|
|
Aartus
|
|
|
In Zeeland is meer te beleven... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik word er zo langzamerhand scheit ziek van dat we moffen worden genoemd...In ben G.V.D een tukker in hart en nieren..Never en nooit niet ben ik een kutmof...DUIDELIJK!!!!!!!! Belg!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2012 - 01:05 schreef Aartus het volgende:[..] Ik word er zo langzamerhand scheit ziek van dat we moffen worden genoemd...In ben G.V.D een tukker in hart en nieren..Never en nooit niet ben ik een kutmof...DUIDELIJK!!!!!!!! Belg!! Rustig maar Aart, ga maar ff zitten..
braaf.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ouwe rukker je kunt t niet laten he,mij opnaaien!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ach nee tuurlijk niet.Hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-) Maar ik ga maffen man, spreek je weer.. d:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ghehe die Duitse herder... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
unter der tannenbaum ho ho ho |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijf daar lekker zitten.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Renato toch, ik gaf infamous psv antwoord dat je dat niet snapt jonge . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terug onder die boom jij.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Heb geen boom ben op vakantie . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen leuke vakantie zeker omdat je je vertier hier komt zoeken..? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Tja kan ik ook van jou zeggen zeker geen leuke kerst met je familie om hier je vertier te zoeken. P.S heb een super vakantie kan ik je zeggen maar mis jou ook een beetje vandaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Waar is Aart???.....wat hebben jullie gedaan met hem?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: misschien nog dronken of midweekie Duitsland! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 27 december 2012 - 18:39 schreef jonass het volgende:Tja kan ik ook van jou zeggen zeker geen leuke kerst met je familie om hier je vertier te zoeken. P.S heb een super vakantie kan ik je zeggen maar mis jou ook een beetje vandaar. Mooi is je gegund, en lief dat je me mist, is geheel wederzijds..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ich glaube er ist verschwunden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij verstopt Aart zich..
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
shit Aart is wel lenig zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jona-ss.Had t altijd wel gedacht,komt uit Almelo zeker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar wonen veel ss-ers..??d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welcome back vriend.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Fc twente.Ajax.Psv.Feyenoord.Vitesse. 5 clubs..Noem eens de trainers van deze clubs.Je hebt toch zoveel verstand van voetbal.Niet morgen maar nu.Nou jona-ss laat maar horen. Wedden er komt geen antwoord.Of ze moet eerst internet napluizen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dat is de meest rechtse stad van twente. Dat is de stad die bij duitsland hoort. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
aart blij dat je er weer bent heb je gemist,ik dacht even die heeft zich verhangen in de kerstboom. Renato lieve vriend van mij je zou er nog van op kijken als ik je vertelde welke stad ik woon,ik woon dichter bij jou dan bij aartje maar laat die dommie gewoon denken waar ik woon. Groetjes allemaal goede jaarwisseling en aartje pas je beetje op met drank. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
het is al een hele puzzel om te ontrafelen,wat jij allemaal schrijft..nauwelijks komma,s en punten...En als je dichter bij Renato woont mogen ze in Zeeland wel de noodtoestand afkondigen...Dit met grote kans op besmetting op de gekkenkoeie ziekte.En daarbij heb je nog steeds geen antwoord op m.n vraag gegeven..gewoon omdat je niets met voeballen hebt.En Almelo ligt idd dichter bij zeeland.Wie is er hier nu dom!!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart lees nu eens wat je hier allemaal schrijft,,,,,,wie is er nu dom bezig hier,,,,,, ik ben netjes en geef je netjes antwoord jij bent alleen maar agressief. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart lees nu eens wat je hier allemaal schrijft,,,,,,wie is er nu dom bezig hier,,,,,, ik ben netjes en geef je netjes antwoord jij bent alleen maar agressief. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Agressief????Lees je van achter naar voren of zo..Ik geef netjes antwoord zeg je...Ik dacht toch echt te lezen...Dat ik een dommie was..Wat ik trouwens niet bepaald erg vind..Maar trouwens heb je nog iets over voetbal te melden..Of heb je daar geen verstand van..Die indruk krijg ik steeds meer namelijk..Ik heb je nog nooit iets voetbal inhoudelijk zien schrijven..Voor welke club ben je eigenlijk???? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 00:55 schreef Aartus het volgende:Fc twente.Ajax.Psv.Feyenoord.Vitesse. 5 clubs..Noem eens de trainers van deze clubs.Je hebt toch zoveel verstand van voetbal.Niet morgen maar nu.Nou jona-ss laat maar horen. Wedden er komt geen antwoord.Of ze moet eerst internet napluizen. Geef nu eens een antwoord op deze simpele vraag..Zelfs op deze simpele vraag heb je geen antwoord..Zo val je echt door de mand..Dat je de ballen verstand van voetballen hebt.. Zo gauw er ergens rotzooi is kom jij weer tevoorschijn..Zit je de hele dag te kijken op internet of er nog ergens rotzooi is..Om dan als een rat uit je hol tevoorschijn te komen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben nu wel benieuwd waar JonaSS woont..? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: T lijkt me sterk dat ze/hij bij jou in de buurt woont.kan de burgermeeSSter gelijk code rood invoeren!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 december 2012 - 00:55 schreef Aartus het volgende:Fc twente.Ajax.Psv.Feyenoord.Vitesse. 5 clubs..Noem eens de trainers van deze clubs.Je hebt toch zoveel verstand van voetbal.Niet morgen maar nu.Nou jona-ss laat maar horen. Wedden er komt geen antwoord.Of ze moet eerst internet napluizen. Ze/Hij heeft er nog steeds geen antwoord op.Ze/Hij moet wel heel lang nadenken.. Nog nooit iets gelezen van Hem/Haar wat over voetbal ging.. Weet jij nou wat t is??? een Hij of een Zij...Ik weet t nog steeds niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2012 - 15:03 schreef Aartus het volgende:[..] Ze/Hij heeft er nog steeds geen antwoord op.Ze/Hij moet wel heel lang nadenken.. Nog nooit iets gelezen van Hem/Haar wat over voetbal ging.. Weet jij nou wat t is??? een Hij of een Zij...Ik weet t nog steeds niet... Ben je weer dronken! |
|
|
|