|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 11:51 schreef Bosifyable het volgende:Douwe, gefeliciteerd. Jij hebt de 500e post geplaatst in dit topic. Op naar pagina 11, en 500 posts meer! Goedemorgen. hoppaaaaaaa! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 00:54 schreef R!ck het volgende:[..] Over dat blij zijn met een punt zeur ik ook niet. Ik vind het alleen knap lullig dat Strootman wel rood krijgt, terwijl ik die van Toivonen juist veel eerder rood vond. En nu ik die beelden goed bekijk, was geel genoeg geweest. Maar dan die actie van Toivonen weer wel rood. Nja Psv heeft het geluk mee dat Chadli op de paal schiet en Fer hem dan naast kopt en Twente dat de bal op de binnenkant paal terecht komt, maar voor de rest is het een terechte uitslag. En tuurlijk heeft iedereen een andere mening, maar wat ik uiteindelijk begreep was dat Strootman een overtreding maakte, daarna ging zeuren en dat het daardoor 1+1=2 was. Maar om die 2-2 nou lucky te noemen, dat gaat dan weer te ver ;-) strootman kreeg direct rood hoe kom je erbij 1+1=2 hij heeft niet eens een gele kaart opgelopen.
en ja toivonen moest eraf maar dit was bijna zeker niet gebeurt als psv met 11 man op het veld stond. de overtreding komt omdat twente gaat drukken en dan moet er af en toe gepoetst worden als je nog met 10 man op het veld staat.
vandaar dat twente zeer goed weg is gekomen met een punt, 11 tegen 11 was psv de betere ploeg. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
huilen huilen huilen van psv zijn kant denk maar eens aan de wedstrijden van vorig jaar en met name aan toivonen wedstrijden waar hij mensen een rode kaart aansmeerde en toen met de overwinning er vandoor gingen vond het heerlijk toen twente gelijk maakte huilerds zijn het in eindhoven en fredje neem je ontslag want jij wordt nooit kampioen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niet best wat er vandaag in Groningen gebeurt zeg... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 14:33 schreef biba1970 het volgende:huilen huilen huilen van psv zijn kant denk maar eens aan de wedstrijden van vorig jaar en met name aan toivonen wedstrijden waar hij mensen een rode kaart aansmeerde en toen met de overwinning er vandoor gingen vond het heerlijk toen twente gelijk maakte huilerds zijn het in eindhoven en fredje neem je ontslag want jij wordt nooit kampioen noem is een wedstrijd op dan. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
daar gaat feyenoord weer wat een blamage 6-0 missen fer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2011 door weetnietoftochwel -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kun je wel zeggen. Gaat he-le-maal nergens over. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
willem 2 thuis en waar blondie iemand op de voet ging staan en overdreven ging vallen tegen wie dat was weet ik niet meer sorry |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
en daarbij psv -ajax bakkal duwde wielaart in de rug waardoor psv de wedstrijd won het zit soms mee en soms tegen denk aan de wedstrijd ajax twente goal van die belg onterecht afgekeurd hoor je frank de boer huilen dan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tering avond allemaal... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 oktober 2011 - 17:25 schreef biba1970 het volgende:en daarbij psv -ajax bakkal duwde wielaart in de rug waardoor psv de wedstrijd won het zit soms mee en soms tegen denk aan de wedstrijd ajax twente goal van die belg onterecht afgekeurd hoor je frank de boer huilen dan? Dank je.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn we jullie nou weer voorbij op de ranglijst???
Wat was er gister nu aan de hand dan in Groningen, ik zag de eerste 20 minuten van de pot, maar dat was niet best.. Hoe kwam dat mensen, het ging net zo goed.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als wij het weten, krijg jij het te weten. Was gewoon een zaaddodende partij.
Mentaliteit, Rotterdamse mentaliteit, was ver te zoeken. En veel vertrouwen doe je niet op als er na 46 seconden gescoord wordt. Groningen beet zich veel meer vast.
Een mede-Feyrenoorder postte het al eerder, maar dit gaat echt consequenties hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:39 schreef Bosifyable het volgende:Als wij het weten, krijg jij het te weten. Was gewoon een zaaddodende partij. Mentaliteit, Rotterdamse mentaliteit, was ver te zoeken. En veel vertrouwen doe je niet op als er na 46 seconden gescoord wordt. Groningen beet zich veel meer vast. Een mede-Feyrenoorder postte het al eerder, maar dit gaat echt consequenties hebben. Zeer benieuwd hoe Koeman hier mee om weet te gaan, pakt hij het verkeerd aan sta je binnen no time weer in het rechter rijtje, en ik als Ajacied zou dat wel jammer vinden.. Al blijven wij natuurlijk "gewoon" wel boven jullie staan de komende jaren.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 15:55 schreef remco k het volgende:[..] Zeer benieuwd hoe Koeman hier mee om weet te gaan, pakt hij het verkeerd aan sta je binnen no time weer in het rechter rijtje, en ik als Ajacied zou dat wel jammer vinden.. Al blijven wij natuurlijk "gewoon" wel boven jullie staan de komende jaren.. nog hoogstens 2 jaar, daarna zijn wij aan de beurt..... ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Prima, pakken wij hem daarna een keer of 6.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Sorry, ik verwaarloos jullie een beetje! Goedemorgen,Goedemiddag,Goedenavond!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: let op het utregt forum! ook daar zijn we nu online!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een helden!
Ook al ff niet gepost, goedenavond Tukkers! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoi..
Met stip het drukst bezochte twente topic.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ga slapen, bedankt dat je me op weg hebt geholpen..:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik kan juist niet slapen, vandaar dat ik deze nutteloze, onnodige info opzoek en daadwerkelijk de moeite neem een serieuze reactie te plaatsen.
Slaap lekker ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|