|
|
steve'o
|
|
|
Das ook lekker: Sightorsson er niet bij, dat wordt dus echt lastig volgende week zaterdag! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Kolbeinn Sigthórsson is tot en met de winterstop uitgeschakeld. Bij onderzoek van de geblesseerde rechterenkel werd een 'vermoeidheidsbreuk' geconstateerd. Toby Alderweireld keerde dinsdag met een blessure terug bij Ajax. De Belg liep in het trainingskamp van de Belgische nationale ploeg klachten op aan zijn rechterenkel. De enkel moet met rust genezen. Van dag tot dag wordt bekeken hoe de Ajacied er voor staat en wat hij kan doen.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Sigthorsson-lang-uitgeschakeld.htm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ligeon - Ooijer - Vertonghen
Anita - Enoh - Janssen - Eriksen
Sulejmani - Fischer - Boerrigter |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Nou remco ik waarschuwde hier al voor het begin van het seizoen voor. Aja heeft een extra centrale verdediger nodig. Krijg helaas al erg snel gelijk dat de verdediging van ajax niet breed genoeg is. Ben heel benieuwd hoe Blind hrt gaat doen. Ik ben bang voor redelijk wat punten die we moeten inleveren komende tijd. En nu siggi ook nog tot de winterstop eruit..!! Echt heel matig dit!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als het al weken niet loopt lijkt het mij dat je wat anders gaat proberen !!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
topic: Alderweireld & van der Wiel ontbreken tegen AZ! Wie gaat ze vervangen?
Niemand.. we mogen toch met 9 man spelen? Met 10 man waren we beter tegen Groningen dus misschien eentje minder om AZ te verrassen...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 12:34 schreef FsideVak129 het volgende:topic: Alderweireld & van der Wiel ontbreken tegen AZ! Wie gaat ze vervangen? Niemand.. we mogen toch met 9 man spelen? Met 10 man waren we beter tegen Groningen dus misschien eentje minder om AZ te verrassen... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Whahahahahaha maar als je dan met 8 man begint sta je misschien wel te ballen als Barcelona?? ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 11:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ligeon - Ooijer - Vertonghen Anita - Enoh - Janssen - Eriksen Sulejmani - Fischer - Boerrigter maak er dan maar dit van;
Ligeon - Vertonghen - Ooijer - Anita
---------------Enoh----------------
----Eriksen------------Janssen-----
Sulejmani - De Jong - Boerrigter |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: 3-4-3 met hangende buitenvleugelbacks die opkomen als de windrichting goed staat |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:58 schreef Grasmaaier het volgende:[..] maak er dan maar dit van; Ligeon - Vertonghen - Ooijer - Anita ---------------Enoh---------------- ----Eriksen------------Janssen----- Sulejmani - De Jong - Boerrigter Ligeon laat je toch niet debuteren in een topper!;p |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: ik zou niet gelijk mijn hele systeem omgooien! je wisselt al veel spelers! dan lijkt het me iig slim om het vertrouwde spelletje te spelen! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
gewoon jeugd doorschuiven, simpel spelen. Weten we nog hoe Boilesen debuteerde tegen Heracles? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: waarom niet?. ooijer kan geen 90 min spelen, ben ik bang voor. je kan beter ooijer op de bank houden en 2 jeugd spelers opstellen in de basis. zkr niet met 3 verdedigers want we gaan niet tegen az 1 op 1 spelen. dus het wordt anita, (jeugd), jan, (jeugd). siem in de spits, theo doorschuiven en enoh als Vm |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Christus, waar is nou juist die kracht van Ajax gebleven... jonge gasten gewoon inzetten in topwedstrijden. Niet omdat ze er wel of niet aan toe zouden zijn, maar "gewoon" omdat wij Ajax zijn! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Anita - jeugd - Vertonghen - jeugd
---------------Enoh----------------
----Eriksen------------Janssen-----
Sulejmani - De Jong - Boerrigter
ooijer mag van mij invallen want hij haalt einde van de wedstrijd niet. het is beter dat een jongeling in de basis begint dan laat invallen (of het moet nog een paar min voor het einde zijn). blind is als back niet goed genoeg. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Fokking kaaskoppen, zijn we daar nu opeens bang voor? Als we willen rollen we ze nog op met de A1. Stel overschatte spelers daar. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 18:15 schreef FsideVak129 het volgende:Fokking kaaskoppen, zijn we daar nu opeens bang voor? Als we willen rollen we ze nog op met de A1. Stel overschatte spelers daar. Wederom met JOU eens!!
Hele wereld in rep en roer om 2 spelers die we missen!
Kut op man, gewoon spelen met de vervangers, niet lullen dat we die niet hebben, want wij zijn Ajax en dus de beste en de breedste selectie en beste jeugd en we spelen thuis en het is AZ maar hoor, die nu toevallig weer eens een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld.....
Ik ben de enige die de laatste 4 wedstrijden van Ajax in de sportpooler NIET op winst heeft gezet, maar nu wil ik een keer zeggen dat we gaan winnen en dus gaan we dat verdomme ook!!
BANGE KINDEREN.....pffffff az kutboeren! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: moet ik wat roepen????/ BURPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zet Joduh,113 en mij maar achterin..........komt geen hond langs |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ben alleen bang dat Ajax dan na 10 minuten met 8 man verder mag door rode kaarten!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Lekker biertjes drinken met Theo terwijl die gozer 'n linie naar voren moet...slecht plan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaahahahaha worden het dan 7 man?? Theo wil dan natuurlijk ook snel naar het CAFE!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker tof doen alsof we nog steeds zo goed zijn dat we AZ ff oprollen, het tegendeel zal wel weer zo zijn... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:Lekker tof doen alsof we nog steeds zo goed zijn dat we AZ ff oprollen, het tegendeel zal wel weer zo zijn... Niet zo sjaggie Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou niet weten wat er bij Ajax gebeurt om vrolijk van te worden?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: []
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oeps verzenden met je afstand bediening van je tv lukt niet:) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:Lekker tof doen alsof we nog steeds zo goed zijn dat we AZ ff oprollen, het tegendeel zal wel weer zo zijn... Jezus man, duik jij eens terug je bed in en stap er dan nogmaals uit. Kijken of je dan je goede voet er als eerste buiten hebt gezet!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mischien gaan we nu wat verassingen zien........... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:49 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Jezus man, duik jij eens terug je bed in en stap er dan nogmaals uit. Kijken of je dan je goede voet er als eerste buiten hebt gezet!! Hahahahahaha........kijk uit hé...Remco's lontje is net zo kort als die van mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En geen in koppertjes graag
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach dat lontje van jouw weet ik altijd weer te doven maat!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaahahah dat laat ik over aan anderen!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat Frank heimelijk verliefd is op Siem maar ergens ook op Anita want die heeft zo'n lekker uitstekend kontje..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey sjakie.............waarom kom jij nooit in het cafe??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik ten eerste een sportman en speel graag met mijn pik, geen tijd dus om te zuipe.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoezo niet eens ? ;- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat jij wil ouwe..........het is ook geen moeten......... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Niet eens tijd om te zuipen? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Andere mensen proberen of opstelling wijzigen zoals verdedigende middenvelder achter Jansen en Eriksen je kan wel blijven doormodderen maar als het niet loopt moet je een keer wat doen lijkt mij. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 16:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] waarom niet?. ooijer kan geen 90 min spelen, ben ik bang voor. je kan beter ooijer op de bank houden en 2 jeugd spelers opstellen in de basis. zkr niet met 3 verdedigers want we gaan niet tegen az 1 op 1 spelen. dus het wordt anita, (jeugd), jan, (jeugd). siem in de spits, theo doorschuiven en enoh als Vm Gooi gewoon Blind in het centrum was de hele jeugd top zou nu niet meer kunnen voetballen kom op man hij moet niet op de vleugel maar in het centrum kan hij het wel. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Kan Frank niet zelf in de verdediging gaan staan.. Jaap Stam erbij. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
waar is die toivomaki gebleven dan? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:Lekker tof doen alsof we nog steeds zo goed zijn dat we AZ ff oprollen, het tegendeel zal wel weer zo zijn... Is er dan wel iemand die toch nog realistisch is. Maar we moeten alsnog wel de positieve insteek houden. En wel de eigen jeugd opstellen en dan volle bak erin, az heeft nou ook geen topteam. We kunnen zeker wel winnen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
AZ niet hoger inschatten dan ze zijn ,het zit ook niet tegen bij de kaasboys. |
|
|
|