|
|
rikfctwente
|
|
|
beste mensen,
graag zou ik op donderdag 20 oktober de wedstrijd Odense BK - FC Twente bijwonen. helaas kan ik niet op eigen vervoer naar deze wedstrijd toe, ik zou graag indien mogelijk met een bus ernaar toe gaan met nog ongeveer 4 vrienden, als iemand nog een 4 plaatsen vrij heeft in een al geregelde bus hoor ik dit graag, uiteraard betalen wij ook gewoon mee aan de kosten verbonden aan de bus.
M.v.g.
Rik Laarhuis |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
320226021... storten maar. bus komt op vaste tijden langs. let op groene conexxion bussen... ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dat zou inhouden dat er al 8 supporters naar een europese uitwedstrijd gaan van Twente?......... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 16:03 schreef FR-Douwe het volgende:dat zou inhouden dat er al 8 supporters naar een europese uitwedstrijd gaan van Twente?......... Dan hoeft de bus ook niet zo groot te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Achterin bij Munsterman hahahaha |
|
|
|
|
FCTwente Raalte
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 16:03 schreef FR-Douwe het volgende:dat zou inhouden dat er al 8 supporters naar een europese uitwedstrijd gaan van Twente?......... 2000 man gaat er naar toe en jullie clubje dan |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: die doen niet mee toch, die club uit rotterdam ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gaan we sarcastisch doen heren :) |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Sorry wij Duitsers doen altijd sarcastisch, we laten iedereen geloven dat we verliezen tot de laatste minuut ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 15:19 schreef R!ck het volgende:[..] Sorry wij Duitsers doen altijd sarcastisch, we laten iedereen geloven dat we verliezen tot de laatste minuut ;-) maar uiteindelijk werkt dat trukje niet meer en ga je gigantisch de boot in en win je decennia lang niets meer.... history repeats itself... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
gaat een lastige wedstrijd worden.. maar ze winnen denk ik wel ik zeg 1-3 |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 16:32 schreef FR-Douwe het volgende:[..] maar uiteindelijk werkt dat trukje niet meer en ga je gigantisch de boot in en win je decennia lang niets meer.... history repeats itself... Mwa voorlopig lukt het de Duitsers nog prima ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nu pas weer.... lol!! |
|
|
|