|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Godsamme.. dat mocht ff duren. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 13:48 schreef Els het volgende:[..] Waar zie jij Calimerogedrag? Je bedoelt waarschijnlijk dat het scheidsrechterskorps onfeilbaar is? Ik ben het met je oneens, heb een aantal verkeerde beslissingen gezien. Schakel even over op EL, kun je het zelf constateren. ik concentreer met liever op mijn Feyenoord die een heerlijke wedstrijd speelt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahahaha, rood Vermeer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 13:28 schreef henkie1969 het volgende:[..] soms fluiten ze tegen, soms fluiten ze voor .... over een heel seizoen ligt de lat gelijk , ik vind het altijd een teken van zwakte om alleen de scheids de schuld te geven, ze spelen prima, en met wat meer geluk had het 1-2 gestaan. Scheids de schuld geven? Waarvan dan? Wat lees jij dat ik niet heb kunnen lezen? De grensrechter heeft 2x ten onrechte voor buitenspel van Feyenoord gevlagd en 1x terecht. Waar krijgt de scheids dan de schuld van? Leuk voor je dat je zo reeël en objectief kunt zijn, maar je zit nu supporters ten onrechte te kleineren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
RODE KAART, DRAMA NABIJ VOOR DE NEUZEN (sorry, capslock, I know!) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoop dat iemand op winst voor Feyenoord heeft gegokt en knap heeft ingezet. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 13:52 schreef Els het volgende:[..] Scheids de schuld geven? Waarvan dan? Wat lees jij dat ik niet heb kunnen lezen? De grensrechter heeft 2x ten onrechte voor buitenspel van Feyenoord gevlagd en 1x terecht. Waar krijgt de scheids dan de schuld van? Leuk voor je dat je zo reeël en objectief kunt zijn, maar je zit nu supporters ten onrechte te kleineren. ik zit gewoon te genieten, en dan nog calimerogedrag hier.... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ehm, dat is 1 rood telaat.. mgoed. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik vind jou een ongelofelijke Calimero, met je enorme gezeik op een leuke dag. Schei eens ff uit joh. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 13:54 schreef Els het volgende:[..] Ik vind jou een ongelofelijke Calimero, met je enorme gezeik op een leuke dag. Schei eens ff uit joh. ik zeik niet, ik geniet ... en het boeit me niet zoveel wat jij vindt |
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Henkie, ik gun je je succes, rood was ten onrechte, alle buitenspelgevallen waren terecht, de grensrechter is de beste die ik ooit heb gezien en jij , tja, jij, jij bent vast ook heel erg goed. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 13:56 schreef Els het volgende:[..] Henkie, ik gun je je succes, rood was ten onrechte, alle buitenspelgevallen waren terecht, de grensrechter is de beste die ik ooit heb gezien en jij , tja, jij, jij bent vast ook heel erg goed. Dejavu momentje.. ik zag net namelijk ook 53.000 hun linksback toeklappen.. :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou, geniet er lekker van. Mijn mening over jou is niet veranderd, dus alles is weer prima. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
We hebben ze bij de strot, KOMOP FEYENOORD |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Haha, Nijneus is de weg kwijt.. nu krijgt iedereen geel.. :) |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
waarom je beste speler wisselen.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gelukig hebben we de grens nog, die is echt goed. |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: kunnen we jouw n iet wisselen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: geen probleem....je gaat je gang maar :) |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Al maakt cisse me ook niet warm. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
keurig gedaan 1-1 .... echt een prima prestatie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
jammer, had vandaag wel winst kunnen zijn, maar ben toch niet echt ontevreden met het resultaat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat jammer dat we een 'KUT' keeper hebben! Maar voor de rest een prima prestatie. |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: enigste wat ik hier mis ignore button een knop waardoor je reactie's van bepaalde personen kan uitschakelen,omdat ze alleen maar willen zuigen. Als een puber van wie zijn ballen die nog niet zijn ingedaald |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat jij wilt joh, . . . . . . . . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
TROTS op onze jongens! Wel zwaar klote dat we niet gewonnen hebben, dit was de kans |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jammer dat we niet gewonnen hebben. Maar ben trots op die gasten. Heersen in die snelkookpan. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:22 schreef snarf02041969 het volgende:[..] enigste wat ik hier mis ignore button een knop waardoor je reactie's van bepaalde personen kan uitschakelen,omdat ze alleen maar willen zuigen. Als een puber van wie zijn ballen die nog niet zijn ingedaald als zo'n knop hier zou zijn, dan zou er weinig discussie zijn , en jij mag alles van me vinden hoor ... ik ben niet zo moeilijk |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En waarom we een 'KUT' keep hebben! Omdat die bij die corner eruit moet komen en anders had ie minsten de hoek in moeten gaan waarin Verthongen raakt kopt.... |
|
|
|
|
boes
|
|
|
zonde, we hadden hier echt kunnen winnen! een prima prestatie van feyenoord Chapeau zoals onze jongens gespeeld hebben! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: jij bent en blijft een lul verder prima |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Wat hebben wij een kut aanvoerder zeg. Geeft geen bal goed, kstond helemaal verkeerd bij het doelpunt, bleh. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat jij er niet aan wil dat Mulder Feyenoord allen maar punten kost ipv dat ie punten pakt. Daar kan ik ook niks aan doen........ |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Morele winnaar. Goede pot gespeeld, te weinig gekregen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou ja, we verdienden het te winnen. Maar een gelijkspel, met het vertoonde spel 75% van de wedstrijd, had iedereen voor getekend lijkt me.
Zoals Stylzz al eerder aangaf; trots. Met vertrouwen naar Groningen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch voelt t een beetje als een nederlaag . Maar TROTS |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2011 - 14:24 schreef lijdensweg het volgende:En waarom we een 'KUT' keep hebben! Omdat die bij die corner eruit moet komen en anders had ie minsten de hoek in moeten gaan waarin Verthongen raakt kopt.... wat jij wilt joh, . . . . . . . . . (verder eens met stray!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat ontzettend jammer dat we niet gewonnen hebben. 1-1 was ik vooraf echt blij mee geweest, maar nu is het een deceptie. Ajax was totaal niet in de wedstrijd. Waarom druk je niet door nadat je tegen 10 man bent komen te staan? |
|
|
|