|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:47 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ja man.. onze rotterdamse vrienden zijn zo erg nog niet. Misschien eens een kopje thee drinken in den Haag of utrecht met zijn allen.. even mn ogen uitwassen hoor, maar ik lees het toch goed.. ach joh ik ga never nooit niet met een feyenoorder een kopje thee drniken in UTRECT of DEN HAAG. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: jammer man, dat je nu zo bent.. pech dat Ajax er nog iets meer heeft pik |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:02 schreef Grasmaaier het volgende:[..] even mn ogen uitwassen hoor, maar ik lees het toch goed.. ach joh ik ga never nooit niet met een feyenoorder een kopje thee drniken in UTRECT of DEN HAAG. Want.. zo'n homo als jij lust toch wel thee? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: grappig dat je mij een homo noemt terwijl je zelf met ze omgaat ;) HOMO |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Op internet..
de oude garde is verdwenen man.. ver verdwenen..
Ze gaan zelfs om met de oude vijand..
hahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Zoek maar eens op internet.. hand in hand kameraden, hand in hand voor Ajax1.
Was eerst ons liedje vrind... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:06 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Zoek maar eens op internet.. hand in hand kameraden, hand in hand voor Ajax1. Was eerst ons liedje vrind... kan me geen ene kloot verreken.. nu is het het lied van de kakkies en daar walg ik van. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: heb je toch uitleg gegeven? Ik vind dat een Ajax forum voor Ajacieden is en niet voor kakkies.. mijn mening.. gelukkig mag je die nog hebbe |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Da's wat jij vindt. Da's geen sluitende verklaring of reden waarom het niet zou mogen.
Die PSV Marokkaan mag hier dus ook niet posten? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:08 schreef Grasmaaier het volgende:[..] kan me geen ene kloot verreken.. nu is het het lied van de kakkies en daar walg ik van. Ik ook maar kakkies zijn nog geen feyenoorders..
of ben je een racist? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Je snapt me wel vriend ;) en anders moet je misschien even nadenken |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:11 schreef Ikke_tikkie het volgende:Da's wat jij vindt. Da's geen sluitende verklaring of reden waarom het niet zou mogen. Die PSV Marokkaan mag hier dus ook niet posten? Nee dat is niet het geval.. alleen mensen zoals PSVMocro kunnen normaal posten zonder te gaan provoceren.. de enige feyenoorders die ik op een ajax forum heb gezien gingen schelden of andere debiele dingen zeggen (uitgezonderd van FR-duwen) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:12 schreef Grasmaaier het volgende:[..] de enige feyenoorders die ik op een ajax forum heb gezien gingen schelden of andere debiele dingen zeggen Ah, dat zie je Ajax-supporters zelf nooit doen hier? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: waar moeten ze dat anders doen? daarvoor heb je toch het Ajax forum ook.. om als Ajacied hier je mening te geven.. pleur anders alles maar op het algemene voetbal forum |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hmz, ff samenvatten: als Ajax-supporter mag je hier schelden en debiele dingen zeggen, ben je voor Feyenoord óf Rotterdams dan mag dat niet? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: zie privebericht... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:18 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, ff samenvatten: als Ajax-supporter mag je hier schelden en debiele dingen zeggen, ben je voor Feyenoord óf Rotterdams dan mag dat niet? precies wijsneus...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:18 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, ff samenvatten: als Ajax-supporter mag je hier schelden en debiele dingen zeggen, ben je voor Feyenoord óf Rotterdams dan mag dat niet? precies wijsneus...... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:18 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, ff samenvatten: als Ajax-supporter mag je hier schelden en debiele dingen zeggen, ben je voor Feyenoord óf Rotterdams dan mag dat niet? ja, precies.. dat doe je als feyenoorder maar op het feyenoord forumm.. makkelijk toch?> |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Klinkt eenvoudig ja. Maar kan 't niet terugvinden in de forumregels. Help me even aub...
Het forum is vrij om te discussieren over zaken met betrekking tot het gerelateerde subforum. Het is éénieder vrij om te discussieren over onderwerpen in elke sectie waar hij/zij dit wil, mits dit op een normale manier gebeurt. Dit dient door anderen met respect behandeld te worden. Om dit overzichtelijk en gezellig te houden, zijn de volgende regels opgesteld:
Er zal een WAARSCHUWING gegeven worden wanneer het volgende zich voordoet: - Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics! - Gebruik van grove bewoordingen, schelden met ziektes (ook afkortingen worden niet toegestaan), discriminatie, rascisme (waaronder antisemitisme), etc. - Respectloos reageren op andere forumleden (schelden/negatieve verwensingen/etc). |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Klinkt eenvoudig ja. Maar kan 't niet terugvinden in de forumregels. Help me even aub... Het forum is vrij om te discussieren over zaken met betrekking tot het gerelateerde subforum. Het is éénieder vrij om te discussieren over onderwerpen in elke sectie waar hij/zij dit wil, mits dit op een normale manier gebeurt. Dit dient door anderen met respect behandeld te worden. Om dit overzichtelijk en gezellig te houden, zijn de volgende regels opgesteld:
Er zal een WAARSCHUWING gegeven worden wanneer het volgende zich voordoet: - Provocaties op het forum ten aanzien van andere gebruikers. Een mening geven waar tussen de regels door een sterke provocatie te lezen valt, zal door ons beoordeeld worden als provocatie. Gebruik dus je gezond verstand inzake het reageren op topics! - Gebruik van grove bewoordingen, schelden met ziektes (ook afkortingen worden niet toegestaan), discriminatie, rascisme (waaronder antisemitisme), etc. - Respectloos reageren op andere forumleden (schelden/negatieve verwensingen/etc). Ik dank u zeer voor het kopiëren en plakken van deze nuttige informatie.. hierin staat precies vermeld wat er niet mag. En precies wat hier staat dat je niet mag doen, dat doen zij wel. :) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Oh. En wij doen dat dus nooit? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: alleen als reactie op hun zielige gedrag.. vriend je wint dit niet van me hoor :) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: hahaha
anders maait tie het gras onder je voeten vandaan.
hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: klopt niet geheel, lees de reacties maar eens terug. Ik scheld niet en provoceer ook niet, de reacties die ik echter krijg zijn van iets andere aard.... Maar ik ben blij te horen dat er meerderen hier zijn die er voor openstaan dat er zo nu en dan hier ook anderen posten. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 16:06 schreef FR-Douwe het volgende:[..] klopt niet geheel, lees de reacties maar eens terug. Ik scheld niet en provoceer ook niet, de reacties die ik echter krijg zijn van iets andere aard.... Maar ik ben blij te horen dat er meerderen hier zijn die er voor openstaan dat er zo nu en dan hier ook anderen posten. uitzondering.. moet kunnen toch? ;) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik start de Flymo ff... Kun je pagina 5 en 6 van dit topic nog eens rustig doorlezen aub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nu over tot de orde van de dag.. GODVERE******************* Sigi kan pas januari/februari weer mee doen met ONS ALLER AJAX. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 16:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik start de Flymo ff... Kun je pagina 5 en 6 van dit topic nog eens rustig doorlezen aub. ben al bezig |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 14:46 schreef FsideVak129 het volgende:[..] omarm je vijanden eens.. ik mis zelfs die rotterdamse teef die hier iedereen dwars zat. hoe heet ze ook alweer? jacqueline.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ow.. Dus mijn beste vrienden moet ik dumpen? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Oh ja, ging over Kolbein. Tja, da's niet best.
Alleen die standbeeld Rus en semi-spits de Jong is geen serieuze backup tot die tijd hè? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dus ik ben ook een homo? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 16:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Oh ja, ging over Kolbein. Tja, da's niet best. Alleen die standbeeld Rus en semi-spits de Jong is geen serieuze backup tot die tijd hè? De Jong daar neeer pleuren en dan janssen doorschuiven! hoppa |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 15:12 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Nee dat is niet het geval.. alleen mensen zoals PSVMocro kunnen normaal posten zonder te gaan provoceren.. de enige feyenoorders die ik op een ajax forum heb gezien gingen schelden of andere debiele dingen zeggen (uitgezonderd van FR-duwen) Nou, dus valt het toch mee? Als je provoceert rot je op, zo niet dan kun je gewoon normale discussies voeren hier met Feyenoorders.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 16:06 schreef FR-Douwe het volgende:[..] klopt niet geheel, lees de reacties maar eens terug. Ik scheld niet en provoceer ook niet, de reacties die ik echter krijg zijn van iets andere aard.... Maar ik ben blij te horen dat er meerderen hier zijn die er voor openstaan dat er zo nu en dan hier ook anderen posten. +1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eens hier met Fside, Ikke_tikkie en FRDouwe.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dus van jou moet ik eigenlijk bijna al mijn vrienden dumpen, omdat ze voor een andere club zijn dan ik? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 16:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Dus van jou moet ik eigenlijk bijna al mijn vrienden dumpen, omdat ze voor een andere club zijn dan ik? pisnicht..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, het is gewoon zo.. Jij mag zo denken, maar ik vind het nergens op slaan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: doe niet zo debiel man......als je pa voor 010 is dan zeg ik toch ook niet dat je uit huis moet gaan???????????? ik verwacht je vader dan gewoon niet op dit forum ....is dat nou zo moeilijk te begrijpen??????we hebben een ajax forum en een algemeen voetbal forum........wil je met anderen discusieren dan doe je dat maar lekker daar..... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:[..] doe niet zo debiel man......als je pa voor 010 is dan zeg ik toch ook niet dat je uit huis moet gaan???????????? ik verwacht je vader dan gewoon niet op dit forum ....is dat nou zo moeilijk te begrijpen??????we hebben een ajax forum en een algemeen voetbal forum........wil je met anderen discusieren dan doe je dat maar lekker daar..... En als ik nou 'es over Feyenoord wil discussieren? Dan kan ik nergens naar toe.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: algemeen voetbal forum?????? 1 klik terug en je bent er...dan druk je op voetbal.....en daar kan je te kust en te keur topics openen over alles wat met voetbal te maken heeft........heel makkelijk..... |
|
|
|