|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: TV werkt nog steeds? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
KOM OP FEYENOORD STEL ONS NIET TELEUR !!
WE ZULLEN ZE LATEN BEVEN ZE ZULLEN WAT BELEVEN!!!!!! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: Oh dat wist ik niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu weer geen Guidetti? Zie het straks wel..
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal; Cabral, Fernandez, Schaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar bijl en mes liggen in 't zicht. Wel erg onrustig hoor, tv, computer, twitter bijhouden. Onbestendig gevoel... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:41 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar bijl en mes liggen in 't zicht. Wel erg onrustig hoor, tv, computer, twitter bijhouden. Onbestendig gevoel... ik ken het en ik den velen met jou |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hele week op de tactiek (die ons moet laten winnen) getraind, en een paar uur voor de wedstrijd omgegooid. Ik vrees voor grote vrezen..... VOOR EEN GELIJKSPEL! WANT VERLIEZEN DOEN WE NIET! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je gaat toch niet op jacht he Els??:) |
|
|
|
|
DK
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat kan ik na de discussie van gisteren natuurlijk niet maken ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heb meer kriebels in me buik dan bij me eerste keer zwemmen, nog ff en er komt een tiental vlinders uit me bek |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Daar doelde ik op hahahaa! Misschien leuk om samen met Stylzz te gaan!
COME ON FEYENOORD!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:50 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Daar doelde ik op hahahaa! Misschien leuk om samen met Stylzz te gaan! COME ON FEYENOORD!!!! tuurlijk |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Guidetti heeft een griepprik gehad hahaha Dat geloof je toch niet!! |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: lekker handig daar is vast goed over nagedacht (not) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zo dom! Ben benieuwd wie die beslissing heeft genomen, want die wint de oen van het jaar award. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een amateurisme.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het is natuurlijk nooit eerder voorgekomen dat iemand een reactie op een griepprik krijgt.
Fail! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:59 schreef Els het volgende:[..] Zo dom! Ben benieuwd wie die beslissing heeft genomen, want die wint de oen van het jaar award. Zooooo, eens!!! |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:59 schreef Els het volgende:[..] Zo dom! Ben benieuwd wie die beslissing heeft genomen, want die wint de oen van het jaar award. Hij had zelf ook nee tegen de prik kunnen zeggen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Sjaak Swart, voormalig profvoetballer van onder andere Ajax, hoopt dat de Amsterdammers zondagmiddag in eigen huis winnen van Feyenoord. Volgens Mister Ajax zijn de hoofdstedelingen de favoriet voor het duel en moeten ze gewoon de drie punten pakken in de Amsterdam ArenA.
"Feyenoord heeft het dit seizoen vaak meegezeten. Maar Koeman zet het goed neer, daar mag hij de credits van hebben", begint Swart in het Algemeen Dagblad. "De laatste jaren won Ajax te gemakkelijk van Feyenoord. Ik denk dat ze zondag weer winnen. Ajax neemt toch het resultaat uit Zagreb mee de wedstrijd in."
"Ik verwacht dat het zondag een harde wedstrijd wordt. Door Koeman", vervolgt hij. "Ajax heeft vertrouwen, de druk ligt bij Ajax, daar gaat hij wat aan doen. Ik verwacht veel goede dingen van Clasie wat dat betreft."
Bron: Soccernews |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: Inderdaad, hadden ze die prik niet maandag na de wedstrijd kunnen geven. Hij had geen griep toch? kans op griep krijgen was net zo groot als griep krijgen als reactie op die prik lijkt mij.. maar wie ben ik |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
http://forum.headliner.nl/topic-14315/
WTF? Nooit eerder gezien.
Edit: Zie nu dat het topic al in 2009 geopend is. Laten we het zo stellen, nooit eerder opgevallen :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat had gekund inderdaad. En hoe zit dat bij jou? Als jouw huisarts een totale amputatie van je plurale tantum voorstelt, dan zeg jij dat je dat liever over 3 dagen hebt? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:10 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat had gekund inderdaad. En hoe zit dat bij jou? Als jouw huisarts een totale amputatie van je plurale tantum voorstelt, dan zeg jij dat je dat liever over 3 dagen hebt? En hoe gaan we die amputeren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Succes allemaal, come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ook wel apart in mijn ogen, nog een kwartier, en die snelkookpan zit nog niet eens vol. Je bent er toch ruim op tijd zeker? |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:10 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat had gekund inderdaad. En hoe zit dat bij jou? Als jouw huisarts een totale amputatie van je plurale tantum voorstelt, dan zeg jij dat je dat liever over 3 dagen hebt? een griepprik is iets anders dan dit http://en.wiktionary.org/wiki/plurale_tantum van een griepprik is algemeen bekend dat je daar last van kan hebben,ik vind dan dat de speler zelf ook verantwoordelijk is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord móet er echt een zaaddodende kudt pot van maken en op zijn duits winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:10 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat had gekund inderdaad. En hoe zit dat bij jou? Als jouw huisarts een totale amputatie van je plurale tantum voorstelt, dan zeg jij dat je dat liever over 3 dagen hebt? eh plurale tantum??? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar staan spelers echt niet bij stil als de arts of de medische staf een griepprik voorstelt. Ze hadden dit, inderdaad bekende, risico niet mogen nemen. Amateurisme. Alweer! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:16 schreef Els het volgende:[..] Daar staan spelers echt niet bij stil als de arts of de medische staf een griepprik voorstelt. Ze hadden dit, inderdaad bekende, risico niet mogen nemen. Amateurisme. Alweer! Met je eens echt amateurisme ten top,maar ik blijf zeggen hij had zelf ook kunnen nadenken |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klote, 020-zoon met 020 vriendje hier, Feyenoord-dochter totaal lam op moeten halen vannacht. Wat Stylzz zegt. Geen gunstig voorteken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: oh,,zoals bij vertonghen,,,,bedankt voor de les |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Fernandez doe mee ipv Guidetti, dan zie ik het helemaal niet meer zitten. Het was toch al niet zo positief |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:19 schreef lijdensweg het volgende:Fernandez doe mee ipv Guidetti, dan zie ik het helemaal niet meer zitten. Het was toch al niet zo positief Guidetti getest in warming up. Resultaat nog niet bekend |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:43 schreef Quiroz het volgende:Hele week op de tactiek (die ons moet laten winnen) getraind, en een paar uur voor de wedstrijd omgegooid. Ik vrees voor grote vrezen..... VOOR EEN GELIJKSPEL! WANT VERLIEZEN DOEN WE NIET! En waar baseer jij dat op, dat we niet gaan verliezen? Niet uit de statistieken blijkbaar |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
misschien is het wel zand in de ogen van 020 strooien en roepen we aan het eind wat een meesterzet(waar ik stiekum op hoop) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 11:41 schreef MMM het volgende:Nu weer geen Guidetti? Zie het straks wel.. Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal; Cabral, Fernandez, Schaken. Shit Fernandez erin............. dan spelen we gauw met 10 man vrees ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] En waar baseer jij dat op, dat we niet gaan verliezen? Niet uit de statistieken blijkbaar Doe niet zo serieus man. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] En waar baseer jij dat op, dat we niet gaan verliezen? Niet uit de statistieken blijkbaar optimisme vreemd voor jou he |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha wat een opmerking!! Realisme ,daar ben ik meer van. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: als mijn huisarts de radicale amputatie van een zangkoor voorstelt, ben ik weg. En als ik een man zou zijn, nog sneller.... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] En waar baseer jij dat op, dat we niet gaan verliezen? Niet uit de statistieken blijkbaar Op realisme. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Goed spandoek! Nooit zat de Areana zo vol, maar voelde de klassieker zo leeg... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Let's get it on!
En weer een vuurwerkspektakel daar. En met sterretjes doen ze in de Kuip al moeilijk.
Anyway, weinig posten, voetbal kijken! Succes allen!
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam..?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|