BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positief

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kruidvat
 Kruidvat - maandag 03 oktober 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Verlies tegen ADO komt op goed moment! Al die verwende kereltjes staan nu weer met beide voetjes op de grond en beseffen weer dat het nog steeds middelmatige voetballertjes zijn die heel hard moeten blijven knokken om goede resultaten te halen. Gelukkig is er een geschikte trainer voor!
FR-Han
 FR-Han - maandag 03 oktober 2011 - 10:32   quote  deeplink  
etos hier... slecht topic
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:32 schreef obiku010 het volgende:
etos hier... slecht topic
Gall en Gall hier, ga je spontaan van drinken.
Els
 Els - maandag 03 oktober 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:21 schreef Kruidvat het volgende:
Verlies tegen ADO komt op goed moment! Al die verwende kereltjes staan nu weer met beide voetjes op de grond en beseffen weer dat het nog steeds middelmatige voetballertjes zijn die heel hard moeten blijven knokken om goede resultaten te halen. Gelukkig is er een geschikte trainer voor!
Hoe denk jij dan over vorig seizoen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 oktober 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:21 schreef Kruidvat het volgende:
Verlies tegen ADO komt op goed moment! Al die verwende kereltjes staan nu weer met beide voetjes op de grond en beseffen weer dat het nog steeds middelmatige voetballertjes zijn die heel hard moeten blijven knokken om goede resultaten te halen. Gelukkig is er een geschikte trainer voor!
Steek jij wel eens een lont in jezelf?
Kruidvat
 Kruidvat - maandag 03 oktober 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Ach je kan beter zeggen dat het gevoel van vorig seizoen nu bevestigd wordt. Meeste joggies in team blijven lichtgewicht voetballertjes zonder het talent om echt goed te worden. Koeman is wel een trainer die het beste eruit kan halen en de knulletjes op hun plaats kan zetten! ik snap ook niet echt de euforie van de laatste weken!! Deze groep zal nooit over een langere periode goed kunnen presteren helaas!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:36 schreef Kruidvat het volgende:
Ach je kan beter zeggen dat het gevoel van vorig seizoen nu bevestigd wordt. Meeste joggies in team blijven lichtgewicht voetballertjes zonder het talent om echt goed te worden. Koeman is wel een trainer die het beste eruit kan halen en de knulletjes op hun plaats kan zetten! ik snap ook niet echt de euforie van de laatste weken!! Deze groep zal nooit over een langere periode goed kunnen presteren helaas!!!
kun je nog meer open deuren inschoppen? en wat maakt dat je zo overtuigt bent van Koeman?
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 03 oktober 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:32 schreef obiku010 het volgende:
etos hier... slecht topic
Trekpleister staat je beter Biek!!..;)
salemi
 salemi - maandag 03 oktober 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 10:21 schreef Kruidvat het volgende:
Verlies tegen ADO komt op goed moment! Al die verwende kereltjes staan nu weer met beide voetjes op de grond en beseffen weer dat het nog steeds middelmatige voetballertjes zijn die heel hard moeten blijven knokken om goede resultaten te halen. Gelukkig is er een geschikte trainer voor!
Verlies komt nooit gelegen! Het is jammer dat deze jonge groep op deze manier met de neus op de feiten wordt gedrukt. Ik heb me gisteren op de tribune ook verbijsterd af zitten vragen waar ik naar zat te kijken. Ik ben het niet met je eens dat het middelmatige voetballers zouden zijn. Ze zijn nog te jong om de top te kunnen halen, en de spelers die wel de leeftijd hebben zijn op een andere manier beperkt. De buitenspelers werden niet goed gebruikt, de opbouw was te traag waardoor de buitenspelers t elaat of op een verkeerde manier werden ingespeeld. Weg flitsende actie, dus weg verassing en niet de achterlijn halen. Drie individuele fouten (1-0 Dani, 2-0 Bruno, 3-0 een verschrikkelijke fout van Vlaar) en gedreven spel van ADO doenje de das om. 80% van de tijd in balbezit en toch nul punten. Leven is leren, helaas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positief









0.0065999