt is het allemaal logisch,dus geniet van de winst partijtjes.
Maar zelfs dan zit er hier een hoop dramatiek in hierzo.
Drama hier? Welneeeeee
de flh
 de flh - dinsdag 04 oktober 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 18:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Denk dat Leerdam weer rechtsback is tegen VVV
Denk 't ook, helaas. Dani is natuurlijk in potentie een betere back.. was helaas totáál niet te zien zondag. Kan het nog steeds niet geloven.
Els
 Els - dinsdag 04 oktober 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 13:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat je geen familie of vrienden verloren bent of gaat verliezen aan kanker! Laten we het erop hopen dat jij het maar tekst vindt en de inhoud niet zo goed begrijpt...
Mijn oma, mijn opa, een tante, een oom, twee vriendinnen, één vriend en drie collega's zijn overleden aan kanker en ik heb geen hekel aan Hotjumper. Wat nu?
Els
 Els - dinsdag 04 oktober 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 15:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ach, laten we er maar over op houden. Ik stoor me alleen wel aan zulke uitspraken, maar dat zal komen dat ik wel familie had die terminaal waren... Ik neem het je niet kwalijk. Je zult er niets kwaads mee bedoeld hebben. Ik neem aan dat je alleen maar wou ouwehoeren, dus even goede vrienden, haha...
Vriendinnen van mij zijn oud en hebben problemen met de uitdrukking 'ouwehoeren'. Wat nu?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 oktober 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 19:48 schreef Els het volgende:

[..]

Vriendinnen van mij zijn oud en hebben problemen met de uitdrukking 'ouwehoeren'. Wat nu?
Omscholen
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 04 oktober 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omscholen
hahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 oktober 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 19:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha
Ja zet een deur open, uk trap m wel in.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 oktober 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 19:46 schreef Els het volgende:

[..]

ik heb geen hekel aan Hotjumper....
Zo, nu kan ik weer rustig slapen, dank je Els...
Els
 Els - dinsdag 04 oktober 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omscholen
Denk niet dat zij het een aantrekkelijk beroep vinden, maar als jij prostituee een aardig carrierepad vindt, moet je het eens voorstellen aan de vrouwen in jouw omgeving.
Els
 Els - dinsdag 04 oktober 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 20:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zo, nu kan ik weer rustig slapen, dank je Els...
Ik maakte me er al zorgen om ;-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 oktober 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 20:06 schreef Els het volgende:

[..]

Denk niet dat zij het een aantrekkelijk beroep vinden, maar als jij prostituee een aardig carrierepad vindt, moet je het eens voorstellen aan de vrouwen in jouw omgeving.
Jammer. Schijnt goed te kunnen verdienen in die business.
Ik laat de carrière keuze graag aan de betrokkene zelf over, no worries

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dani Fernandez....dramaspeler....









0.0071477