|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gefeliciteerd rakkers, level 9 is bereikt.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nou ja, als PSV'er zijnde snap ik dat je je klote zou voelen, aangezien zij ook 2 punten hebben laten liggen tegen dat zooitje ongeregeld.
Als ik er vanuit zou blijven gaan dat je Ajacied ben, dan snap ik ook dat je je klote voelt, alleen niet dat je punten zou hebben laten liggen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jullie kunnen blij zijn met die punt hoor. of ben je nu ineens voor psv? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zitten die snavels verstopt ofzo? hahaha. mogge!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gelukkig man. dit forum word immers in stand gehouden door de eenheid feyenoord///ajax! anders word het zo stil hier. ;-) goeie morgen maat! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 08:18 schreef obiku010 het volgende:[..] gelukkig man. dit forum word immers in stand gehouden door de eenheid feyenoord///ajax! anders word het zo stil hier. ;-) goeie morgen maat! Ochtend.. ;) |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
|
|
|
komt wel
|
|
|
goede middag, alle suportes van welke clup dan ook!!!!!!!! morgen een heel mooie wedstrijd toe gewenst !! you never walk alloon!!!!!!!!!!!!!!!!!! een fenomeen van een topic, |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 13:51 schreef komt wel het volgende:goede middag, alle suportes van welke clup dan ook!!!!!!!! morgen een heel mooie wedstrijd toe gewenst !! you never walk alloon!!!!!!!!!!!!!!!!!! een fenomeen van een topic, Mooi eerste post!
Welkom op 1 van de mooiste topics ;)
En een goedemiddag Tukkers, Ajacieden en mede-supporters! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 - 13:51 schreef komt wel het volgende:goede middag, alle suportes van welke clup dan ook!!!!!!!! morgen een heel mooie wedstrijd toe gewenst !! you never walk alloon!!!!!!!!!!!!!!!!!! een fenomeen van een topic, welkom vriend!! ongeacht wat je clubkleuren zijn, van harte welkom!! dit is het topic waar er wel verschillen zijn, maar voetbal liefde heel even op de voorgrond staat! ik ben dan wel Feyenoorder, maar zonder ajax zouden wij ook minder zijn. geen almelo zonder twente. geen nec zonder fietstas. en geen psv zonder fc den bosch!! geen az zonder almere city!! enz enz.... ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oeps ik was het ff vergeten, goedenavond! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goedemiddag fijne mensen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
goeie morgen!! wat een wereld topic! best lopende topic op het twente forum!! dank u allen (namens de feestcomissie) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nog even wat anders om alle tukkers even te kietelen deze morgen.... op deze manier moet het wel een goede dag voor jullie worden!
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
komt wel
|
|
|
goedemorgen- middag alle sporters vrienden!!! en psv en aanhang, morgen hartelijk welkom in de grolsveste, heel veel geluk int tuk, maar wij doen jullie niet al te veel pijn,[hoop ik] |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
komt wel
|
|
|
een goede middagalle maal!! obiku ik ben een en al fctwente, bedankt voor je mooie reactie, zie dinsdag 25 october. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
komt wel
|
|
|
goede morgen nedeland!! allemaal een sportief en gezond weekend toegewenst!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
Goedemiddag Feyenoord supporters op het FC Twente Forum wat vinden jullie van de wedstrijd van gister ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|