BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mulder heb ik al afgeschreven toen ik hem bij Excelsior heb zien keepen. Snel afschrijven doe ik niemand , iedereen krijgt zijn tijd. Maar ik zie snel genoeg of iemand potentie heeft om bij Feyenoord uit te groeien tot een volwaardige speler
Mulder is 22 jaar, wat jong is voor een keeper. Hij speelde bij Excelsior toen hij 19 jaar was. Als jij hem toen al hebt afgeschreven, vind je het vast niet vreemd als ik van mening ben dat jij mensen snel afschrijft?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:26 schreef Els het volgende:
Wat ontzettend jammer dat we niet gewonnen hebben. 1-1 was ik vooraf echt blij mee geweest, maar nu is het een deceptie. Ajax was totaal niet in de wedstrijd. Waarom druk je niet door nadat je tegen 10 man bent komen te staan?
Angst heerste toch wel. Koesteren van een punt. Kan 'm wel snappen.
Evengoed: KLASSE KLASSE KLASSE!
ar
 ar - zondag 23 oktober 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Prima gespeeld,had meer in gezeten.Achteraf toch wel flink balen.Enne..exit Mulder.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 oktober 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Ik probeer steeds een foto te plaatsen van de Feyenoord vlag (ik heb een klein vlaggetje en een grote)welke ik bij de 1-1 in top heb gehesen id de kleine.
Ben best wel een beetje trots op de manier waarop.
ElAhmadi/Clasie?Leerdam ga zo door.En mijn comming man Fernandez goed gespeeld .
ben best wel een beetje blij dat hij speelde (type speler)dan Guidetti

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door piet de paler --
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Angst heerste toch wel. Koesteren van een punt. Kan 'm wel snappen.
Evengoed: KLASSE KLASSE KLASSE!
Tuurlijk is het begrijpelijk. Zeker als je ziet waar we vandaan komen. Maar hoop dat we over een jaar meer vertrouwen hebben en doordrukken. Helemaal leuk als wij er dan ook weer bij kunnen zijn.
van geil
 van geil - zondag 23 oktober 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:49 schreef Els het volgende:

[..]

Mulder is 22 jaar, wat jong is voor een keeper. Hij speelde bij Excelsior toen hij 19 jaar was. Als jij hem toen al hebt afgeschreven, vind je het vast niet vreemd als ik van mening ben dat jij mensen snel afschrijft?
wat mij verbaast is dat hij bij elke vrije trap volledig stilstaat of er volledig naast duikt.
rare foutjes,,etc,,,haptonoom erop
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 oktober 2011 - 14:56   quote  deeplink  
Je keeper is net zo goed of slecht als je verdedigers , Vlaar was niet best maak Indi centrale verdediger of domme optie ?
snarf02041969
 snarf02041969 - zondag 23 oktober 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:40 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

oooo, dat hoorde ik, dacht dat je wat zei
kijk en dat is nu precies waar je fout zit.
je denkt leer nu eens dat jij dat beter aan een paard kan overlaten.
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:54 schreef van geil het volgende:

[..]

wat mij verbaast is dat hij bij elke vrije trap volledig stilstaat of er volledig naast duikt.
rare foutjes,,etc,,,haptonoom erop
Het is nog geen Casillas, dat ben ik met je eens. Maar als je dan nu naar die keeper van Groningen kijkt, ben ik toch blij met Mulder.
ar
 ar - zondag 23 oktober 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Mulder heeft totaal de uitstraling niet van een feyenoord keeper,nog steeds onzeker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:56 schreef piet de paler het volgende:
Je keeper is net zo goed of slecht als je verdedigers , Vlaar was niet best maak Indi centrale verdediger of domme optie ?
Niet dom, maar in mijn ogen wel onverstandig. Vlaar presteert vrij constant en is de enige met ervaring in de achterhoede. Bovendien is hij aanvoerder. Beste verdediger die we hebben.
moa
 moa - zondag 23 oktober 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:58 schreef Els het volgende:

[..]

Het is nog geen Casillas, dat ben ik met je eens. Maar als je dan nu naar die keeper van Groningen kijkt, ben ik toch blij met Mulder.
Je kan de ontwikkeling van een 22 jarige keeper sowieso niet vergelijken met die van een 22 jarige veldspeler. Keepers zijn heel vaak pas veel later "rijp", daarnaast ga er maar aanstaan, 50.000 man die je continu verrot schelden terwijl je wat staat te wachten op de bal.
moa
 moa - zondag 23 oktober 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet dom, maar in mijn ogen wel onverstandig. Vlaar presteert vrij constant en is de enige met ervaring in de achterhoede. Bovendien is hij aanvoerder. Beste verdediger die we hebben.
Vlaar is een prima verdediger, maar maakt vandaag wel weer een bepalende fout, voor hetzelfde geld loop je met 3 punten de arena uit. Daarnaast denk ik dat de Vrij veel meer kwaliteit en inzicht heeft.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 23 oktober 2011 - 15:03   quote  deeplink  
van te voren had ik voor 1-1 getekend, nu heb ik een kutdag
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 23 oktober 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Arrogantie vs Arbeid
Het recht heeft niet mogen zegevieren... Maar ik ben wel trots! Clasie komt echt nog wel in Oranje! En dat geldt ook voor de Vrij die echt heel rustig blijft.
soccer
 soccer - zondag 23 oktober 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:
Tegen tien man moesten we t spel gaan maken
Toen ging t mis.
Volgens mij heeft feyenoord het spel steeds gedicteerd totdat ze tegen 10 man kwamen. Toen wisten ze niet meer wat te doen. Daaraan kun je zien dat Koeman heel sterk tactisch is. Alleen moet er nu nog een speler in het veld komen die een verleng stuk van Koeman wordt. Misschien Clasie in de toekomst?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:02 schreef moa het volgende:

[..]

Vlaar is een prima verdediger, maar maakt vandaag wel weer een bepalende fout, voor hetzelfde geld loop je met 3 punten de arena uit. Daarnaast denk ik dat de Vrij veel meer kwaliteit en inzicht heeft.
Maar De Vrij haalt gemiddeld gezien (dit seizoen) een minder niveau dan Vlaar. De Vrij heeft ook al de nodige fouten begaan.

En Ajax scoort bijna altijd. Ik geloof alleen tegen Lyon en Madrid niet. Je kunt het ook anders zien, we hebben wel veel kansen gecreerd, maar te weinig benut.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:05 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens mij heeft feyenoord het spel steeds gedicteerd totdat ze tegen 10 man kwamen. Toen wisten ze niet meer wat te doen. Daaraan kun je zien dat Koeman heel sterk tactisch is. Alleen moet er nu nog een speler in het veld komen die een verleng stuk van Koeman wordt. Misschien Clasie in de toekomst?
Vandaag was dat in mijn ogen El Ahmadi. Die speelde koninklijk, echt als een aanvoerder.
cato
 cato - zondag 23 oktober 2011 - 15:06   quote  deeplink  
echt goed gespeeld, ajakkes was zwak doordat feyenoord bijna alles goed deed. zonde dat het niet 3 punten zijn geworden maar nu wel doorzetten in de volgende wedstrijden en niet weer n grote terugval zoals tegen ado
moa
 moa - zondag 23 oktober 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar De Vrij haalt gemiddeld gezien (dit seizoen) een minder niveau dan Vlaar. De Vrij heeft ook al de nodige fouten begaan.

En Ajax scoort bijna altijd. Ik geloof alleen tegen Lyon en Madrid niet. Je kunt het ook anders zien, we hebben wel veel kansen gecreerd, maar te weinig benut.
Vorig seizoen had ik je gelijk gegeven, maar ik vind op dit moment de Vrij echt een klasse beter, hij ziet alles, haalt elke keer de angel uit een aanval, ziet het spel goed etc.. Niet omdat ie vandaag scoort natuurlijk.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 oktober 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vandaag was dat in mijn ogen El Ahmadi. Die speelde koninklijk, echt als een aanvoerder.
alleen jammer dat we hem 2 maanden kwijt zijn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:07 schreef piet de paler het volgende:

[..]

alleen jammer dat we hem 2 maanden kwijt zijn
neuh 2 tot 4 wedstrijden. Maar wel sowieso in de klassieker thuis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:07 schreef moa het volgende:

[..]

Vorig seizoen had ik je gelijk gegeven, maar ik vind op dit moment de Vrij echt een klasse beter, hij ziet alles, haalt elke keer de angel uit een aanval, ziet het spel goed etc.. Niet omdat ie vandaag scoort natuurlijk.
Vandaag speelde De Vrij beter dan Vlaar, ben ik met je eens, maar zeker niet in de andere wedstrijden van het seizoen.

Ik ook zojuist in het speler van de week topic dat de forummers Vlaar gemiddeld beter hebben beoordeeld dan De Vrij dit seizoen.
MMM
 MMM - zondag 23 oktober 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Complimenten ook aan de Vrij. Speelde dit seizoen vrij matig maar speelde erg sterk vandaag
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 oktober 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:49 schreef Els het volgende:

[..]

Mulder is 22 jaar, wat jong is voor een keeper. Hij speelde bij Excelsior toen hij 19 jaar was. Als jij hem toen al hebt afgeschreven, vind je het vast niet vreemd als ik van mening ben dat jij mensen snel afschrijft?
Nee die mening mag je hebben. Maar ik blijft erbij dat Mulder nooit wat wordt!!
konkin
 konkin - zondag 23 oktober 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Komt allemaal door het zonnetje dat we daar goed speelden. :) Dakkie open en spelers krijgen wat lucht, het helpt enorm.

Feyeeenooord!! TROTS. Verdient te winnen, teleurgestelde reacties op een 1-1 in ArenA = GOED TEKEN. Nu moeten de spelers hiermee verder en trots op zichzelf zijn, in Groningen dezelfde discipline tonen.

We love you FR we do.
@fey@010
 @fey@010 - zondag 23 oktober 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Kortom, ondanks dat er meer had ingezeten, ben ik tevreden en trots op dit Feyenoord. Nu deze goede lijn wel doortrekken...!
DeJong11
 DeJong11 - zondag 23 oktober 2011 - 15:19   quote  deeplink  
gaat er nog iemand naar de kuip zometeen ?
MMM
 MMM - zondag 23 oktober 2011 - 15:22   quote  deeplink  
http://www.megastadfm.nl/audio/2310fragment6.mp3

Mooi moment.
moa
 moa - zondag 23 oktober 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vandaag speelde De Vrij beter dan Vlaar, ben ik met je eens, maar zeker niet in de andere wedstrijden van het seizoen.

Ik ook zojuist in het speler van de week topic dat de forummers Vlaar gemiddeld beter hebben beoordeeld dan De Vrij dit seizoen.
Dan kijken wij anders naar de verdedigers :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:23 schreef moa het volgende:

[..]

Dan kijken wij anders naar de verdedigers :)
prima toch ;)
moa
 moa - zondag 23 oktober 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

prima toch ;)
Helemaal mee eens :)
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 oktober 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Als ik de wedstrijd zie tegen vvv en dan tegen 10 man tegen ajax
moet ik de mensen die zeggen dat feyenoord het spel niet kan maken gelijk geven.En als je bij de eerste 5 blijft staan zullen steeds meer teams ons het spel laten maken.wordt dan wel moeilijk.......maar voor nu boeien het gaat goed
Alexi
 Alexi - zondag 23 oktober 2011 - 15:31   quote  deeplink  
1-1!!
Dit is niet de uitslag die ik mij gewenst had, er had zeker meer ingezeten!!
Maar ok, dan pakken we ze thuis wel!!!!!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Zo zat ik ook op de bank. Prachtig.
King - 010
 King - 010 - zondag 23 oktober 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:05 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens mij heeft feyenoord het spel steeds gedicteerd totdat ze tegen 10 man kwamen. Toen wisten ze niet meer wat te doen. Daaraan kun je zien dat Koeman heel sterk tactisch is. Alleen moet er nu nog een speler in het veld komen die een verleng stuk van Koeman wordt. Misschien Clasie in de toekomst?
Ten eerste; Never change a winning team. Feyenoord was zeer goed op dreef tot aan de rode kaart. Waarom Cabral eruit? Waarom El Ahmadi eruit? Die speelden allebei goed en zorgden voor dreiging.

Ten tweede; Hoe kom je erbij om midden in een wedstrijd van mentaliteit te veranderen; eerst de pannen van het dak spelen en dan blij zijn om toch een punt mee te nemen.

Koeman is tactisch gestart maar heeft toen foutjes gemaakt. Laat Cisse aub eerst speelminuten opdoen bij makkelijke wedstrijden of anders in de KNVB Beker. Niet in de topper van het seizoen want daar is hij nog lang niet klaar voor.

Verder heeft het hele team een topklasse prestatie afgeleverd. Als er vandaag in de Kuip was gespeeld dan was zeker 4-0 afgang voor die 020-ers. Als Feyenoord dit niveau kan vasthouden dan eindigen we zeker in de top-6. Koeman moet het team nu al tactisch voorbereiden voor na de winterstop als El Ahmadi er niet bij is.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 oktober 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 14:40 schreef Collin het volgende:

[..]

niet te verdedigen????? hij springt niet eens. hij doet niks, helemaal niks. complimenten zeker. Hadden gewoon moeten winnen.
Helemaal mee eens. Als het tegendoelpunt aan iemand te wijten is, dan is het aan Vlaar. Hij is degene die niet opspringt en te weinig het duel aangaat. Mulder kon er daarna nooit meer bij en El Ahmadi springt nog op, maar is simpelweg te klein om bij de bal te kunnen. Stond onze Vlaar op die plek, dan had hij hem er wellicht, als hij zou springen, eruit kunnen koppen. Ik vind het een beetje flauw om El Ahmadi de schuld te geven. Hij was misschien wel de beste van het veld vandaag.
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Jordy Clasie had voorafgaand aan zijn eerste Klassieker nooit kunnen bevroeden dat hij na afloop ondanks een gelijkspel vol frustratie zou zitten. De middenvelder had op het veld gevoeld dat als er voor Feyenoord een kans was geweest om in Amsterdam van Ajax te winnen, het deze zondag was. Iedereen is teleurgesteld na het mislopen van de zege, keek Clasie terug op de 1-1 remise. Alles was goed vandaag, behalve de uitslag.

De gehele afgelopen week leefde in de spelersgroep van Feyenoord het sterke idee dat er voor de Rotterdammers iets te halen viel in de Arena, vertelde Clasie. Vervolgens werden we zaterdagochtend ook nog eens massaal gesteund door de supporters, zei hij. Er was vooraf veel vertrouwen binnen het elftal. De mensen in Rotterdam wachten al zo lang op een overwinning van ons op Ajax. Vandaag hebben we de kans laten lopen om te winnen van die ploeg. Sterker nog: we hadden moeten winnen.

Clasie kwam tot die conclusie na een wedstrijd waarin Feyenoord achterin soeverein overeind bleef en zelf vele grote kansen af wist te dwingen. Ik heb wel acht honderd procent kansen geteld, zei hij. Dat is knap, maar we hadden ze af moeten maken. Aan de andere kant leidt een moment van onachtzaamheid tot de gelijkmaker. Doodzonde.

De rode kaart voor Kenneth Vermeer was volgens Clasie het keerpunt in de wedstrijd. Toen zijn we achteruit gaan lopen, waar we juist druk hadden moeten blijven zetten, zei hij. Zo hielpen we Ajax terug in de wedstrijd. Tot dat moment deden we het heel goed. Het publiek begon te fluiten, Ajax speelde steeds vaker terug. Wij waren vandaag gewoon beter dan Ajax. Ik ben trots op hoe we als team hebben gestreden. Het elftal wordt steeds sterker.

(Bron: feyenoord.nl
vries60
 vries60 - zondag 23 oktober 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Feyenoord heerste en ik ben trots op onze jongens. El Ahmadi speelde geweldig. Toch voel ik me hetzelfde als na een nederlaag. Onnodig twee punten verspeeld. De angst sloop erin na de rode kaart... Heeft Vermeer toch Ajax gered door die rode kaart te pakken.
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:44 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

................................ Ik vind het een beetje flauw om El Ahmadi de schuld te geven. Hij was misschien wel de beste van het veld vandaag.
El Ahmadi heeft goed gespeeld, was misschien zelfs wel de beste van het veld. Maar hij timed niet goed bij de hoekschop en kan daardoor niet de bal eruit koppen. Goal Ajax. Wat is daar nou zo moeilijk aan? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden? Maakt iemand die goed speelt geen fouten? Maken we het met z'n allen niet een beetje te moeilijk? Het is niet zwart-wit. Goed spelen en toch fouten maken, het bestaat. Als dat niet meer gezegd mag worden, kweek je watjes.
snarf02041969
 snarf02041969 - zondag 23 oktober 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:44 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als het tegendoelpunt aan iemand te wijten is, dan is het aan Vlaar. Hij is degene die niet opspringt en te weinig het duel aangaat. Mulder kon er daarna nooit meer bij en El Ahmadi springt nog op, maar is simpelweg te klein om bij de bal te kunnen. Stond onze Vlaar op die plek, dan had hij hem er wellicht, als hij zou springen, eruit kunnen koppen. Ik vind het een beetje flauw om El Ahmadi de schuld te geven. Hij was misschien wel de beste van het veld vandaag.
helemaal mee eens als vlaar mee springt dan kopt die gozer never op goal
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:03   quote  deeplink  
@RonVlaar4 Ron Vlaar
Trots op de ploeg!! Teleurgesteld in het resultaat en mn optreden bij de tegengoal.. Sorry!! #gemistekans #morelewinnaar
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Zo, die heeft blijkbaar geen problemen met gefundeerde kritiek.
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Vanuit het Ajaxkamp (ik was in de ArenA): mijn oprechte felicitaties. Ik heb een tactisch zeer sterk en een gedreven en gretig Feyenoord gezien. Slecht spelende Feyenoorders heb ik vanmiddag niet gezien en een Rotterdamse overwinning zou zeker verdiend geweest zijn. Eerlijk is eerlijk. Datzelfde heb ik overigens ook zojuist op mijn eigen Ajaxforum geschreven. Jullie komen van ver, maar ik denk dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan!
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:05 schreef Pietje het volgende:
Vanuit het Ajaxkamp (ik was in de ArenA): mijn oprechte felicitaties. Ik heb een tactisch zeer sterk en een gedreven en gretig Feyenoord gezien. Slecht spelende Feyenoorders heb ik vanmiddag niet gezien en een Rotterdamse overwinning zou zeker verdiend geweest zijn. Eerlijk is eerlijk. Datzelfde heb ik overigens ook zojuist op mijn eigen Ajaxforum geschreven. Jullie komen van ver, maar ik denk dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan!
Hoi Pietje. Dank je wel. We hebben er zelfs een beetje de pest over in, kun je nagaan.
Te druk met je vrijwilligerswerk om te posten, maar nu toch een gaatje kunnen vinden?
Heb je het commentaar van Janssen trouwens gehoord? Hij vind jullie te kritisch en het uitfluiten en klappen bij de wissel van vd Wiel ongepast. Wij hebben pas ook zo'n akkefietje gehad. Hoe zie jij dat? Gemerkt in de Arena?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:03 schreef Els het volgende:
Zo, die heeft blijkbaar geen problemen met gefundeerde kritiek.
Wie dan wel?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 oktober 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 15:50 schreef Els het volgende:

[..]

El Ahmadi heeft goed gespeeld, was misschien zelfs wel de beste van het veld. Maar hij timed niet goed bij de hoekschop en kan daardoor niet de bal eruit koppen. Goal Ajax. Wat is daar nou zo moeilijk aan? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden? Maakt iemand die goed speelt geen fouten? Maken we het met z'n allen niet een beetje te moeilijk? Het is niet zwart-wit. Goed spelen en toch fouten maken, het bestaat. Als dat niet meer gezegd mag worden, kweek je watjes.
Tuurlijk bestaat het dat spelers een goede wedstrijd op de mat leggen, maar toch een fout maken. Kritiek leveren mag ook, dat ben ik met je eens, maar El Ahmadi kwam gewoon niet hoger. Zelfs als hij op een ander moment had gesprongen, had hij hem niet gehad. In dit geval had hij gewoon last van zijn lengte. Gelukkig ziet Vlaar in dat hij fout zat. Dat geeft dus ook aan dat het niet aan El Ahmadi lag.
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wie dan wel?
Een aantal posters hier.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 oktober 2011 - 16:13   quote  deeplink  
020 is getuige geweest van de kracht van Feyenoord. In de Kuip gaan we ze pas
echt pijn doen! Heho Feyenoord!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:13 schreef Els het volgende:

[..]

Een aantal posters hier.
ah, het (helaas) gebruikelijke.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1









0.0194351