|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Waar staat dat dan? :s Is lekker kut zeg :s |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waar staat dat over Guidetti? Als dat waar is, Achachbar in de spits!! Kan hij zich gelijk onsterfelijk maken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
DK
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kutzooi! hoezo ziek? kan hij geen uur spelen dan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waar staat dat dan? Kan het nergens terug vinden! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Beter is hij gewoon niet ziek of speelt hij idd gewoon n uur of een helft! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: op twitter meld edward van Cuilemborg het |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
zet zo de tv wel aan op EL dan horen we het wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guidetti zou belangrijk zijn als aanspeelpunt, Schaken en Cabral op de flanken.. Balen dit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
quote: Tuurlijk als je Vlaar en Guidetti er maar voor zet |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Lijkt godverdomme wel een geintje natuurlijk! Precies de man in de aanval die we toch wel redelijk hard nodig hebben. Met Fernandez heb je geen aanspeelpunt meer en moeten we dus gaan counteren als gekken :s |
|
|
|
|
konkin
|
|
|
ja joh helemaal naar de klote chriz. Hele week getraind op voetballend spelen tegen Ajax met guidetti in de spits, nu moeten we ineens gaan counteren met die Guyon. Koppijn krijg kdervan |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
ik hoop dat onze spelers dezelfde instelling hebben als de All Blacks . geweldige Haka gezien waarbij ze beloofde de strot van de Fransen af te snijden |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 10:59 schreef konkin het volgende:ja joh helemaal naar de klote chriz. Hele week getraind op voetballend spelen tegen Ajax met guidetti in de spits, nu moeten we ineens gaan counteren met die Guyon. Koppijn krijg kdervan Ja tis echt heel schraal.. Maargoed, nog even wachten tot het officieel bevestigd wordt! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:02 schreef snarf02041969 het volgende:ik hoop dat onze spelers dezelfde instelling hebben als de All Blacks . geweldige Haka gezien waarbij ze beloofde de strot van de Fransen af te snijden ? waar heb je het over man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Jezus duurt lang zeg, ben gewoon me zelf niet!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: niet of nooit geweest? maak je niet druk. we slachten die homo's |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: finale worldcup rugby de Haka van de All Black ritueel dansje van nieuw zeeland er waren spelers die de wijsvinger over de strot haalde richting de Fransen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zag Guidetti net lopen op EL, wat een watje ZEG, verman je gewoon en rost er twee in !!!!! GVD!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:20 schreef hoogvliet010 het volgende:Zag Guidetti net lopen op EL, wat een watje ZEG, verman je gewoon en rost er twee in !!!!! GVD!! maak je nie druk |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:18 schreef snarf02041969 het volgende:[..] finale worldcup rugby de Haka van de All Black ritueel dansje van nieuw zeeland er waren spelers die de wijsvinger over de strot haalde richting de Fransen aha! dan snap ik wat je bedoeld. mooie rituelen. hahahhaha. fransen en snavels komt op het zelfde neer. kutdvolk!! slachten die hap |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RHmHnJlXePw[/youtube] let op de man in het midden met de dreads bijna aan het einde van het filmpje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door snarf02041969 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Deze bedoelde snarf020 ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NIET JANKEN VOETBALLEN !!
Ik speel ook altijd met griep, voor een griepje zou ik De Klassieker niet aan me voorbij laten gaan!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
dankje boys lukte ff niet |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NOU LEUK !! Tyfus rugby, we spelen tegen 020 jongens !!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: de instelling, daar gaat t om... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Met erge griep kan hij niet spelen natuurlijk, maar komop, paar asperientjes in de keel en gaan!! Der zijn spelers bij Feyenoord geweest die met een hoofdwond en een gebroken teen hebben doorgevoetbald.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guidetti speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: jij snapt ut als ze de helft van die instelling hebben dan zit het wel goed |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft iemand nog een gratis link waarop ik kan kijken,helaas zonder Guidetti maar met de wederopstanding van Cissee (op dezelfde manier waarop hij tegen Feyenoord toen hij nog bij Roda speelde) kom op |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: GUIDETTI /////////////////// HELD |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Staat niet in de basis, wordt getest tijdens warming up.
Wel 4-3-3 opstelling. |
|
|
|
|
DK
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:32 schreef piet de paler het volgende:Heeft iemand nog een gratis link waarop ik kan kijken,helaas zonder Guidetti maar met de wederopstanding van Cissee (op dezelfde manier waarop hij tegen Feyenoord toen hij nog bij Roda speelde) kom op http://www.firstrowsports.tv/ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Guidetti speelt toch volgens Edward van Cuilenborg.
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:32 schreef piet de paler het volgende:Heeft iemand nog een gratis link waarop ik kan kijken,helaas zonder Guidetti maar met de wederopstanding van Cissee (op dezelfde manier waarop hij tegen Feyenoord toen hij nog bij Roda speelde) kom op als je digitale tv hebt kun je gewoon EL kijken |
|
|
|
|
DK
|
|
|
veel reclame, maar engels commenmtaar dat is beter |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Inderdaad lekker belangrijk.... NOT!
wel leuk om te zien af en toe maar vandaag ff niet! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Piet zit op de Zuidpool gast ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik hoor net dat hij niet oksel fris is, op EL Maar hoop dat je gelijk heb! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wordt eerst getest. |
|
|
|