|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Klopt zie ik nu ook. Ik had niet alles terug gelezen. Overigens als Ozbiliz nu wel fit is, zou hij ook nog een mogelijkheid zijn voor de spitspositie. Heeft het op die positie in de voorbereiding toch redelijk goed gedaan. Helaas blijft dan de Jong op het middenveld. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Van alle opties is Mounir overduidelijk de beste! Siem speelt slecht en scoort moeilijk. Bulykin ..leuk bij ADO. Moeilijk karakter, so what?! Dat is spits eigen toch?!
Dat medespelers moeite met Mounir hebben, lijkt me niet meer heel relevant. Denk dat dat alleen Suarez is geweest. Sulejmani leek het aardig met 'm te kunnen vinden, Boerrigter en Theo zijn nieuw, Eriksen heeft weinig met 'm gespeeld, dus zie eigenlijk geen probleem. En daarbij, het zouden profs moeten zijn.
Dus als Mounir, De Boer, medespelers en zeker ook fans in het belang van Ajax denken, zou het nog wel eens een hele waardevolle spits kunnen zijn. Bovendien kan Mounir zich zo etaleren en Ajax niet teveel kapitaal verliezen of misschien zelfs wat winst maken.
Wellicht een leuke missie voor John Williams ('t spijt me) of Danny de Munk (zand erover) ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Breijan -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 11:29 schreef baco74 het volgende:[..] Of De jong in de spits en dan Jansen een linie naar voren. Aangezien Anita in de verdediging nodig is dan maar Enoh op de plek van Jansen. Zo hou je een pinch-hitter (Bulykin) achter de hand om een westrijd evt open te breken. Helemaal mee eens!! Niets aan toe te voegen!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:44 schreef Breijan het volgende:Van alle opties is Mounir overduidelijk de beste! Siem speelt slecht en scoort moeilijk. Bulykin ..leuk bij ADO. Moeilijk karakter, so what?! Dat is spits eigen toch?! Dat medespelers moeite met Mounir hebben, lijkt me niet meer heel relevant. Denk dat dat alleen Suarez is geweest. Sulejmani leek het aardig met 'm te kunnen vinden, Boerrigter en Theo zijn nieuw, Eriksen heeft weinig met 'm gespeeld, dus zie eigenlijk geen probleem. En daarbij, het zouden profs moeten zijn. Dus als Mounir, De Boer, medespelers en zeker ook fans in het belang van Ajax denken, zou het nog wel eens een hele waardevolle spits kunnen zijn. Bovendien kan Mounir zich zo etaleren en Ajax niet teveel kapitaal verliezen of misschien zelfs wat winst maken. Wellicht een leuke missie voor John Williams ('t spijt me) of Danny de Munk (zand erover) ;-) +100 maar de mensen hier snappen dat niet |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooi dan, het zoveelste KUT-bericht deze week!! Bully is geen spits die je vanaf minuut 1 erin moet zetten. Stormram, daarvoor moeten we hem gebruiken. Ik denk dan toch dat de optie wordt om inderdaad Siem in de spits te zetten en Janssen een linie naar voren te schuiven. Als Enoh dan die plaats inneemt zijn de linies weer gesloten. Enoh is een bikkel en bijtertje en dat is wat we op dit moment nodig hebben in het elftal! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Als we tegen AZ moeten dan is Boilesen er nog 2 weken uit en Toby nog 1 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: voor jou dus ook...
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Die gozer heeft nu al meerdere kansen gehad en stelde zich vervolgens elke keer negatief op! Opbokken met die gozer. Dan liever met Siem in de spits dan die Kebabvreter weer in het elftal!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Mooi dan, het zoveelste KUT-bericht deze week!! Bully is geen spits die je vanaf minuut 1 erin moet zetten. Stormram, daarvoor moeten we hem gebruiken. Ik denk dan toch dat de optie wordt om inderdaad Siem in de spits te zetten en Janssen een linie naar voren te schuiven. Als Enoh dan die plaats inneemt zijn de linies weer gesloten. Enoh is een bikkel en bijtertje en dat is wat we op dit moment nodig hebben in het elftal! +100.
Zie hier veelste veel Mounir staan! maar die heeft zijn kans gehad en heeft het verprustst! Eigen schuld, had ie zich maar moeten gedragen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:48 schreef AFCAMylife het volgende:[..] +100. Zie hier veelste veel Mounir staan! maar die heeft zijn kans gehad en heeft het verprustst! Eigen schuld, had ie zich maar moeten gedragen! Zijn wij het toch nog een keer eens met elkaar!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Alderwereld wordt per dag bekeken maar men schatte 2 weken. Dat wordt dan krap, aangezien ie toch minstens een a twee trainingen moet afwerken. We spelen wel tegen AZ dus zal ie volle bak moeten kunnen. Volgens mij duurt Boilissen nog wat langer, maar dat kan ik fout hebben. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Klopt ik snap er fuck van. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Misschien zijn wij wel geen echte Ajacieden? Of misschien wel kontenkruipers? Whahahahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:42 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Klopt zie ik nu ook. Ik had niet alles terug gelezen. Overigens als Ozbiliz nu wel fit is, zou hij ook nog een mogelijkheid zijn voor de spitspositie. Heeft het op die positie in de voorbereiding toch redelijk goed gedaan. Helaas blijft dan de Jong op het middenveld. Ozbiliz is nu weer fit ja.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:44 schreef Breijan het volgende:Van alle opties is Mounir overduidelijk de beste! Siem speelt slecht en scoort moeilijk. Bulykin ..leuk bij ADO. Moeilijk karakter, so what?! Dat is spits eigen toch?! Dat medespelers moeite met Mounir hebben, lijkt me niet meer heel relevant. Denk dat dat alleen Suarez is geweest. Sulejmani leek het aardig met 'm te kunnen vinden, Boerrigter en Theo zijn nieuw, Eriksen heeft weinig met 'm gespeeld, dus zie eigenlijk geen probleem. En daarbij, het zouden profs moeten zijn. Dus als Mounir, De Boer, medespelers en zeker ook fans in het belang van Ajax denken, zou het nog wel eens een hele waardevolle spits kunnen zijn. Bovendien kan Mounir zich zo etaleren en Ajax niet teveel kapitaal verliezen of misschien zelfs wat winst maken. Wellicht een leuke missie voor John Williams ('t spijt me) of Danny de Munk (zand erover) ;-) Zie je het al voor je, Theo en Mounir in één team? Nee man, die slaan elkaar helemaal Lens |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: en Greg is ook geschorst. Heel simpel oplossen. Theo op de plek van Siem, Siem in de spits. Enoh op de plek van Theo en Anita en Ooijer in de verdediging erbij. Is niet zo moeilijk. De discussie wat hier gaande was over El Hamdaoui is heel simpel. Weg ermee, bij mij kwam hij er ook niet meer in. Contract ontbinden vanwege werkweigering, klaar met die kerel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 14:24 schreef dege het volgende:[..] en Greg is ook geschorst. Heel simpel oplossen. Theo op de plek van Siem, Siem in de spits. Enoh op de plek van Theo en Anita en Ooijer in de verdediging erbij. Is niet zo moeilijk. De discussie wat hier gaande was over El Hamdaoui is heel simpel. Weg ermee, bij mij kwam hij er ook niet meer in. Contract ontbinden vanwege werkweigering, klaar met die kerel. Maar nou mis je nog 1 persoon in de verdediging, want Anita speelde de laatste weken al. Wie zet je neer op de plaats van Greg?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 14:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar nou mis je nog 1 persoon in de verdediging, want Anita speelde de laatste weken al. Wie zet je neer op de plaats van Greg? Ruben Ligeon a.k.a Speedy |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Wanneer heb jij hem voor het laatst zien spelen dan.
quote:Siem speelt slecht en scoort moeilijk. In het eerste geval moet ik je gelijk geven. Siem speelde de afgelopen wedstrijden niet goed. Maar dat was wel op de nr 10-possitie, waarin ie nog het beste liet zien als ie voor het doel kwam. In zijn taak als middenvelder vond ik hem inderdaad ook slecht. Misschien doet ie het als spits beter.
quote:Bulykin ..leuk bij ADO. Maar? Is een spits die niet echt past in het Ajax spelletje (mounir ook niet). Als pinch-hitter, wanneer je enigzins al van je taktiek afwijkt zeer nuttig (een rol waar Mounir nooit genoegen mee neemt).
quote:Moeilijk karakter, so what?! Dat is spits eigen toch?! Bij de lampies misschien. Wij moeten als team een sterk geheel zijn, geen ruimte voor ego's. Suarez (//held) was een van de weinige uitzonderingen hierop, maar ik blijf erbij dat het team te afhankelijk van hem was. Mag bij Ajax niet de bbedoeling zijn.
quote:Dat medespelers moeite met Mounir hebben, lijkt me niet meer heel relevant. Is ook niet relevant. Wat wel relevant is, is wanneer Mounir meedoet, Ajax de taktiek die het nastreeft ondergeschikt moet maken voor een spits, die puur voor zichzelf speelt en geen oog heeft voor zijn medespelers.
quote:Bovendien kan Mounir zich zo etaleren en Ajax niet teveel kapitaal verliezen of misschien zelfs wat winst maken. Eens, zou mooi zijn. Maar dat kon in de zomerstop al. Toen weigerde Mounier en/of Lens, net als Ajax enig water bij de wijn te doen. Ik denk dat Ajax het verlies allang voor lief neemt.
quote:Wellicht een leuke missie voor John Williams ('t spijt me) of Danny de Munk (zand erover) ;-)
Eerder iets voor: Het Slechte Idee Van Nederland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Mounir El Hamdoui wie kent hem niet, El Hamdoui el hamdoui is een echte AJACIED!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Misschien een paar wedstrijden proberen vorig jaar een topper ook tegen Ajax dus mag hij van mij een kans hebben . |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: De Jong komt echt tekort voor Ajax,geef ze broer maar |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Gelukkig hebben de meeste mensen wel verstand van voetbal |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 12:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik zeg Viktor Fischer óf inderdaad Mounir. Wanneer Ajax laatstgenoemde ooit in de etalage wenst te zetten is nú het moment. Die Russische zandzak is geen optie. Die zandzak scoorde meer als 20 doelpunten voor een zandzak niet slecht toch?? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: gast heb je de afgelopen week meerdere malen je kop gestoten?! Mounir een Ajacied?! Hij was vorig jaar nog te lam om te lopen voor AJAX!! Normaal ben ik er voor om spelers eventueel een 2e kans te gunnen als het nodig is, maar hem gun ik helemaal niks meer! Ja hooguit een transfer naar fc knudde! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Siem naar jong Ajax of Almere city. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Ohw en nog iets! Als je El Hamlap al nog een 2e kans zou gunnen, is dit sowieso niet de juiste tijd! Die vent is een super voorbeeld voor een mooi weer voetballer! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 12:58 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Ja ik denk dat de boer daar iets tegen heeft of in ieder geval moeite met die cultuur. Je wou hem toch niet straffen, en doen wat het beste voor ajax is. Dat is kampioen worden CL spelen, en dat doe je niet door Bulyekin in de spits te zetten. Maar wie ben ik Mounir zal wel nooit meer spelen en dat is echt doodzonde En tercht dat hij nooit meer voor Ajax speelt ,ik wil nog geld toegeven als hij verkocht wordt,liever geen kamioen zonder Ham dan kampioen met Ham nooit toegeven aan dit soort arrogante lulletjes. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:37 schreef ktotheb het volgende:Ik snap eigenlijk niet zo goed wat iedereen hier tegen Buly heeft. Natuurlijk is hij niet de meevoetballende spits die we graag zien, maar hij was afgelopen seizoen wel 2e op de topscorerslijst van de eredivisie, waarmee hij meer scoorde dan welke Ajacied ook en ook meer dan de toen nog bij AZ spelende Sightorsson. Ik baal ook enorm van deze blessure, maar we hebben een tweede spite, dus ik zie het probleem niet zo. Kijk naar hoe Ado vorig jaar voetbalde, in principe in het Ajax-systeem. Ze hadden daar vergelijkbare vleugelspelers (kubik als rechtspoot op links en verhoek als rechtspoot op rechts, wij hebben een vergelijkbare situatie met suli en derk) en speelde herkenbaar 4-3-3 voetbal onder een trainer met een Ajaxverleden. Hij rendeerde daar uitstekend en ik zou ook niet weten waarom hij dat bij Ajax niet zou kunnen. Juist omdat we met 2 aanvallende middenvelders spelen, is een meevoetballende spits veel minder nodig. Laat Eriksen en de Jong maar combinaties maken en ruimtes creeeren, dan hebben we Buly voor de afronding. Laten we deze vent het voordeel van de twijfel geven, want hij lijkt me een hele positieve gast die hard werkt en in ieder geval in de eredivisie echt zijn goals wel gaat maken. ===================================================================================== Top eindelijk iemand met voetbal verstand iedereen die Siem in de spits wil terwijl we een echte spits hebben die soorde bij het leven ,laat in godsnaam eindelijk die Siem is op de bank en geef Bully de kans. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:46 schreef amsterdammer113 het volgende:Mooi dan, het zoveelste KUT-bericht deze week!! Bully is geen spits die je vanaf minuut 1 erin moet zetten. Stormram, daarvoor moeten we hem gebruiken. Ik denk dan toch dat de optie wordt om inderdaad Siem in de spits te zetten en Janssen een linie naar voren te schuiven. Als Enoh dan die plaats inneemt zijn de linies weer gesloten. Enoh is een bikkel en bijtertje en dat is wat we op dit moment nodig hebben in het elftal! Wat deed hij dan bij Ado niet scoren was hij slecht viel hij altijd in ?? of speelde Ado niet tegen eredivisie ploegen ??? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 14:24 schreef dege het volgende:[..] en Greg is ook geschorst. Heel simpel oplossen. Theo op de plek van Siem, Siem in de spits. Enoh op de plek van Theo en Anita en Ooijer in de verdediging erbij. Is niet zo moeilijk. De discussie wat hier gaande was over El Hamdaoui is heel simpel. Weg ermee, bij mij kwam hij er ook niet meer in. Contract ontbinden vanwege werkweigering, klaar met die kerel. Top op Siem na daar ben ik klaar mee ,ik wil Bully proberen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Zeker familie van je droppie |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
laat Nenam aub niet zien wat die Johnqqqqqqqq allemaal post.. dan hebben we een rel ;p ahahahah |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 15:16 schreef Grasmaaier het volgende:laat Nenam aub niet zien wat die Johnqqqqqqqq allemaal post.. dan hebben we een rel ;p ahahahah Ok dat laatste sloeg nergens op maar ik ben van mening dat we deze man nog een kansje moeten geven. Of je moet idd zijn contract ontbinden |
|
|
|
|
jerrypb6
|
|
|
tja als het zo door gaat gaan we een heel moeilijk seiszoen tegemoet. als ik frank zou zijn zou ik toch elhamdoui in de selectie doen. hij kan gewoon goed voetballen, en dat is wat ajax nu echt nodig heeft...... dus waarom niet????? |
|
|
|
|
jerrypb6
|
|
|
gewoon mounier elhamdoui bij de selectie doen. want siem de jong speelt alles behalve goed. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dan heb jij de verkeerde wedstrijden zitten kijken. Bulykin in de spits! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Jes, kan die stomme rus in de spits..... Heb trouwens liever dat janssen opschuift, anita opschuift en de jong dan ook doorschuift.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: NOOIT MEER DIE STOMME MAROKKAAN!!!! Maar dan ook echt niet, al moet hij tot 2014 op tribune zitten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Klotezooi!!
De Jong in de spits, Janssen en Eriksen naast elkaar, Enoh erachter.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Doe dan Anita maar gewoon erachter, dan is het helemaal goed.
#400ste post |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 15:24 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Ok dat laatste sloeg nergens op maar ik ben van mening dat we deze man nog een kansje moeten geven. Of je moet idd zijn contract ontbinden Ben je er ook zo eentje die een veroordeelde crimineel steeds nog een kansje moet geven.. elke keer zo'n tbs-er loslaten..
Denk toch na.. dit is onmogelijk.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Anita moet als back staan nu.. Enoh verraste me tegen Real Madrid en Twente, dus ik zou hem erin zetten.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 16:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Anita moet als back staan nu.. Enoh verraste me tegen Real Madrid en Twente, dus ik zou hem erin zetten.. Ik vind jouw idee ook de beste oplossing, maar alleen maar omdat we zoveel verdedigers missen. Als de verdeiging weer op peil is zie ik Anita graag weer Enoh's plaats innemen. Hij is gewoon iets balvaster en veel beter in het spel verdelen dan Enoh, wat een fantastische bal-afpakker is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 16:11 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vind jouw idee ook de beste oplossing, maar alleen maar omdat we zoveel verdedigers missen. Als de verdeiging weer op peil is zie ik Anita graag weer Enoh's plaats innemen. Hij is gewoon iets balvaster en veel beter in het spel verdelen dan Enoh, wat een fantastische bal-afpakker is. Tuurlijk.. Maar in deze situatie Anita als back.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 15:11 schreef nora het volgende:[..] Wat deed hij dan bij Ado niet scoren was hij slecht viel hij altijd in ?? of speelde Ado niet tegen eredivisie ploegen ??? Het is mijn persoonlijke mening dat ik Bully niet vanaf de eerste minuut zou opstellen. Ik vind hem gewoon geschikter als stormram. Jij bent overduidelijk een andere mening toebedeeld. Wat hij overigens bij Ado deed betekend niet dat hij dat bij Ajax ook gaat doen!! Daarnaast is het spel van Ajax en Ado verschillend en is tevens de tegenstand anders. Ado krijgt veel meer ruimte van tegenstanders. Tegen Ajax graven clubs zich meestal in. Daar ligt het wezenlijke verschil. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Die gozer heeft al diverse kansen gehad en elke keer heeft hij ze zelf verneukt!! Dus opbokken met die Kebabvreter!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 16:11 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vind jouw idee ook de beste oplossing, maar alleen maar omdat we zoveel verdedigers missen. Als de verdeiging weer op peil is zie ik Anita graag weer Enoh's plaats innemen. Hij is gewoon iets balvaster en veel beter in het spel verdelen dan Enoh, wat een fantastische bal-afpakker is. Ik denk dat je tegen AZ het beste Enoh kan opstellen als verdedigende middenvelder, juist door het feit dat hij een goede bal-afpakker is. AZ zal voornamelijk vooruit voetballen en dan kan je Enoh goed gebruiken!! |
|
|
|