|
|
verbrande harry
|
|
|
'Als ik met de spelers van het Nederlands elftal op het veld sta, voel ik dat de lat voor mij hoger ligt. Bij Ajax is het moeilijker om dat hoge niveau constant te halen. Als het elftal even niet draait, zijn de ogen in de ArenA op mij gericht. Het verwachtingspatroon bij Ajax is onredelijk hoog', zegt hij in De Telegraaf.
Het komt doordat hij al veel heeft meegemaakt: 'Het komt vaak voor dat ik denk dat ik een acceptabele prestatie heb geleverd. Dan hoor ik bij Ajax dat ze het vonden tegenvallen. Ja, ik heb een WK gespeeld en ja, ik heb nu een paar Champions Leagueduels op mijn naam staan. Ik zou bijna denken dat ik niet meer jong ben'.
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/55476/-verwachtingen-bij-ajax-te-hoog-.html |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ga dan in de Etjes spelen Greg dan hoef je je niet zo druk te maken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Voelt hij zich te groot voor ONS AJAX????
Dan een strik er om heen en wegwezen!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik zal ook het leuker vinden om in oranje te spelen want dan zijn mijn fouten niet meteen doorslag gevend. omdat nederland betere spelers heeft. vanderwiel is de slechtste voetballer bij oranje terwijl bij ajax toch een van de betere moet zijn terwijl hij dat niet is. bij ajax is hij de enige die voorzetten vanaf rechts geeft bij oranje is dat anders. bij oranje speelt meestal kuijt voor hem, ieder back zou wel zo'n werker voor zich willen. hoeft hij minder op te lossen. luie hond. het is wel een verschil of vanbommel je helpt of enoh/anita/janssen. vanderwiel is minder bepalende factor bij oranje dan bij ajax. hij geeft aan dat het niveau voor hem te hoog is. dus ik stel voor om hem gratis te gaan stalen bij almere city om te zien of hij daar wel de betere voetballer is! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hij hobbelt dus liever meer met Oranje dan dat hij een dragende speler wil worden bij oranje. Laat hem gvd eens gaan voetballen want die gozer die kost ons een partijpunten dat is niet leuk meer. Ach hij zal Twitteren wel belangrijker vinden!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme twitterkut, ga eens voetballen in plaats van dat slappe gelul elke keer!! Is het niet via de media dan lul je wel slaap via andere social media. Je wordt vorstelijk betaald, dus mogen wij ook wel wat van je verwachten!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
hij is het zelf schuld dat de ogen op hem gericht zijn, als je uitspraken doet dat hij van geen enkele linksbuiten bang is en ik weet niet wat hij nog allemaal meer heeft geroepen, dan gaan de mensen ervan uit dat hij geen 100 maar 200% geeft. Op dit moment doet hij dat gewoon niet en maakt hij behoorlijk wat fouten en dan bedoel ik niet alleen in verdedigend opzicht. Voor ajax en Greg zelf was het misschien wel beter geweest als hij afgelopen zomer was vertrokken, nu zien alle topclubs dat als het erop aankomt, Greg vreselijk door de mand valt. Nee, ben absoluut geen favoriet meer van hem, hoop dat hij mijn mening nog kan omdraaien maar zoals het nu gaat en da ook nog eens zulke uitspraken doet is het voor mij ver gedaan. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hij forceert gewoon een breuk, want ziet dat hij door zijn krediet heen raakt. |
|
|
|
|
Mariska
|
|
|
Greg Greg kapen met deze onzin je speelt al weken belabert. Twente laat je luuk lopen doelpunt. Real Ronaldo lopen doelpunt groningen domme handsbal gaol hij moet maar meer met voetbal bezig zijn inplaats van gangster spelen in videoclips! Ajax fan |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 14:37 schreef Mariska het volgende:Greg Greg kapen met deze onzin je speelt al weken belabert. Twente laat je luuk lopen doelpunt. Real Ronaldo lopen doelpunt groningen domme handsbal gaol hij moet maar meer met voetbal bezig zijn inplaats van gangster spelen in videoclips! Ajax fan Pingel tegen PSV er nog bij |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Heeft hij best gelijk in vind ik. Ik zit soms andere CL wedstrijden te kijken waarbij een van de teams zoals Villareal kansloos ergens wordt weggespeeld. Als dat Ajax zou zijn, dan zou het land bijna te klein zijn, dan hebben we er allemaal niks te zoeken en kan niemand er meer iets van. We moeten wel realistisch zijn....we horen niet eens meer bij de subtop van Europa. Net daaronder....en we kunnen van iedereen verliezen...ook van een Zagreb. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 15:02 schreef Rogier het volgende:Heeft hij best gelijk in vind ik. Ik zit soms andere CL wedstrijden te kijken waarbij een van de teams zoals Villareal kansloos ergens wordt weggespeeld. Als dat Ajax zou zijn, dan zou het land bijna te klein zijn, dan hebben we er allemaal niks te zoeken en kan niemand er meer iets van. We moeten wel realistisch zijn....we horen niet eens meer bij de subtop van Europa. Net daaronder....en we kunnen van iedereen verliezen...ook van een Zagreb. hallo, hier hebben we het niet alleen over de wedstrijd tegen real, maar over de alle wedstrijden die Greg tot nu toe heeft gespeeld, hij praat arrogant maar laat te weinig zien, mag dan toch gezegd worden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hij zegt dat hij niet meer bang is voor elke linksbuiten, dat kan hij best zeggen! Maar ik denk dat een linksbuiten eerder blij is dat hij tegen van der Wiel speelt! Een linksbuiten moet juist bang zijn voor hem en niet andersom! niemand is bang voor hem. Mertens liet hem zelfs lopen, terecht want hij is een aanfluiting als rechtsback. Hij geeft gewoon eerlijk toe dat het niveau van Ajax te hoog voor hem ligt! Jammer maar helaas. In Spanje kan die ook niet mee op het hoogste niveau dus het zal wel een degradatie kandidaat worden of een middenmoter, hij is niet voor niks al 6 seizoenen actief bij Ajax. Andere spelers waren dan al verkocht geweest.
Hij zei ook mooi dat hij pas 23 is en dat er niet te veel van hem verwacht moet worden maar als je 23 bent ben je toch 1 van de oudste in Ajax en met de meeste ervaring. Ik dacht eerst dat hij een van de beste rechtsback ter wereld was na het WK. Maar ik heb mijn vergist. Hij moet oppassen dat hij niet voorbij wordt gestreefd. ik zou ook in Spanje willen voetballen, altijd lekker weer. maar ik wil liever winnen en in de regen voetballen dan verliezen met mooi weer. Hij denkt toch niet dat hij bij de top clubs in Spanje kan gaan voetballen en dan bedoel ik: Real, Barca, Atletico Madrid, Valencia, Sevilla, Mallaga.
toekomst Bij Ajax zakt hij door het ijs en nu nog bij oranje dan kan die mooi met Theo de kroeg in en lekker actief zijn op twitter. Miss moet hij maar gewoon gaan rappen en stoppen met voetbal! Mentaal kan hij het dus niet opbrengen om te gaan strijden, hij wilt dat wij als supporters onze verwachting's patroon over hem naar beneden brengen. Hij denkt dat wij te hoge verwachtingen hebben over Ajax. dat hebben wij niet, wij als supporters hebben een doel. Dat doel ziet hij gewoon niet of dat doel kan/wil hij niet bereiken. Top speler onwaardig!
er is maar 1 oplossing: verlos hem van de druk en verlos Ajax van zijn slechtste speler! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
bay bay greg!!tot nooit.............. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 15:02 schreef Rogier het volgende:Heeft hij best gelijk in vind ik. Ik zit soms andere CL wedstrijden te kijken waarbij een van de teams zoals Villareal kansloos ergens wordt weggespeeld. Als dat Ajax zou zijn, dan zou het land bijna te klein zijn, dan hebben we er allemaal niks te zoeken en kan niemand er meer iets van. We moeten wel realistisch zijn....we horen niet eens meer bij de subtop van Europa. Net daaronder....en we kunnen van iedereen verliezen...ook van een Zagreb. Je kan van iedereen verliezen want de bal is rond! Zelfs de beste team verliest wel eens. Maar hij denkt dat hij eigenlijk niet meer in Nederland moet voetballen. Hij denkt dat hij in Spanje het wel kan waar maken. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Het doel bij Ajax is dat je niet wil en moet verliezen van welk team dan ook. Ook is het Real-uit dan moet je de intentie hebben om elke seconde de bal te hebben. Van der Wiel dekt liever ruimte(lees:niks) dan een man, daarvoor is hij ook back geworden (denk ik). Backs hebben soms geen man, maar bij Ajax hoor je dan door te dekken als back.
Ajax hoort gewoon van elke team te winnen, hoe goed de tegenstander dan ook is. Als de tegenstander goed is dan moet jij beter zijn. Ajax zonder hogen doelen stellen is geen Ajax meer! Als je die hogen doelen niet haalt dan kan je beter weg gaan en de andere laten proberen om dat wel te kunnen halen. Hou je dan weinig spelers over, jammer dan. Miss kan je de spelers die het wel halen, daarvoor ook meer salaris geven. Kijk Barca op wikipedia maar. Staan niet veel spelers tussen omdat er veel gevraagd wordt van spelers. Zlatan is nadat hij Ajax verliet elke seizoen waar hij speelde kampioen geworden. Barca stuurt hem na 1 seizoen al weg terwijl hij voor veel geld is gehaald. Hij kon het ook niet opbrengen om veel te gaan doen voor het team. Van der Wiel vind zich groter dan Ajax. Zulke spelers wil je niet in je team hebben want Ajax is groter dan wie dan ook! Het zou zo moeten zijn! Er is een verschil tussen mijn droomwereld en de werkelijkheid. Maar als je niks veranderd aan de werkelijkheid bereik je je droomwereld ook niet!
Sorry voor mijn lange reactie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 15:02 schreef Rogier het volgende:Heeft hij best gelijk in vind ik. Ik zit soms andere CL wedstrijden te kijken waarbij een van de teams zoals Villareal kansloos ergens wordt weggespeeld. Als dat Ajax zou zijn, dan zou het land bijna te klein zijn, dan hebben we er allemaal niks te zoeken en kan niemand er meer iets van. We moeten wel realistisch zijn....we horen niet eens meer bij de subtop van Europa. Net daaronder....en we kunnen van iedereen verliezen...ook van een Zagreb. Villareal is een subtopper in Spanje. Wij zijn DE club van nederland en hebben vier keer de EC1/CL gewonnen dus daar is het logisch dat je elke week presteert . Juist door deze zwakke mentaliteit zijn we laatste jaren zo afgegleden. Hij moet gvd wat minder op twitter zitten en gewoon gaan voetballen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De laatste tijd loopt van der wiel de kantjes er af, komt er in de media en supporters commentaar en meneer vindt het dan gezelliger bij het Nederlands Elftal en vindt zich zelf te goed voor Ajax.
Dag Greg, we kunnen die miljoenen wel gebruiken! Boularouz is welkom wat mij betreft!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:De laatste tijd loopt van der wiel de kantjes er af, komt er in de media en supporters commentaar en meneer vindt het dan gezelliger bij het Nederlands Elftal en vindt zich zelf te goed voor Ajax. Dag Greg, we kunnen die miljoenen wel gebruiken! Boularouz is welkom wat mij betreft!!! helemaal mee eens, beetje jammer dat juist in de tijd dat het niet zo goed gaat met ons ajax Greg op zo'n manier naar buiten treed. Dan is er inderdaad maar 1 oplossing, verlos AJAX van Greg en zet een gemotiveerde speler op zijn plaats. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het probleem bij Ajax is dat er meer van dit soort ventjes lopen,grote mercedes op jonge leeftijd en mooie meiden en mooie iphone,s enz enz ze denken dan ik hoef niet meer te werken en dat naar voren rennen en slidingen maken indien nodig dat doen ze maar bij de subtop of lager,tenslotte speel ik bij Ajax en hoef ik dat soort onzinnige dingen niet te doen,en als die stomme supporters beginnen te mekkeren dan stop ik gewoon bij Ajax met mijn ballen terug tespelen en grote ruimtes af te dekken ik ga echt niet achter een buitenspeler aan lopen tenslotte speel ik bij Ajax dan hoef je die onzin niet te doen en als het die stomme supporters niet bevalt ga ik wel bij Real of Barcelona spelen want ik kan toch fantastiche ballen terug spelen op de keeper. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 17:35 schreef dege het volgende:[..] helemaal mee eens, beetje jammer dat juist in de tijd dat het niet zo goed gaat met ons ajax Greg op zo'n manier naar buiten treed. Dan is er inderdaad maar 1 oplossing, verlos AJAX van Greg en zet een gemotiveerde speler op zijn plaats. Misplaatste arrogantie, nog echt een jongetje, hiermee komt hij heel puberaal over. Hij zal nooit een Japie Stam of een Rudie Krol worden want zijn mentaliteit deugt niet. Echt tijd voor een stevig gesprek met Frank zodat hij straks het vuur uit zijn sloffen loopt. Hoop dat hij vanavond op de bank zit bij Nederland, dat Boularouz speelt.....hehehe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hoe oud is vd.Wiel?? Laten we nu niet allemaal de zwarte piet naar Greg toewijzen...het is een hartstikke goeie voetballer die effe in een dippie zit...het is meer zaak dat er weer plezier komt in het elftal zodat iedereen met volle overgave naar de Arena komt..plezier krijg je door te winnen en wanneer de hele club dat plezier uitstraalt...daar wringt telkens de schoen... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 19:37 schreef alibabba het volgende:Hoe oud is vd.Wiel?? Laten we nu niet allemaal de zwarte piet naar Greg toewijzen...het is een hartstikke goeie voetballer die effe in een dippie zit...het is meer zaak dat er weer plezier komt in het elftal zodat iedereen met volle overgave naar de Arena komt..plezier krijg je door te winnen en wanneer de hele club dat plezier uitstraalt...daar wringt telkens de schoen... Klopt wat je zegt. Maar des te misplaatster zijn de woorden van vd Wiel. In dit geval moet hij zeggen: Ik weet dat ik beter kan en ga er keihard tegenaan om dat te laten zien.
Nu gaat onze twitterking lopen trutten dat er zoveel van hem verwacht wordt en dat ie nog maar 23 is. Wat moet Eriksen dan wel niet zeggen ?? Greg speelt zijn 5e seizoen in de A-selectie en dan wordt er nou eenmaal verwacht dat je een van de steunpilaren bent. Gewoon hard werken, komen de resultaten vanzelf en wordt het vanzelf leuker. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 19:37 schreef alibabba het volgende:Hoe oud is vd.Wiel?? Laten we nu niet allemaal de zwarte piet naar Greg toewijzen...het is een hartstikke goeie voetballer die effe in een dippie zit...het is meer zaak dat er weer plezier komt in het elftal zodat iedereen met volle overgave naar de Arena komt..plezier krijg je door te winnen en wanneer de hele club dat plezier uitstraalt...daar wringt telkens de schoen... hij is 23 jaar oud. Ik wil de zwarte piet niet naar Greg toewijzen, helemaal niet. Maar hij maakt er wel naar. Volgens mij kan hij ook wel beter presteren dan nu het geval is! maar wat hij nu zegt betwijfel ik alleen of hij wel mentaal sterk genoeg is om uit die dip te komen. hij heeft nooit mij kunnen bekoren en zoals urby maar dat terzijde. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
@Oceanu en PA, ben het met jullie eens dat hij het wat tactvoller kan aanpakken..dat getwitter en dat geouwehoer via andere media's stuit mij ook tegen de borst..hij moet eens wat mannelijker worden...het is ook precies hoe je met alles omgaat..er alles voor over hebben om te slagen als voetballer...daar gaat het ook vaak mis.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Volgens mij is hij niet degene die Ajax dan niet moet opkomen. Dat zijn bv. Vertonghen en Janssen. Maar ja, als hij iets minder aan Twitter gaat doen, dan komt het allemaal wel goed denk ik. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Wat is die van de Wiel toch een eikel. Never crap where you eat. LOSER. Ga zelf voetballen, en ga nooit je broodheer publiekelijk aanvallen. DAT VERLIES JE NAMELIJK.
DIT IS MIJN CLUB ,MIJN IDEAAL, DIT IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Misschien maar beter dat ie ff geschorst is, kan De Boer een jeugdspeler de kans geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 13:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ik zal ook het leuker vinden om in oranje te spelen want dan zijn mijn fouten niet meteen doorslag gevend. omdat nederland betere spelers heeft. vanderwiel is de slechtste voetballer bij oranje terwijl bij ajax toch een van de betere moet zijn terwijl hij dat niet is. bij ajax is hij de enige die voorzetten vanaf rechts geeft bij oranje is dat anders. bij oranje speelt meestal kuijt voor hem, ieder back zou wel zo'n werker voor zich willen. hoeft hij minder op te lossen. luie hond. het is wel een verschil of vanbommel je helpt of enoh/anita/janssen. vanderwiel is minder bepalende factor bij oranje dan bij ajax. hij geeft aan dat het niveau voor hem te hoog is. dus ik stel voor om hem gratis te gaan stalen bij almere city om te zien of hij daar wel de betere voetballer is! Greg de beste verdediger van het Nl elftal samen met Heitinga, Mathijssen en Pieters zijn zeker niet beter |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 00:25 schreef anti010 het volgende:Wat is die van de Wiel toch een eikel. Never crap where you eat. LOSER. Ga zelf voetballen, en ga nooit je broodheer publiekelijk aanvallen. DAT VERLIES JE NAMELIJK. DIT IS MIJN CLUB ,MIJN IDEAAL, DIT IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL. Vd Wiel is nou niet bepaald de slimste nee...als je alleen al ziet hoe hij vorige week die 1e gele kaart pakt...zo dom om daar een overtreding te maken...de woorden van de Boer, de bal niet dan Ronaldo, pakt ie dan weer iets te letterlijk op...het zijn kleine dingen die het verschil maken...in potentie is vd Wiel een klasbak!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 19:47 schreef alibabba het volgende:[..] Vd Wiel is nou niet bepaald de slimste nee...als je alleen al ziet hoe hij vorige week die 1e gele kaart pakt...zo dom om daar een overtreding te maken...de woorden van de Boer, de bal niet dan Ronaldo, pakt ie dan weer iets te letterlijk op...het zijn kleine dingen die het verschil maken...in potentie is vd Wiel een klasbak!!! Klopt alleen zijn voorzet is nog een verbeterpuntje en natuurlijk zijn gemakzucht. Hij loopt bij het Nederlands Elftal veel alerter te voetballen. Weet dat hij bij Ajax onomstreden is, nu vooral met zoveel blessures. Dus hij moet wat doen aan zijn instelling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 17:53 schreef remco k het volgende:[..] Greg de beste verdediger van het Nl elftal samen met Heitinga, Mathijssen en Pieters zijn zeker niet beter Mathijsen is zeker ook niet slechter dan vd wiel en heitinga. Het is gewoon de zwakste linie. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mag dan een zwakke linie zijn in jouw beleving, de kille cijfers laten iets anders zien.
Maar als Greg geen zin heeft in Ajax, kan hij wmb per ommegaande vertrekken. Zó oninvulbaar is zijn positie niet. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 20:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:Mag dan een zwakke linie zijn in jouw beleving, de kille cijfers laten iets anders zien. Maar als Greg geen zin heeft in Ajax, kan hij wmb per ommegaande vertrekken. Zó oninvulbaar is zijn positie niet. je hebt gelijk. De cijfers zeggen anders.En voetbal is een teamsport. je kunt de prestatie goed of slecht niet op een persoon of linie afschuiven. |
|
|
|
|
klaasf
|
|
|
Van der Wiel is de meest OVERGEWAARDEERDE speler van de Ajax-selectie en zeker geen verdediger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 20:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:Mag dan een zwakke linie zijn in jouw beleving, de kille cijfers laten iets anders zien. Maar als Greg geen zin heeft in Ajax, kan hij wmb per ommegaande vertrekken. Zó oninvulbaar is zijn positie niet. Ik zeg nergens dat ze het niet goed doen, ik zeg enkel dat het onze zwakste linie IS, verder heb je wat mij betreft gelijk, OS je nog voor ons door het vuur wil flikker je maar lekker op |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Alsof Cruijff zich tot Creg richt: "Als je moet, kun je wel willen, maar je moet het wel eerst willen. Anders heb het geen zin." |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt alleen zijn voorzet is nog een verbeterpuntje en natuurlijk zijn gemakzucht. Hij loopt bij het Nederlands Elftal veel alerter te voetballen. Weet dat hij bij Ajax onomstreden is, nu vooral met zoveel blessures. Dus hij moet wat doen aan zijn instelling EENS |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De voorzetten van onze Wiel waren weer eens dramatisch, maar weinig ballen kwamen aan.....daar moet nog flink op getraind worden, hij brengt zodoende te weinig rendement welsiwaar als back maar goed hij krijgt de ruimte en die moetje dan benutten.... Niet te veel twitteren maar extra trainen en uitkijken wat je zegt Greg.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn vriend t,Twittertje ======================== Hij heeft er 49 terug gespeeld waarvan er een bijna een doelpunt werd voor de zweden.Het is treurig als je ziet hoe die sukkel van een Pieters het dubbel aantal keren naar voren speelt als Twitter en dat Twitje dan nog de arrogantie heeft dat hij hogerop moet spelen,beste twitje probeer eerst maar eens meer als 5x de bal vooruit te spelen dan schietje al aardig op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 oktober 2011 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Greg vind de verwachtingen bij Ajax te hoog?? Misschien is Ajax voor Greg wel een stapje te hoog.. |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Die Tripple (star) Whopper a.k.a Twitter-vagina zag er vanavond ook weer niet al te lekker uit... |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
serieus geef die vent een enkeltje almere! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 - 23:59 schreef ashols het volgende:Die Tripple (star) Whopper a.k.a Twitter-vagina zag er vanavond ook weer niet al te lekker uit... die gast kan beter met zijn kleine hiphop matties in een videoclip tof gaan lopen doen... sorry maar ik vind vdwiel Ajax onwaardig.. zowieso zijn manier van denken staat me totaal niet aan en past totaal niet bij Ajax..
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE !!
DOE ER GVD DAN WAT AAN KUT AAP ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 - 23:33 schreef remco k het volgende:Greg vind de verwachtingen bij Ajax te hoog?? Misschien is Ajax voor Greg wel een stapje te hoog.. inderdaad |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 - 23:33 schreef remco k het volgende:Greg vind de verwachtingen bij Ajax te hoog?? Misschien is Ajax voor Greg wel een stapje te hoog.. Kort maar krachtig! |
|
|
|