|
|
Grasmaaier
|
|
|
De Turkse krant Takvim heeft het gehad met bondscoach Guus Hiddink. De krant schreef zaterdag na de met 1-3 verloren wedstrijd tegen Duitsland 'Go home Hiddink!'. De krant vatte met één zin de wedstrijd samen. "We hebben met een bijl op een steen geslagen."
Hiddink zelf bleef na de wedstrijd rustig onder alle commotie. "Dit is een normale uitslag. Hiervan kunnen we veel leren. Duitsland toonde veel tactische discipline en spelvreugde. Je moet gewoon realistisch zijn als je de kwaliteiten van beide teams vergelijkt."
Door de nederlaag tegen de Duitsers lijkt plaatsing voor het EK van 2012 ver weg. De Turken hebben het niet meer in eigen hand. België moet tijdens de laatste wedstrijd punten pakken tegen Duitsland om tweede te eindigen en Turkije moet winnen van Azerbeidzjan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/133633/Turkse_krant_heeft_het_gehad_met_Hiddink:_Guus_go_home!#ixzz1aE0Vy4TW |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Belachelijk hoe ze in turkije met GUUS ''de held'' HIDDINK omgaan.. hij loodst ze hoogstwaarschijnlijk gewoon naar het EK dus wat lopen ze te zeiken.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zelden zo gehoopt dat België eens wat zou winnen... ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ja toch, belgie heeft wel een leuk team en die turken zijn het nu niet waard als ze zo met deze held omgaan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wtf interesseert mijn die guus toch???? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Boeien mij die Turken nou. Gaat mij er om dat Guus dé geschikte TD is voor Ajax. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: dan reageer je toch niet pik. ;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Turken en tukkers ik heb er nix mee. Moeten hun weten of ze Guus er uit schoppen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Hahha dom volk is het toch ook! net alsof een andere coach het beter zou doen met zon matige selectie!
Guus wordt gewoon ajacied! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
kapot klappen die gasten...hehe |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: stttt, kom ook uit het oosten he Baco.. :D nie da ik me tukker voel maar goed... :D |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten we hopen dat Turkije het EK niet haalt, want dan verwacht ik dat Guus naar Ajax komt...een zeer goeie zaak!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Inderdaad, dan hebben we een ervaren man die gelijke Cruijff visie heeft boven al die jonkies. Lijkt me een strak plan, alleen is Marco van basten dan een probleem, want die waant zich al technisch directeur... |
|
|
|
|
J.C
|
|
|
Welkom Guus,je stoel is gereserveerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2011 door J.C -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken Marco en Guus.........welkom terug Max |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bedoel .............van Praag.ach laat ook maar |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 03:23 schreef AFCAMylife het volgende:Hahha dom volk is het toch ook! net alsof een andere coach het beter zou doen met zon matige selectie! Guus wordt gewoon ajacied! Nee hoor Guus wordt gewoon grootverdiener. En zal de macht willen krijgen. |
|
|
|