|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Unilever!! Een wereldspeler, voor een wereldclub! Rotterdamse trots! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gaat 't niet worden als hoofdsponsor, zijn al meerdere malen gepolst maar zien vooralsnog meer in een bredere vorm van sportsponsoring |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Matex groot bedrijf,heeft gaan last van crisis (verdient er alleen veel geld aan) Heeft geen afnemers met 020 of andere kleine klanten. Jaar winst geschat op 750 miljoen wordt alleen maar hoger |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Feyenoord moet gewoon net als bij de amateur tak
een club van 1000/ 5000/ 10000 opstarten
Deze sponsors vermelden in het clubblad en programma gids.
Gaan bedrijven tegen elkaar opboxen. de ene wil niet onderdoen dan de andere.
Er zijn nog veel mogelijkheden. Geef hoe moeilijk ik het ook vind. die koevermans en gudde nog even de tijd. Om hun fouten goed te maken.
Heb ook liever dat ze gaan maar hoe gaat het dan met onze club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2011 door fer1971 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:[..] Wellicht vinden ze wat leuks in Oman. Ik vind Emirates wel een mooie optie, die vliegen sinds kort op Nederland en die sponsoren clubs in verschillende landen. [/ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 oktober 2011 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:[..] Wellicht vinden ze wat leuks in Oman. Ik vind Emirates wel een mooie optie, die vliegen sinds kort op Nederland en die sponsoren clubs in verschillende landen. ik denk dat feyenoord bezig is met oman...... n olieland als shirtsponsor,,,ze willen nederlandse touristen lokken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 - 22:13 schreef van geil het volgende:[..] ik denk dat feyenoord bezig is met oman...... n olieland als shirtsponsor,,,ze willen nederlandse touristen lokken Beter dan Thailand |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Wie het kleine niet eert... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
albert heijn,,,,,,,bonuspunten!! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Kunnen de C1000 van t lijstje afhalen lijkt me?!
Misschien maar is gaan praten met Jumbo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2011 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Weet niet. Ik ken de ontbindende voorwaarden niet en de naam c1000 blijft bestaan. Misschien ook inderdaad wel een grotere mogelijkheid in Jumbo. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: albert heijn////stinkneuzen |
|
|
|
|
meijerop1
|
|
|
En toen werd de C1000 weer overgenomen door JUMBO. Ben benieuwd of de afspraken met C1000 ook worden overgenomen door de JUMBO. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Contract is contract. Hier hangt een looptijd aan. Als overnemende partij neem je de baten en lasten (zoals dit contract) over. In het slechtste geval wordt dus de looptijd van het contract in een keer afgekocht. Volgend jaar Jumbo op de shirts? Hebben best een aardige omzet (1,2 miljard) gehaald om een leuk bedrag te sponsoren per jaar. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Dag oude supermarkt.....Hallo Jumbo
Zou niet slecht staan op het shirt, Jumbo, ik zeg doen. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet de oplichters van De Nederlandse Energie Maatschappij :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2011 door EdjeNL -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Jij bent zeker ook zo'n slaper? Ik was ook zo'n slaper, zo'n sukkel blablabla |
|
|
|
|
manus2311
|
|
|
hhuuu C1000 wordt toch overgenomen door JUBO. Ach dan wordt het alleen maar groter dus meer poen, ja toch. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het nieuwe Feyenoord shirt..
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
De NEM had een tijd geleden toch ook een actie voor feyenoord? of heb ik me vergist... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Stonden idd ook op de reclame boarding. |
|
|
|
|
manus2311
|
|
|
hhuuuuu dacht dat C1000 overgenomen werd door JUBO, ach dan wordt het nog groter kunnen ze nog meer geven als nu. Wordt dan wel de een na grootste keten van Nederlend. |
|
|
|
|
manus2311
|
|
|
sorry ging niet helemaal goed, mar mooi shirt Hoogvliet010 als het nu 20 mil. oplevert als sponsor ben ik tevreden en kom nooit meer bij A H |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
c1000 pakt meer dan een miljard bij de deal tussen de c1000 en de jumbo |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 900 miljoen is het toch! En een groot deel wordt verdeeld onder de algemene directeur en de financiele directeur! Kassa......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dag C1000 en welkom Jumbo is het dan lijkt me. Of er moet een afkoopsom worden betaald. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 08:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Dag oude supermarkt.....Hallo Jumbo Zou niet slecht staan op het shirt, Jumbo, ik zeg doen. En een olifant als mascotte dan.... |
|
|
|
|
manus2311
|
|
|
een olifant met een zak geld mag ik hopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee dat benne zaankanters! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 12:53 schreef piet de paler het volgende:Matex groot bedrijf,heeft gaan last van crisis (verdient er alleen veel geld aan) Heeft geen afnemers met 020 of andere kleine klanten. Jaar winst geschat op 750 miljoen wordt alleen maar hoger Vlaardingers,ik zeg doen!!! |
|
|
|