BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 20 oktober 2011 - 10:13   quote  deeplink  
De Feyenoord-selectie is woensdag aan de voorbereiding begonnen op de aanstaande uitwedstrijd tegen Ajax. Nadat de spelers in de ochtend een binnentraining afwerkten, stond er in de middag een intensieve oefensessie op Varkenoord op het programma. Trainer Ronald Koeman had hierbij de beschikking over in totaal zestien spelers. Onder hen was ook keeper Boy de Jong van Feyenoord/Excelsior onder 19. Dani Fernández, Kamohelo Mokotjo, Ricky van Haaren, Diego Biseswar en Sekou Cissé, die allen afgelopen maandag in actie kwamen in de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Groningen, ontbraken allen op het trainingsveld.

Tijdens de training van woensdagmiddag werd de groep opgesplitst, waarbij Koeman aan de slag ging met verdedigers Ron Vlaar en Stefan de Vrij. Zij werkten onder meer een trap- en passoefening af. Een veld verderop werkten in totaal negen spelers in teams van drie verschillende partijspelen af, onder leiding van Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Miquel Nelom trainde individueel samen met hersteltrainer Marcel Cas.

Koeman blikte voorafgaand aan de training al kort vooruit op de Klassieker van aanstaande zondag. De trainer verwacht een lastige wedstrijd. Ajax beschikt over meer kwaliteit dan Feyenoord, zei hij. Wij gaan desondanks voor een goed resultaat naar Amsterdam. Dat vind ik belangrijker dan goed voetbal.

Na de 4-0 overwinning op VVV-Venlo van afgelopen zondag suggereerden verschillende spelers dat de trainer evenals eerder tegen AZ ook het duel met Ajax een tactische ingreep zou doen om de tegenstander te verrassen. Koeman nuanceerde die woorden woensdag. Ook als je op papier minder bent kun je een goed resultaat bereiken met een slim tactisch plan, glimlachte hij. Maar het is niet zo dat ik voor elke wedstrijd zo een konijn uit de hoge hoed tover. ( bron Feyenoord.nl )
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 20 oktober 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Boerrigter, Erikssen, Sulejmani en Jansen doen ons de das om.
jij staat goed in het leven
Southside 1908
 Southside 1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2011 - 21:47 schreef Bosifyable het volgende:
Gaat er nog iemand naar de laatste training zaterdagochtend?
Ik ga wel ff kijken, 10.30 he
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 oktober 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 10:23 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

jij staat goed in het leven
Inderdaad!
salemi
 salemi - donderdag 20 oktober 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Of we nu een resultaat halen (winst , gelijkspel) of verliezen, ik hoop wel dat we met een pak gele kaarten van het veld afkomen daar. We moeten strijd leveren op ieder hoekje van het veld. Dan maar met een blessure van het veld af, of dicht tegen een rode kaart aanspelen. Als we gaan meevoetballen met die lui verliezen we gegarandeerd. Feyenoord moet weer synoniem zijn voor strijd en faire hardheid. Nu lopen we op het veld als juffershondjes, uitgezonderd jongens als Guidetti, Vlaar, Leerdam. Strijd, dat moet er komen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 oktober 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Misschien is het dat wel het trucje waarover El Ahmadi het eerder deze week had. Diego direct achter Guidetti of Fernandez in een vrije rol (4-4-2 systeem). Eigenlijk zoals Schaken tegen AZ speelde. Ik denk dat Biseswar dat heel goed kan!

Zou ook een stunt kunnen zijn als Nelom speelt en Bruno Martins Indi als extra man (5-mans-verdediging, dus 5-3-1-1) in het centrum. Op de counter met Fernandez in de punt, met Biseswar erachter, daarachter El Ahmadi, Clasie en Bakkal en een vijfmansverdediging met Nelom, Martins Indi, Vlaar, De Vrij en Leerdam. Eventueel kan De Vrij in dit tactische opzetje naar rechts en komt Leerdam er op het middenveld bij... Zou ik wel een goede tactische vondst vinden van Koeman, dus bij dezen: Alsjeblieft, Ronald! Mijn voorspelling: 0 - 2; puntjes alle drie in de koffer mee naar Rottjeknor...
Southside 1908
 Southside 1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 11:09 schreef salemi het volgende:
Of we nu een resultaat halen (winst , gelijkspel) of verliezen, ik hoop wel dat we met een pak gele kaarten van het veld afkomen daar. We moeten strijd leveren op ieder hoekje van het veld. Dan maar met een blessure van het veld af, of dicht tegen een rode kaart aanspelen. Als we gaan meevoetballen met die lui verliezen we gegarandeerd. Feyenoord moet weer synoniem zijn voor strijd en faire hardheid. Nu lopen we op het veld als juffershondjes, uitgezonderd jongens als Guidetti, Vlaar, Leerdam. Strijd, dat moet er komen!
eens!

verliezen mag, maar niet zonder een paar gewonde 020'ers achterlatend
biba1970
 biba1970 - donderdag 20 oktober 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:24 schreef Southside 1908 het volgende:

[..]

eens!

verliezen mag, maar niet zonder een paar gewonde 020'ers achterlatend
boerrigter tegen leerdam hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha na een half uur rood dat wordt echt lachen want als ik leerdam zie mijn neefje van 12 ziet er nog volwassener uit ik hoop op een sportieve wedstrijd zonder gewonde wordt volwassen
biba1970
 biba1970 - donderdag 20 oktober 2011 - 12:30   quote  deeplink  
en daarbij hoop ik dat feyenoord het ook goed gaat doen want ik heb alleen een hekel aan die smerige lampjes maar leerdam het spijt me dat is net een kind
MMM
 MMM - donderdag 20 oktober 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Ok
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 20 oktober 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:30 schreef biba1970 het volgende:
en daarbij hoop ik dat feyenoord het ook goed gaat doen want ik heb alleen een hekel aan die smerige lampjes maar leerdam het spijt me dat is net een kind
lampjes? goh.... wist niet dat we tegen de lampjes moesten...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 20 oktober 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:28 schreef biba1970 het volgende:

[..]

boerrigter tegen leerdam hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha na een half uur rood dat wordt echt lachen want als ik leerdam zie mijn neefje van 12 ziet er nog volwassener uit ik hoop op een sportieve wedstrijd zonder gewonde wordt volwassen
snap je punt niet helemaal?
biba1970
 biba1970 - donderdag 20 oktober 2011 - 12:42   quote  deeplink  
nogmaals hoop op een mooie spannende wedstrijd en moge de beste winnen feyenoord heeft dit jaar veel progressie geboekt en ik ben zo blij als er weer gewoon supporters van beide partijen worden toegelaten tja alleen die leerdam denk gewoon dat je daar niet van onder de indruk bent als je daar tegen moet spelen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 oktober 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Misschien omdat hij bij dat arenavolk hoort? Biba-boerderij ga naar je eigen forum!
biba1970
 biba1970 - donderdag 20 oktober 2011 - 12:45   quote  deeplink  
ok
Els
 Els - donderdag 20 oktober 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:30 schreef biba1970 het volgende:
Dat is de helft van onze selectie. Daarom wordt het team van Feyenoord ook als 'jong' betiteld. Heb je ook nog zinvolle opmerkingen?
Southside 1908
 Southside 1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:42 schreef biba1970 het volgende:
nogmaals hoop op een mooie spannende wedstrijd en moge de beste winnen feyenoord heeft dit jaar veel progressie geboekt en ik ben zo blij als er weer gewoon supporters van beide partijen worden toegelaten tja alleen die leerdam denk gewoon dat je daar niet van onder de indruk bent als je daar tegen moet spelen
Leerdam heeft echt wel stappen gemaakt dit seizoen, hij is alleen geen echte killer in de mandekking. Maar we gaan het allemaal zien zondag. Met een hoop scherpte en agressiviteit kom je een heel eind
salemi
 salemi - donderdag 20 oktober 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:45 schreef biba1970 het volgende:
ok
Jee man. Van jouw bijdrage trilt Rotterdam op zijn grondvesten. Wat jij inbrengt hadden wij zelf nooit kunnen verzinnen. Zie je toch maar weer dat die snavels op bijna alle fronten superieur zijn.......
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 20 oktober 2011 - 13:20   quote  deeplink  
1-2 bakkal,guidetti beetje geluk zullen we nodig hebben
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 oktober 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 12:28 schreef biba1970 het volgende:

[..]

a) je neefje slikt anabole steroïden
b) z'n ouders komen uit voormalig Oost-Duitsland.
BG
 BG - donderdag 20 oktober 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Feyenoord heeft afgelopen tijd wel stappen gezet en ik denk dat ze dit laten zien tegen Ajax, ongeacht of ze winnen of verliezen. Ik denk dat Ajax in deze vorm (buiten Dinamo want dat was een lachtertje) het heeel moeilijk gaat krijgen. Ik denk dat de grote man aan Feyenoord-zijde Otman Bakkal wordt!

ps.
Nog een interessant verhaal over de klassieker (in tactisch opzicht): http://www.bal-gevoel.com/2011/10/het-tactische-plan-van-ronald-koeman.html
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 20 oktober 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:28 schreef BG het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen tijd wel stappen gezet en ik denk dat ze dit laten zien tegen Ajax, ongeacht of ze winnen of verliezen. Ik denk dat Ajax in deze vorm (buiten Dinamo want dat was een lachtertje) het heeel moeilijk gaat krijgen. Ik denk dat de grote man aan Feyenoord-zijde Otman Bakkal wordt!

ps.
Nog een interessant verhaal over de klassieker (in tactisch opzicht): http://www.bal-gevoel.com/2011/10/het-tactische-plan-van-ronald-koeman.html
goh, en op het neuzenforum zeg je dat je denkt dat het 2-1 wordt?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 oktober 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Kan toch?
sfc
 sfc - donderdag 20 oktober 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen waar veel feyenoorders bijeen komen zondag om de wedstrijd te kijken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 19:46 schreef sfc het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar veel feyenoorders bijeen komen zondag om de wedstrijd te kijken?
Waar kom je vandaan dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 oktober 2011 door Leon FR1908 --
sfc
 sfc - donderdag 20 oktober 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan dan?
Nijmegen, maar ben van t weekend in rotterdam dus ben van plan om zondag de stad in te gaan om ergens de wedstrijd te kijken
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 20 oktober 2011 - 20:23   quote  deeplink  
ik wil bloed aan de paal en het gras mot opgevreten worden........(en dan een kleine overwinning en ik heb een geweldige week)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 20:07 schreef sfc het volgende:

[..]

Nijmegen, maar ben van t weekend in rotterdam dus ben van plan om zondag de stad in te gaan om ergens de wedstrijd te kijken
pak een kroeg op het stadhuisplein of ga naar DHZ naast het trainingsveld bij de Kuip..
Anders nog een hoop kroegies hier en daar,komt goed kerel..
van geil
 van geil - donderdag 20 oktober 2011 - 21:32   quote  deeplink  
ballen tonen heren!!!!zo genoeg gezegd,,nu naar het grand cafe
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 oktober 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Mocht Fernandez toch fit zijn is dit Misschien een optie,

Mulder
Fernandez, de Vrij, Vlaar, Martins Indi
Leerdam, Clasie, Mokotjo
Bakkal, el Ahmadi
Guidetti
BG
 BG - vrijdag 21 oktober 2011 - 03:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Op het neuzenforum reageerde iemand anders en op dit forum reageerde weer iemand anders, allebei inderdaad namens bal-gevoel. Maar daarom kunnen de voorspellingen nog wel verschillen ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 03:10 schreef BG het volgende:

[..]

Op het neuzenforum reageerde iemand anders en op dit forum reageerde weer iemand anders, allebei inderdaad namens bal-gevoel. Maar daarom kunnen de voorspellingen nog wel verschillen ;)
ah.. de BG staat voor bal gevoel..... Soort van algemene account die iedereen bij jullie gebruikt? (jullie, is dat de site bal-gevoel?)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 10:41   quote  deeplink  
ben normaal gesproken niet zo'n fan van deze site maar dit vond ik wel een interessant artikel..... Bied in mijn ogen best perspectief.
bron: http://www.goal.com/nl/news/662/specials/2011/10/21/2720116/ajax-feyenoord-vijf-cruciale-spelersduels

Ajax - Feyenoord: Vijf cruciale spelersduels

In Amsterdam wordt zondag de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord gespeeld. Op welke posities valt er winst te boeken voor de rivalen? Vijf cruciale spelersduels volgens Goal.com.

Van der Wiel Schaken
De strijd op de flank wordt niet zozeer interessant omdat Ruben Schaken ongrijpbaar is, maar meer omdat zijn directe tegenstander Gregory van der Wiel dat absoluut niet is. De rechtsback speelde afgelopen dinsdag tegen Dinamo Zagreb (0-2 zege) naar eigen zeggen zelfs één van zijn slechtste wedstrijden ooit.

Ondanks dat Frank de Boer hem alle gelegenheid geeft om zijn topvorm te hervinden, moet hij er staan wanneer Feyenoord op bezoek wordt. Met de snelle Schaken tegenover hem en de flegmatieke Jerson Cabral die af en toe naar de linkerkant zal verhuizen, moet Van der Wiel heel snel zijn zaakjes op orde krijgen.

Janssen El Ahmadi

Twee spelers die zeker niet in een vormcrisis verwikkeld zijn, zijn Ajacied Theo Janssen en Feyenoorder Karim El Ahmadi. Janssen had een moeilijke start als defensieve middenvelder, maar na zijn optredens tegen AZ en Dinamo Zagreb als linkermiddenvelder kan Frank de Boer niet meer om hem heen. Toch is het nog maar de vraag of hij ook tegen Feyenoord op zijn favoriete positie wordt geposteerd. Door de schorsing van Eyong Enoh zit De Boer dun in de defensieve middenvelders.

El Ahmadi's positie bij Feyenoord is onomstreden. De Marokkaan floreert eindelijk in Rotterdam en scoorde zondag zelfs tegen VVV-Venlo, een zeldzaam doelpunt. Hij speelt in dienst van het elftal maar zorgt ook voor creativiteit. Precies wat Janssen bij Ajax doet. Een interessant steekspel.

Alderweireld Guidetti

Wat voor Alderweireld geldt, geldt voor de gehele laatste linie van Ajax, inclusief doelman Kenneth Vermeer. Is John Guidetti aan de bal, dek dan kort, maar fair. De Zweedse spits van Feyenoord is een kei in het versieren en vooral in het benutten van strafschoppen. Hij schoot dit seizoen al vier keer raak vanaf de penaltystip. De huurling is fysiek sterk en altijd dreigend. Het is wachten op zijn eerste velddoelpunt.

Sulejmani Martins Indi

Door de blessure van Kaj Ramsteijn is Bruno Martins Indi de nieuwe linksback van Feyenoord. Vorige week kon hij goed standhouden tegen VVV-Venlo, maar hoe weert hij zich tegen Ajax? Miralem Sulejmani is namelijk weer de constante dreiging die hij was in zijn periode bij sc Heerenveen. De Serviër dribbelt, scoort en geeft assists en heeft de kwaliteiten om Martins Indi een heel beroerde middag bezorgen.

De Jong Vlaar

Ron Vlaar heeft een belangrijke sleutel in handen. Weliswaar stond het vizier van Siem de Jong niet op scherp tijdens het bezoek aan Kroatië, maar de vervanger van Kolbeinn Sigthórsson stond vaak op de goede plek en werd regelmatig gevonden door zijn ploeggenoten. Als aanspeelpunt en als afmaker is De Jong een gevaar. Vlaar is bezig aan een stabiel seizoen, ook al gaf hij zondag tegen VVV-Venlo bijna een doelpunt uit handen met een slippertje in de openingsfase. Lukt het hem De Jong uit te schakelen, dan haalt hij een belangrijke angel uit de aanval van de Amsterdammers.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 21 oktober 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Omdat Enoh niet meedoet wint ajax met 2-0
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 10:46 schreef albert ten vrijde het volgende:
Omdat Enoh niet meedoet wint ajax met 2-0
verkeerde been uit bed gestapt of ben je een neus?
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 oktober 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 10:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

verkeerde been uit bed gestapt of ben je een neus?
denk 't laatste
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 10:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk 't laatste
hahaha, denk het ook.....
opkrassen dan maar.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 21 oktober 2011 - 10:56   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 oktober 2011 door hoogvliet010 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 10:56 schreef hoogvliet010 het volgende:
.
is misschien wel het enige juist antwoord om er een punt achter te zetten.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is misschien wel het enige juist antwoord om er een punt achter te zetten.
hahaha, ging niet helemaal goed Douwe!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:06   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=_kV97VrCTPg&feature=player_embedded koert is een neus
King - 010
 King - 010 - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 10:41 schreef FR-Douwe het volgende:
ben normaal gesproken niet zo'n fan van deze site maar dit vond ik wel een interessant artikel..... Bied in mijn ogen best perspectief.
bron: http://www.goal.com/nl/news/662/specials/2011/10/21/2720116/ajax-feyenoord-vijf-cruciale-spelersduels

Ajax - Feyenoord: Vijf cruciale spelersduels

In Amsterdam wordt zondag de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord gespeeld. Op welke posities valt er winst te boeken voor de rivalen? Vijf cruciale spelersduels volgens Goal.com.

Van der Wiel Schaken

Janssen El Ahmadi

Alderweireld Guidetti

Sulejmani Martins Indi

De Jong Vlaar

Ik denk dat Feyenoord alleen een goed resultaat kan neerzetten als zij proberen te domineren op het middenveld.

Dwing Janssen terug in een defensieve rol en 020 zal moeilijk kunnen opbouwen.
El Ahmadi als opkomende middenvelder en overzicht op steekpasses naar de flanken.
Met snelheid op de flanken (Schaken en Cabral) kunnen we de verdediging pijn doen.
Guidetti moet nu echt zijn klasse laten zien. Ik verwacht nu eindelijk een velddoelpunt.
De verdediging moet er gewoon kort bovenop zitten en geen gekke dingen gaan doen.
En vooral niet teveel op de verdediging gaan leunen en teveel terugspelen op Mulder.

Met bovenstaande adviezen komen we er wel. 1-2 overwinning met een 1-1 ruststand.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 21 oktober 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:24 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord alleen een goed resultaat kan neerzetten als zij proberen te domineren op het middenveld.

Dwing Janssen terug in een defensieve rol en 020 zal moeilijk kunnen opbouwen.
El Ahmadi als opkomende middenvelder en overzicht op steekpasses naar de flanken.
Met snelheid op de flanken (Schaken en Cabral) kunnen we de verdediging pijn doen.
Guidetti moet nu echt zijn klasse laten zien. Ik verwacht nu eindelijk een velddoelpunt.
De verdediging moet er gewoon kort bovenop zitten en geen gekke dingen gaan doen.
En vooral niet teveel op de verdediging gaan leunen en teveel terugspelen op Mulder.

Met bovenstaande adviezen komen we er wel. 1-2 overwinning met een 1-1 ruststand.
Zou jij is niet wat gaan plakken?? :)
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Op basis van de training van vrijdag gaat Dico Koppers zondag zijn debuut maken voor 020. De 19-jarige verdediger zal in de klassieker tegen Feyenoord waarschijnlijk de linksback-positie innemen.
Vurnun Anita, de laatste weken actief als linksachter , neemt de plek van de geschorste Eyong Enoh in op het middenveld.

020-Feyenoord begint zondag om 12:30 uur.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 11:33 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Zou jij is niet wat gaan plakken?? :)
Kom jij wat tekort?

;-)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 12:07 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Kom jij wat tekort?

;-)
Nee hoor, dat loopt wel los!;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 12:06 schreef D@@N het volgende:
Op basis van de training van vrijdag gaat Dico Koppers zondag zijn debuut maken voor 020. De 19-jarige verdediger zal in de klassieker tegen Feyenoord waarschijnlijk de linksback-positie innemen.
Vurnun Anita, de laatste weken actief als linksachter , neemt de plek van de geschorste Eyong Enoh in op het middenveld.

020-Feyenoord begint zondag om 12:30 uur.
weet iemand iets van deze speler?
moa
 moa - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 12:43 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

weet iemand iets van deze speler?
Nee, op het 020 forum weet men het blijkbaar ook niet.

http://forum.headliner.nl/topic-23643/p3/
moa
 moa - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Maar hopen dat Cabral hem opvreet, hoewel ik liever zou zien dat Koeman Schaken op hem zet zodat hij met zijn ervaring het verschil kan maken tegen deze debutant.

Verwacht overigens verder weinig van de wedstrijd, onze jongens zullen wel weer onnodig nerveus aan de wedstrijd starten zoals elk jaar en binnen 25 minuten 2-0 achter komen.

Eind uitslag: 3-1
JanM
 JanM - vrijdag 21 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 12:48 schreef moa het volgende:

[..]

Nee, op het 020 forum weet men het blijkbaar ook niet.

http://forum.headliner.nl/topic-23643/p3/
Wil je dat NOOIT meer doen? Klik ik zonder nadenken op die link, krijg ik ineens het neuzenforum op mijn scherm $#@^$#@$#%^$%@^$#@

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

0.0185248