|
|
FR-Han
|
|
|
goeie morgen vrienden uit twente!!! hierbij wens ik allen een fijne dag! een puur vriendelijkheids topic!! heerlijk toch? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
goedemorgen allemaal, goed topic! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan gaan de feyenoorders hier elkander een goede morgen wensen??? Whahahaha..
MOrgen dan maar |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 14:03 schreef remco k het volgende:En dan gaan de feyenoorders hier elkander een goede morgen wensen??? Whahahaha.. MOrgen dan maar Diep in je hart had je ook Feyenoorder willen zijn kerel! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: onzin, maar onze hechtheid en onze kwaliteiten overal sympatiek te zijn worden wel gewaardeert hier. in elke tukker zit wel een klein stukje Feyenoord... hahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ach... helemaal vergeten: goedemiddag! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja eens!! goeie middag heren!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Dan maar een actie maken dan? Een Feyenoord-Twente sjaal speciaal voor jullie?
En het uitvak een gratis Twentegrolschje geven als Fc Twente - Feyenoord is? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 16:16 schreef R!ck het volgende:Dan maar een actie maken dan? Een Feyenoord-Twente sjaal speciaal voor jullie? En het uitvak een gratis Twentegrolschje geven als Fc Twente - Feyenoord is? je vergeet bittergarnituur!! (ik hoop wel dat je begrijpt dat wij daar geen geld voor hebben in rotterdam) ;-) een twente/feyenoord forum editie special edition sjaal zou wel top zijn!! goed plan!! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 16:19 schreef obiku010 het volgende:[..] je vergeet bittergarnituur!! (ik hoop wel dat je begrijpt dat wij daar geen geld voor hebben in rotterdam) ;-) een twente/feyenoord forum editie special edition sjaal zou wel top zijn!! goed plan!! Gewoon geen uitvak dan maar, gewoon tussen de tukkers. Gratis rondje bittergarnituur kan er ook nog wel bij!
Allemaal zo'n special edition sjaaltje en een Grolschje, word dan een mooie wedstrijd lijkt me ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mochten er nou toch psv forumleden meekijken: voor jullie is het nog niet te laat! een groot mea culpa en het ongedaan krijgen van de bans van Obiku010/ Bosifyable en mij zorgt ervoor dat jullie kunnen meedoen met dit kleine Feyenoord-Twente (en heel stiekem Ajax?) feestje... |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 16:25 schreef FR-Douwe het volgende:mochten er nou toch psv forumleden meekijken: voor jullie is het nog niet te laat! een groot mea culpa en het ongedaan krijgen van de bans van Obiku010/ Bosifyable en mij zorgt ervoor dat jullie kunnen meedoen met dit kleine Feyenoord-Twente (en heel stiekem Ajax?) feestje... Je vergeet de andere 32 clubs te noemen die hier mee mogen doen he ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, die hebben helemaal geen forumleden, psv heeft er 3 en twente 4. daarmee staan jullie in de top 4... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: maar laten we niet over de boodschap heengaan!!! een mea culpa en een opheffing!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ach kut!! Goedemiddag en tevens goedenavond allen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hey gozert!!! nu al een computer gejat??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens een dief, altijd een........ |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hey gozert, jij hier? leuk toch zo'n algemeen goedenavond topic? hahahaha |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: idd.. ik mag je eigenlijk wel.. Nenam ook... en vele andere... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nenam is een toffe peer!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Hij is gwn heel aardig net als meer Ajacieden!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gezellig hier.
Goedenavond! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh en natuurlijk nog goedemiddag van de gister.
En alvast voor morgen, mocht ik het vergeten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 20:59 schreef Bosifyable het volgende:Oh en natuurlijk nog goedemiddag van de gister. En alvast voor morgen, mocht ik het vergeten. hehehehehe, drank he?!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Onzin, een enkele misschien, voor de rest naar volk! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
Ook goedemorgen (Hoe lang gaan jullie dit vol houden) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: totdat jij 10.000 posts hebt? mooi streven toch hahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan mogen ze nog niet eens denken aan avatars iig ;)
Goedemorgen Tukkers! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Heeee gozurtjes!!!!! Goedemorgen zonder zorgen!!!!! |
|
|