|
|
Quiroz
|
|
|
Die tegen VVV / NEC niet kan, een seizoenkaart heeft, en hem uit wil lenen? Tegen betaling?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik bedoel, meer of sneller dan iemand zonder SK |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wie woont er hier in de buurt van Wageningen/Arnhem en heeft een seizoenkaart? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ben gisteren verhuisd! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Niet gelijk het topic verneuken tis een serieuze vraag. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sta op het punt een baan aan te nemen in Arnhem maar twijfelde nog... bedankt! ik weet nu wat ik moet doen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Grappig dat jij dat zegt! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zullen ze in Arnhem gelukkiger mee zijn, je kan nog beter een Marrokaan in dienst nemen, die versta je beter als een Fries! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik lach me ook de tyfus! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, zeg vanaf nu niks meer.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je maakt ons toch niet blij met een dooie mus he! ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mijn vader (FR-Henk) zegt niks meer. Ik moest wel doorgeven dat u het aardigste Forumlid bent. Is dat zo? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Het was ook te mooi om waar te zijn |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, denk je van hem af te zijn... verschijnt zn DNA alsnog hier brrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Om mee te rijden. Ik denk niet dat iemand dit zomaar doet, zeker niet omdat ik Achmed heet:), maar een poging kan nooit kwaad. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:22 schreef Quiroz het volgende:[..] Om mee te rijden. Ik denk niet dat iemand dit zomaar doet, zeker niet omdat ik Achmed heet:), maar een poging kan nooit kwaad. misschien kan je een deal maken met D@@N? volgens mij is hij van plan om ook naar VVV te gaan en rijdt dan vanaf Zwolle, misschien kun je wat afspreken? Let wel: Phyxius, Melanie', en ik gaan ook mee..... Snap dat het handiger is om vanaf Arnhem iets te regelen maar als het niet lukt is het misschien een optie. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
qua reistijd scheelt het maar 5 minuten.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:22 schreef Quiroz het volgende:[..] Om mee te rijden. Ik denk niet dat iemand dit zomaar doet, zeker niet omdat ik Achmed heet:), maar een poging kan nooit kwaad. Bel Theo anders even!!Al moet hij op de fiets naar de KUIP maar hij wil ook wel.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:26 schreef FR-Douwe het volgende:[..] misschien kan je een deal maken met D@@N? volgens mij is hij van plan om ook naar VVV te gaan en rijdt dan vanaf Zwolle, misschien kun je wat afspreken? Let wel: Phyxius, Melanie', en ik gaan ook mee..... Snap dat het handiger is om vanaf Arnhem iets te regelen maar als het niet lukt is het misschien een optie. Lekker z`n irakees in je auto! Zou h`m wel eerst fouilleren, voordat ie instapt! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: hahaha,bomgordeltje... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:22 schreef Quiroz het volgende:[..] Om mee te rijden. Ik denk niet dat iemand dit zomaar doet, zeker niet omdat ik Achmed heet:), maar een poging kan nooit kwaad. Gaat het je lukken om een kaartje te krijgen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kameraadjes mogen toch gratis tegen VVV? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik wil graag met mn meisje gaan, en ik voor ons tweeën kan ik wel kaarten regelen, maar ik weet niet of er bij D@@n genoeg plaats is? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:39 schreef Quiroz het volgende:Ik wil graag met mn meisje gaan, en ik voor ons tweeën kan ik wel kaarten regelen, maar ik weet niet of er bij D@@n genoeg plaats is? Ajoh, blijf Douwe toch thuis! hahaha! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:39 schreef Quiroz het volgende:Ik wil graag met mn meisje gaan, en ik voor ons tweeën kan ik wel kaarten regelen, maar ik weet niet of er bij D@@n genoeg plaats is? zie pb |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en zijn vriendin niet zien??? dacht het niet.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Als die terrorist met volle bepakking instapt met vriendin, stap jij uit;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: of vriendin met een boerka waarin een duidelijke bomgordel onder te zien is..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Had best een stukje willen omrijden, alleen moet na de wedstrijd naar Delft. Dus terugweg is dan lastig. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Misschien Theo die woont in Arnhem |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|