|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
quote: nu heb ik mij nog verveeld. De wedstrijd was niks aan
Maar toch goede morgen allemaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
saai topic geworden dit *gaap* goedemiddag voor de zoveelste keer *gaap* |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: tjah was te verwachten al je iedere keer tzelfde post ahha |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Maareeh beste vrienden, nog iemand die vanavond en morgen naar het Nederlands elftal kijken, of nogsteeds van mening dat dat geen voetbal is? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad R!ck das geen voetbal. Goedenavond trouwens |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: t was ook niet veel aan eerlijk gezegd ahah... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Wat een voetbalnieuws de laatst tijd zeg, al dat gezeik over Ajax, non-stop. En ik hoor echt werkelijk niks van het overlijden van het zoontje van Liverpool keeper Brad Jones... Totaal belachelijk.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:11 schreef R!ck het volgende:Wat een voetbalnieuws de laatst tijd zeg, al dat gezeik over Ajax, non-stop. En ik hoor echt werkelijk niks van het overlijden van het zoontje van Liverpool keeper Brad Jones... Totaal belachelijk.. 1. Kan mij niet slecht genoeg gaan, met die arrogante pleuris club uit 020! 2. Echt verschikkelijk! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goedemiddag en alvast goedenavond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 07:58 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] 1. Kan mij niet slecht genoeg gaan, met die arrogante pleuris club uit 020! 2. Echt verschikkelijk! Niet netjes van je he.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt sorry, dan pleuris neem ik terug! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Worden jullie Ajacieden ook niet moe van al dat vuilspuiterij dan?
Nja Lodeiro mag wel naar Twente als jullie hem niet weer willen, pracht speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goedenavond. Netjes van je verwoord Hoogvliet010! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt er al iets meer op.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Verder pas ik het niet aan, want de rest klopt kerel! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:23 schreef R!ck het volgende:[..] Worden jullie Ajacieden ook niet moe van al dat vuilspuiterij dan? Nja Lodeiro mag wel naar Twente als jullie hem niet weer willen, pracht speler. Wie zegt dat we hem niet willen? ;-) Door blessures en zijn vader die overleed, kwam hij mede niet aan spelen toe.. Ik heb altijd al gehoopt dat hij zijn kans zou krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, als we er niet meer zouden zijn zou je ons wel missen, ik jullie ook hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 22:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wie zegt dat we hem niet willen? ;-) Door blessures en zijn vader die overleed, kwam hij mede niet aan spelen toe.. Ik heb altijd al gehoopt dat hij zijn kans zou krijgen.. +1 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat klopt, beetje rivaliteit is mooi toch!! zonder de ander heb je dat niet meer. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 22:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wie zegt dat we hem niet willen? ;-) Door blessures en zijn vader die overleed, kwam hij mede niet aan spelen toe.. Ik heb altijd al gehoopt dat hij zijn kans zou krijgen.. Ahah ja ik ken Lodeiro heel goed, volg hem al langere tijd. Toen hij naar Ajax ging werd toch wel veel van hem verwacht, hij is natuurlijk ook HET talent van Uruguay.
En dat met zijn vader was erg triest, des te mooier ook dat zijn teamgenoten hem toen aan een doelpunt hielpen die hij opdroeg aan zijn vader! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goedenavond alvast Enschede |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goodmorning Vietnam!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh aan de drugs, het is al avond man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Haha goedeavond beste mensen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alles goed R!ckyboy? |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha is dit een kutdag, wacht zondag maar af word nog erger voor je d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje