BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SSF / vergadering

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - woensdag 05 oktober 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 06:52 schreef El Aanmeldi het volgende:
Ik vraag me alleen af waar de mensen zijn die eerst het hardst schreeuwden om het vertrek van Gudde, terwijl anderen kalm bleven en het objectief vertrouwen in hem hielden. Nu je ziet dat Feyenoord er weer bovenop krabbelt, dankzij onder meer het beleid dat onder Gudde is uitgestippeld, hoor je de oproerkraaiers niet meer. Ik vind een bepaalde vorm van excuses (niet naar mij, naar Gudde) toch wel op zijn plek.

OK, niet alles gaat gelijk van de ene op de andere dag goed, maar je ziet dat Feyenoord op het gebied van de financiën en beleid momenteel een toonaangevende rol speelt in het Nederlandse voetbal als we de KNVB mogen geloven. Dat is naar mijn mening ook een pluim waard.
Ik blijf kritisch op Gudde, excusus zijn niet op hun plek, want de kritiekpunten blijven er voor mij, duidelijk zichtbaar ook. De reden dat ik geen kritiek meer uit, is omdat een aantal personen kritiek (in algemene zin) hebben aangegrepen cq misbruikt om hun oerdriften bot te vieren en ik daar niet medeverantwoordelijk voor wil zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 05 oktober 2011 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2011 - 22:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ik het fout heb maar dit heb ik altijd begrepen. Want anders kan ik niet verklaren dat bijvoorbeeld een Ajax al jaren met een schuld kamp steeds in de categorie 2 blijft! Omdat die wel steeds zwarte cijfers presenteren volgens mij.

ben niet financieel onderlegd dus vergeef me mijn eventuele onnozele opmerking: als het puur alleen om zwarte cijfers schrijven gaat dan stel je je begroting toch zo op dat het nooit mis kan gaan?
Els
 Els - woensdag 05 oktober 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 08:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben niet financieel onderlegd dus vergeef me mijn eventuele onnozele opmerking: als het puur alleen om zwarte cijfers schrijven gaat dan stel je je begroting toch zo op dat het nooit mis kan gaan?
Was het maar zo simpel. Maar de uitgangssituatie is anders, Ajax heeft een groot eigen vermogen, maar een eigenaardige balansopzet. Transferinkomsten komen in een apart potje, en door de salarissen hebben ze teveel uitgaven. Ze hebben dus zowel een tekort als een zeer hoog eigen vermogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 oktober 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 07:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Eerst was het oktober waar er duidelijkheid gegeven zou worden en nu weer november!
Mijn geduld raakt op.
Overigens voorspel ik dat we dan nog steeds niets wijzer zijn!
Geeft alleen het jaar weer!
De jaarcijfers geven niet aan hoever we zijn om gezond te zijn!
Allemaal een hoop leuke getallen maar uiteindelijk nog een dikke mist!
Jij en els beschrijven meer dat bij mij gevoel past,ik kan maar geen helder beeld krijgen..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 06 oktober 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 08:01 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je het hebt gehad met een bepaalde groep supporters. Ik ben echter ook van mening dat jij daardoor de objectiviteit verliest. Niet alles wat de supporters doen is slecht en bovendien is niet elke kritische supporter een hooligan.
Ik ben het met je eens tav de KNVB, ik geloof ook niet dat zij onjuistheden de wereld inbrengen, dus Feyenoord is op de goede weg.
Als ik dan de discussie van de SsF een beetje volg, concludeer ik wel dat er daar wat fout is gegaan. Het lijkt erop dat ze er iemand naartoe hebben gestuurd, die onvoldoende op de hoogte was. Anders kan er geen onduidelijkheid ontstaan over een vordering van Feyenoord op de SsF van 33.000 euro. Ook de opmerkingen van P. Blokland helpen dan niet echt, hij had zich moeten onthouden van commentaar daar waar het de BVO betreft.
Ik hoef me gelukkig niet te verantwoorden voor mijn liefde voor Feyenoord, mijn omgeving begrijpt dat wel. Ik besef dat dat in deze tijd een zegen is.
En nu blijkt dat die vordering van € 33.000,= helemaal niet klopt! Dus ze lopen WEER veel te hard van stapel op zo'n avond. Dat is voor mij ook een reden om daar niet meer naar toe te gaan. Veel te negatief en er zijn er altijd die het tijdens zo'n avond beter weten. En wat nog het ergste is: ze willen altijd en overal gelijk antwoord op hebben. Dat ie niet mijn manier van vergaderen. Ze zullen allemaal wel het beste met Feyenoord voor hebben, dat geloof ik wel laat dat dus duidelijk zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 06 oktober 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 18:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En nu blijkt dat die vordering van € 33.000,= helemaal niet klopt! Dus ze lopen WEER veel te hard van stapel op zo'n avond. Dat is voor mij ook een reden om daar niet meer naar toe te gaan. Veel te negatief en er zijn er altijd die het tijdens zo'n avond beter weten. En wat nog het ergste is: ze willen altijd en overal gelijk antwoord op hebben. Dat ie niet mijn manier van vergaderen. Ze zullen allemaal wel het beste met Feyenoord voor hebben, dat geloof ik wel laat dat dus duidelijk zijn.
waar heb jij gehoord dat die 33k niet klopt dan? heb dat nog nergens gezien??
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 06 oktober 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 18:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

waar heb jij gehoord dat die 33k niet klopt dan? heb dat nog nergens gezien??
Bij de officiele bekendmaking van de leden die zijn voor gedragen voor de SsF op de officiele Feyenoord site! Nou beste Fr-Douwe doe er eens een beetje je best voor om het te achter halen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 oktober 2011 - 00:35   quote  deeplink  
Je doelt denk ik op dit stuk Lijdensweg?

-----
Om dit fantastische initiatief van de supporters op te kunnen zetten heeft Feyenoord N.V. destijds de eerste kosten voor oprichting van de vereniging en het inzetten van acties voor haar rekening genomen. Deze kosten zijn niet ten laste gegaan van de opbrengst van de Supporters en de Bedrijven. Door deze kosten voor te financieren heeft Feyenoord uiteindelijk € 1mln bij kunnen schrijven op haar rekening.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039129-999-10010000000003.aspx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2011 door T-FeYeN00rD --
Els
 Els - vrijdag 07 oktober 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 00:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Je doelt denk ik op dit stuk Lijdensweg?

-----
Om dit fantastische initiatief van de supporters op te kunnen zetten heeft Feyenoord N.V. destijds de eerste kosten voor oprichting van de vereniging en het inzetten van acties voor haar rekening genomen. Deze kosten zijn niet ten laste gegaan van de opbrengst van de Supporters en de Bedrijven. Door deze kosten voor te financieren heeft Feyenoord uiteindelijk € 1mln bij kunnen schrijven op haar rekening.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039129-999-10010000000003.aspx
Geen idee wat er allemaal speelt, maar ik vind het woord 'voorfinancieren' nog steeds een intrigerende woordkeuze.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 oktober 2011 - 05:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 00:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Je doelt denk ik op dit stuk Lijdensweg?

-----
Om dit fantastische initiatief van de supporters op te kunnen zetten heeft Feyenoord N.V. destijds de eerste kosten voor oprichting van de vereniging en het inzetten van acties voor haar rekening genomen. Deze kosten zijn niet ten laste gegaan van de opbrengst van de Supporters en de Bedrijven. Door deze kosten voor te financieren heeft Feyenoord uiteindelijk € 1mln bij kunnen schrijven op haar rekening.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039129-999-10010000000003.aspx
Ja bedankt voor de moeite!
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 07 oktober 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 23:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij de officiele bekendmaking van de leden die zijn voor gedragen voor de SsF op de officiele Feyenoord site! Nou beste Fr-Douwe doe er eens een beetje je best voor om het te achter halen
beste Lijdensweg, neem eens een voorbeeld aan T-Feyenoord.... plaatst gewoon het stukje zonder meteen vervelend te doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 07 oktober 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 00:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Je doelt denk ik op dit stuk Lijdensweg?

-----
Om dit fantastische initiatief van de supporters op te kunnen zetten heeft Feyenoord N.V. destijds de eerste kosten voor oprichting van de vereniging en het inzetten van acties voor haar rekening genomen. Deze kosten zijn niet ten laste gegaan van de opbrengst van de Supporters en de Bedrijven. Door deze kosten voor te financieren heeft Feyenoord uiteindelijk € 1mln bij kunnen schrijven op haar rekening.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039129-999-10010000000003.aspx
dank!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 oktober 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 00:41 schreef Els het volgende:

[..]

Geen idee wat er allemaal speelt, maar ik vind het woord 'voorfinancieren' nog steeds een intrigerende woordkeuze.
Ik ook
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 oktober 2011 - 21:35   quote  deeplink  
IMAG0393_6201.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:
[ afbeelding ]
`t is een zielig iets...had er 6,5 ton van gemaakt en van de rest de btw afgedragen,of gewoon niet zeggen dat de gedoneerde nog in de min staan voor hun gift..
erg onbeschoft en geeft mij een beeld van bepaalde mensen binnen de club...
stray
 stray - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:53   quote  deeplink  
zal wwel aan mij liggen maar met 1 milj
lijkt mij een voorfinanciering van 33.000 wel af betaald
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 oktober 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 05:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja bedankt voor de moeite!
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 07:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dank!
graag gedaan ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 08 oktober 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 07:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

beste Lijdensweg, neem eens een voorbeeld aan T-Feyenoord.... plaatst gewoon het stukje zonder meteen vervelend te doen.
Tja ik kan wel alles gaan uitzoeken voor jou! Daar wordt je toch alleen maar seniel van en dat willen we niet hebben!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 08 oktober 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 09:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja ik kan wel alles gaan uitzoeken voor jou! Daar wordt je toch alleen maar seniel van en dat willen we niet hebben!!
hou ook van jou.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 oktober 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 09:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja ik kan wel alles gaan uitzoeken voor jou! Daar wordt je toch alleen maar seniel van en dat willen we niet hebben!!
Nee maar het wel handig als je iets roept, je er een bron bij zet, scheelt weer wat geïrriteerde reacties
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 oktober 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Ben ik effe buiten bereik (nu gelukkig thuis) verliezen we tegen ADO.
Jammer uithuilen en opnieuw beginnen .Wat de financieel aangaat ook bij het bedrijf waar ik bij werk heb je soms op een klus een verlies ,maar dat trek je meestal weer recht door het voorfinancieren van een volgende klus.
nou Piet is weer in het land dus hand in hand voor de mooiste club in het land
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 08 oktober 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Voorfinanciering is gedaan om de vereniging SsF op te kunnen richten en in te kunnen schrijven in het verenigingenregister. Omdat de complete opbrengst naar de VvF is afgedragen blijft de lening van de NV aan de SsF bestaan. Als de voorfinanciering door de NV niet zou zijn gedaan hadden we dus gewoon 33K tekort gekomen om een aandeel in de VvF te verkrijgen en had die 33K toch ergens vandaan moeten komen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 oktober 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 11:30 schreef rich Arnhem het volgende:
Voorfinanciering is gedaan om de vereniging SsF op te kunnen richten en in te kunnen schrijven in het verenigingenregister. Omdat de complete opbrengst naar de VvF is afgedragen blijft de lening van de NV aan de SsF bestaan. Als de voorfinanciering door de NV niet zou zijn gedaan hadden we dus gewoon 33K tekort gekomen om een aandeel in de VvF te verkrijgen en had die 33K toch ergens vandaan moeten komen.
pooh he dit wordt wel, erg technisch
maar gaat het nu beter ,goed of slecht met feyenoord ?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 oktober 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 11:30 schreef rich Arnhem het volgende:
Voorfinanciering is gedaan om de vereniging SsF op te kunnen richten en in te kunnen schrijven in het verenigingenregister. Omdat de complete opbrengst naar de VvF is afgedragen blijft de lening van de NV aan de SsF bestaan. Als de voorfinanciering door de NV niet zou zijn gedaan hadden we dus gewoon 33K tekort gekomen om een aandeel in de VvF te verkrijgen en had die 33K toch ergens vandaan moeten komen.
Maar ik vind 33k wel heel veel...
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 08 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 22:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar ik vind 33k wel heel veel...
33K is veel maar het is een voorschot geweest vanuit Feyenoord (dus geen schuld van Feyenoord) om SsF op te richten. De kosten die dit met zich mee brengt heeft Feyenoord niets over te zeggen gehad. Zoals de sheet zegt heeft dat te maken met kosten van reclame, backoffice (lees: salarissen)etc..
En zo'n notaris moet ook leven!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2011 door rich Arnhem --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 09 oktober 2011 - 02:03   quote  deeplink  
Wel een mening, maar geef `m niet!
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 oktober 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Mannen gaat het nu goed of slecht met Feyenoord,en gaan we naar cat 2 ?
fer1971
 fer1971 - zondag 09 oktober 2011 - 13:30   quote  deeplink  
We staan binnen no time in categorie 2.
En laten wij nu maar naar het 2e miljoen gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SSF / vergadering









0.0071179