|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 11:29 schreef Johnqqqq het volgende:Mounir gratie verlenen en die in de spits, blind ooijer vertongen anita enoh janssen eriksen suljemani hamdoui boerrigter lol, elhamdoui is toch te ziek voor ajax om te kunnen spelen? lkkr is dat een linksbenig speler op rechts en een rechtbenige speler op links. dan kan je heel moeilijk opbouwen. blind als linksback is dan ook veel te slecht voor ajax dus zet je hem maar op de bank samen met ooijer want die houd het niet vol om 90 min goed te kunnen spelen. je kan beter een jeugd speler debuteren in de basis dan in te laten vallen want zo kom je makkelijker in een goeie ritme. het is beter als je ooijer achter te hand te hebben dan jeugd spelers, blind is zeer matig als back want hij wint het niet op snelheid.
anita (jeugd) vertongen (jeugd) enoh janssen eriksen suljemani Siem boerrigter |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:05 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Fok dat man... Hoe kom je erbij.. wij hebben ons land, onze vrouwen, onze banen, onze ziektekosten, onze uitkeringen al gegeven. Wij hebben genoeg gegeven. Het wordt tijd dat ze wat teruggeven anders mogen ze zo hoppa de boot op en weer terug naar het Rifgebergte. Echt.. +onsterfelijkheid!!!! 293843873 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:05 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Fok dat man... Hoe kom je erbij.. wij hebben ons land, onze vrouwen, onze banen, onze ziektekosten, onze uitkeringen al gegeven. Wij hebben genoeg gegeven. Het wordt tijd dat ze wat teruggeven anders mogen ze zo hoppa de boot op en weer terug naar het Rifgebergte. Echt.. Fuck man, had die reactie eerder over het hoofd gezien!! Maar diep respect ouwe!!! 100% eens!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
En hier is het antwoord voor de Mounir-fans van onze eigen coach Frank!!
'El Hamdaoui speelt in mijn belevenis geen rol meer'
Mounir El Hamdaoui hoeft er niet op te rekenen dat hij een kans krijgt in het eerste elftal van Ajax. Ondanks de blessure van Kolbeinn Sigthorsson weigert trainer Frank de Boer een beroep op hem te doen.
Het speelt in mijn belevenis geen rol meer. Ik ben verder gegaan met andere spelers en daar richt ik me op, geeft de oefenmeester van de Amsterdamse voetbalclub aan in gesprek met Voetbal International.
El Hamdaoui bevindt zich echter nog steeds in kleedkamer 1, iets waar De Boer het niet mee eens is. "Ik heb intern aangegeven hoe ik ertegenaan kijk, maar er is nog niet veel veranderd. Ik ga Mounir niet uit de kleedkamer slepen.
Bronnetje |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
FRANK DE BOER////////////BAAS!!!!!!!!!!!!!!
MOUNIER/////////OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 17:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:FRANK DE BOER////////////BAAS!!!!!!!!!!!!!! MOUNIER/////////OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal eens!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:05 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Fok dat man... Hoe kom je erbij.. wij hebben ons land, onze vrouwen, onze banen, onze ziektekosten, onze uitkeringen al gegeven. Wij hebben genoeg gegeven. Het wordt tijd dat ze wat teruggeven anders mogen ze zo hoppa de boot op en weer terug naar het Rifgebergte. Echt.. ga jij de toilette schoonmaken op Utrecht Centraal? of kantoorpanden schoonmaken nachts? dacht je dat het vanzelf schoon werd?..
mounir speelt niet vanwege dat hij een marokaan is maar omdat hij te lui is om druk te zetten. bulykin was tegen groningen ook niet gemotiveerd om druk te zetten vandaar ook die wissel! maar ik geef bulykin nog voordeel van de twijfel, maar hij zou bij mij ook gewoon op de bank zitten want anders hebben we geen extra spits in te brengen! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:44 schreef Breijan het volgende:Van alle opties is Mounir overduidelijk de beste! Siem speelt slecht en scoort moeilijk. Bulykin ..leuk bij ADO. Moeilijk karakter, so what?! Dat is spits eigen toch?! Dat medespelers moeite met Mounir hebben, lijkt me niet meer heel relevant. Denk dat dat alleen Suarez is geweest. Sulejmani leek het aardig met 'm te kunnen vinden, Boerrigter en Theo zijn nieuw, Eriksen heeft weinig met 'm gespeeld, dus zie eigenlijk geen probleem. En daarbij, het zouden profs moeten zijn. Dus als Mounir, De Boer, medespelers en zeker ook fans in het belang van Ajax denken, zou het nog wel eens een hele waardevolle spits kunnen zijn. Bovendien kan Mounir zich zo etaleren en Ajax niet teveel kapitaal verliezen of misschien zelfs wat winst maken. Wellicht een leuke missie voor John Williams ('t spijt me) of Danny de Munk (zand erover) ;-) je hebt blijkbaar een geheugen van een goudvis! als JIJ in belang van ajax zou denken dan had je mounir nooit in de mond willen nemen! voor mij is mounir al verkocht zonder dat hij is vertrokken.
mounir is ziek! hij komt niet eens meer voor ajax 2 uit omdat hij zogenaamd ziek is ! hij wordt wel opgeroepen voor marokko, wat klopt hier niet? mounir wil niet meer voor ajax spelen. ajax wil mounir niet dus het is klaar met mounir en ajax! als de boer mounir op de bank zet dan is GTST nog geloofwaardiger dat het kan! leuk en aardig dat mounir goed kan voetballen, alleen een spits moet meer dingen doen dan alleen scoren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 17:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ga jij de toilette schoonmaken op Utrecht Centraal? of kantoorpanden schoonmaken nachts? dacht je dat het vanzelf schoon werd?.. Nah, da's nou juist de baan die ze van die gast hebben afgepakt. ;-)
Maar nogmaals, het gaat hier over Ajax en niet over racistische borrelpraat.
Ter zake, Frank de Boer gaat het dus weer "oplossen" met Siem-Kleurloos-de-Jong. Ik had niet anders verwacht van iemand die sinds dit seizoen ineens op veilig speelt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik stop er mee dit heeft geen zin meer we hebben een spits en mister bal verlies mister kleurloos nobody blijft in Ajax 1 staan geef ingodsnaam jongens uit Ajax 2 de kans ,die Siem heeft 100.000 kansen gehad en ik ben er klaar mee !!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 17:29 schreef nora het volgende:Ik stop er mee dit heeft geen zin meer we hebben een spits en mister bal verlies mister kleurloos nobody blijft in Ajax 1 staan geef ingodsnaam jongens uit Ajax 2 de kans ,die Siem heeft 100.000 kansen gehad en ik ben er klaar mee !!!! als middenvelder is siem kleurloos, dat betekend niet dat dat slecht is. ik heb voorbeelden genoeg van spelers die kleurloos zijn in een wedstrijd maar toch een voldoende scoren.
dat siem veel balverlies lijdt dat is jammer maar er zijn wel meer spelers die meer balverlies lijden. maar daar hoor ik je niet over?
spits staan heeft niks met middenvelder zijn te maken. dus jij denkt dat hij als middenvelder slecht speelt dan dat hij als spits ook slecht zal spelen? volgens mij is hij de laatste die scoort heeft. toen stond hij spits! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 17:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ga jij de toilette schoonmaken op Utrecht Centraal? of kantoorpanden schoonmaken nachts? dacht je dat het vanzelf schoon werd?.. Doen de oostblokkers nu omdat die nog goedkoper zijn ;) Zou een verademing zijn als er een regering is die dat tuig laat kiezen. Schoonmaken of oprotten.
On topic. El Hammie zijn contract mag toch afgebroken worden? Kan die gaan en staan waar die wilt. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 18:13 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Doen de oostblokkers nu omdat die nog goedkoper zijn ;) Zou een verademing zijn als er een regering is die dat tuig laat kiezen. Schoonmaken of oprotten. On topic. El Hammie zijn contract mag toch afgebroken worden? Kan die gaan en staan waar die wilt. Een contract kan afgekocht worden ja, maar dat gaat je dan dus weer klauwen met geld kosten om alleen al van hem af te komen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Als je een rotte appel in de mand hebt liggen moet je hem wegdoen en niet onderop leggen. Zonde maar op het totale budget geen onoverkomelijk probleem, nu kost het geld tot aan het eind van zijn contract. En een hoop ergernis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 11:29 schreef baco74 het volgende:[..] Of De jong in de spits en dan Jansen een linie naar voren. Aangezien Anita in de verdediging nodig is dan maar Enoh op de plek van Jansen. Zo hou je een pinch-hitter (Bulykin) achter de hand om een westrijd evt open te breken. Helemaal mee eens, maar dat gaat niet gebeuren, dit gaat ons nog heel veel punten kosten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of missvhien speelt die zo zwak omdat het toch een spits is en geen middenvelder.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: waarom gaat dat niet gebeuren? bulykin werd niet voor niks gewisseld tegen groningen. volgens mij ging hij ook niet jagen en ging hij ook niet mee verdedigen. elham deed het precies het zelfde en bulykin is een stormram en geen bewegelijke spits. wat siem wel is dus als de boer een spits wil zien die hij wil zien zet hij siem in de spits. dat kan alleen maar betekenen dat theo doorschuift. ik denk dat enoh meer van waarde kan zijn dan bulykin, ik hoop dat frank er precies zo ook overdenkt.
trouwens punten gaat het niet kosten want we hebben de punten niet. het gaat niet veel punten opleveren zal je wel bedoelen. maar dat ben ik niet mee eens want de punten pakken we ook niet in onze volgens de boer sterkste opstelling ! het kan alleen maar beter gaan toch? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: inderdaad gaat ons zeker punten kosten en alleen maar omdat meneertje de boer zo eigenwijs is. Eerst maakt ie de carriere van el ham kapot nu die van janssen. Als ie slim is gaat de jong in de spits theo maar voren en Enoh vm. Of Enoh erbij en Buly spits inplaats van siem. Maar hij blijft lekker zijn zin doordrijven helaas.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] inderdaad gaat ons zeker punten kosten en alleen maar omdat meneertje de boer zo eigenwijs is. Eerst maakt ie de carriere van el ham kapot nu die van janssen. Als ie slim is gaat de jong in de spits theo maar voren en Enoh vm. Of Enoh erbij en Buly spits inplaats van siem. Maar hij blijft lekker zijn zin doordrijven helaas.. Ow dus nu is het de schuld van De Boer dat de carriere van El Hamlap kapot is??? Misschien is het de schuld van die eigenwijze Kebabvreter! Voelt zichzelf verheven boven de club en breekt dus zijn eigen carriere af!! Opbokken met die mongool!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
In het begin van dit seizoen heeft Frank gezegd dat hij een 2e spits wilde omdat hij De Jong liever op 10 ziet. Zelf geef ik de voorkeur aan De Jong, Bulykin achter de hand houden. Enoh voor onze achterhoede, Janssen en Eriksen als aanvallende middenvelders. Wie ik ook als een optie voor de spitspositie zie is.....Ozbiliz!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
wat een gezeik gvd het begint weer hoor... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 20:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:In het begin van dit seizoen heeft Frank gezegd dat hij een 2e spits wilde omdat hij De Jong liever op 10 ziet. Zelf geef ik de voorkeur aan De Jong, Bulykin achter de hand houden. Enoh voor onze voorhoede, Janssen en Eriksen als aanvallende middenvelders. Wie ik ook als een optie voor de spitspositie zie is.....Ozbiliz! Bedoel jij niet: "Enoh voor onze achterhoede"???? Zie Enoh namelijk niet graag als diepe spits spelen! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jammer voor siegie......doei doei!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha!! Eentje minder op je lijstje??? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
alles behalve hamlap erin oppleurem met die geit .gewoon siem in de spits ,janssen op ze eigen plek en enoh er achter ofzo .Zeker geen hamlap en serrero heb je ook nog .buli moet je niet in de basis zettten word niks. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Gappies, waarom niet Tom Boere voor de leeuwen gooien.. groot talent.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Is het niet beter hem gewoon op te stellen ipv voor de leeuwen te werpen. Hebben we weer een speler minder!! ;-) |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
amsterdam 113 is heel hard gevallen geloof ik el hamlap heeft zijn eigen ruiten ingegooid met dat arrogante kut gedrag .Niemand is groter dan het team en als ajax,en over janssen die moet zelf eens ze ware karakter laten zien cijferd ze eigen weg moet veel dominanter worden en dingen op eisen dat is theo dus dat ligt ook aan zich zelf |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:10 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Is het niet beter hem gewoon op te stellen ipv voor de leeuwen te werpen. Hebben we weer een speler minder!! ;-) ja maar geeft meer spanning he hahahahah,
nee maar zonder gein.. hij is niet voor niets de spits van de jeugd |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:06 schreef gabri het volgende:alles behalve hamlap erin oppleurem met die geit .gewoon siem in de spits ,janssen op ze eigen plek en enoh er achter ofzo .Zeker geen hamlap en serrero heb je ook nog .buli moet je niet in de basis zettten word niks. Verhip. Je hebt zomaar een hoofdletter gebruikt in deze post.
Verder ben ik ff klaar met de discussies hier. Komt mij teveel racistenpraat voorbij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:13 schreef Grasmaaier het volgende:[..] ja maar geeft meer spanning he hahahahah, nee maar zonder gein.. hij is niet voor niets de spits van de jeugd Je hebt helemaal gelijk. Denk wel dat hij bij de selectie zal zitten voor het duel, maar ga er niet vanuit dat hij als spits wordt opgesteld. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 16:59 schreef amsterdammer113 het volgende:En hier is het antwoord voor de Mounir-fans van onze eigen coach Frank!!'El Hamdaoui speelt in mijn belevenis geen rol meer'Mounir El Hamdaoui hoeft er niet op te rekenen dat hij een kans krijgt in het eerste elftal van Ajax. Ondanks de blessure van Kolbeinn Sigthorsson weigert trainer Frank de Boer een beroep op hem te doen. Het speelt in mijn belevenis geen rol meer. Ik ben verder gegaan met andere spelers en daar richt ik me op, geeft de oefenmeester van de Amsterdamse voetbalclub aan in gesprek met Voetbal International. El Hamdaoui bevindt zich echter nog steeds in kleedkamer 1, iets waar De Boer het niet mee eens is. "Ik heb intern aangegeven hoe ik ertegenaan kijk, maar er is nog niet veel veranderd. Ik ga Mounir niet uit de kleedkamer slepen. Bronnetje De Boer neemt tijdens interview bij de NOS (helaas)een beetje gas terug. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
FRANKIEE//////////BAAAAAASS |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:16 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk. Denk wel dat hij bij de selectie zal zitten voor het duel, maar ga er niet vanuit dat hij als spits wordt opgesteld. ja hoop et voor em ! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hij heeft toch niet gezegd dat hij overweegt om El Hamlap toe te voegen he??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Die lijkt dus al op zijn vingers getikt door zijn meerderen. En dát is dus wel een gevolg van de beursgang, alibabba. ;-)
Verder is Frank, zo denk ik, heimelijk verliefd op Siem de Jong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:23 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Die lijkt dus al op zijn vingers getikt door zijn meerderen. En dát is dus wel een gevolg van de beursgang, alibabba. ;-) Verder is Frank, zo denk ik, heimelijk verliefd op Siem de Jong. Dat is dus ook mijn eerste gedachte!! En daarom is die hele beursgang zo verneukt! Die gozer hoeft gewoon niet terug te keren in Ajax 1. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Bedoel jij niet: "Enoh voor onze achterhoede"???? Zie Enoh namelijk niet graag als diepe spits spelen! ;-) Sorrij Amsterdam113 maar waar lees ik voorhoede ? Ikke nie begrijpe ik kom van Marokko! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: We zijn toch geen boere.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sorrij Amsterdam113 maar waar lees ik voorhoede ? Ikke nie begrijpe ik kom van Marokko! Hahahaha een post aanpassen is snel gedaan, echter blijft hij wel in mijn reactie staan!! Whahahaah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:23 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Die lijkt dus al op zijn vingers getikt door zijn meerderen. En dát is dus wel een gevolg van de beursgang, alibabba. ;-) Verder is Frank, zo denk ik, heimelijk verliefd op Siem de Jong. Eens!!! Ook wat betreft heimelijk verliefd op Siem, dat moet haast wel want hij heeft nog geen wedstrijd gemist. Tegen Real speelde hij redelijk, kan ook niet anders want dat zijn wedstrijden waarbij hij zich nog kan opladen. Dat soort spelers zijn bij mij een doorn in het oog! Ook tegen VVV moet hij er staan, daar worden ze voor betaald, niet ouwehoeren! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahaha een post aanpassen is snel gedaan, echter blijft hij wel in mijn reactie staan!! Whahahaah Kut....goed opgelet mister!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha ik ben altijd scherp man!! ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ikke niet maar goed Janssen en de rest van die lamzakke ook niet. Maaaaaaaarrrr wie vindt jij nou scherp bij Ajax dit seizoen ????
Ik kom er nu even voor uit.....ik had dit onderstaand scenario nooit verwacht.......
1) Dat ik de Zeeuw zou gaan missen..... 2) Dat Janssen zo teringzwak zou spelen.... 3) Dat onze Jan zo gemiddeld zou presteren.... 4) Dat de Boer zo slecht zou gaan wisselen.... 5) Dat de Boer zo verschrikkelijk eigenwijs zou zijn over de positie van Janssen.... 6) Dat Siem ondanks zijn presteren nog steeds helemaal niks fout kan doen bij de Boer....... 7) Dat we zoveel punten lieten liggen in het begin van het seizoen....... 8) Dat ik dachtt dat we dit seizoen met Jan er nog steeds bij onverslaanbaar zouden zijn...... 9) Dat ik het zelf nooit aan heb zien komenn......?????? 10)KUTZOOI.........!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens!!! Ook wat betreft heimelijk verliefd op Siem, dat moet haast wel want hij heeft nog geen wedstrijd gemist. Tegen Real speelde hij redelijk, kan ook niet anders want dat zijn wedstrijden waarbij hij zich nog kan opladen. Dat soort spelers zijn bij mij een doorn in het oog! Ook tegen VVV moet hij er staan, daar worden ze voor betaald, niet ouwehoeren! Eens hij wordt vast gechanteerd door Siem die weet meer van Frank en heeft tegen Frank gezegd Frank als je mij niet opstelt ga ik naar je vrouw om tevertellen wat je doet in je vrije tijd HET KAN NIET ANDERS want anders begrijpt heel Nederland niet dat hij nog steeds in het team staa. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ikke niet maar goed Janssen en de rest van die lamzakke ook niet. Maaaaaaaarrrr wie vindt jij nou scherp bij Ajax dit seizoen ???? Ik kom er nu even voor uit.....ik had dit onderstaand scenario nooit verwacht....... 1) Dat ik de Zeeuw zou gaan missen..... 2) Dat Janssen zo teringzwak zou spelen.... 3) Dat onze Jan zo gemiddeld zou presteren.... 4) Dat de Boer zo slecht zou gaan wisselen.... 5) Dat de Boer zo verschrikkelijk eigenwijs zou worden over de positie van Janssen en dat 6) 6) Dat Siem ondanks zijn presteren nog steeds helemaal niks fout kan doen bij de Boer....... 7) Dat we op een kutseizoen afgaan....... 8) Ik dacht echt dat we dit seizoen met Jan er bij onverslaanbaar zouden zijn...... 9) Hoe mis kan je het hebben......?????? 10) ......KUTZOOI! Je zit eigenlijk redelijk goed. Jan is niet in goede doen, maar laat wel meer strijd zien dan anderen op het veld!! Hij lijkt zijn kop niet helemaal leeg te hebben man!! Hoop dat hij gauw weer de ouwe is!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Jan is een tijdje met transfer bezig geweest is nu weer op aarde gaat goed komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 23:32 schreef nora het volgende:[..] Eens hij wordt vast gechanteerd door Siem die weet meer van Frank en heeft tegen Frank gezegd Frank als je mij niet opstelt ga ik naar je vrouw om tevertellen wat je doet in je vrije tijd HET KAN NIET ANDERS want anders begrijpt heel Nederland niet dat hij nog steeds in het team staa. Zo is het Nora ik denk dat hij helemaal gek is op het kontje van Anita.... En Siem weet dit want die kent Frank nu ook onder-tussen......wel!!!!!
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ook Jan werd naar het kastje van de muur gestuurd door die teringmadrinezen,Jan is nu ondertussen weer terug op aarde. Het is beter voor hem dat hij bij Ajax blijft komt te kort voor de absolute top zoals Barcelona, Madrid, United.... |
|
|
|