|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 08:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wanneer hij volhardt in zijn eigen gelijk en Ajax dientengevolge niet mee gaat doen om het kampioenschap, is mijn krediet snel op. Ook van Basten heeft het niet alleen kunnen redden op zijn verdiensten voor de club. Niemand is groter dan Ajax. En zeker niet de supporters die Frank al na een paar rondes lopen af te zeiken. Ik krijg daar echt jeuk aan mijn knokkels van. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dan moet je krabben. ;-)
Crux is dat Ajax dit seizoen nog geen lekkere partij voetbal heeft geboden, waarbij je je kunt afvragen of Frank de zaak wel onder controle heeft. Ik herhaal dat het prettig zou zijn als hij een klankbord zou hebben, want de trainer/coach de Boer heb ik te hoog zitten om te laten vallen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: gezien je bijnaam tikkie zal je het nog lekker vinden ook.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 09:17 schreef FsideVak129 het volgende:[..] En zeker niet de supporters die Frank al na een paar rondes lopen af te zeiken. Ik krijg daar echt jeuk aan mijn knokkels van. Als je beste selectie hebt en het spel is saai, traag,voorspelbaar, krijgen veel te veel goals tegen, winnen geen wedstrijd tegen een goede tegenstander en dan zou je geen kritiek mogen hebben??? Ik had verbetering verwacht maar het is zelfs minder dan vorig jaar. Totaal geen beleving. Een middenveld wat totaal niet loopt. Bij balverlies lopen als een stel zoutzakken achter de tegenstander aan. Het is gewoon RUK!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 11:13 schreef Brandje het volgende:[..] Als je beste selectie hebt en het spel is saai, traag,voorspelbaar, krijgen veel te veel goals tegen, winnen geen wedstrijd tegen een goede tegenstander en dan zou je geen kritiek mogen hebben??? Ik had verbetering verwacht maar het is zelfs minder dan vorig jaar. Totaal geen beleving. Een middenveld wat totaal niet loopt. Bij balverlies lopen als een stel zoutzakken achter de tegenstander aan. Het is gewoon RUK!!!! Gedegen kritiek uiten is wat anders dan eisen dat hij oprot wat ik hier en daar hoor en lees.
En ja.. het is nog steeds in opbouw. Misschien is Theo toch minder dominant dan men dacht of zijn Twente en Vitesse gewoon qua druk veel en veel minder belast. Zolang Jantje niet met Theo door één deur kan zal het niet goed gaan. Weet niet of je alle beelden gezien hebt maar Theo wordt wel heel vaak genegeert door zijn medespelers. Ook is het belachelijk dat hij niet nummer 1 is bij vrije trappen nemen. Hij is gewoon niet het baasje nog en dat komt omdat hij te bescheiden is begonnen. Zoals die ook bescheiden bij Twente is begonnen. Arnhemse bluf is wat anders dan Amsterdamse bluf.
Maar eenieder die Frank afvalt vanwege een paar resultaten heeft echt geen kaas gegeten van voetbal. Frank = Ajax = Toekomst.
Ik heb dat geduld.. het kampioensschap van vorig seizoen is een mazzeltje maar nog geen reden tot tevredenheid. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
De spijker op zijn kop. Jantje moet Theo niet of accepteert zijn rol zoals hij bij Twente had niet, want Jan is het baasje van en bij Ajax.
En als Theo de steun van Frank heeft/ krijgt hoeft hij niets op te eisen want dan zijn de afspraken zodanig dat Theo de vrije trappen neemt en dat weet dan ook iedereen. Net als strafschoppen..
Frank heeft ons vorig jaar verlost van het toevalvoetbal dat Jol Ajax liet spelen. En afgezet daartegen heeft Ajax direct aanzienlijke verbetering in het spel laten zien en dwongen wij ook weer het geluk af!!!
Echter nu moet Frank laten zien over know-how te beschikken om deze selectie een volgende stap te laten maken. Verfijning in de uitvoer van zijn visie. En dat gaat niet helemaal goed als je een speler haalt, speciaal voor die volgende stap en hem dan in de selectie laat verzuipen, want dat doet Frankie.
Hij lult soms onsamenhangend en dat zijn zijn wissels ook veelal.
Ik ben vooralsnog FAN van Frank, maar zie ook de huidige en zijn tekortkomingen.
Ajax zet overigens collectief pas druk op of over de middenlijn op eigen helft... Was dat niet anders dan aangekondigd in de visie van Frank???
De jaren zullen het uitwijzen, maar ik ben bang dat "onze" spits helaas nu in Eindhoven speelt. En uiteindelijk was deze niet heel veel duurder, want alles bij elkaar met doorverkoop gaat onze IJslandse aardappelensjouwer ook zo'n 5 a 6 miljoen kosten en dat is nagenoeg dezelfde prijs die voor Matavz is betaald.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 12:09 schreef Stanley het volgende:De spijker op zijn kop. Jantje moet Theo niet of accepteert zijn rol zoals hij bij Twente had niet, want Jan is het baasje van en bij Ajax. En als Theo de steun van Frank heeft/ krijgt hoeft hij niets op te eisen want dan zijn de afspraken zodanig dat Theo de vrije trappen neemt en dat weet dan ook iedereen. Net als strafschoppen.. Frank heeft ons vorig jaar verlost van het toevalvoetbal dat Jol Ajax liet spelen. En afgezet daartegen heeft Ajax direct aanzienlijke verbetering in het spel laten zien en dwongen wij ook weer het geluk af!!! Echter nu moet Frank laten zien over know-how te beschikken om deze selectie een volgende stap te laten maken. Verfijning in de uitvoer van zijn visie. En dat gaat niet helemaal goed als je een speler haalt, speciaal voor die volgende stap en hem dan in de selectie laat verzuipen, want dat doet Frankie. Hij lult soms onsamenhangend en dat zijn zijn wissels ook veelal. Ik ben vooralsnog FAN van Frank, maar zie ook de huidige en zijn tekortkomingen. Ajax zet overigens collectief pas druk op of over de middenlijn op eigen helft... Was dat niet anders dan aangekondigd in de visie van Frank??? De jaren zullen het uitwijzen, maar ik ben bang dat "onze" spits helaas nu in Eindhoven speelt. En uiteindelijk was deze niet heel veel duurder, want alles bij elkaar met doorverkoop gaat onze IJslandse aardappelensjouwer ook zo'n 5 a 6 miljoen kosten en dat is nagenoeg dezelfde prijs die voor Matavz is betaald.. Ik schat Sightorsson toch echt hoger in dan Matavz. Hij fysiek sterker en ook veel dynamischer. Ik ben ook een De Boer fan maar waar ik met mijn kop niet bij kan is dat het team zonder enige beleving speelt. Speel zoals tijdens de kampioenwedstrijd maar het is zo gelaten allemaal. Misplaatste arrogantie lijkt het wel. Het spel is ook zo voorspelbaar en traag. Bij balverlies gebeurd er ook niks. Dat oeverloos elkaar de bal toespelen zonder dat het gevaarlijk wordt. Ik vraag mij af of De Boer de boel wel kan motiveren |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jij maakt vrienden hier ;)...... ik gun niemand een blessure maar ben er wel blij mee dat hij niet tegen Feyenoord speelt. Ik vind het een goede spits en vind de discussie die Verbeek is gestart een beetje naar rancune neigen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Weet je die homo van een Daan heeft hier niks te zoeken....................zelfs op jullie forum lult hij uit zijn nek.......optyfyfen met die galbak..............is een klootzak en blijft een provocerende homo.........kort om op tyfen met dat galbakkie........desnoods schop ik hem er zelf eraf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
[]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:Weet je die homo van een Daan heeft hier niks te zoeken....................zelfs op jullie forum lult hij uit zijn nek.......optyfyfen met die galbak..............is een klootzak en blijft een provocerende homo.........kort om op tyfen met dat galbakkie........desnoods schop ik hem er zelf eraf ik ken hem ook anders.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja..........en,lekker bij jullie houden.................optyfen met die homo |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 - 23:07 schreef FR-Douwe het volgende:[..] jij maakt vrienden hier ;)...... ik gun niemand een blessure maar ben er wel blij mee dat hij niet tegen Feyenoord speelt. Ik vind het een goede spits en vind de discussie die Verbeek is gestart een beetje naar rancune neigen.... Optyfen kakkerlak en neem dat andere tyfus ongedierte met je mee! We zitten niet te wachten op jullie aanwezigheid hier!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Het blijft ongedierte. Net als jij dat bent!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Optyfen kakkerlak en neem dat andere tyfus ongedierte met je mee! We zitten niet te wachten op jullie aanwezigheid hier!!! Spreek ff voor jezelf.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Optyfen kakkerlak en neem dat andere tyfus ongedierte met je mee! We zitten niet te wachten op jullie aanwezigheid hier!!! Ik neem aan dat als wij hier op de topics reageren op een normale manier dat dit geen probleem is toch? Dat het een Ajax forum is wil volgens mij niet zeggen dat alleen Ajacieden kunnen reageren. Ook bij ons reageren Ajacieden en als dat op een normale manier gebeurt is dat geen probleem. Ik snap dat ik niet in jullie cafe-topic hoef te reageren.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 09:45 schreef FR-Douwe het volgende:[..] Ik neem aan dat als wij hier op de topics reageren op een normale manier dat dit geen probleem is toch? Dat het een Ajax forum is wil volgens mij niet zeggen dat alleen Ajacieden kunnen reageren. Ook bij ons reageren Ajacieden en als dat op een normale manier gebeurt is dat geen probleem. Ik snap dat ik niet in jullie cafe-topic hoef te reageren.... +1 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 09:45 schreef FR-Douwe het volgende:[..] Ik neem aan dat als wij hier op de topics reageren op een normale manier dat dit geen probleem is toch? Dat het een Ajax forum is wil volgens mij niet zeggen dat alleen Ajacieden kunnen reageren. Ook bij ons reageren Ajacieden en als dat op een normale manier gebeurt is dat geen probleem. Ik snap dat ik niet in jullie cafe-topic hoef te reageren.... Je hebt een punt maar het nadeel is alleen dat als ik met mijn naam daar reageer er direct dezelfde soort reacties komen. Heb daar vroeger wel eens wat proberen te melden maar dat ging ver.. heel ver.. Bij mij heb je mazzel.. ik heb alleen een hekel aan pisboeren en steuntrekkers
Hahahahahahaha
alhoewel ik die psv-mocro wel weer kan waarderen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:41 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Optyfen kakkerlak en neem dat andere tyfus ongedierte met je mee! We zitten niet te wachten op jullie aanwezigheid hier!!! +1111110000000000
je slaat de spijker op zn kop |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 09:45 schreef FR-Douwe het volgende:[..] Ik neem aan dat als wij hier op de topics reageren op een normale manier dat dit geen probleem is toch? Dat het een Ajax forum is wil volgens mij niet zeggen dat alleen Ajacieden kunnen reageren. Van mij mag iedereen reageren, van PEC Zwolle- tot Feyenoord-supporter. Maar wél met gepast respect voor de gevoelens die hier leven. Maar dat snap je gezien bovenstaande prima.
Uiteraard geldt voornoemde ook andersom. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gaan we stemmen of er anderen hier mogen komen ofzo????????????? denk toch eens na man....... ik wil hier geen kutkakkerlakken...simpel!!!!!!!!als jullie willen discusieren ergens over dan ga je maar naar het algemene voetbalforum op headliner man!!!!!! dit forum is voor ajacieden!!!!!rot ff lekker op ........ |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 13:16 schreef joduh het volgende:gaan we stemmen of er anderen hier mogen komen ofzo????????????? denk toch eens na man....... ik wil hier geen kutkakkerlakken...simpel!!!!!!!!als jullie willen discusieren ergens over dan ga je maar naar het algemene voetbalforum op headliner man!!!!!! dit forum is voor ajacieden!!!!!rot ff lekker op ........ alweer +1111100000000000
het is toch niet voor niets een AJAX forum |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: het is idd een ajaxforum en daar gaat het over ajax, niet over wat de achtergrond is van iemand die post toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 13:26 schreef FR-Douwe het volgende:[..] het is idd een ajaxforum en daar gaat het over ajax, niet over wat de achtergrond is van iemand die post toch? tief nu maar weer op dan....... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 13:26 schreef FR-Douwe het volgende:[..] het is idd een ajaxforum en daar gaat het over ajax, niet over wat de achtergrond is van iemand die post toch? Lijkt mij wel.. ik ga toch ook niet op het Feyenoord forum reageren?
edit; simpelweg omdat je al Ajacied op dit forum hoort te zitten en als kakkie op het Feyenoord forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 oktober 2011 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 13:43 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Lijkt mij wel.. ik ga toch ook niet op het Feyenoord forum reageren? edit; simpelweg omdat je al Ajacied op dit forum hoort te zitten en als kakkie op het Feyenoord forum Leg uit. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Heeft dit uitleg nodig dan? Het heet toch niet voor niets een AJAX-forum en geen feyenoord forum.. dus wat heb je hier dan als feyenoorder te zoeken? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ook geen uitsupporters meer in ons stadion.. want dat is een Ajaxstadion. Gewoon alleen maar via de t.v. nog uitschelden? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
doe eens ff normaal man....... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:25 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Heeft dit uitleg nodig dan? Het heet toch niet voor niets een AJAX-forum en geen feyenoord forum.. dus wat heb je hier dan als feyenoorder te zoeken? Een Ajax forum om te discussiëren over Ajax. Geen Ajax forum bestemd voor enkel Ajacieden.
Ik begrijp je frustratie, je beredenering alleen niet. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:36 schreef Bosifyable het volgende:[..] Een Ajax forum om te discussiëren over Ajax. Geen Ajax forum bestemd voor enkel Ajacieden. Ik begrijp je frustratie, je beredenering alleen niet. dan kun je net zo goed geen ajax-forum maken.. pleur het dan allemaal maar op het voetbal forum.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:27 schreef FsideVak129 het volgende:Ook geen uitsupporters meer in ons stadion.. want dat is een Ajaxstadion. Gewoon alleen maar via de t.v. nog uitschelden? huh? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: omarm je vijanden eens..
ik mis zelfs die rotterdamse teef die hier iedereen dwars zat.
hoe heet ze ook alweer? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind jou een vieze overloper f-side...nsb-er ben je man..... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ja man.. onze rotterdamse vrienden zijn zo erg nog niet. Misschien eens een kopje thee drinken in den Haag of utrecht met zijn allen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: hoho.. schein mag.. heilig niet.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
beetje heulen met de vijand hiero........stiekum noem ik dat..... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Heulen??
Tsja.. heb vorig weekend een rotterdams meisje opgepikt en ben nu misschien wat milder over hun. Echt.. zijn goede gasten joh. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:49 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Heulen?? Tsja.. heb vorig weekend een rotterdams meisje opgepikt en ben nu misschien wat milder over hun. Echt.. zijn goede gasten joh. als die beginnenmet de bek los te doen dan heb ik al gegeten en gedronken man.....met dat tering accent......gosurtttttttt |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:50 schreef joduh het volgende:[..] als die beginnenmet de bek los te doen dan heb ik al gegeten en gedronken man.....met dat tering accent......gosurtttttttt kreig de tering.. tieft up.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: je wordt week pipo!!!!!!ik vond je een jaar geleden stoerder man!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vriend van 010...................tering man....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dan ga je toch lekker pb-en met die stinkkakkerlak man!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Welke van de ruim 3 miljoen? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Boehoeheo..
pas nou maar op dat ik je kale koppie niet ff kom kletsen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ben helemaal klaar met jou........ik had je hoog zitten man,maar dit valt me vies tegen van je......jammer...... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:59 schreef joduh het volgende:[..] ben helemaal klaar met jou........ik had je hoog zitten man,maar dit valt me vies tegen van je......jammer...... Klaar me mij? je krijgt dat slappe pikke van je niet eens omhoog man.
Maar ik douw vanavond mijn rotjeknor-slet wel weer ff vol en zal Joduhhh, Joduhhh, Joduhhh schreeuwen speciaal voor jou. |
|
|
|