|
|
craven
|
|
|
De beloften van Feyenoord/Excelsior hebben vanavond op Varkenoord een 3-1 overwinning behaald op Jong ADO Den Haag, de Rotterdammers kwamen in de 9e minuut op een 1-0 voorsprong en de Hagenaars maakte kort voor rust de 1-1, in de 79e minuut maakte Jong Feyenoord/Excelsior de 2-1 en kort voor tijd de 3-1. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gelijk overhevelen naar het 1e... ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die hebben misschien wel de juiste INSTELLING? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: waarom het laatste woord in hoofdletters? snap niet zo goed wat je ermee bedoeld. als je wil melden dat je voor een opname gaat in een tbs, dan sta ik echt volledig achter je. dappere en terechte keuze. ouwe hardlopert...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 oktober 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, mooi gedaan. Kleine revanche in ieder geval. Meer niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 21:23 schreef obiku010 het volgende:[..] waarom het laatste woord in hoofdletters? snap niet zo goed wat je ermee bedoeld. als je wil melden dat je voor een opname gaat in een tbs, dan sta ik echt volledig achter je. dappere en terechte keuze. ouwe hardlopert... Dat is voor een paar mensen bedoelt niet niet snappen dat je met de juiste INSTELLING de wedstrijd in hoort te gaan! Dus heb ik het speciaal voor jou uitgelegd , ouwe rukker... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 21:39 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is voor een paar mensen bedoelt niet niet snappen dat je met de juiste INSTELLING de wedstrijd in hoort te gaan! Dus heb ik het speciaal voor jou uitgelegd , ouwe rukker... leer effe nederlands rukkert... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die moeite neem ik niet meer, rukkert! Dat laat ik lekker aan een ander over. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dat wordt een rommeltje hier rukkers! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kap nou eens met dat kansloze geleuter over elkaar. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
iig, enfin, on-topic:
dit maakt die wedstrijd van zondag alleen maar meer bizar. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Reageer dan ook niet pik |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Kap s met dat geruk viespeuken... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: verboden voor beginnende kikkers? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dus als jij rukt, spuit je kikkers!!? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Uit z`n hele grote zwarte ...... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Jong Feyenoord/Excelsior Jong ADO Den Haag 3-1 Scoreverloop: 9 1-0 Van Buren 43 1-1 80 2-1 Te Vrede 89 3-1 Isoufi
Bijzonderheden: Te Vrede mist strafschop.
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Deckers; Y. van Deelen (70 J. van Deelen), Smith, De Vries, Nelom; Vorthoren, Te Vrede, Jansen; G. Fernandez, Van Buren (40 Isoufi) en Biseswar (56 D. Maatsen). |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Bijzonderheden: Te Vrede mist strafschop.
Ben toch te vrede! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Sorry maar dat snap ik niet echt Volgens mij zijn het twee op zich staande wedstrijden? Of hebben beide clubs dezelfde elftallen opgesteld als Zondag? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit is een 'normale' uitslag die wij zondag ook hadden moeten neerzetten, maar helaas liep het anders ... damn! |
|
|
|