|
|
Quiroz
|
|
|
.. zijn er dan nog meer clubs die je aanspreken?
Voor mij is dat FC Wageningen. Heb zoveel verhalen mooie verhalen over die club gehoord, dat ik papieren zakdoekjes verzamelaar aan het worden ben, kom vaak langs het stadion, dat er helemaal vervallen bij ligt. Heb er twee jaar geleden zelf gevoetbald, alles opgeslokt door de natuur, maar echt prachtig om te zien zo'n nostalgisch stadion...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Volgens mij is het illegaal om er te voetballen, weet iemand dit eigenlijk? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kansloos!!!!! pfff Sorry,zal wel aan mij liggen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Nu gaan mensen zeggen dat Liverpool hun 2de club is. You 'll never walk alone... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ech nie! Meeuwenplaat is m`n 2e club!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
NAC Breda, Lurling Held!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen 2de club. Alleen als er ergens een Nederlander, ex-Feyenoorder of topspeler speelt vind ik het wel leuk. En alleen als ik sympathie voor die persoon kan opbrengen. Symphatie gaat dus uit naar die persoon en niet de club.
Of ze winnen of verliezen is mij om het even. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: daar had ik bijna gevoetbalt:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 02:15 schreef Quiroz het volgende:.. zijn er dan nog meer clubs die je aanspreken? Voor mij is dat FC Wageningen. Heb zoveel verhalen mooie verhalen over die club gehoord, dat ik papieren zakdoekjes verzamelaar aan het worden ben, kom vaak langs het stadion, dat er helemaal vervallen bij ligt. Heb er twee jaar geleden zelf gevoetbald, alles opgeslokt door de natuur, maar echt prachtig om te zien zo'n nostalgisch stadion... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] mooi topic! mooie foto's ook. welk konijntje ben jij? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
b.e.c. in delft mooiste club waar ik zelf ooit gevoetbald heb |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vv vlaardingen het deltasport van nu,daarnaast zijn er nog meerdere clubs waar ik wel wat mee heb.niet als supporter was ado daar heb ik een zwak voor omdat het veel lijkt op mijn club en ik er vroeger als kind gewoond heb |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zwak heb ik voor FC Zwolle (huidige woonplaats), aangezien ik vroeger in de jeugd van AGOVV heb gespeeld (toen gewoon een amateur vereniging) hou ik die ook altijd in de gaten. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Naast Feyenoord ben ik ook óntzettend voor Ajax! |
|
|
|
|
chef
|
|
|
Die foto's...... Het lijkt wel een luchtplaats van een gevangenis. Mooi met die wachttoren op de achtergrond. Volgens mij gebouwd door de Duitsers in de jaren 40.......... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Juventus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2011 door craven -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook al is het wrang nu, mijn 2e club is ado. maar als het tussen rood wit en die groen gele narren gaat dan is de keuze natuurlijk wel heel makkelijk. opzouten met die haagse kak dan |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
ODC boxtel. Mijn kleinkind speelt er bij de mini's. Wordt de nieuwe spits bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: fc partibaab!! eens met mmm!!! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
en natuurlijk swift boys (rotterdam) waar ik nu voetbal vorig jaar was andre stafleu daar nog trainer |
|
|
|
|
EnzoMaresca
|
|
|
UVS uit Leiden. Amateurclub met een mooie historie, en goede band met Feyenoord. Jammer dat ze een aantal jaar terug enorm zijn afgegleden, omdat er geen geld meer beschikbaar was. De gemeente Leiden is niet zo van het steunen van sport en spel.. was dit wel gebeurd, speelde UVS nu Topklasse. Zeker weten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Excelsior gewoon omdat ik het leuk vindt om te zien hoe de andere maas oever met weinig geld het beter doet dan Sparta. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Red Bull Salzburg zodra Bruins daar tekent! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: je meent het ook he... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Voor het geval het nog bestaat: OVERMAAS! Speelde daar als jochie van een jaar of 10........(praat over zo'n 50 jaar terug!) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
S.V Leones. !!!! & Barca maar dat is er met de pap lepel ingegoten door mijn vader. Feyenoord is en blijft de mooiste club |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 12:33 schreef piet de paler het volgende:Excelsior gewoon omdat ik het leuk vindt om te zien hoe de andere maas oever met weinig geld het beter doet dan Sparta. lol |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
even los van het feit dat ze in Catalunia zich niet Spaans voelen, toch al jarenlang inmiddels:
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
mijn Tweede club is V.F.C vlaardingen aangezien ik daar jaren heb gespeelt. en Zwaluwen vlaardingen ook wel voor de rest Feyenoord offcorse |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Nieuwe stadion van Sparta? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het is z'n zoon..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: oke gezien je naam niet zo raar toch? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2011 - 15:18 schreef michaelvld het volgende:mijn Tweede club is V.F.C vlaardingen aangezien ik daar jaren heb gespeelt. en Zwaluwen vlaardingen ook wel voor de rest Feyenoord offcorse Zwaluwen pfffffffff is het 020 van Vlaardingen...Cion HVO en de voormalige V.F.C DVO en VVV zijn of waren de volksclubs..niet die club van die hockey en tannas figuren uit de drefen en hoevenbuurtjes...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|