BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 oktober 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Stichting open deur.

.
Dat heeft dan meer met jou raadselachtige posts te maken..
Of is het de bedoeling dat we elke 5 woorden die jij opschrijft moeten gaan analyseren
om het volgens voor 100% verkeerd gelezen te hebben hahahaha
Gaat werkelijk nergens over ....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 10 oktober 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey ik woon tenminste nog in Nederland imitatie Duitser..
Hehhehehehehehehhehehehehe!
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zie maar 1 team achter mensen aan rennen em dat gaan wij zijn...
Nee, je probeert nu realisme te prediken, maar de feiten liggen anders. Ajax mist heel veel belangrijke spelers, het enige waar we voor op moeten passen is de Arena en Ajax dat ons vroeg onder druk gaat proberen te zetten. Zeg jij maar eens waarom Ajax gaat winnen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 oktober 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:42 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, je probeert nu realisme te prediken, maar de feiten liggen anders. Ajax mist heel veel belangrijke spelers, het enige waar we voor op moeten passen is de Arena en Ajax dat ons vroeg onder druk gaat proberen te zetten. Zeg jij maar eens waarom Ajax gaat winnen.
omdat dat altijd zo gaat ?
MMM
 MMM - maandag 10 oktober 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:39 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Onzin. Het middenveld en de aanval van Feyenoord is, met de spelers die meedoen, beter. Ik zie Janssen met z'n rooklongen al achter 1x raken El Ahmadi aanrennen. Clasie heeft de Jong in z'n zak, de uitdaging voor Leerdam is Eriksen.
?
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 10 oktober 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:08 schreef FR-Douwe het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Datum: 23 oktober
Tijdstip: 12:30 uur
Plaats: Amsterdam
Scheidsrechter: nnb

Afwezigen:
Ajax:
Sigthórsson (Enkel), Alderweireld (enkel), Silva (Schouder), Serero (buikspier), Boilesen (hamstring), Özbiliz (enkel)
Feyenoord:
Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie)

Vorm:
Ajax: WWGGV
Feyenoord: GWWVV

Topscorers:
Ajax: Sigthórsson, Sulejmani (beide 5)
Feyenoord: Fernandez, Bakkal (beide 3)

Laatste 5 ontmoetingen in Amsterdam:
Seizoen Wedstrijd Uitslag
19/01/2011 Ajax-Feyenoord 2-0
01/11/2009 Ajax-Feyenoord 5-1
15/02/2009 Ajax-Feyenoord 2-0
03/02/2008 Ajax-Feyenoord 3-0
04/02/2007 Ajax-Feyenoord 4-1

Historisch beeldmateriaal:

[ filmpje ]

Nog een oud wedstrijdverslag wat erbij hoort:
Op 13 mei 2001 speelde Feyenoord in de Amsterdam ArenA 'De Klassieker' tegen Ajax. Feyenoord zat in een moeilijke periode in de competitie.

In de beginfase van de wedstrijd kwam Feyenoord goed weg toen Christian Chivu de lat raakte met een kopbal vanuit een hoekschop. Niet lang daarna was het Bonaventure Kalou die met een steekpass vanaf de rechterkant David Connoly alleen voor het doel zette. Hij schoot de bal linksonderin het doel en dus was het al na zeven minuten 0-1 voor de Rotterdammers.

Feyenoord liet zich na het doelpunt steeds verder terugzakken wat zes minuten na de 0-1 van Connoly leidde tot de gelijkmaker. Pius Ikedia gaf een steekpass op Shota Arveladze, na een kleine solo, en de Georgische aanvaller rondde de bal met een sliding af in het doel.

Ajax bleef de druk bij Feyenoord opvoeren. Tomasz Galasek speelde zijn directe tegenstander voorbij, gaf de bal aan Shota Arveladze die de bal hard rechtsonderin het doel wist te prikken. Het was 2-1 voor Ajax, wat tevens ook de ruststand was.

Ajax kreeg na rust de beste kansen, maar het was Feyenoord dat op gelijke hoogte kwam. David Connoly gaf een lage voorzet die door de Ajax-defensie werd gemist, maar door Feyenoorder Leonardo binnen werd geschoten die in de 46ste minuut was ingevallen voor Jan de Visser; 2-2.

Vijf minuten later kwam Feyenoord al op voorsprong in de ArenA. Na een goede combinatie tussen Connoly en Emerton stoomde Connoly door naar de vijfmeter lijn om de bal terug te krijgen van Brett Emerton en kon de bal in het doel tikken.

Alweer zeven minuten later, in de 73ste minuut, kwam Feyenoord comfortabel op voorsprong door de 2-4 te maken. Uit een counter was het Leonardo met een mooie solo die Jon-Dahl Tomasson nog op eigen helft alleen richting het doel van Fred Grim stuurde. Met een schijnbeweging omspeelde de Deen de keeper en kon Feyenoord op twee doelpunten verschil zetten tegen de Amsterdammers.

Echter vijf minuten voor tijd was het weer Shota Arveladze die zijn derde doelpunt van de wedstrijd maakte en Ajax nog enigszins terug in de wedstrijd wist te krijgen. Rafael van der Vaart had in de slotfase nog wel de gelijkmaker op de schoen maar schoot de bal over en dus wint Feyenoord met 3-4 in de Amsterdam ArenA tegen Ajax.

Ajax - Feyenoord 3-4

Scoreverloop: '07 0-1 Connoly '13 1-1 Arveladze '18 2-1 Arveladze '61 2-2 Leonardo '66 2-3 Connoly '73 2-4 Tomasson '85 3-4 Arveladze

Kaarten: Geel: Yakubu, R. Witschge, Van der Vaart (allen Ajax), Emerton, Tomasson, Connoly (allen Feyenoord)

Scheidsrechter: Dick Jol

Opstellingen: Ajax: Grim; Yakubu, Chivu ('79 Van der Vaart), Pasanen, De Cler; Galásek, Van der Gun (46' Van der Meyde), R. Witschge; Ikedia, Arveladze, Wamberto (75' Machlas).
Feyenoord: Dudek; Emerton, De Haan (62' Gyan), Van Gobbel, Tininho; Paauwe, Van Wonderen, Tomasson; Kalou (85' Van Gastel), Connoly, De Visser ('46 Leonardo).

Disclaimer
Resultaten/ schorsingen/ blessures e.d. worden bijgewerkt vanaf moment van uitkomen tot aan de wedstrijd.

Edit: Hotjumper: bedankt voor je wedstrijdverslag tip!!
kan die linkse logo niet kleiner
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

omdat dat altijd zo gaat ?
Ajax is thuis echt zo sterk niet als dat het lijkt, we gingen in voorgaande jaren vaak ten onder aan het feit dat de spelers van Ajax vroeg druk zette, en met zo'n Arena erachter sta je dan al met 1-0 achter. Met een goed tactisch plan kun je de zwakheden van Ajax gemakkelijk blootleggen, of hoe denk jij anders dat ADO won in De Kuip? Dat Feyenoord had moeten winnen in Alkmaar?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 10 oktober 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst Leon!!
Anders wonnen wij ook wel elk jaar de EC 1!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:46 schreef MMM het volgende:

[..]

?
Janssen komt tegenover El Ahmadi te staan.
De Jong tegen Clasie
Eriksen tegen Leerdam

Ik denk dat wij hier het sterkst uitkomen. Vooral met El Ahmadi tegenover Janssen.
MMM
 MMM - maandag 10 oktober 2011 - 22:50   quote  deeplink  
We zullen het zien, ik kijk eerst naar VVV thuis.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 oktober 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:42 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, je probeert nu realisme te prediken, maar de feiten liggen anders. Ajax mist heel veel belangrijke spelers, het enige waar we voor op moeten passen is de Arena en Ajax dat ons vroeg onder druk gaat proberen te zetten. Zeg jij maar eens waarom Ajax gaat winnen.
Omdat in principe elke linie een aantal betere spelers staan.
Omdat ze beter ingespeeld zijn.
Omdat wij minder ervaring hebben

En om wat Leon zegt.
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:50 schreef MMM het volgende:
We zullen het zien, ik kijk eerst naar VVV thuis.
Die wedstrijd heeft er 0.0 procent mee te maken, blessures en schorsingen die kunnen volgen uitgesloten.

Tegen VVV zullen wij zelf het spel moeten maken, tegen Ajax zal het tactisch plan gewijzigd zijn, de formatie anders en er zullen andere spelers spelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 oktober 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:50 schreef MMM het volgende:
We zullen het zien, ik kijk eerst naar VVV thuis.
Eens. Ben ook heel negatief geworden van ADO thuis.
Blijft toch hangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 oktober 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst Leon!!
Anders wonnen wij ook wel elk jaar de EC 1!!
Ja dat is valse hoop kweken maar ik HOOP op winst ,maar ik HOOP zoveel kerel!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Omdat in principe elke linie een aantal betere spelers staan.
Omdat ze beter ingespeeld zijn.
Omdat wij minder ervaring hebben

En om wat Leon zegt.
Elke lini betere spelers?

Vermeer / Mulder - Vermeer het voordeel van de twijfel.

vd Wiel / Fernandez - vd Wiel
Vertonghen/ Vlaar - Ongeveer gelijk.
Alderweireld/de Vrij - Alderweireld
Anita / Indi - Ongeveer gelijk

Janssen / El Ahmadi - Met Janssen op die plek: El Ahmadi.
de Jong / Clasie - Met de Jong op die plek: Clasie.
Eriksen / Leerdam - Eriksen natuurlijk, maar ik acht Leerdam in staat het Eriksen knap lastig te maken.

Boerrigter / Cabral - Boerrigter
Sulejmani / Schaken - Schaken in deze vorm
Bulykin / Guidetti - Bulykin op dit moment

3 van Ajax zijn er denk ik dan beter, valt dus reuze mee, je verhaal over ingespeeldheid snap ik niet zo goed, want in welk opzicht is Ajax beter ingespeeld? Bovendien hebben ze een aantal blessures en schorsingen. En ervaring... Tja...
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens. Ben ook heel negatief geworden van ADO thuis.
Blijft toch hangen.
Anderzijds zou je kunnen denken dat je met mindere spelers, maar met een goed tactisch plan de zwakke punten van de tegenstander kunt blootleggen. Zoals wij deden bij AZ.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 oktober 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Anderzijds zou je kunnen denken dat je met mindere spelers, maar met een goed tactisch plan de zwakke punten van de tegenstander kunt blootleggen. Zoals wij deden bij AZ.
Ik denk dat we onze spelers misschien overschatten.
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat we onze spelers misschien overschatten.
Iedereen in de Eredivisie kan van elkaar winnen. Het gaat niet altijd om spelers.
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 23:05   quote  deeplink  
We hebben echt veel te weinig vertrouwen in een goede afloop.
Bang om teleurgesteled te worden.
Ik denk echt dat we een goede kans maken, als Het Legioen zich al acht kansloos te zijn wat moeten we dan wel niet van de spelers verwachten.

We Shall Not Bemoved!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Elke lini betere spelers?

Vermeer / Mulder - Vermeer het voordeel van de twijfel.

vd Wiel / Fernandez - vd Wiel
Vertonghen/ Vlaar - Ongeveer gelijk.
Alderweireld/de Vrij - Alderweireld
Anita / Indi - Ongeveer gelijk

Janssen / El Ahmadi - Met Janssen op die plek: El Ahmadi.
de Jong / Clasie - Met de Jong op die plek: Clasie.
Eriksen / Leerdam - Eriksen natuurlijk, maar ik acht Leerdam in staat het Eriksen knap lastig te maken.

Boerrigter / Cabral - Boerrigter
Sulejmani / Schaken - Schaken in deze vorm
Bulykin / Guidetti - Bulykin op dit moment

3 van Ajax zijn er denk ik dan beter, valt dus reuze mee, je verhaal over ingespeeldheid snap ik niet zo goed, want in welk opzicht is Ajax beter ingespeeld? Bovendien hebben ze een aantal blessures en schorsingen. En ervaring... Tja...
Niet geheel mee eens..
Qua individuele spelers is Ajax op bijna elke positie beter..
Alleen met dit middenveld gaat het superslecht..
Als De Jong straks in de spits staat met Janssen en Eriksen naast elkaar en Enoh erachter, gaat het een stuk gemakkelijker..
Vind het alleen jammer dat de Boer aan zijn middenveld houdt, en niet iets anders, hij moet toch ook inzien dat dit niet werkt?

Voor de rest vind ik Vertonghen beter dan Vlaar.
Vermeer beter dan Mulder.
Sulejmani beter dan Schaken.. (1 zwaluw maakt nog geen zomer bij Schaken)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat we onze spelers misschien overschatten.
Of onderschatten. Ajax is sterker maar niet onoverwinnelijk.

De sleutel ligt op het middenveld. Janssen en De Jong zijn heel beperkt als ze niet om de 16 spelen. Dus het is zaak die 2 daar weg te houden. Verder zijn beide linksback posities ronduit zwak dus de rechtsbuitens kunnen verschil maken. Ik denk dat Vd Wiel en Dani overeind kunnen blijven tegen hun tegenstanders.

Denk dat we meer van afstand moeten gaan schieten want hun keeper is niet bijster groot, waardoor corners en vrije trappen vanzelfsprekend ook gevaarlijk kunnen worden.
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Niet geheel mee eens..
Qua individuele spelers is Ajax op bijna elke positie beter..
Alleen met dit middenveld gaat het superslecht..
Als De Jong straks in de spits staat met Janssen en Eriksen naast elkaar en Enoh erachter, gaat het een stuk gemakkelijker..
Vind het alleen jammer dat de Boer aan zijn middenveld houdt, en niet iets anders, hij moet toch ook inzien dat dit niet werkt?

Voor de rest vind ik Vertonghen beter dan Vlaar.
Vermeer beter dan Mulder.
Sulejmani beter dan Schaken.. (1 zwaluw maakt nog geen zomer bij Schaken)
De posities met elkaar vergelijken heeft weinig nut, ik denk dat wij in staat zijn jullie zwakheden bloot te leggen. Jullie backs kunnen leuk mee opkomen, maar tegen de echte vleugelspelers die wij in ons team hebben moet ik het nog maar eens zien...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Of onderschatten. Ajax is sterker maar niet onoverwinnelijk.

De sleutel ligt op het middenveld. Janssen en De Jong zijn heel beperkt als ze niet om de 16 spelen. Dus het is zaak die 2 daar weg te houden. Verder zijn beide linksback posities ronduit zwak dus de rechtsbuitens kunnen verschil maken. Ik denk dat Vd Wiel en Dani overeind kunnen blijven tegen hun tegenstanders.

Denk dat we meer van afstand moeten gaan schieten want hun keeper is niet bijster groot, waardoor corners en vrije trappen vanzelfsprekend ook gevaarlijk kunnen worden.
Vermeer is niet groot, maar heeft wel veel katachtige reddingen..
Als je puur kijkt naar het ballen tegenhouden denk ik dat Vermeer beter is dan Stekelenburg.
Stekelenburg heeft andere kwaliteiten die veel beter zijn, en dus overall is hij beter, maargoed..
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vermeer is niet groot, maar heeft wel veel katachtige reddingen..
Als je puur kijkt naar het ballen tegenhouden denk ik dat Vermeer beter is dan Stekelenburg.
Stekelenburg heeft andere kwaliteiten die veel beter zijn, en dus overall is hij beter, maargoed..
Vermeer kan beter meevoetballen dan Stekelenburg, en heeft inderdaad katachtige reddingen die er beter uitzien dan het eigenlijk is, terwijl Stekelenburg ze er ook wel uithoud maar op een sobere, van der Sar achtige, manier. Bovendien heeft Vermeer nooit een bal klem.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:09 schreef Quiroz het volgende:

[..]

De posities met elkaar vergelijken heeft weinig nut, ik denk dat wij in staat zijn jullie zwakheden bloot te leggen. Jullie backs kunnen leuk mee opkomen, maar tegen de echte vleugelspelers die wij in ons team hebben moet ik het nog maar eens zien...
Je doet net precies hetzelfde?

Maar vdWiel zuigt op het moment..
Misschien hebben wij Boilesen weer tegen Feyenoord en dan hoop ik dat Anita achter Janssen en Eriksen komt te staan..
Boilesen is nl gewoon goed bezig en Anita hoort daar niet te staan, hetzelfde geldt voor Blind..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vermeer is niet groot, maar heeft wel veel katachtige reddingen..
Als je puur kijkt naar het ballen tegenhouden denk ik dat Vermeer beter is dan Stekelenburg.
Stekelenburg heeft andere kwaliteiten die veel beter zijn, en dus overall is hij beter, maargoed..
klopt. Vermeer heeft een uitstekende reflex. Maar daarentegen minder reikwijdte.

Vind hem bovendien soms onzeker bij corners.

Zeker geen slechte keeper, maar is in mijn ogen eigenlijk net niet goed genoeg. Zelfde geldt overigens zeker ook voor Mulder, maar wellicht dat die zich kan verbeteren.
Quiroz
 Quiroz - maandag 10 oktober 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je doet net precies hetzelfde?

Maar vdWiel zuigt op het moment..
Misschien hebben wij Boilesen weer tegen Feyenoord en dan hoop ik dat Anita achter Janssen en Eriksen komt te staan..
Boilesen is nl gewoon goed bezig en Anita hoort daar niet te staan, hetzelfde geldt voor Blind..
Ik deed dat omdat Stylzz daarover begon, maar ik vind het zelf weinig zin hebben, maar je kan er over discusseren...

Ik hoop ook dat Boilesen erin staat. Verdedigend zijn vd Wiel en Boilesen uitermate zwak. Daarom hoop ik niet dat Anita tegen onze buitenspelers staat, dat vind ik een bijtertje.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:13 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Vermeer kan beter meevoetballen dan Stekelenburg, en heeft inderdaad katachtige reddingen die er beter uitzien dan het eigenlijk is, terwijl Stekelenburg ze er ook wel uithoud maar op een sobere, van der Sar achtige, manier. Bovendien heeft Vermeer nooit een bal klem.
Ik vind juist dat Stekelenburg beter kan meevoetballen..
Stekelenburg kan bijv. met 2 benen, Vermeer bijna niet..
Vermeer komt vaak in de problemen achterin.. (Komt natuurlijk ook omdat de verdediging zit te kutten)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

klopt. Vermeer heeft een uitstekende reflex. Maar daarentegen minder reikwijdte.

Vind hem bovendien soms onzeker bij corners.

Zeker geen slechte keeper, maar is in mijn ogen eigenlijk net niet goed genoeg. Zelfde geldt overigens zeker ook voor Mulder, maar wellicht dat die zich kan verbeteren.
Vermeer is nog maar 25, he?
Die kan zich nog genoeg verbeteren..
Stekelnburg was eerst ook totaal niet goed, en nu wel.. Dat is in 2 jaar heel erg gegroeid, terwijl hij ook al wat ouder is..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik deed dat omdat Stylzz daarover begon, maar ik vind het zelf weinig zin hebben, maar je kan er over discusseren...

Ik hoop ook dat Boilesen erin staat. Verdedigend zijn vd Wiel en Boilesen uitermate zwak. Daarom hoop ik niet dat Anita tegen onze buitenspelers staat, dat vind ik een bijtertje.
Ik weet niet wat vdWiel heeft, maar die is echt drama op het moment.. Ik hoop dat ze Ligeon (jeugdspeler) erin zetten..
Boesen ben ik niet met je eens, wat verdedigend betreft..
Anita is rechtsbenig op een linksbenige positie, dan kun je heel moeilijk opbouwen..
Anita moet gewoon verdedigende middenvelder zijn en dan kan hij alles afpakken en opbouwend is hij gegroeid..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vermeer is nog maar 25, he?
Die kan zich nog genoeg verbeteren..
Stekelnburg was eerst ook totaal niet goed, en nu wel.. Dat is in 2 jaar heel erg gegroeid, terwijl hij ook al wat ouder is..
Vermeer kan wel figuurlijk nog groeien, maar niet letterlijk. Vind hem te klein. Dat klinkt lullig, maar een keeper moet nu eenmaal flink wat lengte hebben om naar de hoeken te kunnen en om te kunnen heersen in het strafschop gebied en dan zeker in de 5 meter.

Nogmaals, Vermeer is een prima lijnkeeper, maar niet compleet genoeg. Zo hebben wij er ook een in de jeugd rondlopen. Lamprou, die eigenlijk te klein is, maar wat verder wel een prima keeper is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet niet wat vdWiel heeft, maar die is echt drama op het moment.. Ik hoop dat ze Ligeon (jeugdspeler) erin zetten..
Boesen ben ik niet met je eens, wat verdedigend betreft..
Anita is rechtsbenig op een linksbenige positie, dan kun je heel moeilijk opbouwen..
Anita moet gewoon verdedigende middenvelder zijn en dan kan hij alles afpakken en opbouwend is hij gegroeid..
Heb Ligeon een aantal jaar terug een paar keer zien spelen (bij Oranje-O17), maar was niet onder de indruk van hem. Heeft hij zich inmiddels flink verbeterd?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vermeer kan wel figuurlijk nog groeien, maar niet letterlijk. Vind hem te klein. Dat klinkt lullig, maar een keeper moet nu eenmaal flink wat lengte hebben om naar de hoeken te kunnen en om te kunnen heersen in het strafschop gebied en dan zeker in de 5 meter.

Nogmaals, Vermeer is een prima lijnkeeper, maar niet compleet genoeg. Zo hebben wij er ook een in de jeugd rondlopen. Lamprou, die eigenlijk te klein is, maar wat verder wel een prima keeper is.
Ach, we zullen het zien.. Hij moet er wat op verzinnen om toch die corners goed te doen.. Ik verwacht dat het wel goed komt..
Mulder komt ook, maar moet nog veel leren.. Komt ook wel goed met hem..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ach, we zullen het zien.. Hij moet er wat op verzinnen om toch die corners goed te doen.. Ik verwacht dat het wel goed komt..
Mulder komt ook, maar moet nog veel leren.. Komt ook wel goed met hem..
laten we het hopen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heb Ligeon een aantal jaar terug een paar keer zien spelen (bij Oranje-O17), maar was niet onder de indruk van hem. Heeft hij zich inmiddels flink verbeterd?
Over 1 wedstrijd kun je een speler niet oordelen over hoe goed hij is..
Heb hem zelf nooit zien spelen, maar heb wel positieve vehalen gehoord.. Z'n bijnaam is 'speedy'.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Over 1 wedstrijd kun je een speler niet oordelen over hoe goed hij is..
Heb hem zelf nooit zien spelen, maar heb wel positieve vehalen gehoord.. Z'n bijnaam is 'speedy'.
Heb hem vaker dan 1 wedstrijd zien spelen, zoals ik al aangaf. 4 of 5 (delen van) wedstrijden zullen het zijn geweest. Daar heb ik overigens ook voor het eerst onder andere Castaignos, De Vrij en Isoufi zien spelen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Heb hem vaker dan 1 wedstrijd zien spelen, zoals ik al aangaf. 4 of 5 (delen van) wedstrijden zullen het zijn geweest. Daar heb ik overigens ook voor het eerst onder andere Castaignos, De Vrij en Isoufi zien spelen.
Ah, sorry, verkeerd gelezen.. ;-)
Ik kijk bijna geen jeugd, maar vind het wel altijd leuk om erover te lezen en erover praten..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 10 oktober 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ah, sorry, verkeerd gelezen.. ;-)
Ik kijk bijna geen jeugd, maar vind het wel altijd leuk om erover te lezen en erover praten..
ok ;)

Dico Koppers was overigens basisspeler in datzelfde elftal, naast De Vrij in het centrum.

Beide onopvallend, maar wel degelijk. Wellicht dat ook Koppers die stap kan maken naar het eerste elftal...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ok ;)

Dico Koppers was overigens basisspeler in datzelfde elftal, naast De Vrij in het centrum.

Beide onopvallend, maar wel degelijk. Wellicht dat ook Koppers die stap kan maken naar het eerste elftal...
Heeftie al.. Heeft debiut tegen FC Volendam gemaakt, oefenwedstrijd, alleen voor de rest nog niks..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 10 oktober 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Stekelenburg beter kan meevoetballen..
Stekelenburg kan bijv. met 2 benen, Vermeer bijna niet..
Vermeer komt vaak in de problemen achterin.. (Komt natuurlijk ook omdat de verdediging zit te kutten)
vermeer doet het uistekend weet niet wat jij ziet
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 oktober 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:44 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

vermeer doet het uistekend weet niet wat jij ziet
Ik zie dat hij het elke wedstrijd het goed doet, alleen dat het af en toe wat kut gaat achterin..
JanM
 JanM - dinsdag 11 oktober 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Wel een beetje lullig voor onze Obiku dat ene Hasjkoph hier de hele tijd met dat dope-plaatje voorbij komt ...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 oktober 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:34 schreef Quiroz het volgende:
...... en we spelen in de 4-2-2 formatie.....
Is dat niet heel overmoedig?
JanM
 JanM - dinsdag 11 oktober 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 - 00:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is dat niet heel overmoedig?
3-2-2 zou pas overmoedig zijn!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 11 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 23:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik zie dat hij het elke wedstrijd het goed doet, alleen dat het af en toe wat kut gaat achterin..
ja maar dat ligt niet aan vermeer
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 11 oktober 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 - 10:48 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

ja maar dat ligt niet aan vermeer
Ik weet niet of het door hem komt..
Of de verdediging zit te kutten, of Vermeers coaching oid is niet goed dan..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 11 oktober 2011 - 12:17   quote  deeplink  
heeft coaching iets met de keeper te maken ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 11 oktober 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 - 12:17 schreef weetnietoftochwel het volgende:
heeft coaching iets met de keeper te maken ?
Ehh.. Ja?
salemi
 salemi - dinsdag 11 oktober 2011 - 12:28   quote  deeplink  
020 moet dit weekend tegen AZ, dat is een goede graadmeter. Wij hebben het AZ heel lastig gemaakt, tot aan de rode kaart van Kelvin zat er steeds meer in dan een nederlaag. Het blijkt dat als Feyenoord het spel moet maken (ADO) het vreselijk mis kan gaan. In 020 hoeven wij dat niet te doen, en kan je op de counter spelen. Guidetti en Schaken (liever dan Cabral, vanwege ene sterker fysiek) lanceren en proberen te scoren.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 11 oktober 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2011 - 22:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Elke lini betere spelers?

Vermeer / Mulder - Vermeer het voordeel van de twijfel.

vd Wiel / Fernandez - vd Wiel
Vertonghen/ Vlaar - Ongeveer gelijk.
Alderweireld/de Vrij - Alderweireld
Anita / Indi - Ongeveer gelijk

Janssen / El Ahmadi - Met Janssen op die plek: El Ahmadi.
de Jong / Clasie - Met de Jong op die plek: Clasie.
Eriksen / Leerdam - Eriksen natuurlijk, maar ik acht Leerdam in staat het Eriksen knap lastig te maken.

Boerrigter / Cabral - Boerrigter
Sulejmani / Schaken - Schaken in deze vorm
Bulykin / Guidetti - Bulykin op dit moment

3 van Ajax zijn er denk ik dan beter, valt dus reuze mee, je verhaal over ingespeeldheid snap ik niet zo goed, want in welk opzicht is Ajax beter ingespeeld? Bovendien hebben ze een aantal blessures en schorsingen. En ervaring... Tja...
lees je eigen post eens en tel dan opnieuw....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 23 oktober 2011 , 12:30 uur): 1-1









0.0081388