|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goedenavond! Op naar level 7:) |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehe, was nog niet wakker.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Met terugwerkende kracht, een goedenavond Tukkers! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onregelmatige bedtijden Biek? ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Trusten gasten.. Heerlijke CL pot gezien van Ajax vandaag, op na zondag en hopelijk voor ons een overwinnng op Feyenoord, als zullen jullie daar anders over denken.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:52 schreef remco k het volgende:Trusten gasten.. Heerlijke CL pot gezien van Ajax vandaag, op na zondag en hopelijk voor ons een overwinnng op Feyenoord, als zullen jullie daar anders over denken.. Nou ja, wil niet zeggen dat het slecht was, maar de power van Zagreb was na 10 minuten ook wel verdwenen niet? Niveautje Sparta.
Kreeg er geen hoogte van wat we kunnen verwachten zondag.
Goedemorgen trouwens Duitsers Tukkers!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goede morgen tukkers!! en gefeliciteerd remco. crisis ontlopen! zou wel erg veel druk op zondag komen te staan als deze verloren was. alle nederlandse clubs in europa gun ik oprecht succes. uiteraard hoop ik zondag op een stiekume winst voor het schitterende rood wit! 90ste minuut 0-1 ofzo |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goedemorgen! Zondag Schaken op vd Wiel zetten, krijgen we kansen zat! Wiel///Prutsert!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 07:21 schreef obiku010 het volgende:goede morgen tukkers!! en gefeliciteerd remco. crisis ontlopen! zou wel erg veel druk op zondag komen te staan als deze verloren was. alle nederlandse clubs in europa gun ik oprecht succes. uiteraard hoop ik zondag op een stiekume winst voor het schitterende rood wit! 90ste minuut 0-1 ofzo Ik gun ook winst aan de club die in het rood en wit speelt as zondag.. Zijn we het daar ook al over eens...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 10:57 schreef remco k het volgende:[..] Ik gun ook winst aan de club die in het rood en wit speelt as zondag.. Zijn we het daar ook al over eens...:-) hahaha, ik zat erop te wachten..... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 10:57 schreef remco k het volgende:[..] Ik gun ook winst aan de club die in het rood en wit speelt as zondag.. Zijn we het daar ook al over eens...:-) fijn dat je ook op een 0-1 hoopt :-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Alleen heeft Feyenoord geen rood wit aan zondag ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: + 0 - 1 is dus -1 en dus ben je het niet met hem eens? ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Feyenoord is het enige echte rood wit. ajax speeld in wit rood wit. alsof het shirt tussen de benen van een ongestelde koe is gehaald. dat is een levensgroot verschil! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Ajax zal zondag ook wel rood zien...... wacht maar. Verders een hele goede avond! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:19 schreef obiku010 het volgende:Feyenoord is het enige echte rood wit. ajax speeld in wit rood wit. alsof het shirt tussen de benen van een ongestelde koe is gehaald. dat is een levensgroot verschil! hahaha! Goedenavond! |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote: hahaha kichkichkich |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goedenavond Duitsers Tukkers! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
dit word wel saaiiiiiiiii.. goeiemiddag |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sommige vaste patronen zijn goed, hier op het tukkersforum kan iedereen elkaar groeten zonder meteen uitgescholden te worden. Waar vind je dat nou nog. Eigenlijk moet dit het grote verbroederings topic heten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 14:36 schreef FR-Douwe het volgende:[..] sommige vaste patronen zijn goed, hier op het tukkersforum kan iedereen elkaar groeten zonder meteen uitgescholden te worden. Waar vind je dat nou nog. Eigenlijk moet dit het grote verbroederings topic heten. Alleen zijn er geen Tukkers :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oh??? en ik maar denken dat jullie allemaal tukkers zijn, behalve ik!!! :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik dacht juist dat jij de enige Tukker hier was.. |
|
|
|