BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Steek Obiku een Hart onder de riem uitzwaai-topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 23:09 schreef hoogvliet010 het volgende:
Netjes man!!
Je lijkt Diek van Wissen wel :)
misschien komt het wel van diek?
ontopic,ik denk dat erbij de begeleiders van Obiku wel gelijk een lichie ging branden nadat hij
binnen 3 uur de PC had veroverd daar?Waarschijnlijk de volgende detox ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2011 door Leon FR1908 --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Heb met h`m te doen, maar dalijk apetrots als hij keihard terug slaat!
Biek///Held///YNWA!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 22:36 schreef hoogvliet010 het volgende:
Heb met h`m te doen, maar dalijk apetrots als hij keihard terug slaat!
Biek///Held///YNWA!!!!!!!!!
Biek zit volgend jaar augustus gewoon in de KUIP naast Leon met een koffie zwart met de suiker...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Mooi streven!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Met een beetje pech kijk je dan naar excelsior,sparta of kunst schaatsen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:03 schreef Stylzz het volgende:
Met een beetje pech kijk je dan naar excelsior,sparta of kunst schaatsen.
Maak niet uit, het gaat om de zwarte koffie met suiker...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:05 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Maak niet uit, het gaat om de zwarte koffie met suiker...
Welnee. T gaat er juist om wat ie doet als er niemand bij is...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welnee. T gaat er juist om wat ie doet als er niemand bij is...
jep
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Dat ook natuurlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:10 schreef hoogvliet010 het volgende:
Dat ook natuurlijk
zal wel rukken zijn denk ik....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zal wel rukken zijn denk ik....
En andrs nadenken wanneer t weer tijd is om te rukken
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zal wel rukken zijn denk ik....
haha dan wel met twee handen he..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:13 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

haha dan wel met twee handen he..
eigenlijk met zijn mamba handen tekort ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En andrs nadenken wanneer t weer tijd is om te rukken
hahahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

eigenlijk met zijn mamba handen tekort ....
Kan die altijd nog een leiding erbij halen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:19 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Kan die altijd nog een leiding erbij halen!
water...?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

water...?
Ei?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:27   quote  deeplink  
hahahaha Wat een mafkezen;)
stray
 stray - vrijdag 07 oktober 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 22:36 schreef hoogvliet010 het volgende:
Heb met h`m te doen, maar dalijk apetrots als hij keihard terug slaat!
Biek///Held///YNWA!!!!!!!!!
+11
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 08 oktober 2011 - 13:52   quote  deeplink  
still going strong!! heb weer een nieuw maatje erbij. zit bij de satudera. toffe gast man. ook feyenoorder. als je ziet denk je wtf!! beter ontwijk ik die. blijkt het een wereld gozer te zijn. kwamen zijn maten koffie drinken eergister. hahahaha leek wel een bikermeeting hier. kikke man. verder werd ik vanochtend voor het eerst sinds me opname wakker met een super knoepert mega mamba!! das een goed teken! dat betekent dat de medicatie beetje uitwerkt en ik gezonder word. (sloeg zowat een scheur in de muur toen ik me omdraaide) het gaat tot nu toe beter als vorige keer. ben ook weer wat anderen van afgelopen mei tegen gekomen. dus ik was niet de enige die het verpest had. 70% was al weer een keer terug geweest, en de andere zijn vroegtuidig uit het programma gestapt. NOT ME!!! dit keer maak ik het af! bij deze Leon: hierbij beloof ik volgend jaar op z te zitten!! voel me net een tomahawk!! recht op het doel af, en niet meer tegen te houden. mischien dat ik in de toekomst me mamba beloon met de nieuwe naam tomahawk! wat een apperaat zeg...
en wat stylzz zegt klopt ook. juist als je alleen zit en je heb een kutdag als je hier klaar bent, dat zijn de valkuilen. voor de rest weten alle mensen waar ik mee omga en waar ik waarde aan hecht waarmee ik worstel. dus de eerste die mij in de kuip met een blow ziet mag het snavel logo op me rug tattoeren, en het er vervolgens afschaven met een alkmaarse kaasschaaf!! het gaat goed jongens! bedankt allemaal alweer voor de steun! en zeker leon en douwe voor de weltrusten berichtjes waardoor ik fijn kon slapen! droom wel soms over stylzz. (gelukkig puur platonisch) hahahahaha. tot latert helden!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 oktober 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 13:52 schreef obiku010 het volgende:
still going strong!! heb weer een nieuw maatje erbij. zit bij de satudera. toffe gast man. ook feyenoorder. als je ziet denk je wtf!! beter ontwijk ik die. blijkt het een wereld gozer te zijn. kwamen zijn maten koffie drinken eergister. hahahaha leek wel een bikermeeting hier. kikke man. verder werd ik vanochtend voor het eerst sinds me opname wakker met een super knoepert mega mamba!! das een goed teken! dat betekent dat de medicatie beetje uitwerkt en ik gezonder word. (sloeg zowat een scheur in de muur toen ik me omdraaide) het gaat tot nu toe beter als vorige keer. ben ook weer wat anderen van afgelopen mei tegen gekomen. dus ik was niet de enige die het verpest had. 70% was al weer een keer terug geweest, en de andere zijn vroegtuidig uit het programma gestapt. NOT ME!!! dit keer maak ik het af! bij deze Leon: hierbij beloof ik volgend jaar op z te zitten!! voel me net een tomahawk!! recht op het doel af, en niet meer tegen te houden. mischien dat ik in de toekomst me mamba beloon met de nieuwe naam tomahawk! wat een apperaat zeg...
en wat stylzz zegt klopt ook. juist als je alleen zit en je heb een kutdag als je hier klaar bent, dat zijn de valkuilen. voor de rest weten alle mensen waar ik mee omga en waar ik waarde aan hecht waarmee ik worstel. dus de eerste die mij in de kuip met een blow ziet mag het snavel logo op me rug tattoeren, en het er vervolgens afschaven met een alkmaarse kaasschaaf!! het gaat goed jongens! bedankt allemaal alweer voor de steun! en zeker leon en douwe voor de weltrusten berichtjes waardoor ik fijn kon slapen! droom wel soms over stylzz. (gelukkig puur platonisch) hahahahaha. tot latert helden!!!
goed bezig Biek!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 08 oktober 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 13:52 schreef obiku010 het volgende:
still going strong!! heb weer een nieuw maatje erbij. zit bij de satudera. toffe gast man. ook feyenoorder. als je ziet denk je wtf!! beter ontwijk ik die. blijkt het een wereld gozer te zijn. kwamen zijn maten koffie drinken eergister. hahahaha leek wel een bikermeeting hier. kikke man. verder werd ik vanochtend voor het eerst sinds me opname wakker met een super knoepert mega mamba!! das een goed teken! dat betekent dat de medicatie beetje uitwerkt en ik gezonder word. (sloeg zowat een scheur in de muur toen ik me omdraaide) het gaat tot nu toe beter als vorige keer. ben ook weer wat anderen van afgelopen mei tegen gekomen. dus ik was niet de enige die het verpest had. 70% was al weer een keer terug geweest, en de andere zijn vroegtuidig uit het programma gestapt. NOT ME!!! dit keer maak ik het af! bij deze Leon: hierbij beloof ik volgend jaar op z te zitten!! voel me net een tomahawk!! recht op het doel af, en niet meer tegen te houden. mischien dat ik in de toekomst me mamba beloon met de nieuwe naam tomahawk! wat een apperaat zeg...
en wat stylzz zegt klopt ook. juist als je alleen zit en je heb een kutdag als je hier klaar bent, dat zijn de valkuilen. voor de rest weten alle mensen waar ik mee omga en waar ik waarde aan hecht waarmee ik worstel. dus de eerste die mij in de kuip met een blow ziet mag het snavel logo op me rug tattoeren, en het er vervolgens afschaven met een alkmaarse kaasschaaf!! het gaat goed jongens! bedankt allemaal alweer voor de steun! en zeker leon en douwe voor de weltrusten berichtjes waardoor ik fijn kon slapen! droom wel soms over stylzz. (gelukkig puur platonisch) hahahahaha. tot latert helden!!!
goed zo gozert.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 oktober 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Goed bezig pik.

Droom fijn!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 08 oktober 2011 - 15:39   quote  deeplink  
BIEK//HELD!!!
YOU CAN DO IT!
HET ZIT ALLEMAAL TUSSEN DE OORTJES!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 08 oktober 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 13:52 schreef obiku010 het volgende:
still going strong!! heb weer een nieuw maatje erbij. zit bij de satudera. toffe gast man. ook feyenoorder. als je ziet denk je wtf!! beter ontwijk ik die. blijkt het een wereld gozer te zijn. kwamen zijn maten koffie drinken eergister. hahahaha leek wel een bikermeeting hier. kikke man. verder werd ik vanochtend voor het eerst sinds me opname wakker met een super knoepert mega mamba!! das een goed teken! dat betekent dat de medicatie beetje uitwerkt en ik gezonder word. (sloeg zowat een scheur in de muur toen ik me omdraaide) het gaat tot nu toe beter als vorige keer. ben ook weer wat anderen van afgelopen mei tegen gekomen. dus ik was niet de enige die het verpest had. 70% was al weer een keer terug geweest, en de andere zijn vroegtuidig uit het programma gestapt. NOT ME!!! dit keer maak ik het af! bij deze Leon: hierbij beloof ik volgend jaar op z te zitten!! voel me net een tomahawk!! recht op het doel af, en niet meer tegen te houden. mischien dat ik in de toekomst me mamba beloon met de nieuwe naam tomahawk! wat een apperaat zeg...
en wat stylzz zegt klopt ook. juist als je alleen zit en je heb een kutdag als je hier klaar bent, dat zijn de valkuilen. voor de rest weten alle mensen waar ik mee omga en waar ik waarde aan hecht waarmee ik worstel. dus de eerste die mij in de kuip met een blow ziet mag het snavel logo op me rug tattoeren, en het er vervolgens afschaven met een alkmaarse kaasschaaf!! het gaat goed jongens! bedankt allemaal alweer voor de steun! en zeker leon en douwe voor de weltrusten berichtjes waardoor ik fijn kon slapen! droom wel soms over stylzz. (gelukkig puur platonisch) hahahahaha. tot latert helden!!!
Te veel Fanta op Biek?? hahaha!

Hou vol, uiteindelijk komt altijd alles goed!
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 oktober 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 16:02 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Te veel Fanta op Biek?? hahaha!

Hou vol, uiteindelijk komt altijd alles goed!
het is wat jolig uitgelegt... maar wel waar. wat een knoepert...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 09 oktober 2011 - 11:11   quote  deeplink  
zet je wel aan het denken trouwens.... je wordt wakker met een enorme mamba en je droomt van Stylzz.....
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 09 oktober 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 11:11 schreef FR-Douwe het volgende:
zet je wel aan het denken trouwens.... je wordt wakker met een enorme mamba en je droomt van Stylzz.....
En zit er een knoepert in je poepert!
FR-Han
 FR-Han - zondag 09 oktober 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 11:11 schreef FR-Douwe het volgende:
zet je wel aan het denken trouwens.... je wordt wakker met een enorme mamba en je droomt van Stylzz.....
hahahaha. er zit wel een verschil in... dromen van stylzz is een keer gebeurd, en dat ging over ps3 en zijn pak op zijn klote door mij. en die knoepert is natuurlijk door het rood wit. niet door stylzz man. mischien komt dat nog.... hahahahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 09 oktober 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 11:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahaha. er zit wel een verschil in... dromen van stylzz is een keer gebeurd, en dat ging over ps3 en zijn pak op zijn klote door mij. en die knoepert is natuurlijk door het rood wit. niet door stylzz man. mischien komt dat nog.... hahahahahahaha
ja ja....
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 oktober 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 11:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahaha. er zit wel een verschil in... dromen van stylzz is een keer gebeurd, en dat ging over ps3 en zijn pak op zijn klote door mij. en die knoepert is natuurlijk door het rood wit. niet door stylzz man. mischien komt dat nog.... hahahahahahaha
Hahaha ..
JanM
 JanM - dinsdag 11 oktober 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Biek, het is hier echt komkommerTtijd dus we missen je onzintopics en vaak hilarische en af en toe strontvervelende posts. Volhouden kerel!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 15 oktober 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Obiku010, lees je misschien mee? hoe is het met je???
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Ja, Obiku, valt het allemaal een beetje mee? Of tegen?
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 oktober 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 - 17:16 schreef JanM het volgende:
Biek, het is hier echt komkommerTtijd dus we missen je onzintopics en vaak hilarische en af en toe strontvervelende posts. Volhouden kerel!
beetje rust op z'n tijd is ook wel eens lekker, . . . . dus ook voor obiku
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Ik heb vanmiddag een sms gestuurd naar Obiku maar of zijn beltegoed is op of
hij mag zijn mobieltje niet opladen..Of ze zijn zo diep gegaan in z`n hoofd dat
hij vooral wa Sevi zegt rust wil hebben..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 15 oktober 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Stay Positive Obiekert
Els
 Els - zaterdag 15 oktober 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 18:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik heb vanmiddag een sms gestuurd naar Obiku maar of zijn beltegoed is op of
hij mag zijn mobieltje niet opladen..Of ze zijn zo diep gegaan in z`n hoofd dat
hij vooral wa Sevi zegt rust wil hebben..
Misschien bereidt hij zich voor op Ajax-Feyenoord?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:31   quote  deeplink  
het internet is niet geweldig hier. smsen wel gehad en doet me goed. alleen geen beltegoed om te reageren. daarom effe een positieve update!
me detox zit er bijna op. maandag over naar het vervolg programma. dan gaat het echt beginnen. leren omgaan met emoties, frustraties, en het leren nee zeggen. opkomen voor jezelf en het respecteren van je eigen lichaam. lng roofbouw op mezelf gepleegd. en ben lichamelijk weer fris en fit.
een detox is eigelijk als het op de kant trekken van een drenkeling. (uiteraard de maas);-). je komt op adem en sterkt aan. als je opgeknapt bent, gooien ze je terug in het water. alleen heb je nog niet leren zwemmen. als ik dus geen vervolg zou doen dan verzuip je waarschijnlijk gewoon weer. wat ik vanaf maandag ga doen is leren zwemen in sterke stroming. zodat ik dus niet meer koppie onder ga. heb er enorm veel zin in, ook al weet ik dat het nu pas echt zwaar gaat worden.
dagelijks komen er op de detox nieuwe gevallen binnen. en naarmate je fitter word zie je pas hoe verrot je zelf binnen kwam. nu pas zie je dat echt heel duidelijk.
voel me enorm gesterkt door alle steun. familie, vrienden, en de fijne mensen op het forum die me hier en daar de juiste spirit geven. als ik sommige gevallen hier zie (mensen die sociaal gestoord zijn, of niks hebben qua steun of positieve mensen om zich heen) vind ik dat best sneu. ben eigelijk bevoorrecht met dat wat ik heb. en daar ben ik enorm dankbaar voor! dank u allen! uurtjes aftellen doe ik nu.
vaak droeg ik een masker op het forum. slechts een kleine groep wist hoe het echt zat, en hoe ik me voelde. nu is het masker weg, en merk ik dat er gewoon een vrolijke opgewekte knakkert onder zit. dus komt de echte biek naar buiten. net zo (prettig) gestoord. maar wel blij met zichzelf. gewoon jezelf kunnen zijn en jezelf kunnen waarderen is toch wel heel fijn. gaat echt de goeie kant op allemaal. dingen uit het verleden verwerken en eerder gezegde dingen leren en ik ben bijna on overwinnelijk. voel echt dat ik hier heel sterk uit ga komen. als je zo vaak en zo lang klappen hebt gevoeld en gehad dan verlies je het echte beeld. iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk. je kan alleen maar hopen dat er mensen zijn die je mee willen helpen. je moet het zelf doen. vroeger is me vertouwen in mensen behoorlijk geschaad. en nu voel ik dat het herstelt. stapje voor stapje. en dat voeld zo verdomde goed. life is what you make it! bedankt! want ik weet dat er hier mensen zijn met een heel groot en goed hart. mensen die zelf ook heel veel te verduren hebben gehad. en als ik ooit wat terug kan doen, twijfel ik geen seconde. niks is sterker dat dat ene woord!!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Op de goede weg dus.

Goed bezig. Wat je zelf al zegt; nu wordt het pas zwaar, deze instelling vasthouden en je sleept je er doorheen! Sterkte en succes nog biek.
stray
 stray - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:45   quote  deeplink  
top man gewoon door bikkelen en dan komt t gewoon goed.
sterkte met t vervolg programma
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:47   quote  deeplink  
mooie beschrijving biek! ga zo door, je kan het.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 oktober 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Goed bezig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Echt een mooi verhaal kerel...!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Hartverwarmend, Biek. Kom als winnaar over de finish man!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 15 oktober 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:
Hartverwarmend, Biek. Kom als winnaar over de finish man!
+1
de flh
 de flh - zondag 16 oktober 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Gaat ie nou alweer weg? wat een drama...
sevillana
 sevillana - zondag 16 oktober 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 22:31 schreef obiku010 het volgende:
het internet is niet geweldig hier. smsen wel gehad en doet me goed. alleen geen beltegoed om te reageren. daarom effe een positieve update!
me detox zit er bijna op. maandag over naar het vervolg programma. dan gaat het echt beginnen. leren omgaan met emoties, frustraties, en het leren nee zeggen. opkomen voor jezelf en het respecteren van je eigen lichaam. lng roofbouw op mezelf gepleegd. en ben lichamelijk weer fris en fit.
een detox is eigelijk als het op de kant trekken van een drenkeling. (uiteraard de maas);-). je komt op adem en sterkt aan. als je opgeknapt bent, gooien ze je terug in het water. alleen heb je nog niet leren zwemmen. als ik dus geen vervolg zou doen dan verzuip je waarschijnlijk gewoon weer. wat ik vanaf maandag ga doen is leren zwemen in sterke stroming. zodat ik dus niet meer koppie onder ga. heb er enorm veel zin in, ook al weet ik dat het nu pas echt zwaar gaat worden.
dagelijks komen er op de detox nieuwe gevallen binnen. en naarmate je fitter word zie je pas hoe verrot je zelf binnen kwam. nu pas zie je dat echt heel duidelijk.
voel me enorm gesterkt door alle steun. familie, vrienden, en de fijne mensen op het forum die me hier en daar de juiste spirit geven. als ik sommige gevallen hier zie (mensen die sociaal gestoord zijn, of niks hebben qua steun of positieve mensen om zich heen) vind ik dat best sneu. ben eigelijk bevoorrecht met dat wat ik heb. en daar ben ik enorm dankbaar voor! dank u allen! uurtjes aftellen doe ik nu.
vaak droeg ik een masker op het forum. slechts een kleine groep wist hoe het echt zat, en hoe ik me voelde. nu is het masker weg, en merk ik dat er gewoon een vrolijke opgewekte knakkert onder zit. dus komt de echte biek naar buiten. net zo (prettig) gestoord. maar wel blij met zichzelf. gewoon jezelf kunnen zijn en jezelf kunnen waarderen is toch wel heel fijn. gaat echt de goeie kant op allemaal. dingen uit het verleden verwerken en eerder gezegde dingen leren en ik ben bijna on overwinnelijk. voel echt dat ik hier heel sterk uit ga komen. als je zo vaak en zo lang klappen hebt gevoeld en gehad dan verlies je het echte beeld. iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk. je kan alleen maar hopen dat er mensen zijn die je mee willen helpen. je moet het zelf doen. vroeger is me vertouwen in mensen behoorlijk geschaad. en nu voel ik dat het herstelt. stapje voor stapje. en dat voeld zo verdomde goed. life is what you make it! bedankt! want ik weet dat er hier mensen zijn met een heel groot en goed hart. mensen die zelf ook heel veel te verduren hebben gehad. en als ik ooit wat terug kan doen, twijfel ik geen seconde. niks is sterker dat dat ene woord!!
wat anderen kunnen dat kun jij natuurlijk ook, aan jezelf werken jongen, dan komt 't goed! :)
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 oktober 2011 - 00:47   quote  deeplink  
Hup Biek! Goed bezig!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 oktober 2011 - 01:20   quote  deeplink  
Goed zo Biek! Hou het vol gozert!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Steek Obiku een Hart onder de riem uitzwaai-topic!









0.0073819