BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:11 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk bestaat het dat spelers een goede wedstrijd op de mat leggen, maar toch een fout maken. Kritiek leveren mag ook, dat ben ik met je eens, maar El Ahmadi kwam gewoon niet hoger. Zelfs als hij op een ander moment had gesprongen, had hij hem niet gehad. In dit geval had hij gewoon last van zijn lengte. Gelukkig ziet Vlaar in dat hij fout zat. Dat geeft dus ook aan dat het niet aan El Ahmadi lag.
Hij komt niet hoger omdat hij slecht timed, dat is aan te leren. Vlaar springt ook niet goed, ook dat is aan te leren. Dat Vlaar z'n excuses maakt, betekent niet dat hij de volle 100% van de schuld heeft. Als je de situatie analyseerd, zijn er meerdere schuldig aan het tegendoelpunt. Het begint bij de corner..
Maar als jij zo graag gelijk wil hebben, mijn zegen heb je hoor. Ik geloof meer in eerlijk zeggen wat er aan de hand is, maar dat is ongetwijfeld stijl- en beroepsgebonden.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 23 oktober 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Ik ben zwaar pist over onterechte 1-1
Maar morgen op m'n werk heb ik wel weer lol want een collega van me had een grote smoel dat zij hun spelers NOOIT uitfluiten zoals
Wij bij cabral deden
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:09 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi Pietje. Dank je wel. We hebben er zelfs een beetje de pest over in, kun je nagaan.
Te druk met je vrijwilligerswerk om te posten, maar nu toch een gaatje kunnen vinden?
Heb je het commentaar van Janssen trouwens gehoord? Hij vind jullie te kritisch en het uitfluiten en klappen bij de wissel van vd Wiel ongepast. Wij hebben pas ook zo'n akkefietje gehad. Hoe zie jij dat? Gemerkt in de Arena?
Ha die Els. Ik heb het zeker druk met mijn vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Goed dat die er is en jammer dat die nodig is... Daarnaast ben ik actief voor vluchtelingenwerk, één dag in de week oppasgrootvader, actief bij/voor GroenLinks en voor de Dikke van Dale. Sinds ik geen betaald werk meer doe, heb ik het drukker dan ooit...
Ik heb zojuist ook op het Ajaxforum geschreven, dat Feyenoord had kunnen winnen, misschien zelfs wel had moeten winnen. Veel Ajaxspelers werden uitgefloten en Van der Wiel en zelfs Eriksen verdienen niet langer een beschermde status. Beide spelers zijn uit vorm en het spoor volledig bijster. Ik ben van mening dat Frank de Boer hen te veel en te lang de hand boven het hoofd heeft gehouden. Spelers uitfluiten doe ik principieel niet, daarvoor ben ik te oud en te wijs ;-) en dat maakt spelers ook niet beter. Maar ik had er wel begrip voor dat een deel van de Ajaxsupporters hun ongenoegen uitten middels een fluitconcert. Spelers die uit vorm zijn zouden dat moeten compenseren door meer strijd te leveren. En dat zie je nou juist wel bij Feyenoord. Ik vond Feyenoord vandaag op elk gebied veel en veel beter dan Ajax. Logisch dus, dat jij en de overige Feyenoordsupporters er de pest over in hebben dat er "maar" gelijkgespeeld is. Maar geloof me Els, er gaan voor jullie mooie tijden aanbreken. Dat heb ik hier in het verleden ook al eens geschreven!
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:17 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik ben zwaar pist over onterechte 1-1
Maar morgen op m'n werk heb ik wel weer lol want een collega van me had een grote smoel dat zij hun spelers NOOIT uitfluiten zoals
Wij bij cabral deden
Even citaat van EL erbij pakken. Jansen heeft commentaar op klappen en uitfluiten en bij EL zeggen zowel Gullit als Perez, ja, welkom bij Ajax......
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 23 oktober 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:16 schreef Els het volgende:

[..]

Hij komt niet hoger omdat hij slecht timed, dat is aan te leren. Vlaar springt ook niet goed, ook dat is aan te leren. Dat Vlaar z'n excuses maakt, betekent niet dat hij de volle 100% van de schuld heeft. Als je de situatie analyseerd, zijn er meerdere schuldig aan het tegendoelpunt. Het begint bij de corner..
Maar als jij zo graag gelijk wil hebben, mijn zegen heb je hoor. Ik geloof meer in eerlijk zeggen wat er aan de hand is, maar dat is ongetwijfeld stijl- en beroepsgebonden.
Volgens mij komt hij sowieso nooit op de hoogte die de bal had. Er zijn er inderdaad meerdere schuldig. Je hebt gelijk als je zegt dat het bij de corner begint, maar over El Ahmadi ben ik het niet met je eens. Dat hoeft ook niet. Als jij vindt dat jouw mening de waarheid is, dan is dat je goed recht. Ik heb alleen een andere mening. Er hoeft ook niemand gelijk te krijgen. Ik vind alleen wat anders en dat laat ik dan weten. Daar is een forum volgens mij voor bedoeld. Maar goed, het is zonde dat het een gelijkspel werd, want er zat meer in. Helaas, maar toch mogen we blij zijn met een punt. De afgelopen jaren verloren we steeds en nu tenminste een punt. Hopelijk wordt deze lijn doorgezet in de volgende wedstrijden.
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ha die Els. Ik heb het zeker druk met mijn vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Goed dat die er is en jammer dat die nodig is... Daarnaast ben ik actief voor vluchtelingenwerk, één dag in de week oppasgrootvader, actief bij/voor GroenLinks en voor de Dikke van Dale. Sinds ik geen betaald werk meer doe, heb ik het drukker dan ooit...
Ik heb zojuist ook op het Ajaxforum geschreven, dat Feyenoord had kunnen winnen, misschien zelfs wel had moeten winnen. Veel Ajaxspelers werden uitgefloten en Van der Wiel en zelfs Eriksen verdienen niet langer een beschermde status. Beide spelers zijn uit vorm en het spoor volledig bijster. Ik ben van mening dat Frank de Boer hen te veel en te lang de hand boven het hoofd heeft gehouden. Spelers uitfluiten doe ik principieel niet, daarvoor ben ik te oud en te wijs ;-) en dat maakt spelers ook niet beter. Maar ik had er wel begrip voor dat een deel van de Ajaxsupporters hun ongenoegen uitten middels een fluitconcert. Spelers die uit vorm zijn zouden dat moeten compenseren door meer strijd te leveren. En dat zie je nou juist wel bij Feyenoord. Ik vond Feyenoord vandaag op elk gebied veel en veel beter dan Ajax. Logisch dus, dat jij en de overige Feyenoordsupporters er de pest over in hebben dat er "maar" gelijkgespeeld is. Maar geloof me Els, er gaan voor jullie mooie tijden aanbreken. Dat heb ik hier in het verleden ook al eens geschreven!
Leuk voor je Pietje, mooi ook dat je dat soort werk doet.
Moeilijk he, als een echte clubman zo eigenwijs is dat het punten gaat kosten.....
Fluiten ben ik met je eens, beide zienswijzen trouwens.
Ik hoop, dat we mooie tijden gaan beleven, het is meer dan welkom.
En dan weer uitpubliek....
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:23 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Volgens mij komt hij sowieso nooit op de hoogte die de bal had. Er zijn er inderdaad meerdere schuldig. Je hebt gelijk als je zegt dat het bij de corner begint, maar over El Ahmadi ben ik het niet met je eens. Dat hoeft ook niet. Als jij vindt dat jouw mening de waarheid is, dan is dat je goed recht. Ik heb alleen een andere mening. Er hoeft ook niemand gelijk te krijgen. Ik vind alleen wat anders en dat laat ik dan weten. Daar is een forum volgens mij voor bedoeld. Maar goed, het is zonde dat het een gelijkspel werd, want er zat meer in. Helaas, maar toch mogen we blij zijn met een punt. De afgelopen jaren verloren we steeds en nu tenminste een punt. Hopelijk wordt deze lijn doorgezet in de volgende wedstrijden.
Kan, maar ik denk dat er nog wel wat te schaven is. Ik ga er ook vanuit dat dat wel gebeurt. Ik denk dat vooral van Gastel er goed in is en hoop dat elke speler nog wat kan 'groeien'.
Niemand hoeft ook gelijk te hebben, ik heb er gewoon de pest over in dat die 1-1 valt. Wat trouwens ook een hele goede corner en een goede kopbal was. Ik zit zelf in een baan waarin we constant bezig zijn met 'wat doe je goed' en 'wat kan beter'. Ik hoop dat Feyenoord daar ook veel aandacht aan besteed.
MMM
 MMM - zondag 23 oktober 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Complimenten ook weer voor Schaken trouwens, die zowel vd wiel als koppers eenvoudig voorbij ging.

Had ik nooit meer verwacht, gaf ik paar weken terug al aan. Nu vasthouden dit niveau, of meer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door MMM --
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:27 schreef Els het volgende:

[..]

Leuk voor je Pietje, mooi ook dat je dat soort werk doet.
Moeilijk he, als een echte clubman zo eigenwijs is dat het punten gaat kosten.....
Fluiten ben ik met je eens, beide zienswijzen trouwens.
Ik hoop, dat we mooie tijden gaan beleven, het is meer dan welkom.
En dan weer uitpubliek....
Dat laatste zeker, Els. Er hingen een aantal spandoeken in de ArenA van Ajaxsupporters die daaraan refereerden, omdat zij weer uitpubliek in de ArenA willen zien. Er is geen wedstrijd zo mooi als Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax. Dat is de enige echte klassieker! Hoe leuk het ook is om tegen FC Twente en/of PSV te spelen. Dat zijn geen klassiekers. En niets is zo leuk als een klassieker met thuis- en met uitsupporters. Maar ja er lopen helaas erg veel klootzakken rond in zowel Amsterdam als in Rotterdam die hun club kapot maken en die veel voor hun goedwillende mede-supporters verpesten. Denk daarbij ook aan Beverwijk. Ongelooflijk.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 23 oktober 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Heeft nou niemand gezien dat Leerdam veruit de beste man op het veld was?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:37 schreef Marco12345 het volgende:
Heeft nou niemand gezien dat Leerdam veruit de beste man op het veld was?
nee, want dat was volgens velen (mijzelf incluis) El Ahmadi of anders Clasie.
Els
 Els - zondag 23 oktober 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste zeker, Els. Er hingen een aantal spandoeken in de ArenA van Ajaxsupporters die daaraan refereerden, omdat zij weer uitpubliek in de ArenA willen zien. Er is geen wedstrijd zo mooi als Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax. Dat is de enige echte klassieker! Hoe leuk het ook is om tegen FC Twente en/of PSV te spelen. Dat zijn geen klassiekers. En niets is zo leuk als een klassieker met thuis- en met uitsupporters. Maar ja er lopen helaas erg veel klootzakken rond in zowel Amsterdam als in Rotterdam die hun club kapot maken en die veel voor hun goedwillende mede-supporters verpesten. Denk daarbij ook aan Beverwijk. Ongelooflijk.
Zou wel weer eens mooi zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:37 schreef Marco12345 het volgende:
Heeft nou niemand gezien dat Leerdam veruit de beste man op het veld was?
Leerdam was goed, zeker. Maar niet de beste. Zoals T-Feyenoord al aangeeft, El Ahmadi en Clasie waren sowieso beter.
vries60
 vries60 - zondag 23 oktober 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

nee, want dat was volgens velen (mijzelf incluis) El Ahmadi of anders Clasie.
maar hoorde wel bij de uitblinkers!
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:39 schreef Els het volgende:

[..]

Zou wel weer eens mooi zijn.
Ik hoop het echt, Els. En dan hoop ik ook dat zowel Ajaxfans als Feyenoordfans er een leuke middag van gaan maken. Maar ja, of die hoop terecht is?? Nogmaals er lopen zowel bij jouw club als bij mijn club een grote groep hufters rond, zeg maar de beroeps hooligans, die maar niet begrijpen, dat ze hun club benadelen en kapot dreigen te maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:43 schreef vries60 het volgende:

[..]

maar hoorde wel bij de uitblinkers!
Speelde een prima wedstrijd, maar dat waren er meer. Uitblinken vond ik hem niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Lulder moet je nooit meer tegen 020 laten spelen want het is keer op keer drama tegen 020!
Lamprou had vandaag driedubbele inzet gehad!!!
Mulder is alleen maar bang om fouten te maken!
Overigens laat Vlaar zich ook gigantisch afbluffen!
Over het algemeen over de inzet tevreden maar we krijgen weer eens te weinig!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Feyenoord till i die --
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 23 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Trots op Feyenoord!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:01 schreef EdjeNL het volgende:
Trots op Feyenoord!!
Dat ook zeker!
Nu ook zo spelen tegen kleinere clubs!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 16:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het echt, Els. En dan hoop ik ook dat zowel Ajaxfans als Feyenoordfans er een leuke middag van gaan maken. Maar ja, of die hoop terecht is?? Nogmaals er lopen zowel bij jouw club als bij mijn club een grote groep hufters rond, zeg maar de beroeps hooligans, die maar niet begrijpen, dat ze hun club benadelen en kapot dreigen te maken.
Wordt weer hoog tijd, uit- en thuissupporters. Die hufters zijn geen supporters. Gewoon terug naar gezonde rivaliteit.
En daarna een kop koffie drinken.
MMM
 MMM - zondag 23 oktober 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Lulder moet je nooit meer tegen 020 laten spelen want het is keer op keer drama tegen 020!
Lamprou had vandaag driedubbele inzet gehad!!!
Mulder is alleen maar bang om fouten te maken!
Overigens laat Vlaar zich ook gigantisch afbluffen!
Over het algemeen over de inzet tevreden maar we krijgen weer eens te weinig!!
Mulder is niet goed genoeg. Verder vind ik Lamprou eigenlijk te klein.

Ik zou op zoek gaan naar een nieuwe keeper. Het contract van Velthuizen loopt af geloof ik, heeft maar voor 1 jaar getekend bij Vitesse?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder is niet goed genoeg. Verder vind ik Lamprou eigenlijk te klein.

Ik zou op zoek gaan naar een nieuwe keeper. Het contract van Velthuizen loopt af geloof ik, heeft maar voor 1 jaar getekend bij Vitesse?
Mulder was erg onzeker vandaag. Zou hij last van druk hebben oid? Is niet de eerste keer dat hij tegen Ajax niet lekker staat te keepen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Mulder is niet goed genoeg. Verder vind ik Lamprou eigenlijk te klein.

Ik zou op zoek gaan naar een nieuwe keeper. Het contract van Velthuizen loopt af geloof ik, heeft maar voor 1 jaar getekend bij Vitesse?
Nu al voorzichtig benaderen zeg ik!
Is een droom van hem om voor Feyenoord te spelen en tenminste een goede zekere keeper!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mulder was erg onzeker vandaag. Zou hij last van druk hebben oid? Is niet de eerste keer dat hij tegen Ajax niet lekker staat te keepen.
Klopt.
Is wel een feit dat hem elke wedstrijd tegen 020 wat aan te rekenen valt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nu al voorzichtig benaderen zeg ik!
Is een droom van hem om voor Feyenoord te spelen en tenminste een goede zekere keeper!
mja, Mulder zal zich echt moeten gaan bewijzen, want hij begon wel aardig dit seizoen, maar is bij lange na geen rots in de branding. Blijft eeuwig zonde dat Krul niet is gekomen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt.
Is wel een feit dat hem elke wedstrijd tegen 020 wat aan te rekenen valt!
Helaas wel.
FR Vakkie W
 FR Vakkie W - zondag 23 oktober 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Hebben jullie dat balletje in de 16 meter gezien die Mulder een soort nonchalant liet stuiteren en toen de Jong ging jagen dat die zo lullig tegen z'n knie over de achterlijn ging. Dat kan toch niet of ligt dat aan mij???
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wordt weer hoog tijd, uit- en thuissupporters. Die hufters zijn geen supporters. Gewoon terug naar gezonde rivaliteit.
En daarna een kop koffie drinken.
Ik ben het meer dan volledig (en dat is héél veel... ;-)) met je eens, Henk. Ik ben 62 jaar en ben zo'n slordige 55 jaar supporter van Ajax. Ik kan me zelfs nog wedstrijden herinneren tussen ons beider mooie clubs dat er hele gezinnen (met kleine kinderen, zoals ik destijds) zaten. Feyenoord- en Ajaxfans door elkaar in één vak, gezellig over voetbal pratend... Ik realiseer me terdege dat dat helaas geen haalbare kaart meer is. Maar een beetje minder oorlog en daarvoor een gezonde rivaliteit in de plaats, zou mij en met mij vele anderen erg welkom zijn!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mja, Mulder zal zich echt moeten gaan bewijzen, want hij begon wel aardig dit seizoen, maar is bij lange na geen rots in de branding. Blijft eeuwig zonde dat Krul niet is gekomen.
Of Velthuizen!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Of Velthuizen!!
+1
bjorn
 bjorn - zondag 23 oktober 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Heerlijke wedstrijd was het zeg, Feyenoord echt heer en meester. Volgensmij heeft Ajax maar 2 kansen gehad, waarvan 1 cadeau gegeven door mulder die zeer onzeker oogte.
DY
 DY - zondag 23 oktober 2011 - 17:26   quote  deeplink  
mulder is zo slecht at we 10 doelpunten tegen hebben in 10 wedstrijden en 1 van de beste verdedegingen van nederland zo slecht is mulderO.o
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het meer dan volledig (en dat is héél veel... ;-)) met je eens, Henk. Ik ben 62 jaar en ben zo'n slordige 55 jaar supporter van Ajax. Ik kan me zelfs nog wedstrijden herinneren tussen ons beider mooie clubs dat er hele gezinnen (met kleine kinderen, zoals ik destijds) zaten. Feyenoord- en Ajaxfans door elkaar in één vak, gezellig over voetbal pratend... Ik realiseer me terdege dat dat helaas geen haalbare kaart meer is. Maar een beetje minder oorlog en daarvoor een gezonde rivaliteit in de plaats, zou mij en met mij vele anderen erg welkom zijn!
Niets is onhaalbaar Pietje. Supporters doorelkaar in 1 vak moet streven blijven. Hier in het Zaanse land veel (020-)teleurstelling. Vin ik wel weer mooi, dat snap je wel.
Geweldig werk doe je trouwens man! Las ik trouwens dat de overheid de Voedselbanken niet meer wil financieren?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Of Velthuizen!!
In principe ga ik met jou en T-Feyenoord mee voor een '+2'.

Alleen speelt bij mij dan dat het wel heel lullig is Mulder vaak te laten keepen, en zodra Velthuizen ineens transfervrij is, die op goal te zetten. Maar goed, als 'ie beter is, waarom niet..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het meer dan volledig (en dat is héél veel... ;-)) met je eens, Henk. Ik ben 62 jaar en ben zo'n slordige 55 jaar supporter van Ajax. Ik kan me zelfs nog wedstrijden herinneren tussen ons beider mooie clubs dat er hele gezinnen (met kleine kinderen, zoals ik destijds) zaten. Feyenoord- en Ajaxfans door elkaar in één vak, gezellig over voetbal pratend... Ik realiseer me terdege dat dat helaas geen haalbare kaart meer is. Maar een beetje minder oorlog en daarvoor een gezonde rivaliteit in de plaats, zou mij en met mij vele anderen erg welkom zijn!
En nu deze wedstrijd gerelateerd!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:26 schreef DY het volgende:
mulder is zo slecht at we 10 doelpunten tegen hebben in 10 wedstrijden en 1 van de beste verdedegingen van nederland zo slecht is mulderO.o
Jij moette leren Nederlands!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:26 schreef DY het volgende:
mulder is zo slecht at we 10 doelpunten tegen hebben in 10 wedstrijden en 1 van de beste verdedegingen van nederland zo slecht is mulderO.o
overdreven. Alleen AZ heeft minder tegendoelpunten. En Mulder oogt onzeker en keept wat minder. Tis niet zo dat hij wedstrijd na wedstrijd ons punten kost.

Maar Mulder moet zich verbeteren, want in zijn huidige vorm is hij niet goed genoeg. Maar vind hij is zeker geen slechte keeper.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 23 oktober 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

In principe ga ik met jou en T-Feyenoord mee voor een '+2'.

Alleen speelt bij mij dan dat het wel heel lullig is Mulder vaak te laten keepen, en zodra Velthuizen ineens transfervrij is, die op goal te zetten. Maar goed, als 'ie beter is, waarom niet..
Dat is wel lullig, maar Mulder heeft dat zelf in de hand. Keept hij goed dan zal niemand beginnen over andere keepers.
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niets is onhaalbaar Pietje. Supporters doorelkaar in 1 vak moet streven blijven. Hier in het Zaanse land veel (020-)teleurstelling. Vin ik wel weer mooi, dat snap je wel.
Geweldig werk doe je trouwens man! Las ik trouwens dat de overheid de Voedselbanken niet meer wil financieren?
Dat klopt helaas, Henk. De overheid bezuinigt waar ze kunnen en zien de voedselbank kennelijk ook als "linkse hobby". Te triest voor woorden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

En nu deze wedstrijd gerelateerd!
Hoe bedoel je?
DY
 DY - zondag 23 oktober 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij moette leren Nederlands!
azijnzeiker, maar jongens theo janssen gaf in een interview aan dat ie het ajakkes ´´publiek´´ maar wat successupporters vind hahaXD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door DY --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 oktober 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt helaas, Henk. De overheid bezuinigd waar ze kunnen en zien de voedselbank kennelijk ook als "linkse hobby". Te triest voor woorden.
Yep, en volgende keer gaan er weer velen Wilders stemmen, want hij zal de zwakkeren in de samenleving wel beschermen.
Maar hij vindt dit allemaal prima.
Kiezersbedrog.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Al verder gelezen!
Annuleer bericht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - zondag 23 oktober 2011 - 17:43   quote  deeplink  
http://twitpic.com/74ohgc
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 23 oktober 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Mooi man!!
Kan je nagaan als we gewonnen hadden!!
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Al verder gelezen!
Annuleer bericht!
:-)
Pietje
 Pietje - zondag 23 oktober 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Yep, en volgende keer gaan er weer velen Wilders stemmen, want hij zal de zwakkeren in de samenleving wel beschermen.
Maar hij vindt dit allemaal prima.
Kiezersbedrog.
Dit gaat behoorlijk off-topic, maar dat vindt Boudewijn vast niet erg voor een keer ;-)
Wilders gaat vroeg of laat stemmen verliezen. Zodra de Wilders-stemmers eind januari hun eerste loonstrookje van 2012 van hun werkgever krijgen! Dan zal blijken, dat velen er netto fors op achteruit zijn gegaan. Denk aan een koopkrachtverlies van zo'n 8 tot 10 procent in sommige gevallen. En dat komt dan toch echt, omdat hij (Wilders) in een gedoogconstructie akkoord is gegaan met dwaze en blinde bezuinigingen. Ik ben (onder andere) econoom en ik ben er van overtuigd, dat tijdens een crisis en bij het huidige wantrouwen van "de consument" je niet al te driest moet bezuinigen, immers die consument houdt zijn portemonnee dicht in zijn achterzak en geeft minimaal uit. En dat is slecht voor de economie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2011 door Pietje --
bjorn
 bjorn - zondag 23 oktober 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 17:26 schreef DY het volgende:
mulder is zo slecht at we 10 doelpunten tegen hebben in 10 wedstrijden en 1 van de beste verdedegingen van nederland zo slecht is mulderO.o
Sorry hoor maar eerst laat hij een makkelijk vangbaare bal los, komt een corner uit die op de lat beland en in de 2e helft laat hij de bal veel te makkelijk los wat ons bijna een penalty kosten. Dan mag ik toch vinden dat hij onzeker heeft gekeept, vind hem niet slecht maar dit moet er wel uit.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 23 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:00 schreef bjorn het volgende:

[..]

Sorry hoor maar eerst laat hij een makkelijk vangbaare bal los, komt een corner uit die op de lat beland en in de 2e helft laat hij de bal veel te makkelijk los wat ons bijna een penalty kosten. Dan mag ik toch vinden dat hij onzeker heeft gekeept, vind hem niet slecht maar dit moet er wel uit.
Bal hield hij netjes binnen het strafschopgebied, want eenmaal daarbuiten mag 'ie hem niet met z'n handen vastpakken. Jammer dat zo'n pisvinger van Ajax die bal dan uit z'n handen trapt.
DY
 DY - zondag 23 oktober 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 18:00 schreef bjorn het volgende:

[..]

Sorry hoor maar eerst laat hij een makkelijk vangbaare bal los, komt een corner uit die op de lat beland en in de 2e helft laat hij de bal veel te makkelijk los wat ons bijna een penalty kosten. Dan mag ik toch vinden dat hij onzeker heeft gekeept, vind hem niet slecht maar dit moet er wel uit.
dat hoort bij een jonge keeper ik wil het nog wel uitleggen maar keeper heeft mentaal de moeilijkste taak van het veld, en bij het mentale aspect hoort wat ervaring wat hij gewoon nog neit echt heeft, maar fernandez maakt een cruciale fout tegen ado en daar hoor ik dan bv niemand meer over dan, is t van ja hij heeft zn vorm nog niet. O.o

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1









0.0269169