|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje vroeg maar alvast een hele goedemorgen in Tukkerland |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker zonnetje hier, goedemiddag |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
goedenavond, meteen mijn laatste post hier. dit topic is nu de grootste en zowat alle tukkers zijn afgehaakt..... het ga u goed tukkers! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Groot gelijk. We hebben ons best gedaan het Twente forum groot te maken, maar dat is juist het punt. Dat hebben een stel Feyenoorders gedaan.
Vanaf hier doen ze het zelf maar. Tot 18 december! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
kom op hou deze topic in stand. avond |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 19:36 schreef Bosifyable het volgende:Groot gelijk. We hebben ons best gedaan het Twente forum groot te maken, maar dat is juist het punt. Dat hebben een stel Feyenoorders gedaan. Vanaf hier doen ze het zelf maar. Tot 18 december! eens!! ben het ook zat hier |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
quote: Ik dacht dat je weg ging |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ok dan... doeg vriend! tot snel.. hahaha |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ksnap ook eerlijk gezegd niet dat er iedere dag dan perse weer goedemorgen gezegd moesst worden, dat is na een tijdje doodsaai aahah.
Nja voor de rest, het was gezellig, ajuus! Enne t beste Feyenoordvrienden, jullie zijn hier altijd welkom ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 16:54 schreef R!ck het volgende:Ksnap ook eerlijk gezegd niet dat er iedere dag dan perse weer goedemorgen gezegd moesst worden, dat is na een tijdje doodsaai aahah. Nja voor de rest, het was gezellig, ajuus! Enne t beste Feyenoordvrienden, jullie zijn hier altijd welkom ;-) goeie middag dan! hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
R!cky gozert goedenavond. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 19:20 schreef FR-Douwe het volgende:goedenavond, meteen mijn laatste post hier. dit topic is nu de grootste en zowat alle tukkers zijn afgehaakt..... het ga u goed tukkers! Kinderachtig! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 09 november 2011 - 19:36 schreef Bosifyable het volgende:Groot gelijk. We hebben ons best gedaan het Twente forum groot te maken, maar dat is juist het punt. Dat hebben een stel Feyenoorders gedaan. Vanaf hier doen ze het zelf maar. Tot 18 december! Ook kinderachtig! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ook kinderachtig, loop maar weg!!!!:) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: We hebben ons aan jullie aangepast! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Guten Nachmittag Freunde!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Nog mensen die vanavond naar de ek kwalificatie wedstrijden gaan kijken? |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
Was wel de bedoeling weet iemand waar ik het online kan kijken . Moet werken tot 9 en geen tv in de buurt |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 15:26 schreef FCTwente Raalte het volgende:Was wel de bedoeling weet iemand waar ik het online kan kijken . Moet werken tot 9 en geen tv in de buurt zie hierboven! kan je zelfs kijken wel je het liefste kijkt |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
Super dankje ,Nu hoef ik mij niet te vervelen op kantoor |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee, NL elftal is voor poten! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Het gaat niet om het Nederlandse elftal he, ik heb het onder andere over Bosniƫ en Kroatiƫ ;-) |
|
|
|