|
|
hippy
|
|
|
quote: Heb geld nodig om me huis te houden... Iets met een scheiding enzo... Laat die kwartjes maar deze kant op rollen..:))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 september 2012 - 20:01 schreef hippy het volgende:[..] Heb geld nodig om me huis te houden... Iets met een scheiding enzo... Laat die kwartjes maar deze kant op rollen..:))) och shit een scheiding ik ken t,gaat je niet in de koude kleren zitten,bij mij waren er ook nog kinderen in t spel,en die ga je dan ploteseling veel minder zien,best wel moeite meegehad,ben altijd blij als die twee meiden weer bij mij zijn in t weekend.maar ik heb dus ook geen kwartje voor je,een scheiding kost alleen maar geld. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goede nachtrust allemaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Iig een stuk gezelliger dan op jullie forum want daar is sinds het vertrek van D, ook niets meer te beleven.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goedenacht nacht,beste vrienden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goedenavond,vrienden uit heel nederland en columbia. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
jongens ik ga slapen,een goede nachtrust allemaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Mmmmmoooooorrrggguuuuuuuuuuhhhhh |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goedenacht rotterdam,amsterdam,eindhoven,morgen gezond weer op. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: En nieuw vennep dan?? :)) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Goedemorgen, het is by the way "Colombia". Columbia is een deel van de USA, als ik het tenminste goed begrepen heb. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Goedemorgen Nieuw Vennep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onder laten lopen..!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik wordt een beetje verdrietig van je... Nieuw vennep, mooi bijna groot dorp dus geen stad, 25 km achter de duinen...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goedemorgen speciaal voor de mensen in nieuw vennep,en natuurlijk de rest van nederland,en colombia oh nee daar is t nog nacht nou ik bedoel goede nachtrust colombia. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 12:04 schreef Aartus het volgende:goedemorgen speciaal voor de mensen in nieuw vennep,en natuurlijk de rest van nederland,en colombia oh nee daar is t nog nacht nou ik bedoel goede nachtrust colombia. Gooooeeeeeeeiemiddag...;)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goedemiddag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kolere, wat een goed topic dit..!
Goedenavond Tukkers Duitsers! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dank je.Speel je tegen duitsers.Gelukkig maar voor jullie speel je toch nog internationaal voetbal.Hahahaha. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Over de ijsel.Is voor jullie al internationaal voetbal.Vergeet niet jullie navigatie systeem.Je zult maar verdwalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En ons paspoort natuurlijk..!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Heb ik maar even gewist.Omdat deze reactie van mij nergens op sloeg.Excuses.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
oh t zal nu wel een ban worden als je de waarheid zegt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Deze ook maar even gewist.ook omdat t nergens op sloeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk zaten er in Rotterdam meer NSB ers dan in Enschede. Enschede was een boeredorp met een paar kledingfabrieken man. En je lult alsof je zelf verzet gepleegd hebt man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 02:47 schreef tomson het volgende:Tuurlijk zaten er in Rotterdam meer NSB ers dan in Enschede. Enschede was een boeredorp met een paar kledingfabrieken man. En je lult alsof je zelf verzet gepleegd hebt man. Versta jij die mof boven je..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aartus weer bezopen geweest?
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 02:08 schreef Aartus het volgende:Ja nsb,ers hebben ook geen vrij toegang.En die zaten er toevallig meer in rotterdam.Hier zaten de verzetstrijders en in amsterdam ook.Dat rotterdam een extreem rechtse stad is zag je wel aan de opkomst van wijlen Pim Fortuin.Anne Frank zal ook wel veraden zijn door die verrottedammers!!!!!!!!!!!!! Ik vind dit een hele grove belediging. Ik neem aan dat je de beschuldiging dat Anne Frank door Rotterdammers is verraden hard kunt maken. Of ben jij zo iemand die vindt dat je gewoon iedereen van alles en nog wat kunt beschuldigen omdat je toch lekker anoniem op internet zit. En waarom zou je je dan nog druk maken over zoiets als de waarheid als de belediging zo lekker in jouw gehoor ligt. Ik heb geen hoge pet van je op, dat geef ik eerlijk toe. Alles wat je tot nu toe op het forum geplempd hebt, geeft in mijn ogen geen enkele aanleiding tot een betere beoordeling. Wel hoop ik, dat je deze onzinnige post wilt heroverwegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 november 2012 door Els -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 13:08 schreef Els het volgende:[..] Ik vind dit een hele grove belediging. Ik neem aan dat je de beschuldiging dat Anne Frank door Rotterdammers is verraden hard kunt maken. Of ben jij zo iemand die vindt dat je gewoon iedereen van alles en nog wat kunt beschuldigen omdat je toch lekker anoniem op internet zit. En waarom zou je je dan nog druk maken over zoiets als de waarheid als de belediging zo lekker in jouw gehoor ligt. Ik heb geen hoge pet van je op, dat geef ik eerlijk toe. Alles wat je tot nu toe op het forum geplempd hebt, geeft in mijn ogen geen enkele aanleiding tot een betere beoordeling. Wel hoop ik, dat je deze onzinnige post wilt heroverwegen. De ene reactie lokt de andere uit.Lees alles maar terug.Dan zijn we weer moffen dan weer de nieuwe joden.Dat is dus niet onzinnig?Verder wil ik t er helemaal niet meer over hebben.T is mooi geweest zo.
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 20:44 schreef Aartus het volgende:[..] De ene reactie lokt de andere uit.Lees alles maar terug.Dan zijn we weer moffen dan weer de nieuwe joden.Dat is dus niet onzinnig?Verder wil ik t er helemaal niet meer over hebben.T is mooi geweest zo. Hele matige verdediging. Zandbakniveau. Ik deed het omdat zij het ook deden werkt alleen in groep 1. Maar ik begrijp dat jij niet verantwoordelijk gesteld wilt worden voor je eigen gedrag. Handelingsonbekwaam ook? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 22:43 schreef Aartus het volgende:[..] Ja dank je.Speel je tegen duitsers.Gelukkig maar voor jullie speel je toch nog internationaal voetbal.Hahahaha. quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 22:46 schreef Aartus het volgende:Over de ijsel.Is voor jullie al internationaal voetbal.Vergeet niet jullie navigatie systeem.Je zult maar verdwalen. Wat een lol, deze grap heb je volgens mij pas 4 keer eerder gemaakt. En nog steeds is hij niet grappig. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 02:24 schreef Aartus het volgende:Ik kom tenminste uit een familie die in t verzet zat.EN DAAR BEN IK TROTS OP.IK ZOU T ZELFDE DOEN,EN JULLIE EEN BEVOLKINGSGROEP BELEDIGEN WE GAAN OP J.... JACHT.Scheit misselijk word ik ervan.EN NOEM ME GEEN MOF.DAN WORD IK PISLINK.Waar is jullie fatsoen?Man wat een rascisten daar zeg. Mof.
Dan neem ik dit ook terug..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 november 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 20:59 schreef Els het volgende:[..] Hele matige verdediging. Zandbakniveau. Ik deed het omdat zij het ook deden werkt alleen in groep 1. Maar ik begrijp dat jij niet verantwoordelijk gesteld wilt worden voor je eigen gedrag. Handelingsonbekwaam ook? Deze post neem ik terug.Sorry.ik liet me teveel meeslepen in deze zinloze discussie. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja laten we hopen dat morgen na twente-Feyenoord.De verhoudingen weer genormaliseerd zijn.Nee eigenlijk t liefst vandaag nog.T gaat toch alleen om een partijtje voetbal? Beter kunnen we t daar maar over hebben. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon niet zo'n boehoe doen over dat Twente zo'n grote topclub is (dat is het namelijk niet), dan is alles oké ;) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 22:41 schreef Bosifyable het volgende:Gewoon niet zo'n boehoe doen over dat Twente zo'n grote topclub is (dat is het namelijk niet), dan is alles oké ;) Wie is dat op dit moment wel in nederland?Pas op vitesse .Een hele gevaarlijke outsider. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Pas nergens op... Schijt aan alles!!!!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 november 2012 - 22:41 schreef Bosifyable het volgende:Gewoon niet zo'n boehoe doen over dat Twente zo'n grote topclub is (dat is het namelijk niet), dan is alles oké ;) Ik zeg ook niet dat Twente een topclup is.We spelen momenteel bagger.Ajax speelt momenteel ook bagger.Feyenoord is bezig met reparatie werkzaamheden om t wanbeleid van de laatste jaren te herstellen.Psv wint z,n uitwedstrijden moeizaam.Maar ok ze winnen wel....Ik zie er momenteel geen ploeg boven uitstijgen.Dus ja wie is er kampioens kandidaat.Ik zou t niet weten.t gaat volgens mij tussen 5 ploegen.Daarom is Twente-Feyenoord morgen een belangrijke wedstrijd.t is aanhaken of afhaken.Daarom verwacht ik morgen(of hoop) een wedstrijd met alles erop en eraan.
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pfft, alles boven de Ijssel neem ik sowieso niet serieus ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mischien helpt dit:
Georginio Wijnaldum krijgt bij PSV mogelijk een uitweg aangeboden. FC Twente overweegt de middenvelder over te nemen, meldt het Algemeen Dagblad zaterdag.
De 21-jarige Wijnaldum heeft het in Eindhoven niet heel goed naar zijn zin, hij zou wel wat meer krediet en vertrouwen willen ontvangen. Dat bericht is ook in Enschede gelezen en dat zette de huidige koploper van de Eredivisie aan het denken.
Wijnaldum heeft bij PSV nog een contract voor 3,5 jaar, bovendien lijkt hij door de afwezigheid van Ola Toivonen nog wel even verzekerd van een basisplaats. Maar als hij besluit te willen vertrekken, dan is Twente er vermoedelijk als de kippen bij.
De Tukkers legden de afgelopen jaren al drie spelers met een Feyenoord-verleden vast. Leroy Fer, Luc Castaignos en Jerson Cabral spelen momenteel in de Grolsch Veste, Kelvin Leerdam wordt mogelijk de vierde. Ook PSV heeft interesse in de straks transfervrije jeugdinternational.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door infamous psv -- |
|
|
|