|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 23:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ook Jan werd naar het kastje van de muur gestuurd door die teringmadrinezen,Jan is nu ondertussen weer terug op aarde. Het is beter voor hem dat hij bij Ajax blijft komt te kort voor de absolute top zoals Barcelona, Madrid, United.... Hey homo.......jij zit te wachten op een uitnoding voor het cafe.........ik heb je er verschillende verstuurd...............het is nu aan jou pik. Wil je niet......ook prima hoor |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat Sightorsson geblesseerd is, is een grote aderlating. Ik heb net een interview gelezen van Verbeek en hij wist van eerdere blessures van Sightorsson..waarom is dat niet bekend bij Ajax?? Hij word vooraf toch medisch gekeurd?? Nu Ajax dit probleem heeft, zou ik Siem de Jong in de spits zetten...Janssen naast Eriksen en Anita daarachter...
Zoals ik de Boer hoor praten denk ik dat hij Janssen gewoon laat staan en Bulykin in de spits zet...dan staan we met de winterstop op een enorme achterstand denk ik en zijn we Europees uitgeschakeld...
Trouwens over Bulykin gesproken...is hij nou transfervrij gekomen of niet???...het zal toch niet zo zijn dat Ajax bonussen moet betalen???? Als dat zo is, hebben ze intern dus niets geleerd!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hey homo.......jij zit te wachten op een uitnoding voor het cafe.........ik heb je er verschillende verstuurd...............het is nu aan jou pik. Wil je niet......ook prima hoor Hey Fruittella .....bedankt voor de uitnodiging.......ikke kom wel een x kijken.....tot hoe laat zijn jullie open pik ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hey Fruittella .....bedankt voor de uitnodiging.......ikke kom wel een x kijken.....tot hoe laat zijn jullie open pik ? Hehehehehehe ik woon daar ouwe........dus 24/7 |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:05 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Fok dat man... Hoe kom je erbij.. wij hebben ons land, onze vrouwen, onze banen, onze ziektekosten, onze uitkeringen al gegeven. Wij hebben genoeg gegeven. Het wordt tijd dat ze wat teruggeven anders mogen ze zo hoppa de boot op en weer terug naar het Rifgebergte. Echt.. . Voor jou....
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Leuk hoor, kan je geen eigen grapjes verzinnen???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 20:07 schreef alibabba het volgende:Dat Sightorsson geblesseerd is, is een grote aderlating. Ik heb net een interview gelezen van Verbeek en hij wist van eerdere blessures van Sightorsson..waarom is dat niet bekend bij Ajax?? Hij word vooraf toch medisch gekeurd?? Nu Ajax dit probleem heeft, zou ik Siem de Jong in de spits zetten...Janssen naast Eriksen en Anita daarachter... Zoals ik de Boer hoor praten denk ik dat hij Janssen gewoon laat staan en Bulykin in de spits zet...dan staan we met de winterstop op een enorme achterstand denk ik en zijn we Europees uitgeschakeld... Trouwens over Bulykin gesproken...is hij nou transfervrij gekomen of niet???...het zal toch niet zo zijn dat Ajax bonussen moet betalen???? Als dat zo is, hebben ze intern dus niets geleerd!!!!!!!!! En wie zet je als backs? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als ik kom en dat doe ik meestal heftig.....wil ik onverwacht komen......ook al zijn we het niet eens over Janssen....kan me geen hol schelen.......ik kom speciaal op bezoek voor jou Neman..... voor niemand minder pik.....mag jou! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als ik kom en dat doe ik meestal heftig.....wil ik onverwacht komen......ook al zijn we het niet eens over Janssen....kan me geen hol schelen.......ik kom speciaal op bezoek voor jou Neman..... voor niemand minder pik.....mag jou! Niet eens voor mij? Sjongejonge.. Hahaha ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: idd wie zet je als backs....?!?! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ben al een paar x uitgenodigd voor het cafe door mijn grote vriend Neman......wees gerust ik heb met iedereen een zwak hier hoor dus zeker ook met jou ouwe.......kom hier niet om vijanden te maken......we zijn allemaal begaan met ons clubke.......we delen hier vreugde en verdriet met elkaar........maar ik ben geen hoer dus mijn voorkeur gaat uit naar pik Neman_til |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik bedoel Anita als centrale verdediger als Boilesen en Wiel er weer bij zijn....Anita moet altijd spelen vind ik, want hij word steeds en steeds beter...Nu Boilesen en Wiel er niet bij zijn zet je Enoh als verdedigende middenvelder, Anita rechtsback en Blind linksback. Ooijer vervangt Alderweireld..Wiel is er maar 1 wedstrijd niet bij... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ben al een paar x uitgenodigd voor het cafe door mijn grote vriend Neman......wees gerust ik heb met iedereen een zwak hier hoor dus zeker ook met jou ouwe.......kom hier niet om vijanden te maken......we zijn allemaal begaan met ons clubke.......we delen hier vreugde en verdriet met elkaar........maar ik ben geen hoer dus mijn voorkeur gaat uit naar pik Neman_til Whaha, oke dan! We zien je wel verschijnen! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 23:05 schreef alibabba het volgende:[..] Ik bedoel Anita als centrale verdediger als Boilesen en Wiel er weer bij zijn....Anita moet altijd spelen vind ik, want hij word steeds en steeds beter...Nu Boilesen en Wiel er niet bij zijn zet je Enoh als verdedigende middenvelder, Anita rechtsback en Blind linksback. Ooijer vervangt Alderweireld..Wiel is er maar 1 wedstrijd niet bij... Ik ben het ervolleeig mee eens.. |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Ook met Kolbeinn Sigthórsson als diepe spits ging het al een tijdje wat minder met Ajax, als uitblinker of goaltjesdief, heb ik hem nog niet aan het werk gezien. Het is heel simpel, de verdediging moet niet te veel steken laten vallen, ieder tegendoelpunt moet weer ongedaan gemaakt worden, het middenveld moet verdedigen, aanvallen, opbouwen, inschuiven doelpunten maken, in de spits staan afmakers, of ze nu centraal of op de vleugels staan. Als de diepe spits wegvalt door bv. een blessure staat er een andere klaar, die minstens net zo goed is. Zo was het vroeger althans bij Ajax. De spelers in het veld moeten het doen en niet de trainer, die zet alleen de poppetjes op de juiste plaats, leidt de training en roept zijn spelers tijdens de wedstrijd af en toe wat toe; hij is afhankelijk van de kwaliteit en samenhorigheid van zijn team. Ajax heeft redelijk ingekocht en voor relatief weinig geld, PSV heeft fors geënvesteerd, maar wel getracht qua inkoopbeleid op zeker te spelen, je moet wel de knikkers hebben om dat te financieren natuurlijk, bij PSV kwamen de gelden ook niet geheel uit eigen zak. Verder wil ik opmerken op dit forum gaat het er soms hard aan toe, verwensingen over en weer, schelden en treiteren. Voor degene die zich hier schuldig aan maken, probeer het een beetje netjes te houden, ben fatsoenlijk, uit je grieven en ongenoegens niet al te snel. Bij tijd en wijle verdwijnen forums uit de lucht door dit soort malversaties. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als ik kom en dat doe ik meestal heftig.....wil ik onverwacht komen......ook al zijn we het niet eens over Janssen....kan me geen hol schelen.......ik kom speciaal op bezoek voor jou Neman..... voor niemand minder pik.....mag jou! Zie mijn pb ouwe............. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
@ Wim............je stuurt me een verhelderende pb(not).......blabla staat er..........letterlijk..........kan er niks mee..........flikker op man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken ouwe.........laat echt niet met me sollen...........heb je echt de verkeerde eruit gepikt |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote: Dat zal het wel zijn. Maar goed, blijkbaar is een politieke reactie (banen, etc inpikken) wel ok en zie jij hier wel een verband met mogelijke alternatieven voor een geblesseerde Sigthorsson. Voor alle duidelijkheid: ik vond en vind de afbeelding een leuke reactie op mijn eerdere post. Snap ook dat er meer fans tegen dan voor El Hamdaoui zijn en dat is ieders goed recht toch?! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verder wil ik opmerken op dit forum gaat het er soms hard aan toe, verwensingen over en weer, schelden en treiteren. Voor degene die zich hier schuldig aan maken, probeer het een beetje netjes te houden, ben fatsoenlijk, uit je grieven en ongenoegens niet al te snel. Bij tijd en wijle verdwijnen forums uit de lucht door dit soort malversaties. Hier pak jij mij op...............stuur dan geen pb met ............bla bla bla Wat kan ik daar mee............niks ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 00:04 schreef Breijan het volgende:[..] Dat zal het wel zijn. Maar goed, blijkbaar is een politieke reactie (banen, etc inpikken) wel ok en zie jij hier wel een verband met mogelijke alternatieven voor een geblesseerde Sigthorsson. Voor alle duidelijkheid: ik vond en vind de afbeelding een leuke reactie op mijn eerdere post. Snap ook dat er meer fans tegen dan voor El Hamdaoui zijn en dat is ieders goed recht toch?! Ik moet naar me nest.........ik vond het een aanval op F Side..............kan me vergissen............in dat geval mijn excusses |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik moet naar me nest.........ik vond het een aanval op F Side..............kan me vergissen............in dat geval mijn excusses Sorry voor het misverstand van mijn kant! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is goed man.............biertje pik |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 23:25 schreef Wim het volgende:Ook met Kolbeinn Sigthórsson als diepe spits ging het al een tijdje wat minder met Ajax, als uitblinker of goaltjesdief, heb ik hem nog niet aan het werk gezien. Het is heel simpel, de verdediging moet niet te veel steken laten vallen, ieder tegendoelpunt moet weer ongedaan gemaakt worden, het middenveld moet verdedigen, aanvallen, opbouwen, inschuiven doelpunten maken, in de spits staan afmakers, of ze nu centraal of op de vleugels staan. Als de diepe spits wegvalt door bv. een blessure staat er een andere klaar, die minstens net zo goed is. Zo was het vroeger althans bij Ajax. De spelers in het veld moeten het doen en niet de trainer, die zet alleen de poppetjes op de juiste plaats, leidt de training en roept zijn spelers tijdens de wedstrijd af en toe wat toe; hij is afhankelijk van de kwaliteit en samenhorigheid van zijn team. Ajax heeft redelijk ingekocht en voor relatief weinig geld, PSV heeft fors geënvesteerd, maar wel getracht qua inkoopbeleid op zeker te spelen, je moet wel de knikkers hebben om dat te financieren natuurlijk, bij PSV kwamen de gelden ook niet geheel uit eigen zak. Verder wil ik opmerken op dit forum gaat het er soms hard aan toe, verwensingen over en weer, schelden en treiteren. Voor degene die zich hier schuldig aan maken, probeer het een beetje netjes te houden, ben fatsoenlijk, uit je grieven en ongenoegens niet al te snel. Bij tijd en wijle verdwijnen forums uit de lucht door dit soort malversaties. Goed man, dus vanaf vandaag is dit forum er 1 van koorknapen??? Soms kan een discussie uit de hand lopen. Who Cares. Als de Mods het te ver vinden gaan komen ze vanzelf in actie. Ik ga mijzelf niet aanpassen omdat een ander daar niet tegen kan!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik heb de rode genomen en toen zag ik opeens jou lopen
Had ik nu maar die blauwe genomen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahaha!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zucht. 't Is niet zo gezellig hier momenteel. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 22:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Verhip. Je hebt zomaar een hoofdletter gebruikt in deze post. Verder ben ik ff klaar met de discussies hier. Komt mij teveel racistenpraat voorbij. je hebt gelijk want ik heb zelden een marokkaan zien werken. Ja de eerste generatie, de rest jat en trekt een uitkering of doet anderzijds een beroep op onze sociale voorzieningen. Nee de mensen die je het werk ziet doen waarover werd gesproken hebben toch echt andere nationaliteiten. En natuurlijk zijn er zoals altijd uitzonderingen die de regel bevestigen!!!!
Waarom wordt er eigenlijk nog gesproken over die arrogante hufter, laten we hem doodzwijgen! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
wat onze ijslandse vriend betreft, ik weet het niet. Verbeek is een bekende hork, maar ook uitermate recht door zee. En zoals onze IJslandse vriend beweegt lijkt hij meer op een aardappelensjouwer dan een Ajax-spits. Het is net of hij een mud aardappelen op zijn schouders meedraagt. Maar ik zit graag fout wat dit betreft, echter vrees ik het ergste.
Over Siem is iedereen zo negatief, maar met Siem zijn we toch echt na vele jaren weer eens kampioen geworden, terwijl de huidige samenstelling punt na punt verliest. Gezien alle oefenarbeid die gestoken is in de huidige manier van spelen zou Siem de logische vervanger in de spits moeten zijn. Aan de andere kant vind ik ook dat Bulykin bewezen heeft een eredivisie waardige spits te zijn in een driespitsen spelend team. Hoe dan ook er moeten punten worden gehaald, dus doelpunten worden gescoord maar ook worden voorkomen en als ik nu weer lees dat Vertonghen is geblesseerd.......
Toch ga ik voor een 3-1 overwinning op die boeren plotseling Ajaxhatende kaaskoppen die nog niet zo heel lang geleden nog met ons meejuichten ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daaaaaaag Frankie............ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alsof een andere trainer het wel ff aan het lopen zou krijgen met de blessures die we nu hebben.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 12:38 schreef remco k het volgende:[..] Alsof een andere trainer het wel ff aan het lopen zou krijgen met de blessures die we nu hebben.. haaaa remco.. heb je het loodje toch niet gelegd? god wat was je lang weg... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Frank deed het goed en heb nog wel vertrouwen in hem alleen hij moet niet zo strond eigenwijs zijn met zijn middenveld opstelling. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 13:29 schreef nora het volgende:Frank deed het goed en heb nog wel vertrouwen in hem alleen hij moet niet zo strond eigenwijs zijn met zijn middenveld opstelling. 't is een Westfriese boer... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 11:11 schreef Grasmaaier het volgende:Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Kolbeinn Sigthórsson. De zomeraanwinst viel afgelopen zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen geblesseerd uit en blijkt een zogenaamde vermoeidheidsbreuk in zijn rechterenkel te hebben opgelopen. Ajax meldt woensdagochtend op haar officiële website dat Sigthórsson zeker tot de winterstop niet inzetbaar zal zijn. Dat is een flinke tegenvaller voor Frank de Boer, die Sigthórsson na zijn komst van AZ direct een basisplaats gaf. De 21-jarige IJslander speelde tot dusver zeven competitiewedstrijden, waarin hij vijf keer wist te scoren. Door zijn blessure mist Sigthórsson onder meer de topwedstrijden tegen AZ, Feyenoord en de laatste vier groepsduels in de Champions League. Toby Alderweireld keerde dinsdag met een blessure terug bij Ajax. De Belg liep in het trainingskamp van de Belgische nationale ploeg klachten op aan zijn rechterenkel en die moet met rust genezen. Van dag tot dag wordt bekeken hoe de Ajacied er voor staat en wat hij kan doen: berichten uit de Belgische media dat Alderweireld er wekenlang uit zal zijn, lijken nog wat te voorbarig. hahahahahahahah |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 12:38 schreef remco k het volgende:[..] Alsof een andere trainer het wel ff aan het lopen zou krijgen met de blessures die we nu hebben.. Ok met een fitte selectie liep het van geen kant. Nope Frankie, ben een grote fan van hem, moet nog een hoop leren. Waarom, terwijl iedereen ziet dat daar de de zwakte ligt, vasthouden aan dit middenveld???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
precies man....me dito...... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Vieze strontkakkerlak, flikkerstraal gauw weer op naar je eigen ongedierteforum!!! |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
@ D@@N ... gelieve dit forum als de hazewindhond te verlaten of het zal er hier een stuk minder leuk aan toe gaan voor jou. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het gras wordt weer lang...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En de dagen kort...............kut seizoen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 18:31 schreef Brandje het volgende:[..] Ok met een fitte selectie liep het van geen kant. Nope Frankie, ben een grote fan van hem, moet nog een hoop leren. Waarom, terwijl iedereen ziet dat daar de de zwakte ligt, vasthouden aan dit middenveld???? Er werd ooit een aantal mensen voor gek verklaard om Roy weg te doen en Bergkamp te laten gaan met Wim Jonk. Alle supporters waren daar compleet tegen, volgens mij is da nu de leermeester van onze huidige trainer en was die beste meneer ook niet bijster meegaand in de mening van een ander.. Ik ben het ook alles behalve eens met zijn beslissingen maar vind wel dat we hem moeten steunen en hem het voordeel van de twijfel moeten geven. Volgens mij heeft deze meneer ons aardig wat hele grote prijzen gebracht in de jaren 90 als een van de bepalende spelers, en niet geheel onbelangrijk heeft hij ons de derde ster gegeven..
En een aantal hier schrijven deze man na een 10tal matige wedstrijden met discutabele beslissingen gewoon af alsof het een Martin Jol betreft die nooit iets voor de club heeft betekend..
Je gaat toch niet serieus vertellen dat De Boer maar zo weinig krediet heeft..???? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wanneer hij volhardt in zijn eigen gelijk en Ajax dientengevolge niet mee gaat doen om het kampioenschap, is mijn krediet snel op. Ook van Basten heeft het niet alleen kunnen redden op zijn verdiensten voor de club. Niemand is groter dan Ajax. |
|
|
|