BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu? El Hamdaoui weer of niet!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
anti010
 anti010 - donderdag 06 oktober 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Onze godenzonen zitten met een spitsen probleem.
Sigthorsson tot de winterstop eruit, Siem ziet zich niet als spits, en Bulykin is leuk als stormram of voor 1 helft.
Moeten we nu El Hammie weer terug in de spits zetten allen voor z'n kwaliteiten of gaat de boer door met z'n anti campagne tegen hem.

Off: Ik weet natuurlijk wat er zich allemaal heeft afgespeeld, maar niemand is groter dan Ajax toch. Maar straks staan we met de winterstop zo'n eind achter dat de 2e helft geen zin meer heeft.

Reacties graag.
Brandje
 Brandje - donderdag 06 oktober 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Ten eerste heeft Siem niks te willen maar moet gewoon voetballen op de plek waar de Boer hem nodig heeft.
Ten tweede. Hamdoei heeft nog geen wedstrijd in Jong Ajax gespeeld dus dat is rede een waarom je er niet bij moet halen en de tweede rede is dat het een misbaksel is die het voor zichzelf verziekt heeft
martje
 martje - donderdag 06 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
geef Tom Boere maar een kans
Rogier
 Rogier - donderdag 06 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Nooit maar dan ook nooit meer in een Ajax shirt.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 06 oktober 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Ik denk dat je deze discussie best kan voeren op het Sightorsson geblesseerd topic ofniet? dat is nu ook al gaande..
J.C
 J.C - donderdag 06 oktober 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Gaan we niet meer terug zien denk ik.
remco k
 remco k - donderdag 06 oktober 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Zelfde discussie qwordt al in diverse topics gevoerd..
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 06 oktober 2011 - 14:08   quote  deeplink  
enige grasveld die El Hammie nog mag opkomen

ExSchapenwei-599.jpg
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 06 oktober 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 14:08 schreef FsideVak129 het volgende:

[ afbeelding ]
Dit grasveld is nog beter voor hem!! ;-)

241nqkj.jpg
baco74
 baco74 - donderdag 06 oktober 2011 - 15:11   quote  deeplink  
"Espanyol onderhandelt met El Hamdaoui"

Sport.es meldt dat Espanyol bereid is om Mounir El Hamdaoui alsnog van Ajax over te nemen. De Spanjaarden hopen de spits nu naar Barcelona te kunnen krijgen om te acclimatiseren. In januari zou hij dan, als alles geregeld is, in actie kunnen komen. Espanyol toonde al eerder interesse voor El Hamdaoui, maar de transfer ketste toen af op de salariseisen van de spits.

Bron: ajax.netwerk.to
Ajx
 Ajx - donderdag 06 oktober 2011 - 19:11   quote  deeplink  
Als dat werkelijk door zou gaan, dan is dat helemaal fantastisch! Gelijk weg voor een schappelijke transfersom, dan hebben we geen loonkosten meer aan hem!
nora
 nora - donderdag 06 oktober 2011 - 20:00   quote  deeplink  
strik er om ,desnoods moet Ajax hem zelf brengen
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 06 oktober 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 14:08 schreef FsideVak129 het volgende:

[ afbeelding ]
zelfs hier wil ik hem niet zien
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 06 oktober 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 14:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dit grasveld is nog beter voor hem!! ;-)

[ afbeelding ]
hahaaha 100 punten dat zijn ze
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 oktober 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Op dit grasveld voelt hij zich thuis.....

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQNOz7mOqVtV4LvMMeUpuzBIrdNc5i_lgkE-aj_sHpDQvQaDNbzRg
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 07 oktober 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Pfff, ik kom wel weer eens terug als de afdeling racisme en haat deze onzin staakt. Tabé.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 08:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Pfff, ik kom wel weer eens terug als de afdeling racisme en haat deze onzin staakt. Tabé.
Wil je inhoudelijk op deze zaak terugkomen?

't is toch klip en klaar..

de afdeling "I Love El Hammie" is van mening dat Frank hem op "culturele" gronden opzij zet.

Is dat geen racisme dan?

Dan kan hij van mij zijn 'respect' in zijn reet douwen.

Misschien ging ik een beetje te ver door maar het is in mijn ogen meer dan een cultureel probleem hier in Nederland.
Ik kan zeer goed omgaan met de Marokkanen hier in Nederland die gewoon aan het werk zijn.
Of ze moslim zijn of niet maakt me geen fok uit dan.
Ken er genoeg.. ik mag niet met mijn biertje in hun huis of tuin komen want dat mag niet van Allah maar bij mij komen ze dan wel.
Maar degene die hier zelf geen enkele zin hebben om maar iets toe te voegen mogen van mij hun 2 jarige dienstplicht in Marokko vervullen.
Ze willen hun paspoort ook niet kwijt toch?

Dit geld trouwens voor alle die dit willen. Welk ras of land ze ook vandaan komen.
En de nederlandse lamlendige jeugd mogen ze van mij te werk stellen in de groenvoorziening op bijstandbasis.
Niet werken? Is geen geld, geen uitkering en wekelijks controle bij politie op drank- en drugsmisbruik.

Denk dat het land wel toe is aan een regime die hard aanpakt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 08:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Vraag me af wat er racistisch is aan het plaatsen van een plaatje met een modderpoel???? Nergens word gezegd dat alle Marokkanen daar moeten zitten. We hebben het enkel en alleen over El Hamlap!! En ik ben klaar met die gozer!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 09:20 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

de afdeling "I Love El Hammie" is van mening dat Frank hem op "culturele" gronden opzij zet.

Bullshit. Ik heb nergens jouw zgn culturele gronden genoemd, maar heb gewoon zin in een bak rechtschpraat van het zogenaamde geweten van het volluk. We hebben het hier over Ajax (en voetbal) en wat jij (en anderen) over Marokkanen -en Mounir in het bijzonder- denken interesseert mij hoegenaamd geen hol. Bewaar dat maar voor de kroeg of de steiger. Punt, amen, uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2011 door Ikke_tikkie --
baco74
 baco74 - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 09:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Bullshit. Ik heb nergens jouw zgn culturele gronden genoemd, maar heb gewoon zin in een bak rechtschpraat van het zogenaamde geweten van het volluk. We hebben het hier over Ajax (en voetbal) en wat jij (en anderen) over Marokkanen -en Mounir in het bijzonder- denken interesseert mij hoegenaamd geen hol. Bewaar dat maar voor de kroeg of de steiger. Punt, amen, uit.
Op naar de kroeg, dan maar.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat een bullshit! We zitten hier op een forum en hebben het over Mounir, 1 van onze spelers. Dus geven mensen hun mening over deze gast! En als jij dat niet kunt waarderen dan interesseert ons dat geen hol! Bewaar dit soort lulpraat dus maar voor politieke forums!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 09:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Bewaar dit soort lulpraat dus maar voor politieke forums!
Grappig. Dat is juist wat ik van jullie vraag. Het gaat hier inderdaad om de voetballer El Hamdaoui en onvermijdelijk zijn gedrag. Waarom daarbij een bak beledigingen en stereotiep geblaat over moslims nodig is, is mij een raadsel. Beperk je tot melden waarom je vindt dat hij niet welkom is, maar laat bijvoorbeeld "kebabvreter" achterwege. 't Gaat hier om Ajax, niet om jouw algehele mening over een complete bevolkingsgroep.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 oktober 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 09:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Grappig. Dat is juist wat ik van jullie vraag. Het gaat hier inderdaad om de voetballer El Hamdaoui en onvermijdelijk zijn gedrag. Waarom daarbij een bak beledigingen en stereotiep geblaat over moslims nodig is, is mij een raadsel. Beperk je tot melden waarom je vindt dat hij niet welkom is, maar laat bijvoorbeeld "kebabvreter" achterwege. 't Gaat hier om Ajax, niet om jouw algehele mening over een complete bevolkingsgroep.
Als ik hem een Kebabvreter vind, is dat mijn eigen mening. We gaan hier niet als een stel koorknapen reageren omdat sommigen het niet door de beugel vinden gaan. Daarbij beledig ik alleen Mounir en niet een hele bevolkingsgroep. Als de Mods bepaalde woorden niet accepteren zullen ze daar vanzelf hun actie op ondernemen. Dus kap met die onzin en blijf gewoon inhoudelijk als jij dat zelf wilt, maar ga niet anderen aanspreken op wat ze zeggen!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 07 oktober 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Ook deze koorknaap mag zijn mening geven. Punt.

Inhoudelijk: vind van Mounir wat je wilt vinden, maar ik mis dit soort goals toch wel dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2011 door Ikke_tikkie --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 oktober 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 10:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ook deze koorknaap mag zijn mening geven. Punt.

Inhoudelijk: vind van Mounir wat je wilt vinden, maar ik mis dit soort goals toch wel dit seizoen.

[ filmpje ]
Zijn we het daar over eens. Ieder zijn eigen mening. Ik mis dit soort goals ook dit seizoen, maar ik mis Mounir niet! Maakt verder geen moer uit. Ik vind dat hij zijn kans meer dan genoeg heeft gehad en dat hij nu maar moet boeten voor zijn eigen domme fouten!
baco74
 baco74 - vrijdag 07 oktober 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Ik zie hem liever ook niet meer in ons elftal verschijnen, that's it.
Of Mounir dat als boeten aanvoelt dat betwijfel ik, daar is zijn trots te groot voor.
Maakt mij ook niet uit wat Mounir ervan vind, als ie maar wegblijft bij onze jongens,
die wel weten wat er van hun verlangt wordt.
En ja scoren kan ie, maar dat is niet het enige wat een Ajax-spits moet doen.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 07 oktober 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

't is verweven binnen onze samenleving of ben je blind?

http://www.nu.nl/column-donderdag/2634034/nederland-ziek.html

Het wordt zelf in stand gehouden.. doe normaal..

Waarom wordt er niet zo over indo's of molukkers gepraat.
De luie Surinamer is ook inmiddels verdwenen uit het algemene gezichtsbeeld.

Nu zijn het de moslims..

El Hammie brengt zijn cultuur en geloof mee op het voetbalveld..
ik wil dat 'gezicht wassen' na een doelpunt niet zien net zomin de kruisjes die sommige spelers naar de hemel doen.
Vooral die katholieken pedo aanhangers hebben daar last van.

Ik ben GEEN racist.. ik heb een hekel aan bijna alle anderen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 07 oktober 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 10:08 schreef baco74 het volgende:
Ik zie hem liever ook niet meer in ons elftal verschijnen, that's it.
Of Mounir dat als boeten aanvoelt dat betwijfel ik, daar is zijn trots te groot voor.
Maakt mij ook niet uit wat Mounir ervan vind, als ie maar wegblijft bij onze jongens,
die wel weten wat er van hun verlangt wordt.
En ja scoren kan ie, maar dat is niet het enige wat een Ajax-spits moet doen.
Helemaal eens en qua boeten bedoelde ik meer dat hij zich vanzelf belachlijk maakt bij de rest van Europa. Ook qua zijn financiele verlangens en dergelijke. Onbegrijpelijk dat die gozer zijn eigen carriere aan het verneuken is. Hopelijk weet Espanyol hem zover te krijgen om naar hen toe te komen. Het is een goede voetballer, maar zijn gedrag heeft hem onmogelijk gemaakt bij Ajax!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 07 oktober 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Ik mag toch aannemen dat hij niet meer in de plannen van de Boer voorkomt.. Bulykin, de Jong en desnoods iemand uit de jeugd.

Maar geen El Hamdaoui...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 oktober 2011 - 16:15   quote  deeplink  
ik vind het al een te grote eer om er een topic van te maken! El hamlap vind zich belangrijker dan het team, dat is best. Ga dan lekker in Italie voetballen waar je 90 min niet zichtbaar hoeft te zijn. als je dan in blessure tijd scoort wordt je daar uitgeroepen tot Man of the Match. Wij als Ajacieden zien dat anders! Van mij mag hij per direct vertrekken. Achterlijke gladiool! Wel uitkomen voor je landje maar niet voor Ajax 2 omdat zijn Ego is gekwetst. HAHA wat een baby! Ga maar lekker naar je Mammie toe! Wees een vent en vecht voor je team en vooral voor je zelf. Hij legt zich er al bij neer dat hij niet meer in Ajax 1 komt. Een echte man zou zich bij terugplaatsing altijd proberen om terug te vechten! Blijkbaar is het geen man. Miss moet hij uit de kast komen, als voetballer en als moslim not done!
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 10:03 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zijn we het daar over eens. Ieder zijn eigen mening. Ik mis dit soort goals ook dit seizoen, maar ik mis Mounir niet! Maakt verder geen moer uit. Ik vind dat hij zijn kans meer dan genoeg heeft gehad en dat hij nu maar moet boeten voor zijn eigen domme fouten!
De Boer maakt blijkbaar ook niet de juiste keuzes, Mounir ook niet, waarom de een harder straffen dan een ander.. Misschien had Mounir wel dezelfde visie als de meeste mensen hier maar werd hij door de Boer afgekapt..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 08 oktober 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]
waarom de een harder straffen dan een ander
Dat is ook wat mij bezighoudt in dat verhaal. Er zijn minder getalenteerde voetballers geweest die een conflict met hun coach hebben op kunnen lossen, en andersom. Kortom, er moet een stuk meer aan de hand zijn dan tot dusverre is losgelaten door beide partijen. Indien dat niet het geval is, blijf ik van mening dat Mounir schandalig behandeld wordt door Frank... en indirect ook Ajax. El Hamdaoui is een betere spits/voetballer dan zowel de Jong als het Russisch stilleven en het is ronduit belachelijk kapitaal te vernietigen zoals nu gebeurt.
lereeeen
 lereeeen - zaterdag 08 oktober 2011 - 18:47   quote  deeplink  
laat hem gewoon spelen hij is een ajacied en ajacieden steun je door dik en dun.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 08 oktober 2011 - 19:12   quote  deeplink  
het is geen ajaxcied
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 oktober 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2011 - 10:10 schreef FsideVak129 het volgende:

Ik ben GEEN racist.. ik heb een hekel aan bijna alle anderen..
+1100 gap.........de kolere met die gasten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 oktober 2011 - 20:09   quote  deeplink  
En dan nog........dan maar een racist.........optyfen met de berbers......wat een asociaal kutvolk
Heb de toon gezet.........!!!!!!!!!,intereseert me geen hol....tot zo Boudewijn,dan maar een ban
soccer
 soccer - zaterdag 08 oktober 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 19:12 schreef weetnietoftochwel het volgende:
het is geen ajaxcied
Welke profvoetballer is wel een clubspeler?
joduh
 joduh - zaterdag 08 oktober 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 20:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
En dan nog........dan maar een racist.........optyfen met de berbers......wat een asociaal kutvolk
Heb de toon gezet.........!!!!!!!!!,intereseert me geen hol....tot zo Boudewijn,dan maar een ban
+129837464
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 08 oktober 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Gaytopic..
Antwoord is al maanden duidelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 oktober 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 22:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Gaytopic..
Antwoord is al maanden duidelijk..
Jij moet gewoon ff dat rot porumpie van je drukken bufnukkel....hier ontgaat jou namelijk iets........gun je de twijfel omdat ik weet wie je bent........een ander had ik genadeloos afgemaakt.................en nu opbokken
baco74
 baco74 - zaterdag 08 oktober 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij moet gewoon ff dat rot porumpie van je drukken bufnukkel....hier ontgaat jou namelijk iets........gun je de twijfel omdat ik weet wie je bent........een ander had ik genadeloos afgemaakt.................en nu opbokken
Wat ontgaat 'm dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 oktober 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 23:38 schreef baco74 het volgende:

[..]

Wat ontgaat 'm dan?
Sorry Baco...........als jij het ook niet ziet.................zal het wel aan mij liggen
baco74
 baco74 - zondag 09 oktober 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry Baco...........als jij het ook niet ziet.................zal het wel aan mij liggen
Behalve dat ie het een gaytopic noemt (wat ik een rare term vind maar zo zal de jeugd wel praten tegenwoordig),
zegt ie alleen maar dat het al maanden duidelijk is dat Mounir bij Ajax niet meer aan spelen zal toekomen.
Althans ik denk dat ie dat bedoeld.
Sory dat ik niet zie, wat Hasjkoph volgens jou ontgaat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 09 oktober 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2011 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 oktober 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 10:19 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

???
Sorry Hashkoph....ging ff los over het woord gaytopic.......plus dat het niet uitmaakt of je nu mounir of abdoel heet.........berbers zijn gewoon een kutvolk......die passen zich nergens aan
joduh
 joduh - zondag 09 oktober 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 13:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry Hashkoph....ging ff los over het woord gaytopic.......plus dat het niet uitmaakt of je nu mounir of abdoel heet.........berbers zijn gewoon een kutvolk......die passen zich nergens aan
maar gelukkig zijn wij nederlanders een sociaal volk nenam en passen ons goed aan hun aan in ons eigen land man.......chapeau!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 oktober 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2011 - 17:01 schreef joduh het volgende:

[..]

maar gelukkig zijn wij nederlanders een sociaal volk nenam en passen ons goed aan hun aan in ons eigen land man.......chapeau!
Whahahahahaha........ben geen nederlander...........maar Hollander........optyfen met die berbers.....het koningshuis.......en Cohen.............Lang leve AJAX.
Krijg allemaal de tering....(behalve jij dan,gap)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu? El Hamdaoui weer of niet!

0.0105030