|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
En nog een goedemiddag! pff nog net op tijd!:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
een goedenavond allemaal, ik begreep van mijn tante dat het in Enschede ook niet zo mooi weer was? hoop voor jullie op een mooie maar vooral goede avond! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Slijmzak.
Goedenavond is voldoende. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: daar komt de oude hooligan weer even de boventoon voeren.... laat gaan.....haal adem....denk positief..... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 18:53 schreef FR-Douwe het volgende:[..] daar komt de oude hooligan weer even de boventoon voeren.... laat gaan.....haal adem....denk positief..... Hahah, hooligan?!
Vakkie P was het toch? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goeienacht Tukkers!
Hoe komt het dat ik hier alleen Feyenoorders en Ajacieden zie reageren, op een enkele Tukker.na? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens! He Bosi, heb je die lijn weer hahahaha! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 00:44 schreef Bosifyable het volgende:Goeienacht Tukkers! Hoe komt het dat ik hier alleen Feyenoorders en Ajacieden zie reageren, op een enkele Tukker.na? Iedereen is gek, behalve ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2x |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Alvast mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben wat later!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mogge heren!! i'm lovin it!! (tukkers) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goedemiddag Duitsers Tukkers! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Begint nu een beetje te herhalend te worden dit goedemorgen, goedemiddag, goedeavond en goedenacht verhaaltje ahah.
Maareeh goedenavond mensen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De hele cyclus is herhalend. Je hebt nu eenmaal een ochtend, middag, avond en nacht.
Hoe zouden we jullie dan moeten begroeten? |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ach joh laten we hier gewoon het aller gezelligste bier-drinkers & voetballiefhebbende topic van maken. Dan kunnen we goedenavonden en nachten wat we willen en het nog over voetbal en bier hebben ook nog, geweldig toch? Ahaha, ik bedoelde alleen begint nu wel erg standaard te worden vind je niet? Dit is gewoon het internet volspammen. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
gggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvoooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndddddddddddddddddd |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 21:13 schreef R!ck het volgende:Ach joh laten we hier gewoon het aller gezelligste bier-drinkers & voetballiefhebbende topic van maken. Dan kunnen we goedenavonden en nachten wat we willen en het nog over voetbal en bier hebben ook nog, geweldig toch? Ahaha, ik bedoelde alleen begint nu wel erg standaard te worden vind je niet? Dit is gewoon het internet volspammen. Dit is jullie helpen het grootste Twente topic ooit te maken. Alleen het topic over het 'stadion-drama' is groter en dat gaan we voorbij!
Maar als jij wat over voetbal kwijt wil, be my guest ;) |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
toedels ladoe houdoe handoek spandoek |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen idee. Heeft zich gisteravond wel afgemeld, daarna niet gezien. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh, niks voor Douwe een dagje overslaan! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
Wouter-FCT
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Goedenavond mensen.
Hier kijken niet veel mensen naar het Nederlands elftal neem ik aan, nja je mist op t moment niet veel zeg maar..
Wel mooie goal gemist van die Källström zeg pooh.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 - 21:34 schreef R!ck het volgende:Goedenavond mensen. Hier kijken niet veel mensen naar het Nederlands elftal neem ik aan, nja je mist op t moment niet veel zeg maar.. Wel mooie goal gemist van die Källström zeg pooh.... Heb de laatste 5 minuten gezien.. Moest er wel om lachen.. |
|
|
|