|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eerder 'Afgedankt Feyenoord'. Niet uit bepaalde wrang vanuit mijn kant, maar ik geloof nog steeds dat Fer, Wijnaldum en Castaignos zich beter hadden ontwikkeld als ze in Rotterdam waren gebleven, al doet Fer het vooralsnog niet onverdienstelijk.
Evengoed een stel teringventjes bij elkaar :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 00:07 schreef Bosifyable het volgende:Eerder 'Afgedankt Feyenoord'. Niet uit bepaalde wrang vanuit mijn kant, maar ik geloof nog steeds dat Fer, Wijnaldum en Castaignos zich beter hadden ontwikkeld als ze in Rotterdam waren gebleven, al doet Fer het vooralsnog niet onverdienstelijk. Evengoed een stel teringventjes bij elkaar :) Dat weet ik wel zeker en zeker Castagnois zal wel spijt hebben |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 00:07 schreef Bosifyable het volgende:Eerder 'Afgedankt Feyenoord'. Niet uit bepaalde wrang vanuit mijn kant, maar ik geloof nog steeds dat Fer, Wijnaldum en Castaignos zich beter hadden ontwikkeld als ze in Rotterdam waren gebleven, al doet Fer het vooralsnog niet onverdienstelijk. Evengoed een stel teringventjes bij elkaar :) Ik begrijp jullie ergernis.....Als wij ze niet hadden gehaald... Dan had een andere club ze wel gehaald.Zo zit de voetbalwereld in elkaar. T draait alleen om de poen....Zeg nou eerlijk clupliefde bestaat dat nog???? Ik weet wel zeker van niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
goeie morgen alles goed fans ? zijn we er al klaar voor ? Ik kan helaas niets zien omdat we dadelijkde volle bandbreedte van onze communicatie nodig hebben, alvast een goede wedstrijd (hopelijk overwinning )gewenst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Piet ik vind dit een beetje vaag. Wie hoop je dat er wint? Voor welke club ben je ? :p |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Verkeerde pagina sorry ikke ben een beetje moe.Maar er is maar een club en dat is mijn Feyenoord.sorry Twente Fans. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 11:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Verkeerde pagina sorry ikke ben een beetje moe.Maar er is maar een club en dat is mijn Feyenoord.sorry Twente Fans. Piet de dwaler... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 11:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Verkeerde pagina sorry ikke ben een beetje moe.Maar er is maar een club en dat is mijn Feyenoord.sorry Twente Fans. Geeft niets Piet. T zij je vergeven.Doe effe een dutje als je moe bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Straks naar de grolsch veste.Ik hoop op een mooie pot.Met Twente als winnaar.Sorry Piet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ein schönes Wochenende allen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja jij ook Renato....Ik weet dat je duitser bent...Maar kan t volgende keer ook in t nederlands...Of zeeuws ook goed!!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Kank ja wa begriepn dat zeeuws....Gin probleem veur mie...Dus proat ma gewoon zeeuws....Tenminste aj dat kunt... Is natuulijk ok altied de vroog... doo oe best mien jong!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoeiendag oe is t noe Aart? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: T geet goad met mie en met oe? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
STRAKS BEGRIJPT NIEMAND ER NOG EEN WORST VAN HAHAHA!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Morgn...Vitesse eem op n balg gem.en kloar is kees...Hoe zolt met Ari kanarie goan?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
good goan en lekker sloapn Renato.Tot morgn.wie zult mekaar wah weer zeen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gaan we duits lullen...;)))...lijkt meer zweeds...:))) Morguh.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeeuws gij dialectbarbaar.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En Twents niet te vergeten.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zeeuws...???....had schoonouders in zeeland hee... Klonk meer zweeds aan hee...;)))( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb jij aan de mosselen gezeten..? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gatver de gatver de gatver de gatver.... Ik hou maar van 1 soort mossel, maar is ook wel eens zout... Hehehehhe....;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 15:46 schreef hippy het volgende:[..] Gatver de gatver de gatver de gatver.... Ik hou maar van 1 soort mossel, maar is ook wel eens zout... Hehehehhe....;))) Befteckel!!!!!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Bellenblazen jonguh...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
goedennacht...Zeeland,rotterdam,amsterdam,den haag,eindhoven...En de rest van nederland.Welterusten....Behalve Utreg.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Weer een dag naar de kloten...;)))...lekkah |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wil je er over praten?????? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat betekent dat...Geen bier of zo.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Niet praten, gewoon biertje nippen...;))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet je in het café zijn.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Woehoe...zuipen met retardo...;)))) Wanneer gaan we maat??? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Heb nog een lange dag te gaan jonguh.... Gaat hem niet worden |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's verdomme net middag bij jouw.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Mooi Spandoek wees er trots op!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik scheit er in ieder geval op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Rotterdam is een wereldstad zeker..M.n broer woont er...Wat een saaie kutstad zeg!!! |
|
|
|